Board logo

標題: [開箱] Asrock Beebox開箱試用 [打印本頁]

作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 11:53     標題: Asrock Beebox開箱試用

本帖最後由 Johnny1988 於 2015-10-19 13:14 編輯

20151018_203608.jpg
20151018_203629.jpg
跟機係Win10 Home+Intel Celeron n3150+32GB eMMC+2GB DDR3L 1600
20151018_203702.jpg
頭100個會有3年保養咭
20151018_203825.jpg
DSC_8591.jpg
土豪金?
20151018_203918.jpg
有sata線比你駁多隻2.5"HDD
DSC_8595.jpg
beebox.jpg
beebox3.jpg
CPUmark99 得179分
beebox5.jpg
C:\有9.76GB可用
beebox6.jpg

我想知個win 10係咪唔可以轉移去其他HDD度
如果唔得,個32GB eMMC壞左咁咪冇左個正版windows

圖片附件: 20151018_203608.jpg (2015-10-19 11:46, 125.18 KB) / 下載次數 52
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834710&k=8f5515e4f063af2895bcf4c26134a564&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: 20151018_203629.jpg (2015-10-19 11:47, 112.55 KB) / 下載次數 69
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834711&k=756b596281bc2eb20fa73db5854fb070&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: 20151018_203702.jpg (2015-10-19 11:47, 145.56 KB) / 下載次數 103
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834712&k=120f98554bbd87d52e93dff990dad89e&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: 20151018_203825.jpg (2015-10-19 11:47, 114.12 KB) / 下載次數 68
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834713&k=a88eaec1847463eaec4f1058967622e5&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: 20151018_203918.jpg (2015-10-19 11:47, 125.1 KB) / 下載次數 66
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834714&k=3e611aa31908967e6ac3d15a848d2daa&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: beebox3.jpg (2015-10-19 12:52, 127.83 KB) / 下載次數 69
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834727&k=2a6b3e975a482b61c45cd86ee377637a&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: beebox.jpg (2015-10-19 12:52, 118.02 KB) / 下載次數 55
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834728&k=961b57f1c0902e4a792d260e461135f5&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: beebox6.jpg (2015-10-19 12:54, 135.68 KB) / 下載次數 50
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834729&k=fcbe0a2dbe595258e4f24baae1d6bd01&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: beebox5.jpg (2015-10-19 12:54, 110.96 KB) / 下載次數 51
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834730&k=db303a4b2a3947fc2292ff07930d569d&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: DSC_8591.jpg (2015-10-19 13:14, 94.17 KB) / 下載次數 77
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834734&k=f215c8a5414b2447bd9cd1ae65ecb6ed&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj



圖片附件: DSC_8595.jpg (2015-10-19 13:14, 122.91 KB) / 下載次數 63
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834735&k=3d1fc6fe6da9be1c0d6ffc190391d1d7&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj


作者: chan0103    時間: 2015-10-19 12:00

ching 可以睇下32g ssd 裝完windows 剩番幾多gb 用?
有冇加ram?? 可以test下4k 暢順嘛?!
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 12:03

ching 可以睇下32g ssd 裝完windows 剩番幾多gb 用?
有冇加ram?? 可以test下4k 暢順嘛?! ...
chan0103 發表於 2015-10-19 12:00

一開機已經得返9GB
買左2條4GB Kingston 諗住加落去
試過播LG G3拍既4K片都算順
作者: chan0103    時間: 2015-10-19 12:12

9gb....
即係而家2g ram 播4k 都ok順?
可以試下youtube 4k嘛???唔該ching
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 13:05

9gb....
即係而家2g ram 播4k 都ok順?
可以試下youtube 4k嘛???唔該ching ...
chan0103 發表於 2015-10-19 12:12

都順,今晚試下加到8GB ram試下點先
作者: hinball    時間: 2015-10-19 13:09

ching 乜價位
作者: kslee30    時間: 2015-10-19 13:13

本帖最後由 kslee30 於 2015-10-19 13:15 編輯

唉, 個Windows 10冇比條key, 咁clone唔到去SSD喎。

不過2G RAM行4K都OK, 咁2條4G RAM應該好順掛?
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 13:15

唉, 個Windows 10冇比條key, 咁clone唔到去SSD喎。
kslee30 發表於 2015-10-19 13:13

o?
作者: ahwah133    時間: 2015-10-19 13:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kslee30    時間: 2015-10-19 13:19

o?
Johnny1988 發表於 2015-10-19 13:15


即係Windows 10個產品金鑰。
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 13:28

即係Windows 10個產品金鑰。
kslee30 發表於 2015-10-19 13:19

如果個32GB eMMC壞左點算
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 13:29

都係個句老套野,how much?
ahwah133 發表於 2015-10-19 13:18

$1800
作者: ahwah133    時間: 2015-10-19 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chan0103    時間: 2015-10-19 13:43

Ching 可以pm邊度買嘛?
作者: nnd    時間: 2015-10-19 13:45

$1800
Johnny1988 發表於 2015-10-19 13:29

Ching係邊度買?
作者: kslee30    時間: 2015-10-19 13:57

$1800
Johnny1988 發表於 2015-10-19 13:29

正,邊度買? Thank you.
作者: god_md5    時間: 2015-10-19 13:58

N3150 4K係得30P,仲有好大可能係無得轉WIN8,LINUX..
作者: slnb2001    時間: 2015-10-19 14:14

ching, 邊間賣千八咁平? 可唔可以pm我?
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 14:19

正,邊度買? Thank you.
kslee30 發表於 2015-10-19 13:57

3C其中一間
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 14:20

N3150 4K係得30P,仲有好大可能係無得轉WIN8,LINUX..
god_md5 發表於 2015-10-19 13:58

有冇4K 60p片源可download
作者: chan0103    時間: 2015-10-19 14:34

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2216688
作者: XABI    時間: 2015-10-19 17:23

如果用8.1 bing授權果種方法,即係你個os係免費
key應該問代理/廠
作者: nnd    時間: 2015-10-19 17:40

有冇4K 60p片源可download
Johnny1988 發表於 2015-10-19 14:20

直接上Youtube睇
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 17:54

chan0103 發表於 2015-10-19 14:34

好lag
作者: kslee30    時間: 2015-10-19 18:20

好lag
Johnny1988 發表於 2015-10-19 17:54

係咪未加Ram?
作者: LTan    時間: 2015-10-19 18:43

N3150 4K係得30P,仲有好大可能係無得轉WIN8,LINUX..
god_md5 發表於 2015-10-19 13:58


轉Linux應該冇大問題:

http://forum.asrock.com/forum_po ... nux-tripple-monitor
作者: 糖蓮子    時間: 2015-10-19 18:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 044003    時間: 2015-10-19 19:39

點睇nuc n3700+2g+32g賣255美元
作者: weatherboy    時間: 2015-10-19 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkocx    時間: 2015-10-19 19:57

好lag
Johnny1988 發表於 2015-10-19 17:54



    youtube vp9 應該會超lag, h264 就應該無問題
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-19 21:39

youtube vp9 應該會超lag, h264 就應該無問題
hkocx 發表於 2015-10-19 19:57


你說得一點也沒錯
作者: p805061010    時間: 2015-10-19 22:04

有冇4K 60p片源可download
Johnny1988 發表於 2015-10-19 14:20

http://www.demo-uhd3d.com/
勁多
作者: 9658@transperth    時間: 2015-10-19 23:03

個面好似隻喼咁
作者: Billy199898    時間: 2015-10-20 01:32

9GB.... 仲少過我部手機

via HKEPC Reader for Android
作者: kslee30    時間: 2015-10-20 05:39

本帖最後由 kslee30 於 2015-10-20 06:10 編輯
你說得一點也沒錯
Johnny1988 發表於 2015-10-19 21:39


Beebox規格上寫明4K只支援HEVC (H.265) 解碼技術。
(請問, 係Youtube上面, 點知係V9P定H.264 / H.265?)
4K.jpg

播1080p應該完全流暢啦?

圖片附件: 4K.jpg (2015-10-20 06:09, 37.56 KB) / 下載次數 44
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834902&k=8b56c7e161ebd41ef3a4d6763f74f005&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj


作者: Johnny1988    時間: 2015-10-20 08:43

Beebox規格上寫明4K只支援HEVC (H.265) 解碼技術。
(請問, 係Youtube上面, 點知係V9P定H.264 / H.265?)

...
kslee30 發表於 2015-10-20 05:39

30fps 4K冇問題
4K youtube.jpg

圖片附件: 4K youtube.jpg (2015-10-20 08:43, 136.49 KB) / 下載次數 56
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834918&k=196fdf35e7246654c6193e40644f1fba&t=1782506753&sid=FISo46Lxyj


作者: chan0103    時間: 2015-10-20 10:26

回覆 36# Johnny1988


ching 係咪轉左8g ram test??
即係30fps 冇問題,60fps 先lag?
同埋個remote有咩用?
作者: kslee30    時間: 2015-10-20 10:34

3C其中一間
Johnny1988 發表於 2015-10-19 14:19

C Hung, 請問是否真的$1800, 因為剛剛問左個sales, 佢話公價$1950,佢問我邊度賣平咗,我話唔清楚,驚佢要間鋪賣番公價。 咁我都要快D買先得勒。


另外,佢話這幾天會試多2樣野:
1. 個Win10可唔可以轉落加裝既SSD上面;
2. check清楚部BeeboxN3150係無風扇還是有風扇
(因為外國論壇,有用家話N3000先係fanless, N3150係主動散熱式,有把風扇仔咁話。)
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-20 10:36

本帖最後由 Johnny1988 於 2015-10-20 10:41 編輯
C Hung, 請問是否真的$1800, 因為剛剛問左個sales, 佢話公價$1950,佢問我邊度賣平咗,我話唔清楚,驚佢 ...
kslee30 發表於 2015-10-20 10:34

咁你做乜問sales呢
係有風扇
作者: kslee30    時間: 2015-10-20 11:49

咁你做乜問sales呢
係有風扇
Johnny1988 發表於 2015-10-20 10:36

我先問佢,Beebox會唔會有D地方賣貴左? 佢話唔會,係公價$1950, 唔會有平左。
跟住佢問我邊度賣平左?

到此,我諗要快D買,加番價就好唔抵。
作者: kslee30    時間: 2015-10-20 11:54

咁你做乜問sales呢
係有風扇
Johnny1988 發表於 2015-10-20 10:36

我以為係公價$1800, 海鮮舫賣貴左。
原來唔係!
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-20 11:58

我先問佢,Beebox會唔會有D地方賣貴左? 佢話唔會,係公價$1950, 唔會有平左。
跟住佢問我邊度賣平左?

...
kslee30 發表於 2015-10-20 11:49

你pm我
作者: kslee30    時間: 2015-10-20 11:59

本帖最後由 kslee30 於 2015-10-20 12:01 編輯
回覆  Johnny1988



同埋個remote有咩用? ...
chan0103 發表於 2015-10-20 10:26


個remote沒有大作用,主要睇片時較大細聲。
另外,如果你將個Beebox裝落茫背,用remote黎開關部Beebox會方便好多。
作者: kslee30    時間: 2015-10-20 12:02

你pm我
Johnny1988 發表於 2015-10-20 11:58


done.
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-20 12:09

個remote沒有大作用,主要睇片時較大細聲。
另外,如果你將個Beebox裝落茫背,用remote黎開關部Beebox會 ...
kslee30 發表於 2015-10-20 11:59

我想買支高清手指當機頂盒用,唔知個remote可唔可以用響dvbviewer度
作者: dom    時間: 2015-10-20 12:43

Win10 條key 應該係 Embedded 入左落 UEFI BIOS .....新既廠機都係咁
Thinkpad 新機都 Embedded Win8/10 Key 係 BIOS , BIOS 會寫明)
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-20 12:47

Win10 條key 應該係 Embedded 入左落 UEFI BIOS .....新既廠機都係咁
Thinkpad 新機都 Embedded Win8/10 K ...
dom 發表於 2015-10-20 12:43

咁即係點
作者: ahwah133    時間: 2015-10-20 13:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Johnny1988    時間: 2015-10-20 13:24

回覆  Johnny1988


    跟機個隻係咪driver碟?
係就ok!
ahwah133 發表於 2015-10-20 13:09

係呀,我重裝個win10去另外一隻hdd就得?
作者: ahwah133    時間: 2015-10-20 13:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: powershing    時間: 2015-10-20 19:58

C Hung, 請問是否真的$1800, 因為剛剛問左個sales, 佢話公價$1950,佢問我邊度賣平咗,我話唔清楚,驚佢 ...
kslee30 發表於 2015-10-20 10:34

原本我都好有興趣,不過見有風扇沉左   
n3000得雙核
作者: hkocx    時間: 2015-10-20 21:51

30fps 4K冇問題
Johnny1988 發表於 2015-10-20 08:43


h264 4k 60fps 好似都無問題
但係H265 4K 好似只係8BIT同30fps

VP9 driver唔support
作者: kslee30    時間: 2015-10-21 05:52

係呀,我重裝個win10去另外一隻hdd就得?
Johnny1988 發表於 2015-10-20 13:24


呢個問題, 我問過代理, 個Sales話昨天會試, 佢話佢都知道大部份用家都想將OS轉移去加裝的SSD上面。
但今天假期, 明天應該可以知道結果。
作者: kslee30    時間: 2015-10-21 06:02

原本我都好有興趣,不過見有風扇沉左   
n3000得雙核
powershing 發表於 2015-10-20 19:58


我個人反而喜歡N3150有風扇, 唔會過熱, 始終主動式散熱先可靠。你看HKEPC裡, C Hing 們的pipo x7, x8, CPU只係Z3736F, 無散熱扇, 過熱問題, 係無法接受, 要加個USB風扇吹住黎用。

BeeBox N3150主動式散熱, 已經唔使顧慮長用過熱問題, 對我個人黎講, 反而係絕對實用的優點。
此外, N3150的擋板可以除下, 如不裝擋板, 成部N3150絕對清涼, 每天使用18小時也不會有過熱問題, 正。
作者: 真.史提御姐    時間: 2015-10-21 12:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kslee30    時間: 2015-10-21 18:42

由Win8開始條key已經係BIOS裡面
真.史提御姐 發表於 2015-10-21 12:12


咁即係, 如果我果Beebox加裝一個SSD, 可唔可以將呢個Win10 clone過法呢個SSD道呢?
作者: DGCNYO    時間: 2015-10-21 19:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: powershing    時間: 2015-10-21 20:22

無風扇,你要預夏天同燒機會好吃力.....
DGCNYO 發表於 2015-10-21 19:05


已經DIY左部N3700玩
不過就無重細
作者: thunderfung    時間: 2015-10-21 22:30

已經DIY左部N3700玩
不過就無重細
powershing 發表於 2015-10-21 20:22


可以share個config黎參考下?  Thanks
作者: wai0210331    時間: 2015-10-22 00:56

乜價位?
作者: kslee30    時間: 2015-10-22 05:54

已經DIY左部N3700玩
不過就無重細
powershing 發表於 2015-10-21 20:22


DIY的話, 剩係個Windows都唔少錢。
作者: Hippo    時間: 2015-10-22 10:17

無風扇,你要預夏天同燒機會好吃力.....
DGCNYO 發表於 2015-10-21 19:05


唔使夏天啦, chrome 開多幾個 tab 都已經好吃力, 同有冇風扇無關.....
作者: chan0103    時間: 2015-10-22 11:22

回覆 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?       
goto=findpost&pid=34077124&ptid=2237836]53#[/url] kslee30



ching 有冇新消息??
作者: kslee30    時間: 2015-10-22 21:39

回覆  kslee30


ching 有冇新消息??
chan0103 發表於 2015-10-22 11:22


代理覆左, 係唔得, 建議自行安裝另外找來的WINDOWS, 因為跟機有正版WIN10, 所以另外找來的WINDOWS不算盜版。
作者: DGCNYO    時間: 2015-10-22 22:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rebmup    時間: 2015-10-30 05:37

可以pm 我係邊度買嗎? Thanks!

via HKEPC Reader for Android
作者: rebmup    時間: 2015-10-30 05:41

另外,可唔可以同老闆trade in 個2G  RAM , 自己加到 16G嗎 ?

via HKEPC Reader for Android
作者: chanfc2004    時間: 2015-11-2 11:59

代理覆左, 係唔得, 建議自行安裝另外找來的WINDOWS, 因為跟機有正版WIN10, 所以另外找來的WINDOWS不算盜 ...
kslee30 發表於 2015-10-22 21:39



    另外找來的WINDOWS點activate? 入BIOS內的key?
作者: kslee30    時間: 2015-11-2 12:36

另外找來的WINDOWS點activate? 入BIOS內的key?
chanfc2004 發表於 2015-11-2 11:59


see this:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2239344





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2