作者: Crespo 時間: 2015-7-11 12:25 標題: 隻火牛係咪要換?
用緊冇咩問題
但3.3v 偏低 12v 偏高
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808413&k=9e639da99caf52db2a89b3af7559bdca&t=1782404085&sid=1aZLNu6Z9CK

作者: kmbkmb 時間: 2015-7-11 13:27
No need
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 13:33
快D掉左佢,你住係邊,我係你樓下垃圾房等緊!

作者: yjfoeg 時間: 2015-7-11 15:54
3.3V冇咩用
12V差唔夠5%
冇乜問題
作者: Crespo 時間: 2015-7-11 18:45
本帖最後由 Crespo 於 2015-7-11 18:46 編輯
依家免費送出面 有冇人要?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808630&k=20b3fd4157a6c00348f29aca16669d48&t=1782404085&sid=1aZLNu6Z9CK

作者: inone2 時間: 2015-7-11 18:52
回覆 5# Crespo
師兄想換牛唔需要上來找SUPPORT架,想換就去換啦!!!!

作者: racing 時間: 2015-7-11 19:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jsclubhk 時間: 2015-7-12 12:40
應該冇問題,你未用盡粒u,所以電壓低D
作者: ^.^ 時間: 2015-7-12 12:50
有$$就去馬換新

作者: wilson030 時間: 2015-7-12 12:53
講多啲?
作者: jsclubhk 時間: 2015-7-12 13:03
回覆 10# wilson030
呢個電壓係會升降,當你用運算多左,個電壓會高
作者: wilson030 時間: 2015-7-12 13:44
我諗12v 5v 3.3v rails唔會因為粒U係idle而解壓掛
會既話我好驚啊

作者: yjfoeg 時間: 2015-7-12 15:57
佢係咪撈亂左Vcore同火牛rail
Full load跌volt就聽過,idle跌volt真係

作者: oo11 時間: 2015-7-12 18:47
電壓不足:入面可能有d 電容大肚了
作者: jamesy 時間: 2015-7-13 14:03
明顯火牛3V3輸出有問題,無保既可以打開睇D電容有冇問題
作者: BlackBird 時間: 2015-7-13 16:20
負載補償唔一定要電壓向下先係正常
作者: 隨機人生 時間: 2015-7-13 17:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

