Board logo

標題: [開箱] 普通平民機升級版開箱和分享... [打印本頁]

作者: 牛腩仔    時間: 2014-12-3 03:00     標題: 普通平民機升級版開箱和分享...

我見自己成年都冇砌過機,又想upgrade吓部機,
咁就頭岳岳走去ssp睇吓啲電硬 ,見到啲心頭好真係好貴
手又痕,又心大心細喺度諗吓入唔入手好 ,始終鬥唔過隻魔鬼
唯有畀錢帶心頭好返屋企 ......

買咗好少嘢,有主機板、ram,ssd、hdd和cpu

好...上圖






好喇,係時候開盒砌機喇...
塊板真身又真係幾靚仔


例牌裝U,搞掂...


由於時間關係,板、ssd和hdd己上機,仲裝埋水冷頭


最後裝埋啲Ram和顯卡咁就大功告成


跟住開機,都順利著機




入到bios搞埋Raid0,搞完跟手裝埋os和driver,一切順利

跑3dmark fire strike


fire strike ultra




p.s.....請問各位ching,我依家bios用緊0603版,有冇須要上最新嗰個0802版呀?! thx!!
作者: yjfoeg    時間: 2014-12-3 03:04

又係一部貴過我全屋所有電腦既平民機...
作者: june19    時間: 2014-12-3 08:55

民用機都八條ram  

via HKEPC Reader for Android
作者: Kairan    時間: 2014-12-3 09:13

到底係平民嘅民用機定貴族用嘅民用機.....= =+
作者: inori    時間: 2014-12-3 09:44

又係依D嘩眾取寵既低X標題
作者: yick    時間: 2014-12-3 10:01

16 or 32 gb ram?
作者: L.L    時間: 2014-12-3 10:31

支持開箱! 果然係升級版'普通平民機' ...
作者: astrial    時間: 2014-12-3 10:55

我諗淨係u+版已經KO 7成師兄嘅機
作者: ahwah133    時間: 2014-12-3 11:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arshum    時間: 2014-12-3 11:07

hkepc 平民機
作者: danny9428    時間: 2014-12-3 11:08

一D都唔平民
作者: marcolee1314    時間: 2014-12-3 11:17

仲用緊1155既我表示…
睇完第一張圖已經可以熄得,無謂睇落去
作者: amkogtc    時間: 2014-12-3 12:14

平民機
作者: hirodo    時間: 2014-12-3 12:18

果然夠平民
作者: LOUIS77    時間: 2014-12-3 16:34

究竟平民機既定義係乜 我睇唔透
作者: rabi    時間: 2014-12-3 17:33

標題:普通平民機升級版開箱和分享...

應該改為:

普通平民機升級為 HKEPC 文書機,開箱和分享...
作者: yjfoeg    時間: 2014-12-3 17:42

16 or 32 gb ram?
yick 發表於 2014-12-3 10:01


8條, 應該係問32 or 64
作者: Jack813    時間: 2014-12-3 18:26

師兄,唔好咁晒好喔
作者: kuenxx    時間: 2014-12-3 18:42

呢D文書機咋!平時用來上下facebook , 玩下wechat 啱啱好!

via HKEPC Reader for Android
作者: hkbpc    時間: 2014-12-3 20:07

毒死人咩,有冇超下對RAM
作者: yick    時間: 2014-12-3 20:15

64gb ddr4 will be amazing
作者: stevenabc    時間: 2014-12-3 20:25

民豬機........
作者: jason930    時間: 2014-12-3 20:49

正宗epc 文書機
作者: p805061010    時間: 2014-12-3 23:09

好平民, 貴過哂我D機......
作者: TWCACM    時間: 2014-12-4 02:11

樓主中文考試應該唔合格

講笑,唔好介意

不過有新玩具玩一定要支持

via HKEPC Reader for F350
作者: makyeung2009    時間: 2014-12-4 09:05

普通野啦  無4張sli 又無 6隻1 tb ssd raid 0

via HKEPC Reader for Android
作者: darkdragoon    時間: 2014-12-4 11:49

正野
作者: johnl    時間: 2014-12-4 16:48

支持開箱! 我都想有部平民機  
作者: qqon    時間: 2014-12-4 16:51


低過$14000 都係貧窮線以下, 所以係平民機
作者: funking    時間: 2014-12-4 20:40

平民機???? 咁我用緊個部應該係賤民機囉
作者: eec    時間: 2014-12-4 20:46

手痕一痕又無成皮
作者: Sun    時間: 2014-12-4 20:50

用來打機應該好爽
作者: 牛腩仔    時間: 2014-12-5 01:47

好多謝各位ching幫我部機評級嘅級別

不過,我前睇後睇,左踱右踱,點睇都未夠班上epc文書機

最貼切都係高級平民機
作者: 牛腩仔    時間: 2014-12-5 01:54

回覆 6# yick

32GB,2666mhz
作者: 牛腩仔    時間: 2014-12-5 01:59

回覆 20# hkbpc

顯卡,cpu和ram一定會超,
唔超對唔住自己
作者: abcde_so    時間: 2014-12-5 07:34

非一般平民

via HKEPC Reader for Android
作者: MK2010    時間: 2014-12-5 08:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick    時間: 2014-12-5 11:31

回覆 34# 牛腩仔


    行張9gb 相行action應該快到無朋友
作者: pnedved    時間: 2014-12-5 12:01

你系平民機那麼我是賤民機了
作者: koyyhk    時間: 2014-12-5 12:48

整多2張980就=epc文書機
作者: to_chan    時間: 2014-12-5 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jasons030011    時間: 2014-12-5 17:14

support !!!!!
作者: kChow    時間: 2014-12-5 18:25

平民機升級去比貴族用嘅
作者: q_p    時間: 2014-12-5 18:33

平民機
作者: tiny    時間: 2014-12-5 18:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OSIRIS_ETERNAL    時間: 2014-12-5 19:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tmking    時間: 2014-12-5 20:31

普通平民...買唔起的機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2