Board logo

標題: [教學] 如何把cpu microcode加入ami bios (適合775轉L5420 771用家) [打印本頁]

作者: soccerism    時間: 2013-8-29 18:32     標題: 如何把cpu microcode加入ami bios (適合775轉L5420 771用家)

本帖最後由 soccerism 於 2013-9-7 16:38 編輯

有師兄要求寫個簡單教學, 如何把cpu microcode加入bios, 老實說我也是初哥一名, 但見到L5420真係出奇地抵玩, 仲唔洗用咩炒價即可試玩, 令一眾仲用緊775舊系統的用家無需新花一大筆錢買實力相差無幾既core系列, 好多時cpu已係貴, 最懊惱的莫過於周邊全換, 真係一闊點止三大??

好喇, 開場白吹完, 差唔多要開工了.

step 0.
玩bios幾時都係風險大既動作, 如果跟住以下步驟而令閣下既電腦發生咩不可預測既意外, 請自行承擔後果.
如果你部機可以開機唔洗按F1 resume 或cpuid可顯示SSE 4.1及VT-x , 咁你已成功用到LGA771 XEON cpu了

step 1.
切走底板cpu插座上的防呆凸出物共兩粒(下圖兩個圈), 多謝eieio師兄教路, 要唔好切到d針腳, 鋒利界刀不可少, 秘訣係切既時候唔好拎走粒舊cpu, 咁就易好多. 放新cpu上去時留意黑色大凹位對住上圖中圈位置(其實乜野cpu都係大凹位對socket 大凹位, 粒防呆真係絕對係防呆之用)
p.s. 亦有人話用指甲鉗剪走兩粒防呆, 我諗各有優點吧, 但都係唔建議讓座上的針腳暴露住黎剪, 佢地真係好幼嫰脆弱架



綠圈對綠圈


step 2.
確定bios 係ami 出品, award出品唔得? 不是, 只係小弟唔識, ami bios 一般黎講都冇加密, 很易修改.
而你的系統都最好冇咩暗病, 可正常行走.

step 3.
a. 下載底板bios 更新工具, dos 或windows 環境都可以, 今次會以windows環境做例子,
b. 下載bios 修訂工具mmtool
http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/MMTool.shtml
c. 下載CPU microcode, 國內有771 cpu 全集下載, 我自己就冇需要加入咁多, 只準備了 Stepping 67A (L5420) 的microcode
http://www.soccerism.com/xeon771/l5420.zip
費時咁易俾人盜連, 解壓密碼為 "hkepc", 內有三串cpu microcode

step 4.
以華碩為例, 小弟選用asus update作為更新bios工具
a. 執行 asus update小工具, 先把運行中的bios 備份,


step 5.
a. 執行mmtool, 按"Load ROM", 把剛備份的bios rom讀出
b. 點選 "CPU PATCH", Browse 那三串 cpu microcode, option揀 "Insert a Patch Data", 按"Apply", 三串就做三次
c. 點選 "Save ROM as" , 自行改個名


step 6.
再次執行bios update工具, 今次揀從檔案更新bios, 由剛修改了的rom進行更新, 更新途中忍耐一下, 唔好進行其他動作, 否則.....
*特別提醒師兄要留意你個防毒程式有時會阻止更新bios, 自行毒啞佢.


step 7.
重新開機, 攪掂, 跳舞慶祝, 慳番一大筆, 留番D $買隻勁大SSD, 部機新既一樣.
作者: brian1024    時間: 2013-8-29 19:05

多謝指教
作者: 貧果    時間: 2013-8-29 19:11

支持教學
作者: jobywong    時間: 2013-8-29 20:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdws2002    時間: 2013-8-29 20:35

正啊,支持支持。
作者: s20360372101    時間: 2013-8-29 21:01

我塊廠板唔知得唔得呢...  富士康 G41 ETON  
呢塊廠板冇得BIOS更新 BIOS係09年的...
作者: opak    時間: 2013-8-29 22:04

award真系煩..用ami幾方便
作者: soccerism    時間: 2013-8-29 22:43

底板用唔到或冇類似果舊更新軟件可以點?直接down個bios再用軟件改,之後直接入bios flash? ...
jobywong 發表於 2013-8-29 20:35


唔係一定要用果個bios 更新軟件, 99% 底板都有差不多的小軟件, 衰極都係麻煩d, 要響dos到backup.

大致程序係
1. backup現有行緊既bios (唔建議下載番黎修改, 因要保證最少變動)
2. 修改那個backup bios, 插入cpu microcode, 另存新檔
3. flash 新既bios 檔入番去
4. 重新開機
作者: soccerism    時間: 2013-8-29 22:45

我塊廠板唔知得唔得呢...  富士康 G41 ETON  
呢塊廠板冇得BIOS更新 BIOS係09年的... ...
s20360372101 發表於 2013-8-29 21:01


係咪廠機d oem 度身訂造底板? 官網找不到
作者: s20360372101    時間: 2013-8-29 23:09

回復 9# soccerism


    係呀, 富士康冇E個板同BIOS= =   可能富士康只係幫HP造做低板

咁E個板用唔用到L5420?   唔更新BIOS得唔得嫁?@@

唔該
作者: soccerism    時間: 2013-8-29 23:53

回復  soccerism


    係呀, 富士康冇E個板同BIOS= =   可能富士康只係幫HP造做低板

咁E個板用唔用到L54 ...
s20360372101 發表於 2013-8-29 23:09


可以用個簡單d既方法判斷最基本的的東西, 插左會唔會著到機.

1. 如果你的底板可以支援到45nm (Wolfdale核心) 的cpu, 支援的機會已大過50%, 否則就唔諗好了
Core E21?0, Core E6300果d係65nm, Pentium E5?00, E6?00, E7?00, E8?00 係45nm
2. 如果著到機, 但出警告句語, 都仲可入windows, 咁只要唔介意冇sse4.1及vt-x, 都冇咩所謂
3. 我教既方法只針對ami bios, 你指果塊係廠oem板, bios不明好難估成功率
作者: Ahmok    時間: 2013-8-30 07:03

師兄,張圖有顯示,即係都可以跟你指示去做?

圖片附件: L5420.jpg (2013-8-30 07:03, 138.54 KB) / 下載次數 59
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574080&k=3d815902c07caea1cdbef25df1d00983&t=1782139857&sid=15l7lRmkkin


作者: lokeith132    時間: 2013-8-30 09:50

支持教學
作者: soccerism    時間: 2013-8-30 10:06

師兄,張圖有顯示,即係都可以跟你指示去做?
Ahmok 發表於 2013-8-30 07:03



    你唔洗喇, 已經支援左 SSE 4.1, VT-x, 快d試下超下佢啦!!
作者: hin_6661    時間: 2013-8-30 10:11

多謝分享
作者: wertq2005    時間: 2013-8-30 10:44

支持教學,我又學到野
作者: s20360372101    時間: 2013-8-30 11:23

回復 11# soccerism


   果板係用45mmCPU(E5400),,咁sse4.1及vt-x有咩用嫁?會唔會降低性能?

我個BIOS都係AMI,版本寫往5.4(CPU-Z 睇的)
作者: 垃圾一號    時間: 2013-8-30 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soccerism    時間: 2013-8-30 13:09

回復  soccerism


   果板係用45mmCPU(E5400),,咁sse4.1及vt-x有咩用嫁?會唔會降低性能?

我個BIOS都係AM ...
s20360372101 發表於 2013-8-30 11:23


SSE 4.1 都係某d 遊戲或圖像處理軟件才用得著
VT-x 有d底板bios 叫 vanderpool technology, 可能係增強兼容x86 用既
作者: soccerism    時間: 2013-8-30 13:09

即係用G記,M記,個D MB都可以用呢個BISO SOFTWARE FLASH?
垃圾一號 發表於 2013-8-30 11:37



    你指mmtool ? 係呀
作者: kevin139456700    時間: 2013-8-30 13:39

支持教學~~~~~~
作者: ET2002    時間: 2013-8-30 14:30

絕對要支持
師兄好野
作者: happy123    時間: 2013-8-30 14:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 垃圾一號    時間: 2013-8-30 15:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soccerism    時間: 2013-8-30 18:57

THIS ONE
垃圾一號 發表於 2013-8-30 15:24



   呢個係華碩底板專用, 其他牌子都會有windows執行的BIOS UPDATE工具

例如
MSI : Live update
Gigabyte : @bios
作者: 貧果    時間: 2013-8-30 19:30

c 兄, 我現的底板是這樣, 是否只cut 防呆後, 放入5420 , 開機就可以, 不需要再寫入 microcode 的 steps?
cpu.jpg

圖片附件: cpu.jpg (2013-8-30 19:29, 81.22 KB) / 下載次數 50
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574255&k=89abac866f3114f769f9dcda70716365&t=1782139857&sid=15l7lRmkkin


作者: soccerism    時間: 2013-8-30 21:09

c 兄, 我現的底板是這樣, 是否只cut 防呆後, 放入5420 , 開機就可以, 不需要再寫入 microcode 的 steps?
...
貧果 發表於 2013-8-30 19:30


我也有這塊底板, BIOS DATE仲舊你少少, 應該不用update BIOS.
作者: kwokhin    時間: 2013-8-31 14:45

支持支持!!
好快就整粒L5420!
作者: terry.wong    時間: 2013-8-31 17:17

正啊,多謝指教,Thank you very much!!
作者: arshum    時間: 2013-8-31 21:08

支持教學
作者: 貧果    時間: 2013-9-7 19:01

本帖最後由 貧果 於 2013-11-6 01:12 編輯

我都整左, 不過用 5450, 整完好爽 唔駛寫 code
5450.JPG

圖片附件: 5450.JPG (2013-9-7 19:00, 82.06 KB) / 下載次數 56
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1577576&k=69a8e4048d01d8cc74ad8d3132f86362&t=1782139857&sid=15l7lRmkkin


作者: kwokhin    時間: 2013-9-11 17:49

CHING請問你zip file 個三串cpu microcode,包唔包SSE 4.1及VT-x?
作者: soccerism    時間: 2013-9-12 09:20

CHING請問你zip file 個三串cpu microcode,包唔包SSE 4.1及VT-x?
kwokhin 發表於 2013-9-11 17:49



   可能你對cpu microcode 有d 誤解, sse4.1, vt-x係cpu的本身的功能, 在bios加入microcode只係讓cpu可以在果塊底板發揮sse 4.1及vt-x.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2