Board logo

標題: [主機板] 求合宜的底版 [打印本頁]

作者: CBxKing    時間: 2016-6-7 20:37     標題: 求合宜的底版

CPU:i7-6950X (boardwell-s)
display 1080
有咩打機既底版岩用,求答,THX
作者: SNOWFLAKE    時間: 2016-6-7 20:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CBxKing    時間: 2016-6-7 20:44

回覆 2# SNOWFLAKE


    X99?
支援DDR4嗎?
作者: pk9856123    時間: 2016-6-7 20:50

回覆  SNOWFLAKE


    X99?
支援DDR4嗎?
CBxKing 發表於 2016-6-7 20:44

6950x一定要用x99底板系列
而且原生支援DDR4 2400
作者: SNOWFLAKE    時間: 2016-6-7 20:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CBxKing    時間: 2016-6-7 20:57

回覆 5# SNOWFLAKE


    有冇咩RAM (3300) 好介紹?
作者: Jack813    時間: 2016-6-7 21:00

用得6950X梗係用Rampage V Edition 10

等睇樓主開箱
作者: SNOWFLAKE    時間: 2016-6-7 21:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SNOWFLAKE    時間: 2016-6-7 21:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CBxKing    時間: 2016-6-7 21:19

回覆 8# SNOWFLAKE


  好窮架我
作者: CBxKing    時間: 2016-6-7 21:21

回覆 9# SNOWFLAKE


  唔差再問埋,SLI技術係雙顯卡,你個MON只係駁其中一張,雙顯究竟有咩用?會提高效能???
作者: Nicoko    時間: 2016-6-7 21:22

回覆 10# CBxKing


    窮得只剩下米囉⋯⋯
作者: SNOWFLAKE    時間: 2016-6-7 21:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SNOWFLAKE    時間: 2016-6-7 21:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CBxKing    時間: 2016-6-7 21:26

回覆 14# SNOWFLAKE


    本人窮又笨
作者: bbgirl223    時間: 2016-6-7 21:29

貴過我成套機
作者: Jack813    時間: 2016-6-7 21:30

回覆 15# CBxKing


    買得起6950x窮得去邊
話說樓主買佐粒u未?
作者: 戀人未滿    時間: 2016-6-7 21:33

各位Ching, 唔洗再埋樓主,
以我既觀察, 樓主一係on_, 一係呃分,

作者: bbgirl223    時間: 2016-6-7 21:39

我個人認為hkepc有好多老板,所以我信樓主
作者: SNOWFLAKE    時間: 2016-6-7 21:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superguyalan    時間: 2016-6-7 23:12

回覆  SNOWFLAKE
  好窮架我
CBxKing 發表於 2016-6-7 21:19


有一種中產, 叫鬍鬚曾...
做個醫生仔, 會計師仔, 十個八個一個月, 係叫基層
我得一半, 叫赤貧
作者: superguyalan    時間: 2016-6-7 23:22

廿幾年前出部要486PC, 14000, 計返通脹, 依家 ~35000
我估都勉強夠 6950X + 1080 SLI
作者: Nicoko    時間: 2016-6-8 01:25

我個人認為hkepc有好多老板,所以我信樓主
bbgirl223 發表於 2016-6-7 21:39



    我都信啊!!!米王...
作者: dorataihung    時間: 2016-6-8 06:43

皮幾野買粒u,6千幾張display,底板你來問我地?

有貴買貴得啦。
作者: XdanX    時間: 2016-6-8 10:53

買得貴U貴DISPLAY,咪買塊全場最貴果塊板囉,咁先襯得起,呢D唔駛講啦
作者: Billy199898    時間: 2016-6-8 11:45

Asus rampage v edition 10

via HKEPC Reader for Android
作者: macis    時間: 2016-6-8 13:05

米王要買貴板先合身份
作者: CBxKing    時間: 2016-6-9 15:50

各位太睇得起我啦......
作者: SNOWFLAKE    時間: 2016-6-9 23:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2