作者: hkjake 時間: 2015-2-24 21:39 標題: E-ATX底板裝落ATX機箱問題
本帖最後由 hkjake 於 2015-3-17 22:32 編輯
由於小弟書桌設計關係最多只係放得落42CM左右高度O既中塔機箱,但係睇中既二手X99都係E-ATX side。
睇番自己個舊箱 (CM 334U + GIGA 970A-D3)
其實E-ATX同ATX都係長30.5CM,但係就會闊左幾CM,睇番個舊箱其實都裝得落,係迫少少。大概到顯卡尾左右短D
同埋參考過其他師兄,最多係遮住左一半走線位。
之後就同其他師兄收左個CM N400,咁就出事喇!
同舊箱唔同,裝底板個位係凹左落去!!!
由銅柱位上面度到邊大概25CM,技嘉X99 GAMING G1 長25.9CM
想問有玩開機箱既師兄,如果唔用背板,墊高少少銅柱比佢走位咁O唔OK?
(本來想用Msi Xpower,不過成27.2CM,唯有用技嘉…….
同埋差粒U就可以成套野都係二手,唔知點解好有成功感
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773306&k=b2edafc9b5169f9671d15b278aff0422&t=1782134340&sid=38cf8OMMuu

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773307&k=eaa9c25ea8db73c459fd20f907f026cb&t=1782134340&sid=38cf8OMMuu

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773308&k=87abe93ccc075ba1f05a1efc776a49a0&t=1782134340&sid=38cf8OMMuu

作者: 541023 時間: 2015-2-24 22:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 541023 時間: 2015-2-24 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake 時間: 2015-2-24 22:14
回覆 2# 541023
Thx 係42CM左右
唔緊要啦,本身N400都係食塵箱
作者: Maze 時間: 2015-2-24 23:01
背板= I/o果塊野?
我一直都不用,塵都不嚴重因為風向外的麻haha
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: hkjake 時間: 2015-2-24 23:09
回覆 5# Maze
但係今次I/o果塊野識發光........唔用好可惜....
正如機箱扇有LED比幾多風量,風壓,轉速重要
作者: 美奈子廚 時間: 2015-2-24 23:10
墊高銅柱一定吾得
不只i/o背板連pci果邊都會給墊高
作者: 541023 時間: 2015-2-24 23:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake 時間: 2015-2-24 23:13
回覆 7# 美奈子廚
PCI位加介子上實張顯卡 應該OK?
作者: hkjake 時間: 2015-2-24 23:27
回覆 8# 541023
其實一早睇左師兄你個開箱,又肥又矮好岩我,不過機箱前面個樣同裝得太少3.5Harddisk唔太LIKE
不過可以同CORSAIR 760T? 一樣大則透好正!!!!!!
如果夠高其實我想用TT V31多D

作者: 541023 時間: 2015-2-24 23:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan2200 時間: 2015-2-24 23:33
回覆 10# hkjake
760T
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1766609&k=7ad18f79ec9f59df78064e12980c4816&t=1782134340&sid=38cf8OMMuu

作者: hkjake 時間: 2015-2-24 23:43
回覆 12# alan2200
米王....好刺激人....
Dominator唔上埋佢把扇?同埋係唔係可以用番DDR3的LIGHT BAR KIT?
作者: alan2200 時間: 2015-2-24 23:47
回覆 13# hkjake
我又唔係大超
同埋上扇覺得唔靚仔
應該可以掛....我冇係手


