Board logo

標題: [電源器] 新高登二樓買D 火牛得唔得? [打印本頁]

作者: lv123    時間: 2013-10-21 10:00     標題: 新高登二樓買D 火牛得唔得?

有DELL /HP JAVAPOWER. JACKPOWER 等,價錢百零二百,真好吸引,但唔知是新,舊、返新?流野,15/16。因為DELL HP 個D 貼紙是11 年。
另外有隻牌子叫DELUXE 個盒寫韓文,500W $138 會否有伏?有無人聽過,用過。
JACKPOWER 600W 178 會否虛火呢?
之後行去旺電,用白行形容,現在旺電買DIY 硬件都得得兩三間到。想買DVD + 仲貴過黃金場真不是味兒﹐現在旺角真無野行,除了看相機外。
作者: mrcheung1987    時間: 2013-10-21 10:24

回復 1# lv123


    旺電買硬件似樣d係j記,其他賣notebook平板等多
作者: s2140091    時間: 2013-10-21 10:29

新高登一樓jack power 400/430w $98
買左半年用來推G1620 home theatre 加張hd6670長開暫時無問題
作者: peterlauu    時間: 2013-10-21 10:48

買過6隻雞牛推C2D文書機, 1年內有壞了1隻
作者: lv123    時間: 2013-10-21 10:51

新高登一樓jack power 400/430w $98
買左半年用來推G1620 home theatre 加張hd6670長開暫時無問題 ...
s2140091 發表於 2013-10-21 10:29



    98?那間?
咁MAXXON ECO 420W 性價比又點?同GTR 比?那個耐用D ?
作者: Chick    時間: 2013-10-21 10:54

Jackpower有D貨同GTR一模一樣
作者: 關心研究所    時間: 2013-10-21 10:56

Jackpower呢啲出哂名雞
雞牛最好只畀番雞機用
作者: lv123    時間: 2013-10-21 11:04

咁 DELL & HP 牛是否新貨?定假貨?
作者: HAMSON    時間: 2013-10-21 11:14

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1796807


我就係新高登買過, 用過~~
其實買第一隻之時, 一插入去用, o拍一聲玩完.
間店幾好, 換過隻全新俾我, 之後都無事了
作者: lv123    時間: 2013-10-21 11:22

咁 DELL & HP 牛,有無CHING買過?
作者: khachaturian    時間: 2013-10-21 11:23

我買過 6 隻 Delta SFX 牛比 itx 板用
@$100 隻

返泥掃清入面的塵,用左年幾都咁穩定。
作者: finepix    時間: 2013-10-21 11:30

本帖最後由 finepix 於 2013-10-21 11:33 編輯

果度有D疑似假SPI牛, 小心.
不過我5年前都係新高登買過幾隻全新HP OEM牛 (Bestec 300w, $99), 用到現在都冇問題.
作者: s2140091    時間: 2013-10-21 12:14

98?那間?
咁MAXXON ECO 420W 性價比又點?同GTR 比?那個耐用D ? ...
lv123 發表於 2013-10-21 10:51
有賣itx箱個間
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-21 12:23

DELUXE隻500w
我細老用緊.....就黎一年.....
G860 4GB ram GTX650
到而家都重用緊未有事
作者: lastwizard05    時間: 2013-10-21 12:26

買過隻ACBEL 400W牛,雖然有高頻聲,但推左兩年C2D+5750+5隻HDD都好有心有力
作者: thriving    時間: 2013-10-21 12:38

本帖最後由 thriving 於 2013-10-21 12:41 編輯

回復 1# lv123

DELUXE  火牛我用過,一年左右壞左,買平價牛不如買 Aywun ,由 Altech 代理,2 年保,500W  售價 $199  @Jumbo  ,以下此公司賣 $160 (長沙灣 MTR 交收,可開單)。
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1134187021
作者: lv123    時間: 2013-10-21 12:45

果度有D疑似假SPI牛, 小心.
不過我5年前都係新高登買過幾隻全新HP OEM牛 (Bestec 300w, $99), 用到現在都冇 ...
finepix 發表於 2013-10-21 11:30



    咁FSP呢,見到有三個FSP400 HLN 牛, PFC好似是假的,但又不見有這MODEL?而HP DPS-275GB 的PFC好似是假的,HP牛是否堅料?
作者: lv123    時間: 2013-10-21 12:49

借網上圖, HP之PFC像圖PFC, 這PFC是否堅的?

圖片附件: [借網上圖] T2FiJeXjJOXXXXXXXX_!!106557436.jpg (2013-10-21 12:47, 73.31 KB) / 下載次數 29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1595440&k=1f068a7bbfcbd9b122e966fb4834c6a2&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4


作者: henry17    時間: 2013-10-21 18:21

回復 12# finepix


    某處D FSP同D碟機鬼鬼地

所以唔敢買



作者: henry17    時間: 2013-10-21 18:22

回復 5# lv123


    俾我就寧願買二手,新淨信得過既型號
作者: 偉偉偉    時間: 2013-10-21 21:14

火燭牛
作者: cdromguy    時間: 2013-10-21 23:39

全部機其他嘢可以用2手,唯獨火牛不要用2手, 萬一隻2手牛出事燒埋其他嘢揾邊個賠?
作者: Sam_Chung    時間: 2013-10-22 00:40

全部機其他嘢可以用2手,唯獨火牛不要用2手, 萬一隻2手牛出事燒埋其他嘢揾邊個賠? ...
cdromguy 發表於 2013-10-21 23:39



    有道理

自己淨係用過一次二手牛

Enermax
作者: lv123    時間: 2013-10-22 10:16

HIPER TYPER580W 電腦電源
有無人用過?OK 嗎?

圖片附件: T1Jv1KXf8rXXXehao1_040159_jpg_310x310.jpg (2013-10-22 10:16, 21.4 KB) / 下載次數 38
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1595805&k=63f9833f209124ee514307a9ebed6f68&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4


作者: alfromeo    時間: 2013-10-22 10:18

大陸野, 怕怕.
作者: lv123    時間: 2013-10-22 10:38

咁MAXXON E420 又點看法?
大陸造10 隻都10 隻造啦。問題用料個性價比。
作者: ivanyu14    時間: 2013-10-22 13:12

全部機其他嘢可以用2手,唯獨火牛不要用2手, 萬一隻2手牛出事燒埋其他嘢揾邊個賠? ...
cdromguy 發表於 2013-10-21 23:39



    十分認同,始終供電穩定足火數對部機既壽命有影響。火牛真係唔敢買平or二手
作者: cow0_0boy    時間: 2013-10-22 13:18

樓主鍾情另類牛
作者: thriving    時間: 2013-10-22 13:38

HIPER TYPER580W 電腦電源
有無人用過?OK 嗎?
lv123 發表於 2013-10-22 10:16


Hiper 這個牌子在香港唔出名,但在外國稍有知名度。Hiper 其實不錯,但 Hiper Type-R 580W  是 2006 年的產物,二手牛未必買得過。
作者: thriving    時間: 2013-10-22 13:40

回復 26# lv123

超頻專門店的 SeaSonic 海韻火牛(全新)賣得很平,師兄可以考慮下。

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: [][]    時間: 2013-10-22 21:00

回復 16# thriving


    good, 不用買2手了!!
作者: thriving    時間: 2013-10-22 21:18

回復  thriving


    good, 不用買2手了!!
[][] 發表於 2013-10-22 21:00


樓主不會考慮的,樓主對新高登的各類二手火牛似乎情有獨中。   
作者: lv123    時間: 2013-10-22 21:22

見佢HIPer 580W 有盒的,會唔會二手或返新?點分?
作者: muji22    時間: 2013-10-23 07:39

回復 1# lv123


    間店幾好
作者: 逆襲のAMD    時間: 2013-10-26 22:36

買過隻HP機牛DELTA出, 用左年係啲舊機度, 無事
作者: lionflower    時間: 2013-10-27 07:00

見佢HIPer 580W 有盒的,會唔會二手或返新?點分?
lv123 發表於 2013-10-22 21:22


唔好浪費金錢啦!
我曾經做過勇士買過兩隻...兩隻都捱唔到半年,
好在死亡果陣冇自爆...只係突然一睡不醒!
須然有保養,不過我冇拎去整...費事連車錢都蝕埋俾佢!

1.JPG

個盒䏲上去都幾精美幾實淨既...
不過一打開個盒隻牛只係用收縮膠包埋一舊調調 Fing 咁劈入去就算

2.JPG

隻牛身上呢張貼紙用左幾日就離開母體...飄泊機殼中...

3.JPG

隻牛已經俾我肢解左,留返個殼...風扇...保護罩...蛇網...支持環保!

圖片附件: 1.JPG (2013-10-27 05:53, 18.39 KB) / 下載次數 37
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1598031&k=3c143070191d17ade48d2a7edf707b18&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: 2.JPG (2013-10-27 05:53, 30.26 KB) / 下載次數 33
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1598032&k=9db2a8562e3cc338c236fd0c78c6ee82&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: 3.JPG (2013-10-27 06:43, 23.7 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1598035&k=017eba8aa7884bc6e7e309cf92a12b71&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4


作者: peterip123    時間: 2013-10-27 09:27

隻jackpower推緊部舊機,五年仲服役中
作者: lv123    時間: 2013-10-27 12:24

咁$200 budget, only HP/ DELL or GTR 牛?
作者: lionflower    時間: 2013-10-27 16:18

本帖最後由 lionflower 於 2013-10-27 16:43 編輯
咁$200 budget, only HP/ DELL or GTR 牛?
lv123 發表於 2013-10-27 12:24



你要幾大 Watt 先?你部機咩料呀?係咪最基本既文書機?俾多幾十得唔得?
恆常應用 300W 左右應該夠哂你用啦!
AcBel 質數幾好...不過代埋呢方面就爭小小
FSP 返修率低...Altech 代理兩年保即時一換一

AcBel HB9024 CE2 400W 75% Efficiency   HK$ 269 中田
AcBel HB9024 CE2.JPG


FSP HEXA 400W 80% Efficiency   HK$ 279 匯訊
FSP HEXA 400W.JPG
FSP HEXA 400W 2.JPG

唔好再執迷新高登果 d 咩咩 J 牌...G 牌...D 牌...盞搞!


圖片附件: AcBel HB9024 CE2.JPG (2013-10-27 15:12, 130.49 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1598186&k=64af702ddee1e13bb4d89cb0e6f4b109&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: FSP HEXA 400W.JPG (2013-10-27 15:24, 101.5 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1598189&k=8cd82b8c09390464cd9a608114554183&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: FSP HEXA 400W 2.JPG (2013-10-27 15:24, 52.07 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1598190&k=44fefc3af58f75103520746138d9e8f3&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4


作者: lv123    時間: 2013-10-27 17:20

部機是E5200,G210 DISLAY,dvd,牛用了3年, usb 經常認唔到, usb voltage得~4.5-4.6V, SO WANT TO CHANGE POWER SUPPLY.
作者: lionflower    時間: 2013-10-27 19:27

你肯定係隻牛跌 Watt ?
有可能底板有問題喎...又或者 USB 抽插得多老化呢?
不過 USB 得 4.5v 又真係底左 d...正常起馬有 4.8v 以上~
你部機頂盡用 300W 夠哂有突,
如果諗住用到佢全死先至換新機...諗住長期作戰,就唔好慳果幾十蚊啦!
若然諗住吊住盬水捱多一年半在...無可奈何之下咁就 GTR 啦~ 點都好過買二手或其他不知名既牛!
GTR 點解成日俾人爆鑊...係因為佢成日報大數...將峰值數當成恆常持續輸出去誤導人地...所以咪出事囉~ 你用 300W 就買佢既 500W 以上應該冇問題既...信唔信就自己判斷啦,不過最後都係果句...唔好慳果幾十蚊啦!
作者: 逆襲のAMD    時間: 2013-10-27 22:05

我亦都係果度買過一隻FSP400-60HLN, 約$150-160, 唔知係咪堅既FSB, 用左接近一年, 暫時無咩事, 係網上搵到個網有隻牛既拆解圖:
http://www.it-pifa.com/Power-Box/FSP400-60HLN.htm
由隻牛風扇空隙望下去, 我隻牛同條link入面果隻大致上相同~
隻牛仲有條小3PIN呼吸燈線,又有ching知係咪來
作者: tik57    時間: 2013-10-28 06:39

FSP HEXA 400W 80% Efficiency   HK$ 279匯訊
AcBel HB9024 CE2 400W 75% Efficiency   HK$ 269 中田
作者: lv123    時間: 2013-10-28 12:13

星期日去果度看過隻FSP400-60HLN,是黑色的,NOT ACTIVE PFC,不知是否堅的,另外有無CHING 知道果度D HP, DELL 牛是否2手?還是新的.
作者: lionflower    時間: 2013-10-28 13:58

果度D HP, DELL 牛是否2手?還是新的...
lv123 發表於 2013-10-28 12:13



有 d 係...大企業既廠機...保養期間,生產商儲儲埋埋一大批有問題既牛,返修好之後就超平價搵人放出街...

另一 d 係...某大企業用緊既廠機,定時定候須要更新全公司既電腦系統,呢個時候就會出現一大批舊廠機啦,輾轉間...就會有人以超平價收返黎,經過處理後賣出街!有 d 就成部咁賣...有 d 就拆散...牛...Ram...硬碟...分開黎賣,呢 d 貨通常都係賣去第三世界...
作者: yarehk    時間: 2013-10-28 14:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lv123    時間: 2013-10-28 16:50

咁都係買GTR, 但係COMDEX 見到~155有3R及 DELUXE, 另外見到有隻MAXXON ~15X, 邊隻好D?
MAXXON 有無PFC COIL?
作者: aircool    時間: 2013-10-28 17:04

MAXXON  la  better than GTR
作者: lv123    時間: 2013-10-28 17:09

但MAXXON 有無PFC COIL, 有無CHING用過, THANKS!
作者: peterip123    時間: 2013-10-28 17:58

其實直殺去九龍灣2themax總壇,五十定九十蚊買隻返修牛,都ok格,賤物鬥窮人
作者: 標哥    時間: 2013-10-29 11:48

你識唔識分 active PFC 牛呢?
新設計牛多數都係active PFC 牛 ,
舊設計效率低12v弱買唔過!
作者: 標哥    時間: 2013-10-29 11:53

其實直殺去九龍灣2themax總壇,五十定九十蚊買隻返修牛,都ok格,賤物鬥窮人 ...
peterip123 發表於 2013-10-28 17:58


五十定九十蚊係唔係勁量牛 ?

樓上話 HEXA 400W 都係279 ,  咁仲抵買
作者: lv123    時間: 2013-10-29 16:12

PFC 有個火牛物體,2絛線,係大水塘電容前,但ACTIVE PFC牛沒有$200內?
作者: 逆襲のAMD    時間: 2013-10-29 21:38

http://ecolife.epa.gov.tw/blog/post/502
篇文章話ACTIVE PFC只係為環保, 但並省唔到電費
作者: lv123    時間: 2013-10-29 22:13

見COMDEX 有隻DELUXE D-500 牛,有無CHING用過? BUT 12V only 10A for 12V1 and 10A for 12V2, OK嗎?
作者: hkd$    時間: 2013-10-29 22:16

回復 46# yarehk


    這就是after sales成本, 有時貴嘢, 就是好在呢個位, 不過, 羊毛出在羊身上
作者: hkd$    時間: 2013-10-29 22:17

其實直殺去九龍灣2themax總壇,五十定九十蚊買隻返修牛,都ok格,賤物鬥窮人 ...
peterip123 發表於 28/10/2013 17:58



    2themax的網頁沒有提及?!
作者: lionflower    時間: 2013-10-29 23:05

篇文章話ACTIVE PFC只係為環保, 但並省唔到電費
逆襲のAMD 發表於 2013-10-29 21:38


你冇講錯...主動式 PFC 係好環保,但係...
加入主動式 PFC 用意唔係為左幫你慳電費!
想慳電費...係睇 Efficiency 能源效益...

轉貼文來自...
主動式 PFC 電路的電源供應器, 具有以下特點 :

1. 輸入電壓伏特數可以從 90V 到 270V
2. 高於 0.99 的功率因數, 並具低損耗和高可靠等優點
3. IC 的 PFC 可用作輔助電源, 因此在電路中, 往往不需要待機變壓器
4. 輸出不隨輸入電壓波動很小, 可獲得高度穩定的輸出電壓 <~呢樣先係重點
5. 採用 PFC 的電源供應器不需要採用很大容量的濾波電容 <~呢樣亦都係重點

不過...平價火牛要黎粗用,用在平價文書機身上...ACTIVE PFC 就可有可無啦~
作者: 標哥    時間: 2013-10-30 01:03

篇文章話ACTIVE PFC只係為環保, 但並省唔到電費
逆襲のAMD 發表於 2013-10-29 21:38


講ACTIVE PFC的文章網上多的是 ,
個 point 唔係 ACTIVE PFC  ,   
係想樓主避免買到低12v低效率舊設計的牛
作者: lionflower    時間: 2013-10-30 01:06

見COMDEX 有隻DELUXE D-500 牛,有無CHING用過? BUT 12V only 10A for 12V1 and 10A for 12V2, OK嗎? ...
lv123 發表於 2013-10-29 22:13



睇數字就好唔掂啦,12v 雙路每路 10A 夠膽死吹到 500W
Deluxe.JPG

既然你睇中呢隻 Deluxe...又堅持兩舊水以下,倒不如買 3R 啦~
大家都係同一間代理...
"三丫路" 同 "跌甩屎" d 賣相差唔多...可能有 "親戚關係"
起馬 3R 叫做有人認識又有官網,
佢夠膽 o係官網除衫示人 ...
標出來既數目字算係老實 ...
我買過佢隻 G500XG 同 SFX R350 細牛俾人地,
兩隻都超過左一年,仲未電召我收屍

3R SYSTEM R400XG     HK$155
3R SYSTEM G450XG     HK$225







圖片附件: Deluxe.JPG (2013-10-29 23:34, 47.65 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599056&k=86e1764552b3bb03e5888f4d8ceed915&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4


作者: lv123    時間: 2013-10-30 10:53

睇數字就好唔掂啦,12v 雙路每路 10A 夠膽死吹到 500W  


既然你睇中呢隻 Deluxe...又堅持兩舊 ...
lionflower 發表於 2013-10-30 01:06



    呢隻3R RX400G 無PFC 會否無咁穩定?
作者: lionflower    時間: 2013-10-31 10:50

呢隻3R RX400G 無PFC 會否無咁穩定?
lv123 發表於 2013-10-30 10:53


會架~我見你想買跌甩屎...先至提議三丫路...
我明白窮人都應該有要求...有窮人的浪漫~
百幾蚊真係好難搵到有 PFC ,
就算有都只係 "被動式 Passive PFC"....唔係 "主動式 Active PFC"...

呢隻有 "被動式 Passive PFC"
Huntkey CP 400HP    HK$185
Huntkey CP 400HP.JPG

最後要講多句...差幾十蚊撘幾次車去深水埗都冇左啦,
買隻好 d 既遲下換機都用得番,
之前果 d 百幾蚊既牛...老實講要黎做士啤牛都唔放心呀!
我係你既話...就一定買呢隻...

FSP HEXA 400W 80% Efficiency   HK$ 279




雖然呢隻生產商冇幫佢攞 80 Plus 認證,
但係測試結果最高去到 85.5% 係 80 Plus 銅牌級數,
又有主動式 Active PFC,PFC 去到 0.961....
我太長氣了...你有興趣就自己睇下人地既詳細報告啦...二百幾蚊真係超值!

Reviews - FSP Hexa HE-400 400W

圖片附件: Huntkey CP 400HP.JPG (2013-10-31 09:50, 47.23 KB) / 下載次數 46
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599573&k=4b75e24499a698ed3c08d740616a7630&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4


作者: 逆襲のAMD    時間: 2013-10-31 12:07

回復 62# lionflower
看來ching有留意開牛牛請教ching, 市面上最抵玩既日系電容牛係邊隻, thx
作者: lionflower    時間: 2013-10-31 16:12

回復  lionflower
看來ching有留意開牛牛請教ching, 市面上最抵玩既日系電容牛係邊隻, thx ...
逆襲のAMD 發表於 2013-10-31 12:07


通常我會揀 d 自己有廠房生產既品牌,
例如:FSP...SEASONIC...SEVENTEAM...HIGH POWER...ENERMAX...SUPERFLOWER...
我最近睇中呢隻...超鍾意
越多人用既牛我就越唔鍾意

HIGH POWER ASTRO AGD-500F      HK$599
HIGH POWER ASTRO AGD-600F      HK$649

全模組化線材...
80 PLUS 金牌...
單路 12V...
高爾夫球風扇...
風扇控速...
關機後風扇延遲運轉120秒...
全日系電容...
大水塘好似係用 Panasonic...
其他瀘波電容全部都係 Nippon Chemi-Con 部份係固態電容...
HIGH POWER 全部火牛都係自己生產唔洗假手於人...質數有保證!
Silverstone 有 d 牛都係搵佢代工...
六百蚊有以上咁多優點絕對唔算貴啦~ 好過買貼牌牛啦

HIGH POWER ASTRO AGD-500F 1.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 2.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 3.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 4.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 5.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 6.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F Capacitors.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F FAN.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F Spec 1a.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F Spec 2a.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F Spec 3.JPG

圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F 1.JPG (2013-10-31 15:07, 49.75 KB) / 下載次數 34
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599720&k=2a439e5737535a9574f082e277a809ad&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F 2.JPG (2013-10-31 15:07, 41.7 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599721&k=5f5ad5c2131a5728237e8196bd58064c&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F 3.JPG (2013-10-31 15:07, 45.27 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599722&k=abda4c825a4fc4549056ac43a17d4991&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F 4.JPG (2013-10-31 15:07, 23.84 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599723&k=134108937bba9bf7546c5ecfc738af1c&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F 5.JPG (2013-10-31 15:07, 37.38 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599724&k=cc583e0c6e3c5f8ba5683ab4c7b6143e&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F 6.JPG (2013-10-31 15:07, 28.34 KB) / 下載次數 45
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599725&k=355474b5c2cc08f86b574af57c76664e&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F Capacitors.JPG (2013-10-31 15:07, 54.4 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599726&k=35c40d70434877b9500814dbec85dd18&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F Spec 3.JPG (2013-10-31 15:07, 53.95 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599729&k=338b03a627b15d9652c53cf3acacdb70&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F FAN.JPG (2013-10-31 15:16, 52.43 KB) / 下載次數 50
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599731&k=13070c00b3130c6522196d64de9eee1a&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F Spec 1a.JPG (2013-10-31 15:32, 74.7 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599732&k=efab6418501fda783d50ddf85c80ab66&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4



圖片附件: HIGH POWER ASTRO AGD-500F Spec 2a.JPG (2013-10-31 15:32, 46.78 KB) / 下載次數 32
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599733&k=41cc11213918bffaa79e48a0eabe3440&t=1782141599&sid=lgzvOVfbk4


作者: 逆襲のAMD    時間: 2013-10-31 19:42

本帖最後由 逆襲のAMD 於 2013-10-31 19:44 編輯

回復 64# lionflower
About$600有全模牛
作者: 逆襲のAMD    時間: 2013-11-1 20:49

本帖最後由 逆襲のAMD 於 2013-11-1 20:54 編輯

回復 64# lionflower
行過深水埗, 發現已經無晒7team, Huntkey, highpower牛賣, 原廠牛最多係fsp, acbel, delta, oem牛最多係cm, 海盜, antec, 我想試下用既新牌子cougar都搵唔到
作者: 932618104    時間: 2013-11-2 19:37

500w 138 其實係咪會爆炸
作者: [][]    時間: 2013-11-2 21:00

回復 66# 逆襲のAMD


    DIY 百花齊放已成過去!!
作者: lv123    時間: 2013-11-4 09:33

回復  逆襲のAMD


    DIY 百花齊放已成過去!!
[][] 發表於 2013-11-2 21:00



    現在多數買平板。買DIY 現在主要得C 記,田記同都記。另外現在多數用台灣電容如JUN FU(北瑋電子)
作者: wilson409    時間: 2013-11-4 20:48

應該都無咩問題既
作者: NTFD    時間: 2013-11-5 14:58

cougar 牛
TW 雜誌及測試都好評, 但HK都未見過有賣
作者: pc929    時間: 2013-11-7 13:35

Invest for a good power supply to protect other parts of your computer.
作者: 關心研究所    時間: 2013-11-7 15:01

500w 138 其實係咪會爆炸
932618104 發表於 2013-11-2 19:37

當佢有500w用 成間屋應該rip
作者: wingtai24152415    時間: 2013-11-7 15:10

一年前入手 cm460w $130 現在還安全使用~_~
作者: 關心研究所    時間: 2013-11-7 15:16

Invest for a good power supply to protect other parts of your computer.
pc929 發表於 2013-11-7 13:35

People know this truth only when the hardware has been burnt by unstable current.
作者: pc929    時間: 2013-11-7 16:11

People know this truth only when the hardware has been burnt by unstable current.
關心研究所 發表於 2013-11-7 15:16


因小失大, the worst part is the HD data loss......
作者: NTFD    時間: 2013-11-7 16:28

一年前入手 cm460w $130 現在還安全使用~_~
wingtai24152415 發表於 2013-11-7 15:10


CM牛咁平!
作者: dclwa2301    時間: 2013-11-8 21:19

無保火牛 我唔會買
作者: FabreKC    時間: 2013-11-8 22:42

回復  lionflower
行過深水埗, 發現已經無晒7team, Huntkey, highpower牛賣, 原廠牛最多係fsp, acbel, del ...
逆襲のAMD 發表於 2013-11-1 20:49



    highpower都無
佢係香港有代理都唔知有無3年
作者: leoyeung125    時間: 2013-11-8 22:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 逆襲のAMD    時間: 2013-11-8 22:57

回復 79# FabreKC
highpower sfx牛就間間都有, atx牛得高登電腦中心某一間舖櫥窗見到有
作者: lv123    時間: 2013-11-9 11:37

MUD 咁煩﹐現在香港攪到無選擇咁,電視又這樣,電腦DIY 又這樣。
作者: lv123    時間: 2013-11-12 11:26

去comdXx看過3 R 實物同廣告有出入無EMI 磁環。唔通流?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2