作者: CBxKing 時間: 2016-6-7 20:37 標題: 求合宜的底版
CPU:i7-6950X (boardwell-s)
display 1080
有咩打機既底版岩用,求答,THX
作者: SNOWFLAKE 時間: 2016-6-7 20:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CBxKing 時間: 2016-6-7 20:44
回覆 2# SNOWFLAKE
X99?
支援DDR4嗎?
作者: pk9856123 時間: 2016-6-7 20:50
6950x一定要用x99底板系列
而且原生支援DDR4 2400
作者: SNOWFLAKE 時間: 2016-6-7 20:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CBxKing 時間: 2016-6-7 20:57
回覆 5# SNOWFLAKE
有冇咩RAM (3300) 好介紹?
作者: Jack813 時間: 2016-6-7 21:00
用得6950X梗係用Rampage V Edition 10
等睇樓主開箱
作者: SNOWFLAKE 時間: 2016-6-7 21:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SNOWFLAKE 時間: 2016-6-7 21:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CBxKing 時間: 2016-6-7 21:19
回覆 8# SNOWFLAKE
好窮架我
作者: CBxKing 時間: 2016-6-7 21:21
回覆 9# SNOWFLAKE
唔差再問埋,SLI技術係雙顯卡,你個MON只係駁其中一張,雙顯究竟有咩用?會提高效能???
作者: Nicoko 時間: 2016-6-7 21:22
回覆 10# CBxKing
窮得只剩下米囉⋯⋯
作者: SNOWFLAKE 時間: 2016-6-7 21:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SNOWFLAKE 時間: 2016-6-7 21:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CBxKing 時間: 2016-6-7 21:26
回覆 14# SNOWFLAKE
本人窮又笨
作者: bbgirl223 時間: 2016-6-7 21:29
貴過我成套機
作者: Jack813 時間: 2016-6-7 21:30
回覆 15# CBxKing
買得起6950x窮得去邊
話說樓主買佐粒u未?
作者: 戀人未滿 時間: 2016-6-7 21:33
各位Ching, 唔洗再埋樓主,
以我既觀察, 樓主一係on_, 一係呃分,
作者: bbgirl223 時間: 2016-6-7 21:39
我個人認為hkepc有好多老板,所以我信樓主
作者: SNOWFLAKE 時間: 2016-6-7 21:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superguyalan 時間: 2016-6-7 23:12
有一種中產, 叫鬍鬚曾...
做個醫生仔, 會計師仔, 十個八個一個月, 係叫基層
我得一半, 叫赤貧
作者: superguyalan 時間: 2016-6-7 23:22
廿幾年前出部要486PC, 14000, 計返通脹, 依家 ~35000
我估都勉強夠 6950X + 1080 SLI
作者: Nicoko 時間: 2016-6-8 01:25
我都信啊!!!米王...
作者: dorataihung 時間: 2016-6-8 06:43
皮幾野買粒u,6千幾張display,底板你來問我地?
有貴買貴得啦。
作者: XdanX 時間: 2016-6-8 10:53
買得貴U貴DISPLAY,咪買塊全場最貴果塊板囉,咁先襯得起,呢D唔駛講啦
作者: Billy199898 時間: 2016-6-8 11:45
Asus rampage v edition 10
via HKEPC Reader for Android
作者: macis 時間: 2016-6-8 13:05
米王要買貴板先合身份
作者: CBxKing 時間: 2016-6-9 15:50
各位太睇得起我啦......
作者: SNOWFLAKE 時間: 2016-6-9 23:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

