Board logo

標題: [中央處理器] fb 見中央田有1800x賣 [打印本頁]

作者: rx78_nt-1    時間: 2017-3-6 15:10     標題: fb 見中央田有1800x賣

好奇一問


咁多人話行過連1700x都無貨

咁但係完全無見過epc人開箱
連epc都無評測?

唔通無人玩cpu?
amd.jpg

圖片附件: amd.jpg (2017-3-6 15:10, 108.65 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1965003&k=904c7c48b95158cf21c1029be138c215&t=1782273026&sid=8yG82JZmC


作者: ericho2016    時間: 2017-3-6 15:12

好奇一問


咁多人話行過連1700x都無貨

咁但係完全無見過epc人開箱
連epc都無評測?

唔通無人玩cpu?
...
rx78_nt-1 發表於 2017-3-6 15:10


    唔通啲人買黎炒??
作者: Frozen    時間: 2017-3-6 15:15

話支持amd嗰d係等緊intel減價架炸
作者: lamhoifung    時間: 2017-3-6 15:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t773777    時間: 2017-3-6 15:35

回覆 1# rx78_nt-1

價高者得
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=18#detail
作者: calvinchi    時間: 2017-3-6 15:36

啱啱問過1700X同1800X都有呀
作者: danny9428    時間: 2017-3-6 15:40

呢版咁多人踩AMD 仲邊有人敢出開箱文接戰打大佬
作者: mrcheung1987    時間: 2017-3-6 15:44

回覆 1# rx78_nt-1


    會買但等R5同炒價退左先
作者: danny9428    時間: 2017-3-6 15:49

金的士fb都有1800X消息

作者: rx78_nt-1    時間: 2017-3-6 16:01

好奇怪好多人話無貨
但無人出post

照計香港炒貴
AMD又唔係apple
無理由拎上大陸有利可圖掛
作者: mm2005    時間: 2017-3-6 16:09

大陸  板+CPU  套裝平"幾舊"
作者: Jacqueline    時間: 2017-3-6 16:13

好奇一問


咁多人話行過連1700x都無貨

咁但係完全無見過epc人開箱
連epc都無評測?

唔通無人玩cpu?
...
rx78_nt-1 發表於 2017-3-6 15:10


因為用AMD的人比較理智低調,唔接炒價,也不會隨便在網上YY。
作者: gbaxp    時間: 2017-3-6 16:18

好奇怪好多人話無貨
但無人出post

照計香港炒貴
AMD又唔係apple
無理由拎上大陸有利可圖掛 ...
rx78_nt-1 發表於 2017-3-6 16:01

咩香港d貨唔係大陸落黎既咩?

via HKEPC Reader for Android
作者: GK2671    時間: 2017-3-6 16:18

好奇怪好多人話無貨
但無人出post

照計香港炒貴
AMD又唔係apple
無理由拎上大陸有利可圖掛 ...
rx78_nt-1 發表於 2017-3-6 16:01


隔理Post 理性討論左廿幾版, 買左都唔敢post
作者: danny9428    時間: 2017-3-6 16:20

回覆 13# gbaxp
iPhone都係大陸落黎
作者: patpatlee1231    時間: 2017-3-6 16:27

隔理Post 理性討論左廿幾版, 買左都唔敢post
GK2671 發表於 2017-3-6 16:18

其實真係致在同佢玩下

我係海鮮坊訂左
就算未砌都一定盡快開post
XD
作者: Passer2k    時間: 2017-3-6 16:29

唔係唔想買, X370 D 板都未有...
同B350有明顯差異, 尤其是SATA數目... (我插好多HDD...)
就算我退一步插SATA Controller, 市面得牙石兩塊B350都無光纖出... (駁Amp)
唔通要我買soundcard或者換amp...

Prime X370-Pro 一有我就會買, 開箱文就真係諗過先...
作者: darkscott    時間: 2017-3-6 16:32

唔係唔想買, X370 D 板都未有...
同B350有明顯差異, 尤其是SATA數目... (我插好多HDD...)
就算我退一步插SA ...
Passer2k 發表於 2017-3-6 16:29


好奇問, 點解買PRIME 唔買CROSSHAIR?
作者: Jacqueline    時間: 2017-3-6 16:38

本帖最後由 Jacqueline 於 2017-3-6 18:07 編輯
唔係唔想買, X370 D 板都未有...
同B350有明顯差異, 尤其是SATA數目... (我插好多HDD...)
就算我退一步插SA ...
Passer2k 發表於 2017-3-6 16:29


我等biostar塊x370的itx
作者: Passer2k    時間: 2017-3-6 16:47

好奇問, 點解買PRIME 唔買CROSSHAIR?
darkscott 發表於 2017-3-6 16:32


我對信仰燈無大愛~ (算唔算答咗w)
價錢都有相當差距~
唔係一定要Prime X370-Pro, 但係我見其他X370 PCIe Lane配置有D奇怪...
特別係可以後期自己改配置果D, 對我黎講好多舊魚...
作者: Free888    時間: 2017-3-6 16:51

普通用家點解要用炒價接貨?係我就等1-2個月再睇。
作者: darkscott    時間: 2017-3-6 16:54

我對信仰燈無大愛~ (算唔算答咗w)
價錢都有相當差距~
唔係一定要Prime X370-Pro, 但係我見其他X370 PCIe  ...
Passer2k 發表於 2017-3-6 16:47


IC.... 我唔係信仰燈吸引我, 而係望到個背板果十幾個USB PORT 比起HDMI 實用得多
作者: skywolf08    時間: 2017-3-6 17:00

amd 叫人唔好亂出game benchmark, 因為要optimization
作者: dom    時間: 2017-3-6 19:09

我諗緊1700, 但係無心水mATX 板
作者: vsp    時間: 2017-3-6 19:12

我諗緊1700, 但係無心水mATX 板
dom 發表於 2017-3-6 19:09

底板仲fix緊bug,慢慢等,今次底板廠做唔切,有CPU冇板
作者: astrial    時間: 2017-3-6 19:15

我諗緊1700, 但係無心水mATX 板
dom 發表於 2017-3-6 19:09



    諗緊1700X + MATX,不過又係冇板啱

暫時只有生物星有X370 MATX,但係back panel好削。。。

所以都係睇定啲先
作者: ero021522    時間: 2017-3-6 19:38

amazon用priority shipping寄到香港都只係$499.99+$27.23運費,仲要9號就送到
IMG_0557.PNG

圖片附件: IMG_0557.PNG (2017-3-6 19:35, 133.05 KB) / 下載次數 33
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1965042&k=0bbb2835c1babae01391839e003f863b&t=1782273026&sid=8yG82JZmC


作者: bibilubi    時間: 2017-3-6 19:41

amazon用priority shipping寄到香港都只係$499.99+$27.23運費,仲要9號就送到
ero021522 發表於 2017-3-6 19:38

早訂仲平50

via HKEPC Reader for Android
作者: dom    時間: 2017-3-6 20:10

諗緊1700X + MATX,不過又係冇板啱

暫時只有生物星有X370 MATX,但係back panel好削。。。

所以都 ...
astrial 發表於 6-3-2017 07:15 PM


    今次奇怪在 Asrock, Gigabyte 完全無AM4 板
作者: eddychoy04    時間: 2017-3-6 21:46

我諗緊1700, 但係無心水mATX 板
dom 發表於 2017-3-6 19:09

我都投 1700 一票, 尤其無舊煙頭底板包服的。
作者: pico13    時間: 2017-3-6 21:49

回覆 29# dom

??? Gigabyte + Asrock 都有AM4 板.

http://www.gigabyte.us/Motherboard/AMD-Socket-AM4

http://www.asrock.com/microsite/AMDAM4/
作者: jasonlee1023    時間: 2017-3-6 22:16

好奇怪好多人話無貨
但無人出post

照計香港炒貴
AMD又唔係apple
無理由拎上大陸有利可圖掛 ...
rx78_nt-1 發表於 2017-3-6 16:01


衣家好似系有U冇板,底板全面缺貨。唔同齋 open box 咩
作者: god_md5    時間: 2017-3-6 23:39

兩間有出,但會WIN10死機,記憶體有相容問題,唔係超唔到,係開唔到機,試三組得一組得..
http://www.coolaler.com/threads/ ... 70-gaming-5.342865/

http://www.xfastest.com/forum.ph ... tid=183992&cp=5

唔係無貨,係未有貨...
作者: skyedge1213    時間: 2017-3-7 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04    時間: 2017-3-7 00:20

唔見有師兄開箱.
skyedge1213 發表於 2017-3-7 00:11

唔洗急, i7 7700 and z270 都係到貨一、兩星期先有開箱文。
EPC news 話 1700X , 1800X 炒到 high high, 1800X 要 $4800, 高 20%, AMD fans 都要避一避。

小道消息, 二手區湧現 AMD althonII CPU 出售, A -> A 熱潮黎緊。
作者: Ming3825    時間: 2017-3-7 00:22

我對信仰燈無大愛~ (算唔算答咗w)
價錢都有相當差距~
唔係一定要Prime X370-Pro, 但係我見其他X370 PCIe  ...
Passer2k 發表於 2017-3-6 16:47

其實prime pro都有條燈
反正又唔係極限超
兩塊板個I/O除USB數量外基本上一樣
不過個差價差唔多可以買到個280mm AIO
買個好cooler應該對超頻更有幫助....
用唔著咁多USB同唔狂超嘅前提下
prime其實已經夠用有突?

利申:已訂1700
作者: Rabe    時間: 2017-3-7 00:28

回覆  dom

??? Gigabyte + Asrock 都有AM4 板.
pico13 發表於 2017-3-6 21:49


   
市面冇貨

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: Rabe    時間: 2017-3-7 00:29

我諗緊1700, 但係無心水mATX 板
dom 發表於 2017-3-6 19:09


   
又話唔買既  

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: dom    時間: 2017-3-7 00:31

好奇一問


咁多人話行過連1700x都無貨

咁但係完全無見過epc人開箱
連epc都無評測?

唔通無人玩cpu?
...
rx78_nt-1 發表於 6-3-2017 03:10 PM


有貨 , 但係 個價....你知啦 AMD fans 多數......比較睇性價比
作者: dom    時間: 2017-3-7 00:32

回覆  dom

??? Gigabyte + Asrock 都有AM4 板.
pico13 發表於 6-3-2017 09:49 PM


我係指香港無 Gigabyte / ASRock AM4 板賣
不過算啦 , G 個間自己做緊 U 代理   心照
ASRock 就比較奇怪... 以前新野一向好快入...
作者: eddychoy04    時間: 2017-3-7 00:34

其實prime pro都有條燈
反正又唔係極限超
兩塊板個I/O除USB數量外基本上一樣
不過個差價差唔多可以 ...
Ming3825 發表於 2017-3-7 00:22

訂貨是否正價?
作者: dom    時間: 2017-3-7 00:40

又話唔買既   

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
Rabe 發表於 7-3-2017 12:29 AM


要等月尾出糧先
作者: Ming3825    時間: 2017-3-7 00:46

訂貨是否正價?
eddychoy04 發表於 2017-3-7 00:34


@*))
森林計埋運費差<100
當買warranty算....
要等月尾出糧先
dom 發表於 2017-3-7 00:40



作者: eddychoy04    時間: 2017-3-7 00:49

@*))
森林計埋運費差
Ming3825 發表於 2017-3-7 00:46


好價............
作者: Passer2k    時間: 2017-3-7 02:55

回覆 36# Ming3825

Prime X370-Pro前前後後都有十幾個USB位, 睇怕我都唔會用得哂~
我都會小超, 反正有個一體水用得番, 目標暫時係1700x~
作者: tf00326498    時間: 2017-3-7 05:53

樓主真AMD支持者  平民只能等RYZEN 5
作者: macis    時間: 2017-3-7 12:35

再睇價錢就
作者: usei    時間: 2017-3-7 12:39

樓主真AMD支持者  平民只能等RYZEN 5
tf00326498 發表於 2017-3-7 05:53


6C12T 我估要 2000

4C8T 才會 2000 以下 性能接近 i7 但平好多
作者: lung510    時間: 2017-3-7 12:39

E 個價錢夠買2粒 2683V3 28C56T
作者: tf00326498    時間: 2017-3-7 19:15

6C12T 我估要 2000

4C8T 才會 2000 以下 性能接近 i7 但平好多
usei 發表於 2017-3-7 12:39


香港特別貴行政區  1600X  應該最少2500起跳 同7700K同價位  $299兌2300 炒兩百係必須

1500X  2千差不多啦
作者: zgmfx12a    時間: 2017-3-7 20:14

回復 40 #dom

可能bios 未tune 好

via HKEPC Reader for Android
作者: G-核戰機    時間: 2017-3-7 20:39

I7 7700K先2500 ryzen 1700都2700
炒咁貴點買呀
一開波被炒家炒賣 有幾勁都無用
作者: eddychoy04    時間: 2017-3-7 20:43

I7 7700K先2500 ryzen 1700都2700
炒咁貴點買呀
一開波被炒家炒賣 有幾勁都無用
G-核戰機 發表於 2017-3-7 20:39

有邊樣野唔係丫, 我舊年 $2.9K 入 i7 6700K 咪一樣。
作者: G-核戰機    時間: 2017-3-7 20:45

有邊樣野唔係丫, 我舊年 $2.9K 入 i7 6700K 咪一樣。
eddychoy04 發表於 2017-3-7 20:43


有優勢變無優勢 除左死忠否則都係睇價錢做人
作者: eddychoy04    時間: 2017-3-7 20:52

有優勢變無優勢 除左死忠否則都係睇價錢做人
G-核戰機 發表於 2017-3-7 20:45

過兩個月大貸到賣正價先入囉。
作者: tf00326498    時間: 2017-3-7 20:56

過兩個月大貸到賣正價先入囉。
eddychoy04 發表於 2017-3-7 20:52



冇錯! 到時睇1600X同7700K邊個價更可觀就入邊個  反正兩個都做到自己想要既野
作者: eddychoy04    時間: 2017-3-7 20:58

冇錯! 到時睇1600X同7700K邊個價更可觀就入邊個  反正兩個都做到自己想要既野 ...
tf00326498 發表於 2017-3-7 20:56


7700K 死得, 如 1600X 好超。
作者: macis    時間: 2017-3-7 21:04

等。等。。
作者: paul69abc    時間: 2017-3-7 21:21

到1600X出果陣又炒....到時1700會唔會賣正價? 如果兩者差唔多價就好笑了
作者: tf00326498    時間: 2017-3-7 21:25

本帖最後由 tf00326498 於 2017-3-7 21:33 編輯
7700K 死得, 如 1600X 好超。
eddychoy04 發表於 2017-3-7 20:58



未必! 見人別1800X話 4.0以上都唔易   不過1700 上3.9  都同7700K  5GHz 遊戲效能相約

1600X 或 7700K都做到自己想要既野  邊個價更好買邊個  當然自己係比較想買1600X 此終6C12T

反正ZEN先岩岩出  現在B350選擇不多 要不沒貨 BIOS更新埋其他野優化下  差不多了  

之前INTEL市場大 都INTEL優化先  ZEN有料到而家啲人都重視ZEN
作者: eddychoy04    時間: 2017-3-7 21:51

未必! 見人別1800X話 4.0以上都唔易   不過1700 上3.9  都同7700K  5GHz 遊戲效能相約

1600X 或 7700K ...
tf00326498 發表於 2017-3-7 21:25

優化呢D野, 睇 AMD 公關同牙力了。
作者: tf00326498    時間: 2017-3-7 22:07

到1600X出果陣又炒....到時1700會唔會賣正價? 如果兩者差唔多價就好笑了
paul69abc 發表於 2017-3-7 21:21



好大機會! 香港鋪除左好事之外有咩係做唔出
作者: eddychoy04    時間: 2017-3-7 22:23

好大機會! 香港鋪除左好事之外有咩係做唔出
tf00326498 發表於 2017-3-7 22:07

其實鋪賺好少, 派貨每間鋪得幾粒, 每粒賺多兩三百, 共一二千蚊, 疴篤屎冇左。
作者: tf00326498    時間: 2017-3-7 22:42

其實鋪賺好少, 派貨每間鋪得幾粒, 每粒賺多兩三百, 共一二千蚊, 疴篤屎冇左。 ...
eddychoy04 發表於 2017-3-7 22:23



都岩! 燈油火臘  鋪面員工  都係開支成本來!  雖然行行企企多
作者: patricktang    時間: 2017-3-8 16:34

想買都唔想食抄價。又要無x370 matx 出唔出嫁?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2