Board logo

標題: [電腦組合] zotac zbox [打印本頁]

作者: momochai    時間: 2014-3-19 23:20     標題: zotac zbox

想買部用黎bt同睇片,請問如2k樓下,那隻型號較好? 請幫忙,太多型號唔識揀
作者: dg4602    時間: 2014-3-20 09:12

2千蚊下冇乜好揀
唔嫌慢可以揀AD06(amd e2-1800), 唔怕冇wifi可以揀ID18(celeron 1007U)
比多少少可以睇埋nano AQ01 (amd a4-5000)
作者: momochai    時間: 2014-3-20 09:23

tks ching, 但我見price嗰度2k樓下都有唔少喎, AD12, AD06, XS AD11....係咪有啲已停產? ID18仲平到$1100
作者: dg4602    時間: 2014-3-20 12:43

回復 3# momochai

如果你睇price.com.hk 又sort by price會有好多舊model

行ATOM果D可以無視

AD12同AD06個餡差唔多但唔同size, AD11又係舊野
作者: momochai    時間: 2014-3-20 13:08

還是砌一部itx會好啲, 見到elite 110隻機箱個size都ok, 因我已有個好舊款既cpu同兩條ram, 但以前係用落matx度的, 唔知用唔用到落itx ?
作者: ahllau    時間: 2014-3-20 13:53

tks ching, 但我見price嗰度2k樓下都有唔少喎, AD12, AD06, XS AD11....係咪有啲已停產? ID18仲平到$1100 ...
momochai 發表於 2014-3-20 09:23



我買左部ID18 俾阿女做文書上網機。4G RAM + 128G SSD。
部機好爽,夠快,又唔熱
睇埋片都好OK
作者: tsehung    時間: 2014-3-21 03:53

回復 6# ahllau

你試吓夏天喺無開冷氣情形下,睇套1080p嘅電影,
熱到嚇死你
作者: ahllau    時間: 2014-3-21 10:43

回復  ahllau

你試吓夏天喺無開冷氣情形下,睇套1080p嘅電影,
熱到嚇死你 ...
tsehung 發表於 2014-3-21 03:53


我舊年八月買的了, 已經試過夏天用
我播過幾次片都未試過覺得佢熱
可能ID18係 Celeron/Pentium 級數
如果係i3/i5 級既機, 有可能你講既係啱都唔奇. 但最少依部機我唔覺熱.
作者: loop7    時間: 2014-3-21 11:05

ID18 性價比極高,1000蚊到
粒1007u勁過曬啲atom,e450,e2-1800
作者: Hippo    時間: 2014-3-24 16:26

AMD E2-1800 真係慢到喊, N年前Netbook咁上下, 只係播片
用過AD12 + 2GB RAM + 2.5" HDD 係完全唔想掂佢, 之後換左 SSD + 8GB RAM 都仲係慢...
如果只係為上網, BT, 播片的話, 幾舊水買隻 ANDROID TV BOX 好過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2