Board logo

標題: [操作疑難] 隻火牛係咪要換? [打印本頁]

作者: Crespo    時間: 2015-7-11 12:25     標題: 隻火牛係咪要換?

用緊冇咩問題

但3.3v 偏低  12v 偏高

圖片附件: P_20150711_113459.jpg (2015-7-11 12:24, 56.43 KB) / 下載次數 23
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808413&k=9e639da99caf52db2a89b3af7559bdca&t=1782404085&sid=1aZLNu6Z9CK


作者: kmbkmb    時間: 2015-7-11 13:27

No need
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-11 13:33

快D掉左佢,你住係邊,我係你樓下垃圾房等緊!
作者: yjfoeg    時間: 2015-7-11 15:54

3.3V冇咩用
12V差唔夠5%
冇乜問題
作者: Crespo    時間: 2015-7-11 18:45

本帖最後由 Crespo 於 2015-7-11 18:46 編輯

依家免費送出面  有冇人要?

圖片附件: P_20150711_181845.jpg (2015-7-11 18:46, 80.58 KB) / 下載次數 24
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808630&k=20b3fd4157a6c00348f29aca16669d48&t=1782404085&sid=1aZLNu6Z9CK


作者: inone2    時間: 2015-7-11 18:52

回覆 5# Crespo


    師兄想換牛唔需要上來找SUPPORT架,想換就去換啦!!!!
作者: racing    時間: 2015-7-11 19:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jsclubhk    時間: 2015-7-12 12:40

應該冇問題,你未用盡粒u,所以電壓低D
作者: ^.^    時間: 2015-7-12 12:50

有$$就去馬換新
作者: wilson030    時間: 2015-7-12 12:53

應該冇問題,你未用盡粒u所以電壓低D
jsclubhk 發表於 2015-7-12 12:40

講多啲?
作者: jsclubhk    時間: 2015-7-12 13:03

回覆 10# wilson030

呢個電壓係會升降,當你用運算多左,個電壓會高
作者: wilson030    時間: 2015-7-12 13:44

回覆  wilson030

呢個電壓係會升降,當你用運算多左,個電壓會高
jsclubhk 發表於 2015-7-12 13:03

我諗12v 5v 3.3v rails唔會因為粒U係idle而解壓掛
會既話我好驚啊
作者: yjfoeg    時間: 2015-7-12 15:57

我諗12v 5v 3.3v rails唔會因為粒U係idle而解壓掛
會既話我好驚啊
wilson030 發表於 2015-7-12 13:44
佢係咪撈亂左Vcore同火牛rail
Full load跌volt就聽過,idle跌volt真係
作者: oo11    時間: 2015-7-12 18:47

電壓不足:入面可能有d 電容大肚了
作者: jamesy    時間: 2015-7-13 14:03

 明顯火牛3V3輸出有問題,無保既可以打開睇D電容有冇問題
作者: BlackBird    時間: 2015-7-13 16:20

佢係咪撈亂左Vcore同火牛rail
Full load跌volt就聽過,idle跌volt真係
yjfoeg 發表於 2015-7-12 15:57



    負載補償唔一定要電壓向下先係正常
作者: 隨機人生    時間: 2015-7-13 17:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2