Board logo

標題: [中央處理器] 平價KABY LAKE G3930 [打印本頁]

作者: soho888    時間: 2017-2-6 18:12     標題: 平價KABY LAKE G3930

Intel 2 Cores 2 Threads Celeron G3930 Kaby Lake (2.9GHz, 2M Cache, LGA 1151) CPU BOX 盒裝        HK$ 290

出新機,可以好平下....
作者: danny9428    時間: 2017-2-6 18:29

俾多2舊就有2C4T
作者: god_md5    時間: 2017-2-6 18:36

唔好,要玩775洋垃圾
作者: indigo    時間: 2017-2-6 18:37

俾多2舊就有2C4T
danny9428 發表於 2017-2-6 18:29



    唔使兩舊, 舊半得啦.
作者: apper01    時間: 2017-2-7 08:11

回復 3 #god_md5

同意

via HKEPC Reader for Android
作者: macis    時間: 2017-2-7 09:41

俾多2舊就有2C4T
danny9428 發表於 2017-2-6 18:29


話說都pentium
作者: gundam111    時間: 2017-2-7 09:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jkfung08    時間: 2017-2-7 14:05

Intel 2 Cores 4 Threads Pentium Dual Core G4560 Kaby Lake (3.5GHz,3M Cache,LGA 1151) CPU BOX 盒裝        HK$ 435
作者: dom    時間: 2017-2-7 21:59

Intel 2 Cores 2 Threads Celeron G3930 Kaby Lake (2.9GHz, 2M Cache, LGA 1151) CPU BOX 盒裝        HK$ 290

...
soho888 發表於 6-2-2017 06:12 PM

G4560 啦
作者: hksunny31    時間: 2017-2-7 22:05

g4560 啦
作者: w0er1    時間: 2017-2-7 23:02

不知何時出g4600?
作者: yukong2007    時間: 2017-2-7 23:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hung2k    時間: 2017-2-7 23:13

G4600 c/p 值無咁高
作者: raym123    時間: 2017-2-8 17:05

G4560 費事以後麻煩
作者: VADER    時間: 2017-2-8 17:08

新核心最平四核做到咩價???
作者: jasonlee1023    時間: 2017-2-8 17:08

g4560 better
作者: gserli    時間: 2017-2-8 18:52

不知何時出g4600?
w0er1 發表於 2017-2-7 23:02

4600成六舊水

via HKEPC Reader for Android
作者: usei    時間: 2017-2-8 18:56

回覆 17# gserli

如果打算用獨顯 , 一定是 G4560
作者: YIP2003A    時間: 2017-2-9 15:50

G4600  淘寶人仔699
作者: 戀人未滿    時間: 2017-2-9 15:51

G4560...
作者: ac1912    時間: 2017-2-9 19:05

$290一般上網用一流,睇唔到有乜需要買G4560,要快就i5
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-2-9 19:12

$290一般上網用一流,睇唔到有乜需要買G4560,要快就i5
ac1912 發表於 2017-2-9 19:05



用哩粒 cpu 砌部機最平可以平到幾錢?
你當用黎做 remote desktop client, 主要程式在 server end 行
作者: ac1912    時間: 2017-2-9 19:38

用哩粒 cpu 砌部機最平可以平到幾錢?
你當用黎做 remote desktop client, 主要程式在 server end 行 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-2-9 19:12



版最平都要約$450,RAM要換DDR4 4G要約$210, SSD三百零啦
作者: ac1912    時間: 2017-2-9 19:42

本帖最後由 ac1912 於 2017-2-9 19:53 編輯
版最平都要約$450,RAM要換DDR4 4G要約$210, SSD三百零啦
ac1912 發表於 2017-2-9 19:38



有舊DDR3 RAM, 用G1840 + haswell版仲平, 用落差唔多啫
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-2-9 19:44

版最平都要約$450,RAM要換DDR4 4G要約$210, SSD三百零啦
ac1912 發表於 2017-2-9 19:38



再加隻牛 $250, 機箱 $250

埋單都要 ~$1800

話平唔平, 買部廠機 i3 thin client 都係多幾百
但一部腦黎講又唔係貴既
作者: ac1912    時間: 2017-2-9 19:54

再加隻牛 $250, 機箱 $250

埋單都要 ~$1800

話平唔平, 買部廠機 i3 thin client 都係多幾百
但一部腦 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-2-9 19:44


其實notebook仲抵,不過平notebook未必跟SSD,要自己換。
作者: soho888    時間: 2017-2-9 21:09

$280 now...
作者: louis3412    時間: 2017-2-9 21:27

話說都pentium
macis 發表於 2017-2-7 09:41



    但係冇左AVX2以無限接近I3
作者: ac1912    時間: 2017-2-9 21:28

$280 now...
soho888 發表於 2017-2-9 21:09


D版再平(<$500)就仲好
作者: gundam111    時間: 2017-2-10 12:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ac1912    時間: 2017-2-10 15:00

回覆  ac1912


    H110  UNDER $500
gundam111 發表於 2017-2-10 12:55


係喎, 應該係<$400先叫係平板, <$500只係正常價錢
作者: aeolian2009    時間: 2017-2-10 15:26

唔出G4560真係對唔住自己
作者: HTC050505    時間: 2017-2-12 12:28

呢粒唔抵 比多200 有2C4T
作者: soho888    時間: 2017-2-12 13:04

3930  << $280
4560  << $432  


作者: G4560    時間: 2017-2-12 15:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: morrowepc    時間: 2017-2-12 16:18

幾時有 i3 系列?
作者: hkalan    時間: 2017-2-13 15:35

HD 610 and HD 630 different?
作者: gundam2000    時間: 2017-2-13 15:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G4560    時間: 2017-2-13 16:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ac1912    時間: 2017-2-13 17:18

回覆 39# G4560

Skylake都出咗年半, H110果D低階版賣過$400其實唔值
作者: G4560    時間: 2017-2-13 21:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ac1912    時間: 2017-2-13 21:38

回覆 41# G4560

其實分到咁細, D舖都唔敢樣樣入得多啦, 邊度駛分四級, 高中低都夠啦
作者: eddychoy04    時間: 2017-2-13 21:44

回覆  G4560

其實分到咁細, D舖都唔敢樣樣入得多啦, 邊度駛分四級, 高中低都夠啦 ...
ac1912 發表於 2017-2-13 21:38

Marketing D 野, 食哂個 price range.
作者: god_md5    時間: 2017-2-13 22:00

本帖最後由 god_md5 於 2017-2-13 22:02 編輯

肥佬黎,今次睇d,仲有幾日amd,再過半年intel又有新一代U有hdmi2.0a
睇下amd 有幾多條pci-e先啦..
依家就算舊癈機都q9400都唔係死版都仲頂到.
作者: soho888    時間: 2017-2-16 14:50

G3930  $269
作者: gundam2000    時間: 2017-2-16 15:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G4560    時間: 2017-2-16 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mtube    時間: 2017-2-16 21:48

一來冇人買, 二來celeron近年都係呢個價位
作者: G4560    時間: 2017-2-16 22:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superguyalan    時間: 2017-2-16 22:21

回覆  ac1912
    唔見有 UNDER $400 的 h110m 底板
gundam2000 發表於 2017-2-13 15:37


有 !
生物科技
作者: stetm    時間: 2017-2-16 22:42

這期最紅都係 G4560
作者: soho888    時間: 2017-2-17 12:31

本帖最後由 soho888 於 2017-2-17 12:33 編輯
係咁減價代表啲乜?無人買?  

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
G4560 發表於 2017-2-16 21:32


點解冇人買??  入門文書已經夠哂用有突.....

唔打機執相....比點 I 7 你都冇用.....

再平D 仲好....   落$220~230
作者: G4560    時間: 2017-2-17 14:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G4560    時間: 2017-2-17 14:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2017-2-17 14:41

回覆 54# G4560


咁似不要安裝56k, 飛鴿傳書已經足夠
作者: soho888    時間: 2017-2-17 17:17

咁似不要安裝寬頻, 56k 已經足夠  

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
G4560 發表於 2017-2-17 14:28


粒野CPU BENCHMARK 近3K ...點唔夠用??  同時開幾個WEB PAGE ,YOUTUBE,FACEBOOK    夠有突...

我用緊粒肥龍2X4  620 都係差不多......   用唔到50% CPU LOADING .

當然G4560 係好抵下,但3930 唔代表唔夠用...
作者: ac1912    時間: 2017-2-17 23:33

粒野CPU BENCHMARK 近3K ...點唔夠用??  同時開幾個WEB PAGE ,YOUTUBE,FACEBOOK    夠有突...

我用緊粒 ...
soho888 發表於 2017-2-17 17:17



支持, 多1MB cache真係差咁遠? 慳返舊幾水買SSD好過
作者: G4560    時間: 2017-2-18 16:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ac1912    時間: 2017-2-18 16:57

唔係 cache 問題吧
G3930 真係 Celeron 價錢俾番 Celeron 性能
G4560 就係 Pentium 價錢俾你 i3 性 ...
G4560 發表於 2017-2-18 16:37


入門文書, 上下網唔打機, G3930應該夠, G3930+SDD用落一定開心過G4560+HDD

budget許可, 俾多約百六蚊買G4560換取近i3效能係抵, 但對有D人洗百幾二百蚊都要諗下
作者: superguyalan    時間: 2017-2-18 17:56

質素如何?之前一向只用大廠

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
G4560 發表於 2017-2-17 14:25


U try first
作者: superguyalan    時間: 2017-2-18 18:07

入門文書, 上下網唔打機, G3930應該夠, G3930+SDD用落一定開心過G4560+HDD

budget許可, 俾多約百六蚊買G ...
ac1912 發表於 2017-2-18 16:57


如果百零蚊都要慳, 咁最好唔用機箱, 機箱對效能一啲影響都冇
放晒入紙盒, 安全, 低階嘢, 散熱冇問題
紙盒應該有方法揾到免費
作者: ac1912    時間: 2017-2-18 19:01

如果百零蚊都要慳, 咁最好唔用機箱, 機箱對效能一啲影響都冇
放晒入紙盒, 安全, 低階嘢, 散熱冇問題
紙盒 ...
superguyalan 發表於 2017-2-18 18:07


同意, 百零蚊無謂慳

想請教如何放晒係紙盒,  你示範一下咁大家以後可能唔駛買機箱
作者: chungkay    時間: 2017-2-18 19:21

咁似不要安裝寬頻, 56k 已經足夠  

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
G4560 發表於 2017-2-17 14:28


你個例唔正確56k同寬頻係2回事,什麼叫做夠用?我舉另一例我用寬頻500M,普通上網夠用,電訊公司提議加少少錢升1000M,我拒絕反問可唔可以減價降到200M
作者: soho888    時間: 2017-2-18 20:50

本帖最後由 soho888 於 2017-2-18 20:53 編輯
如果百零蚊都要慳, 咁最好唔用機箱, 機箱對效能一啲影響都冇
放晒入紙盒, 安全, 低階嘢, 散熱冇問題
紙盒 ...
superguyalan 發表於 2017-2-18 18:07



效能冇影響,但壽命有影響!唔入機箱,全部parts 加速打柴!

塵同濕,係電腦大敵!
作者: superguyalan    時間: 2017-2-21 02:47

效能冇影響,但壽命有影響!唔入機箱,全部parts 加速打柴!

塵同濕,係電腦大敵! ...
soho888 發表於 2017-2-18 20:50


塵係冇影響, 直到風扇唔轉, office 成日係咁, 仲頂到一排, 咁低階, 被動散熱隨時都得
濕, 入箱一樣出水, 就到出水季節, 100% RH, 成間屋 in cloud
作者: soho888    時間: 2017-2-21 11:45

本帖最後由 soho888 於 2017-2-21 11:49 編輯
塵係冇影響, 直到風扇唔轉, office 成日係咁, 仲頂到一排, 咁低階, 被動散熱隨時都得
濕, 入箱一樣出水,  ...
superguyalan 發表於 2017-2-21 02:47


禁得閒招呼佢咩.....

一般人隨時半年/1年先清潔一次  可能幾年先一獲,冇問題就唔理......

唔入箱,邊有位??  你估人人有一大張台比你放底版???

仲有唔入箱,電死就未L嘈
作者: KinChungE    時間: 2017-2-21 11:50

你個例唔正確56k同寬頻係2回事,什麼叫做夠用?我舉另一例我用寬頻500M,普通上網夠用,電訊公司提議加少 ...
chungkay 發表於 2017-2-18 19:21


睇人用途
epc呢度大把人i7 4c8t都嫌慢
要6c12t/8c16t
作者: trustme133    時間: 2017-2-21 15:40

唔係 cache 問題吧
G3930 真係 Celeron 價錢俾番 Celeron 性能
G4560 就係 Pentium 價錢俾你 i3 性 ...
G4560 發表於 2017-2-18 16:37



    無錯,有G4560唔用走返轉頭玩Celeron!
唔會囉!
作者: s84292    時間: 2017-2-21 15:49

本帖最後由 s84292 於 2017-2-21 15:53 編輯
入門文書, 上下網唔打機, G3930應該夠, G3930+SDD用落一定開心過G4560+HDD

budget許可, 俾多約百六蚊買G ...
ac1912 發表於 2017-2-18 16:57


咁講不如用onboard cpu 仲好,主板連cpu唔洗800,
直頭風扇都唔洗,而且塊板反而齊port 同足料過d 低價matx
Quad-Core Pentium j4205, 4核可以同時上2.6ghz,
仲有4k h265硬解,應該好夠用
作者: ac1912    時間: 2017-2-21 16:45

咁講不如用onboard cpu 仲好,主板連cpu唔洗800,
直頭風扇都唔洗,而且塊板反而齊port 同足料過d 低價matx
...
s84292 發表於 2017-2-21 15:49


Performance ok就無問題, 但onboard cpu塊板死是但一樣就冇得換攞, 如RAM slot
作者: gundam111    時間: 2017-2-21 21:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken1941716    時間: 2017-2-22 00:19

等多陣有 Ryzen
作者: chiuyan2000    時間: 2017-2-22 10:11

G4600, 去二手東的INTEL旗艦店買啦, 人民幣669

回覆 71# gundam111
作者: tuoi    時間: 2017-2-22 10:39

差又唔係多?粒U用三個月?
作者: raym123    時間: 2017-2-22 13:27

出得機, 比多二百費得以後升級
作者: G4560    時間: 2017-2-22 16:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trustme133    時間: 2017-2-22 16:42

用新底板出 celeron 最平果塊都 $450
真係妹仔大過主人婆
如果 celeron 夠用又唔介意二手不如 H81/ ...
G4560 發表於 2017-2-22 16:04


連名都用咩,果然死忠.
不過G4560 c/p值高.
作者: kenwu    時間: 2017-2-23 21:31

g4560個graphics有冇hevc 10bit硬解?
有既話換左粒4400走
作者: skywolf08    時間: 2017-2-23 22:01

玩機用得G4560 予左用graphic card (e.g R470, 1050)*不用built in)
G4600 貴多, display 好少少, +100mhz.
用different of g4600-g4560 的錢+多少少換張好display.
作者: doggiestyle    時間: 2017-2-25 09:02

其實應該成部機計
就咁粒U 平百幾好似好多
但成部機計百幾就好少..
作者: Rayhei0203    時間: 2017-2-25 10:38

淘左粒g4600 等上機

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2