Board logo

標題: [中央處理器] [AMD愛好者系列 #101] 給AM3+ 的最後升級 - FX-8300 [打印本頁]

作者: dom    時間: 2013-11-12 20:47     標題: [AMD愛好者系列 #101] 給AM3+ 的最後升級 - FX-8300

本帖最後由 dom 於 2013-11-14 22:45 編輯

託人係海外特登搵左粒有趣既 AMD 翻黎 (唔係高熱個d)
如無意外會係AM3+ 買既最後一粒 U  了

就係傳說中 95w 8Core FX-8300
sm_P1010987.JPG

AMD 如果 SteamRoller 重係咁既樣 
下部機 我換 Intel 了

敬請留意下星期一

圖片附件: sm_P1010987.JPG (2013-11-14 22:45, 65.17 KB) / 下載次數 33
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605048&k=beb3a3f68c01bfdae35ec3e7be590a3f&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY


作者: dom    時間: 2013-11-12 20:48

本帖最後由 dom 於 2013-11-19 00:15 編輯

實物  
===========
$13xx 專程託朋友由日本帶回香港
sm_P1010986.JPG
sm_P1010987.JPG
事原係.......
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2017146
美幸號又發老皮 話我無表示
原本諗住平d 買粒 FX-8320 , 但係諗下個case  散熱 125W TDP 真係好勉強

又諗起之前 見過台灣有人開箱文 講過既 FX-8300
有朋友剛好去日本旅遊, 就託佢幫我買粒翻黎 , 我初頭以為係紙盒版啦, 點知朋友話買翻係鐵盒
依家腦場部份新貨 FX-8320 已換翻紙盒了
Bonus 有埋個鐵盒
sm_P1010989.JPG
sm_P1020009.jpg
開盒睇

2012年 36 週出品,  Piledriver 來講好早期.......
已經過左成年 , 無賣過定係無人買呢
sm_P1020072.JPG

跟黎既風扇, 銅芯全鋁配搭 , 跟左紅色風扇
sm_P1020066.JPG
sm_P1020068.JPG
sm_P1020071.JPG

之前有人話鐵盒版 個蓋係環保物料黎的
手痕拆開,  無的
sm_P1020087.JPG

圖片附件: sm_P1010986.JPG (2013-11-14 22:45, 65.01 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605049&k=dcdb195dee125ecf632da18b5eeb6e83&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010987.JPG (2013-11-14 22:45, 65.17 KB) / 下載次數 50
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605050&k=0753777bdbf0ac1966aa323ea1abb1ba&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010989.JPG (2013-11-14 22:45, 93.34 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605051&k=264d6cce6686c9384b79089421f7efa1&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020009.jpg (2013-11-14 22:45, 76.13 KB) / 下載次數 38
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605052&k=bed712d75dfee3c1ed555e178eddc589&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020066.JPG (2013-11-19 00:13, 144.22 KB) / 下載次數 45
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606663&k=5532413c04e62e7597e0e0ff8b3ca05c&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020068.JPG (2013-11-19 00:13, 139.2 KB) / 下載次數 39
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606664&k=4c7cc29cc25e2d7db53076f2801cce01&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020071.JPG (2013-11-19 00:13, 127.48 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606665&k=c89a7fb91845c276bf159ae495720a01&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020072.JPG (2013-11-19 00:13, 185.76 KB) / 下載次數 53
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606666&k=e344802169b5f2cde27d1970869a8b83&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020087.JPG (2013-11-19 00:13, 132.47 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606667&k=b190533b83ab9bd812c0719eb29939f6&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY


作者: dom    時間: 2013-11-12 20:49

本帖最後由 dom 於 2013-11-14 23:01 編輯

Power Consumption Test VS FX-6300

FSP Aurum 500W 80PLUS GOLD
GeForce GTX660
16GB RAM
3x SATA HDD , 1x DVD-RW, 1x SSD
FX-6300 ( VCore 降到 1.3125V )

BIOS mode  = ~112W
sm_P1010977.JPG
sm_P1010978.JPG
sm_P1010981.JPG

Windows Desktop 閒置 =~77 W
sm_P1010992.JPG
sm_P1010993.JPG

Battlefield 3 Multiplay ( CPU+GPU loading > 70%) = ~21X W
sm_P1010994.JPG
sm_P1010995.JPG

Call of Duty : GHOST ( CPU 100% + ~40% GPU load )  = ~230W
sm_P1010997.JPG
sm_P1010996.JPG
sm_P1020001.JPG

其實一隻高效率牛  對部機都好重要

圖片附件: sm_P1010977.JPG (2013-11-14 22:56, 99.8 KB) / 下載次數 57
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605060&k=e6d496147fc4d945001f3ae53a7d1d67&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010978.JPG (2013-11-14 22:56, 122.14 KB) / 下載次數 49
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605061&k=20ccf7a657024e6a869235014187d626&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010981.JPG (2013-11-14 22:56, 147.13 KB) / 下載次數 49
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605062&k=490efcdcf876f36640fcc9a3cc8411c1&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010992.JPG (2013-11-14 22:56, 200.65 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605063&k=3a860bb0c76276eed91f163a0ad3f20e&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010993.JPG (2013-11-14 22:56, 113.41 KB) / 下載次數 36
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605064&k=8963a1b6d9408859ecc74cc692b3b577&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010995.JPG (2013-11-14 22:56, 123.62 KB) / 下載次數 45
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605066&k=04ba947c24ab41378135ae212caf0f33&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010996.JPG (2013-11-14 22:56, 114.85 KB) / 下載次數 29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605067&k=bcd8e4795c315fe4728f07132ff7c897&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010997.JPG (2013-11-14 22:56, 108.85 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605068&k=496ff8ade6e22a6479e9b918edfd2c24&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020001.JPG (2013-11-14 22:57, 120.76 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605069&k=d960a1d3e10fefb87adddec1bc8a2cf4&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1010994.JPG (2013-11-14 22:59, 65.65 KB) / 下載次數 39
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605070&k=de2ebf0a3e60fb0c4c36402070f5763e&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY


作者: wass    時間: 2013-11-12 20:49

下星期一  咁早開post
作者: lcska02nkc    時間: 2013-11-12 20:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dellasus    時間: 2013-11-12 20:55

AMD愛好者
作者: dom    時間: 2013-11-12 20:56

下星期一  咁早開post
wass 發表於 12-11-2013 08:49 PM


放心
聽晚收到之後會有相, 我唔係cheat 分
作者: dom    時間: 2013-11-12 20:56

唔好玩既 咁快踢爆
作者: lcska02nkc    時間: 2013-11-12 21:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui20299    時間: 2013-11-12 21:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 標哥    時間: 2013-11-12 21:44

6核12線程 ?
作者: hui20299    時間: 2013-11-12 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-11-13 00:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 標哥    時間: 2013-11-13 11:31

AMD邊有6C12T呀
hui20299 發表於 2013-11-12 21:55


依家係無  ,  不過市場有 demand 有人買就可以出
技術上應該無問題
作者: K-Cup~    時間: 2013-11-13 11:49

我塊880都唔支援83糸,葡萄 ……
作者: KYWERO    時間: 2013-11-13 12:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2013-11-14 00:41

真兮 8300 的話, 可否組團??
toylet 發表於 13-11-2013 12:03 AM


託人私人帶回來
如果你要買既話 要搵日本代購既

我係搵 Amazon.jp 買的
作者: dom    時間: 2013-11-14 00:42

已到手 一陣補相
作者: dom    時間: 2013-11-14 01:30

本帖最後由 dom 於 2013-11-14 23:01 編輯

換左隻 FSP Aurum 500W 80PLUS GOLD 咁耐 都無留意
高效率牛 配 FX-6300 原來比我想像中慳電

美幸號 R4.5 現有規格
FX-6300 (Down VCore to 1.325V , TurboCore Set 3.9GHz )
16GB DDR3-1600
GeForce GTX660 2GB GDDR5
1x SSD , 3x HDD , 1x SoundBlaster Z , 1x DVD-RW
2x A Fan 12cm , 2x 12cm WING 12

電表度既
Idle  ~ 85W

BIOS ~ 110W

Battlefield 3 - 220W ~210W

Call of Duty : Ghost Loading Scene (CPU 100% Loading, GPU loading 唔高)
- 210W ~230W
作者: oo2oo299999    時間: 2013-11-14 13:41

我發現了玩具
咁多年以黎我自己冇乜點砌AMD 機俾自己用,次次想換機個時AMD 都係唔爭氣
去吧!AMD
作者: karl0711    時間: 2013-11-14 16:21

換左隻 FSP Aurum 500W 80PLUS GOLD 咁耐 都無留意
高效率牛 配 FX-6300 原來比我想像中慳電

美幸號  ...
dom 發表於 2013-11-14 01:30


FSP Aurum 500W 80PLUS GOLD 最高可以輸出幾多
最高都係210~220 又真係幾好
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2013-11-14 16:23

我都等緊steamroller同excavator
希望等到或者amd直接砍掉重練, 出k11定12算了
作者: 逆襲のAMD    時間: 2013-11-14 16:26

對用咩板有興趣
作者: kyh99058    時間: 2013-11-14 17:41

8300 係咩樣.........樓主返來啊
作者: KYWERO    時間: 2013-11-14 17:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lokeith132    時間: 2013-11-14 18:28

回復 18# dom

17小時了 好期待!
作者: dom    時間: 2013-11-14 23:02

FX-8300 既比較 要聽晚了
打機
作者: lcska02nkc    時間: 2013-11-14 23:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必殺技    時間: 2013-11-14 23:07

係咪打機可以8核fullload
作者: dom    時間: 2013-11-14 23:36

打BF4定COD
lcska02nkc 發表於 14-11-2013 11:04 PM


MineCraft , 玩下大航海
作者: g1jockey    時間: 2013-11-15 06:02

本來好想用呢粒,但冇一間網購肯出口,只好用FX-8320,但係用落都算唔錯。
作者: cwcc    時間: 2013-11-15 14:20

本帖最後由 cwcc 於 2013-11-15 14:22 編輯

追POST追POST,我要繼續支持AMD~會唔會有超頻測試睇呀?
作者: edo963    時間: 2013-11-15 18:18

鐵盒
作者: toylet    時間: 2013-11-15 18:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rooneymanunited    時間: 2013-11-15 18:46

早三個禮拜買8320無鐵盒
作者: toylet    時間: 2013-11-15 19:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-11-15 19:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yoyo348    時間: 2013-11-15 19:13

我塊880都唔支援83糸,葡萄 ……
K-Cup~ 發表於 2013-11-13 11:49



    我件870 得啊!
作者: g1jockey    時間: 2013-11-15 19:17

回復 36# toylet

日本樂天啲店,我間間試晒
作者: K-Cup~    時間: 2013-11-15 22:34

我件870 得啊!
yoyo348 發表於 2013-11-15 19:13


我塊技姦無囉,親自問埋台灣個邊了!所以認命,但如果有門路入到,我會buy呢粒8仔~
作者: dclwa2301    時間: 2013-11-16 20:17

鐵盒香港有冇得賣??
作者: yoyo348    時間: 2013-11-16 20:58

我買粒fx8320 都係錢盒,銅HS
作者: yick    時間: 2013-11-16 21:07

同i5 2500比 邊個快d
作者: hui20299    時間: 2013-11-16 21:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick    時間: 2013-11-16 21:12

回復 44# hui20299


    咁執相。。。轉video clip?
作者: hui20299    時間: 2013-11-16 21:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 好好先生    時間: 2013-11-16 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2013-11-18 20:45

本帖最後由 dom 於 2013-11-18 21:42 編輯

FX-8300 來了
由於原生 VCore 已經是 1.275V
不能再降低 (會不穩 出 BSoD )



圖片附件: Desktop_WEI.jpg (2013-11-18 20:45, 262.35 KB) / 下載次數 29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606503&k=3d4e33f51a93f5574a481f2dfc5d2809&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY


作者: 好好先生    時間: 2013-11-18 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2013-11-18 21:42

升級了CPU, 咁會唔會去玩BF4
好好先生 發表於 18-11-2013 09:23 PM


唔會
除非買顯卡送
作者: dom    時間: 2013-11-18 21:45

本帖最後由 dom 於 2013-11-19 00:11 編輯

http://valid.canardpc.com/3fm3cc
初步測試功耗
BIOS 內多了  = ~118W ....
sm_P1020088.JPG
sm_P1020092.JPG

Idle 和 FX-6300 差距沒太多
sm_P1020098.JPG
sm_P1020100.JPG

BF3 Multiplayer  = ~235W
bf3 2013-11-18 21-19-14-60.jpg
sm_P1020102.JPG

COD : Ghost = FAILED ( 未知為何不能重現 CPU Full load + GPU 高負載情景)
要換測試 再試 Full load CPU + GPU (暫定會用 wPrime + Furmark )
Furmark + wPrime 1024M (CPU+GPU Full load) = ~ 278W ......
sm_P1020106.JPG
sm_P1020107.JPG

Stock VCore 不能再拉低了.......會不穩...
睇黎 點解 AMD FX-8300 咁少比零售 淨配比 OEM 唔係無原因...

圖片附件: sm_P1020088.JPG (2013-11-19 00:09, 139.66 KB) / 下載次數 22
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606654&k=24500dacb11d8f74788bb1421553c841&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020092.JPG (2013-11-19 00:09, 102.02 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606655&k=27b274f5914e59e23669e6cc0c533ea8&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020098.JPG (2013-11-19 00:09, 173.57 KB) / 下載次數 23
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606656&k=8bed133b6faeb6c187260f0e68b626b9&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020100.JPG (2013-11-19 00:09, 111.34 KB) / 下載次數 22
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606657&k=47754bac73d65eab89d218d6defde708&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020102.JPG (2013-11-19 00:09, 118.6 KB) / 下載次數 26
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606658&k=00faf999824c66fb41b00e5ee30624f3&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020106.JPG (2013-11-19 00:09, 213.75 KB) / 下載次數 25
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606659&k=123a1ef6cffddb06cc95afeebfb86885&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: sm_P1020107.JPG (2013-11-19 00:09, 134.1 KB) / 下載次數 18
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606660&k=f2a863e12b80242200ce1167d1d126ea&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY



圖片附件: bf3 2013-11-18 21-19-14-60.jpg (2013-11-19 00:11, 211.84 KB) / 下載次數 19
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606661&k=7fb9e4af8f0f28c0065680f13243ea63&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY


作者: dom    時間: 2013-11-18 22:34

本帖最後由 dom 於 2013-11-19 00:26 編輯

結論
================
sm_P1020063.JPG
考慮AM3+ 升級既朋友 (如用 Phenom II X4 主板又支援 AM3+ ..)

如果你無視功耗既話
- 便宜一點既 FX-8320 會比較適合 , 更高性價比 高功耗換來同樣效能

至於追求更高效能既話
- FX-8350 (熱) 會合用, 或者 我會建議你換 Intel i5 或更高的 i7/ XEON 系列吧

這顆 FX-8300 的定位比較尷尬,  需求 >6Thread 既一般來講 比較少有,  於DIY 零售市場
的確沒太大吸引用家購買既原因, 當然除了某部份 die-hard fans

至今 AMD 已將重點市場擺在 孤注一擲的 APU / HSA 了 (還有 SoC 業務 , 如接單做 APU 給 PS4/  Xbox One 等等)

AMD 已經放棄了 AM3+   ,
不會再有新 Chipset 登場, 新一代 AM3+ CPU (FX)  亦已經從 Roadmap 消失

如果你考慮在 mATX 有限空間內 配搭高性能 CPU 的話 , 還是
接受 現實乖乖的轉到 Intel 陣營

FM2+  / APU 短期內 不會有多於 4Core 的 APU , CPU 性能連 FX-6300 都不如 ,你叫之前用 Phenom II X4 的
用家怎換上去........

當然 可能你會問 ,
未推出的 Kaveri APU  採用新 CPU (StreamRoller ) 設計可能性能提升  30%
或者可以追上今年賣了大半年的 Haswell i3 吧, 哈哈

AMD 的新產品, 沒實物推出零售版的話, 性能加了多少,  還是當 "FX"  事件一樣
信一成就好

圖片附件: sm_P1020063.JPG (2013-11-19 00:12, 138.89 KB) / 下載次數 23
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606662&k=558117d3d67a56ba4e0dd368a054c97d&t=1782444478&sid=1aZLOer4JAY


作者: toylet    時間: 2013-11-18 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 好好先生    時間: 2013-11-18 23:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2013-11-19 00:27

本帖最後由 dom 於 2013-11-19 00:28 編輯
結論 ?_?  你都未買顯卡

我唔拍神一般的對手 ,只拍你是____隊友! ...
好好先生 發表於 18-11-2013 11:49 PM


結論係

要玩 mATX 又要高性能CPU,請轉 Intel 陣營
AMD 沒有 Solution 給你, HSA 有 Software optimize  先算吧 , 依家得個講字都係得淡笑
作者: dellasus    時間: 2013-11-19 06:28

FX8300 預設行1.275V,我新買個粒fx8320都係行1.275V,而家仲降到1,26v行3600MHZ ,己經run過ibt
作者: dellasus    時間: 2013-11-19 06:38

唔知係咪塊版認錯左定點
作者: K-Cup~    時間: 2013-11-19 10:56

唔會啦!我粒63都係行緊1.26V
作者: dom    時間: 2013-11-19 12:56

FX8300 預設行1.275V,我新買個粒fx8320都係行1.275V,而家仲降到1,26v行3600MHZ ,己經run過ibt ...
dellasus 發表於 19-11-2013 06:28 AM


我降一級都入唔到 Windows
作者: dom    時間: 2013-11-19 12:57

唔會啦!我粒63都係行緊1.26V
K-Cup~ 發表於 19-11-2013 10:56 AM


我粒 6300 反應 好過粒 FX-8300
作者: ppkkfg    時間: 2013-11-20 14:04

用緊965,成日都想等am3+新u
e+可以慳返
作者: cwcc    時間: 2013-11-20 14:19

睇完dom姐post…感覺真係好唏噓…但我都決定上FX8320,繼續同AMD一齊捱落去~加油呀~
作者: mtpmanhauyin    時間: 2013-11-20 22:22

回復 2# dom


    你講起8320我琴日先轉,其實我覺得8320唔係好熱姐,我之前粒PD熱到傻左..,但我個粒8320唔係鐵盒,傷心
作者: KYWERO    時間: 2013-11-21 08:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2013-11-21 11:38

可能等粒U Run-in下(笑) 之後再試降電

溫度就差唔多
作者: dom    時間: 2013-11-21 11:53

睇完dom姐post…感覺真係好唏噓…但我都決定上FX8320,繼續同AMD一齊捱落去~加油呀~ ...
cwcc 發表於 20-11-2013 02:19 PM


無辦法, AMD 要繼續行 APU 條路先可能生存到
但係APU 實在唔夠要 multi-task + Performance Desktop usage.......





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2