作者: 牛腩仔 時間: 2014-12-3 03:00 標題: 普通平民機升級版開箱和分享...
我見自己成年都冇砌過機,又想upgrade吓部機,
咁就頭岳岳走去ssp睇吓啲電硬
,手又痕,又心大心細喺度諗吓入唔入手好
唯有畀錢帶心頭好返屋企
買咗好少嘢,有主機板、ram,ssd、hdd和cpu
好...上圖



好喇,係時候開盒砌機喇...
塊板真身又真係幾靚仔

例牌裝U,搞掂...

由於時間關係,板、ssd和hdd己上機,仲裝埋水冷頭

最後裝埋啲Ram和顯卡咁就大功告成

跟住開機,都順利著機


入到bios搞埋Raid0,搞完跟手裝埋os和driver,一切順利
跑3dmark fire strike

fire strike ultra


p.s.....請問各位ching,我依家bios用緊0603版,有冇須要上最新嗰個0802版呀?! thx!!
作者: yjfoeg 時間: 2014-12-3 03:04
又係一部貴過我全屋所有電腦既平民機...
作者: june19 時間: 2014-12-3 08:55
民用機都八條ram
via HKEPC Reader for Android
作者: Kairan 時間: 2014-12-3 09:13
到底係平民嘅民用機定貴族用嘅民用機.....= =+
作者: inori 時間: 2014-12-3 09:44
又係依D嘩眾取寵既低X標題
作者: yick 時間: 2014-12-3 10:01
16 or 32 gb ram?
作者: L.L 時間: 2014-12-3 10:31
支持開箱! 果然係升級版'普通平民機' ...
作者: astrial 時間: 2014-12-3 10:55
我諗淨係u+版已經KO 7成師兄嘅機
作者: ahwah133 時間: 2014-12-3 11:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arshum 時間: 2014-12-3 11:07
hkepc 平民機
作者: danny9428 時間: 2014-12-3 11:08
一D都唔平民
作者: marcolee1314 時間: 2014-12-3 11:17
仲用緊1155既我表示…
睇完第一張圖已經可以熄得,無謂睇落去

作者: amkogtc 時間: 2014-12-3 12:14
平民機
作者: hirodo 時間: 2014-12-3 12:18
果然夠平民
作者: LOUIS77 時間: 2014-12-3 16:34
究竟平民機既定義係乜
作者: rabi 時間: 2014-12-3 17:33
標題:普通平民機升級版開箱和分享...
應該改為:
普通平民機升級為 HKEPC 文書機,開箱和分享...
作者: yjfoeg 時間: 2014-12-3 17:42
8條, 應該係問32 or 64
作者: Jack813 時間: 2014-12-3 18:26
師兄,唔好咁晒好喔
作者: kuenxx 時間: 2014-12-3 18:42
呢D文書機咋!平時用來上下facebook , 玩下wechat 啱啱好!
via HKEPC Reader for Android
作者: hkbpc 時間: 2014-12-3 20:07
毒死人咩,有冇超下對RAM
作者: yick 時間: 2014-12-3 20:15
64gb ddr4 will be amazing
作者: stevenabc 時間: 2014-12-3 20:25
民豬機........
作者: jason930 時間: 2014-12-3 20:49
作者: p805061010 時間: 2014-12-3 23:09
好平民, 貴過哂我D機......
作者: TWCACM 時間: 2014-12-4 02:11
樓主中文考試應該唔合格
講笑,唔好介意
不過有新玩具玩一定要支持
via HKEPC Reader for F350
作者: makyeung2009 時間: 2014-12-4 09:05
普通野啦 無4張sli 又無 6隻1 tb ssd raid 0
via HKEPC Reader for Android
作者: darkdragoon 時間: 2014-12-4 11:49
正野
作者: johnl 時間: 2014-12-4 16:48
支持開箱! 我都想有部平民機
作者: qqon 時間: 2014-12-4 16:51
低過$14000 都係貧窮線以下, 所以係平民機
作者: funking 時間: 2014-12-4 20:40
平民機
???? 咁我用緊個部應該係賤民機囉作者: eec 時間: 2014-12-4 20:46
手痕一痕又無成皮
作者: Sun 時間: 2014-12-4 20:50
用來打機應該好爽作者: 牛腩仔 時間: 2014-12-5 01:47
好多謝各位ching幫我部機評級嘅級別
不過,我前睇後睇,左踱右踱,點睇都未夠班上epc文書機
最貼切都係高級平民機
作者: 牛腩仔 時間: 2014-12-5 01:54
回覆 6# yick
32GB,2666mhz
作者: 牛腩仔 時間: 2014-12-5 01:59
回覆 20# hkbpc
顯卡,cpu和ram一定會超,
唔超對唔住自己

作者: abcde_so 時間: 2014-12-5 07:34
非一般平民
via HKEPC Reader for Android
作者: MK2010 時間: 2014-12-5 08:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick 時間: 2014-12-5 11:31
回覆 34# 牛腩仔
行張9gb 相行action應該快到無朋友
作者: pnedved 時間: 2014-12-5 12:01
你系平民機那麼我是賤民機了
作者: koyyhk 時間: 2014-12-5 12:48
整多2張980就=epc文書機
作者: to_chan 時間: 2014-12-5 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jasons030011 時間: 2014-12-5 17:14
support !!!!!
作者: kChow 時間: 2014-12-5 18:25
平民機升級去比貴族用嘅


作者: q_p 時間: 2014-12-5 18:33

作者: tiny 時間: 2014-12-5 18:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OSIRIS_ETERNAL 時間: 2014-12-5 19:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tmking 時間: 2014-12-5 20:31
普通平民...買唔起的機


