Board logo

標題: [開箱] 水尾既尾水 [少圖] [0測試] [打印本頁]

作者: Maze    時間: 2015-6-1 10:53     標題: 水尾既尾水 [少圖] [0測試]

本帖最後由 Maze 於 2015-6-1 11:14 編輯

本身一直打算等SKYLAKE 先UPGRADE的
但佢又遲遲未見影, 咁岩撞正小弟牛一
女友本身想送PS4畀我, 被我叫停左,我叫佢送個CASE畀我
咁阿媽同家姐見狀, 又話要送件PARTS畀我 UPGRADE
結果就成就左呢個半桶水開箱POST :titter:   (其他配件沿用舊機)
(利申: [no offence] 我唔係學生哥, 要人送野先可以/夠錢UPGRADE )
家姐: M7F
阿媽: H110I GT
女友: 760T
自己就買粒CPU
BD1.JPG

求其上機 :P
BD2.JPG
(PSU線再次鳴謝ALAN兄代訂)
BD3.JPG

GF說就咁送個CASE 好冇HEART, 所以 :loveliness:  (我是隻龜XD)
Case.JPG

圖片附件: BD1.JPG (2015-6-1 10:40, 107.46 KB) / 下載次數 214
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796595&k=c68d8626f81485230924f699d38a765a&t=1782325821&sid=1hEiFYQW9o6



圖片附件: BD2.JPG (2015-6-1 10:40, 104.71 KB) / 下載次數 209
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796596&k=6e87aa8a7041c37974038aa6c6416fbe&t=1782325821&sid=1hEiFYQW9o6



圖片附件: Case.JPG (2015-6-1 10:40, 130.51 KB) / 下載次數 203
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796597&k=a5c11e36732ed9f9fe2f9a2a8a9c70dc&t=1782325821&sid=1hEiFYQW9o6



圖片附件: BD3.JPG (2015-6-1 10:53, 127.13 KB) / 下載次數 226
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796599&k=0f40289542e61594da38ec60265fe2b9&t=1782325821&sid=1hEiFYQW9o6


作者: thomasowen    時間: 2015-6-1 10:56

師兄真幸福:cheers:
好多女朋友都呷電腦醋ga
更加吾好話送⋯⋯⋯:hitwall:

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: nipfung    時間: 2015-6-1 10:57

你個gf真好
作者: ettommy123    時間: 2015-6-1 11:08

:loveliness: 個CASE好令:good:
作者: Maze    時間: 2015-6-1 11:15

師兄真幸福
好多女朋友都呷電腦醋ga
更加吾好話送⋯⋯⋯

(Sent from EPC Pocket iPhone  ...
thomasowen 發表於 2015-6-1 10:56



    呢方面係唔錯... 不過天下GF都有惡魔的一面吧 SOSAD
作者: Maze    時間: 2015-6-1 11:15

個CASE好令
ettommy123 發表於 2015-6-1 11:08



    THANKS :)
作者: carlos22z    時間: 2015-6-1 11:18

個箱無價喇:xd:
黑白襯得好靚:wahaha:
作者: thomasowen    時間: 2015-6-1 11:21

呢方面係唔錯... 不過天下GF都有惡魔的一面吧 SOSAD
Maze 發表於 2015-6-1 11:15

記得當年「電阿婆3」個宣傳廣告
「哈哈,我又回來搶妳們的男朋友了。」
真係…我連上youtube望下人地gameplay, 女朋友都黑面… :giveup:

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: Maze    時間: 2015-6-1 11:22

記得當年「電阿婆3」個宣傳廣告
「哈哈,我又回來搶妳們的男朋友了。」
真係…我連上youtube望下人地game ...
thomasowen 發表於 2015-6-1 11:21



    :eek: 上網睇GAMEPLAY同睇電影都冇咩分別姐, 咁都要黑面...
作者: micky0221    時間: 2015-6-1 11:34

我女友成部電腦送被我咁又點, 一見我上網睇賽車就黑面:noway:
作者: Jack813    時間: 2015-6-1 12:09

之前都想買760t,但個頂真係唔知想點,所以放棄佐
作者: Riquelme    時間: 2015-6-1 12:26

媽媽家姐女朋友
傳說中既女人飯 :d:
作者: simonlorhk    時間: 2015-6-1 12:32

支持開箱!:wahaha:
作者: patpatlee1231    時間: 2015-6-1 13:16

真幸福...如果叫我女朋友 送任何 電腦/game/IT/通訊 野.....真係同自殺冇分別 ~ 師兄重要個case 有埋DIY....可其幸福...:hitwall:
作者: Ching1202    時間: 2015-6-1 14:02

而家粒U有無點降價?
作者: tongwa1704    時間: 2015-6-1 14:08

760t買左幾$?:p:
作者: PowerShot    時間: 2015-6-1 14:28

你家姐真係錫你~
作者: Moga    時間: 2015-6-1 14:29

好閃:xd: 帶返副超先:good:
作者: kai魂”    時間: 2015-6-1 14:31

陰公,小弟前女友見到我打機就轟,連打LOL都話唔俾...仲講換電腦:crybye:
作者: Archvictoros    時間: 2015-6-1 14:50

好羨慕。  我都想收電腦組件做生日禮物。
作者: parnhk    時間: 2015-6-1 14:58

我要自己買電腦組件做生日禮物,:faint:
作者: Maze    時間: 2015-6-1 15:51

而家粒U有無點降價?
Ching1202 發表於 2015-6-1 14:02



    沒, 一直企硬XD 2529 (海鮮坊好似貴15蚊)
M7F: 2890 (海鮮坊2850)
H110IGT 加左價, 之前睇990, 我買果日1028

3樣野在 中央買 6447, 問佢有冇得平, 佢就齊頭6400 了
作者: Maze    時間: 2015-6-1 15:51

本帖最後由 Maze 於 2015-6-1 15:58 編輯
760t買左幾$?
tongwa1704 發表於 2015-6-1 14:08



    760T 好似1480
作者: tongwa1704    時間: 2015-6-1 16:24

回覆 23# Maze

thank you
作者: gbaxp    時間: 2015-6-1 18:28

本身一直打算等SKYLAKE 先UPGRADE的
但佢又遲遲未見影, 咁岩撞正小弟牛一
女友本身想送PS4畀我, 被我叫停左 ...
Maze 發表於 2015-6-1 10:53

無睇錯啊嘛?
利申: [no offence] 我唔係學生哥,

via HKEPC Reader for Android
作者: hw002    時間: 2015-6-7 17:44

黑白配 , 你女朋友好有TASTE
作者: Maze    時間: 2015-6-7 21:52

支持開箱...
荷花游魚 發表於 2015-6-7 21:41



    你咪再洗版啦
作者: derrickleung65    時間: 2015-6-8 00:07

你咪再洗版啦
Maze 發表於 2015-6-7 21:52

Banned
作者: Maze    時間: 2015-6-8 10:49

Banned
derrickleung65 發表於 2015-6-8 00:07



    抵死, 好煩, 成板都被佢洗晒, 仲要同一個POST 洗2次...
作者: llvllrlce    時間: 2015-6-8 14:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-8 14:47

首先你要有一個…
唉,葡萄…
btw 眼光幾獨到,肯定獨一無二
作者: gogo888    時間: 2015-6-9 10:18

支持開箱
作者: hkepc1234    時間: 2015-6-9 10:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dlf852    時間: 2015-6-9 11:07

支持開箱
作者: wyk2010    時間: 2015-6-11 01:12

唉,葡萄…A-A
作者: akitohk    時間: 2015-6-11 01:23

閃光彈

恭喜樓主有個咁好既女王
作者: Maze    時間: 2015-6-11 08:45

4.4g@1.15v 最基本設定吧?
貪心4.6 即fail XD

(Sent from HKEPC iPhone app)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2