Board logo

標題: [操作疑難] E-ATX底板裝落ATX機箱問題 [打印本頁]

作者: hkjake    時間: 2015-2-24 21:39     標題: E-ATX底板裝落ATX機箱問題

本帖最後由 hkjake 於 2015-3-17 22:32 編輯

由於小弟書桌設計關係最多只係放得落42CM左右高度O既中塔機箱,但係睇中既二手X99都係E-ATX side。

睇番自己個舊箱 (CM 334U + GIGA 970A-D3)


其實E-ATX同ATX都係長30.5CM,但係就會闊左幾CM,睇番個舊箱其實都裝得落,係迫少少。大概到顯卡尾左右短D
同埋參考過其他師兄,最多係遮住左一半走線位。

之後就同其他師兄收左個CM N400,咁就出事喇!


同舊箱唔同,裝底板個位係凹左落去!!!
由銅柱位上面度到邊大概25CM,技嘉X99 GAMING G1 長25.9CM
想問有玩開機箱既師兄,如果唔用背板,墊高少少銅柱比佢走位咁O唔OK?

(本來想用Msi Xpower,不過成27.2CM,唯有用技嘉…….
同埋差粒U就可以成套野都係二手,唔知點解好有成功感 )

圖片附件: 1.jpg (2015-3-17 22:14, 136.87 KB) / 下載次數 41
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773306&k=b2edafc9b5169f9671d15b278aff0422&t=1782134340&sid=38cf8OMMuu



圖片附件: 2.jpg (2015-3-17 22:15, 121.26 KB) / 下載次數 32
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773307&k=eaa9c25ea8db73c459fd20f907f026cb&t=1782134340&sid=38cf8OMMuu



圖片附件: 3.jpg (2015-3-17 22:15, 122.14 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773308&k=87abe93ccc075ba1f05a1efc776a49a0&t=1782134340&sid=38cf8OMMuu


作者: 541023    時間: 2015-2-24 22:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 541023    時間: 2015-2-24 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake    時間: 2015-2-24 22:14

回覆 2# 541023


    Thx 係42CM左右
唔緊要啦,本身N400都係食塵箱
作者: Maze    時間: 2015-2-24 23:01

"24CM以下高度"42定24,唔用背板=食塵
541023 發表於 2015-2-24 22:08
背板= I/o果塊野?
我一直都不用,塵都不嚴重因為風向外的麻haha


(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: hkjake    時間: 2015-2-24 23:09

回覆 5# Maze


    但係今次I/o果塊野識發光........唔用好可惜....
正如機箱扇有LED比幾多風量,風壓,轉速重要
作者: 美奈子廚    時間: 2015-2-24 23:10

由於小弟書桌設計關係最多只係放得落42CM左右高度O既中塔機箱,但係睇中既二手X99都係E-ATX side。

睇番自 ...
hkjake 發表於 2015-2-24 21:39

墊高銅柱一定吾得
不只i/o背板連pci果邊都會給墊高
作者: 541023    時間: 2015-2-24 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake    時間: 2015-2-24 23:13

回覆 7# 美奈子廚


    PCI位加介子上實張顯卡  應該OK?
作者: hkjake    時間: 2015-2-24 23:27

回覆 8# 541023


    其實一早睇左師兄你個開箱,又肥又矮好岩我,不過機箱前面個樣同裝得太少3.5Harddisk唔太LIKE
不過可以同CORSAIR 760T? 一樣大則透好正!!!!!!
如果夠高其實我想用TT V31多D
作者: 541023    時間: 2015-2-24 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan2200    時間: 2015-2-24 23:33

回覆 10# hkjake

760T
10994925_10152701218524033_5852786476805714600_n.jpg

圖片附件: 10994925_10152701218524033_5852786476805714600_n.jpg (2015-2-24 23:33, 71.04 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1766609&k=7ad18f79ec9f59df78064e12980c4816&t=1782134340&sid=38cf8OMMuu


作者: hkjake    時間: 2015-2-24 23:43

回覆 12# alan2200


    米王....好刺激人....
Dominator唔上埋佢把扇?同埋係唔係可以用番DDR3的LIGHT BAR KIT?
作者: alan2200    時間: 2015-2-24 23:47

回覆 13# hkjake

我又唔係大超
同埋上扇覺得唔靚仔
應該可以掛....我冇係手





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2