Board logo

標題: [中央處理器] Core i9 @ Jun 2017 [打印本頁]

作者: zgmfx12a    時間: 2017-5-13 17:48     標題: Core i9 @ Jun 2017

LGA2066接口的Skylake-X(Core i9-7920X、i9-7900X、i9-7820X、i9-7800X) Max. 12T24T以及X299  chipest

http://news.mydrivers.com/1/532/532098.htm

I記死忠係時候科水
作者: KYWERO    時間: 2017-5-13 17:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿    時間: 2017-5-13 17:57

冇價錢,好難評價
作者: KinChungE    時間: 2017-5-13 18:00

價錢先係重點
如果粒粒U都係萬萬聲咁計, 根本冇意義
本身已經有Xeon E5/E7
作者: XABI    時間: 2017-5-13 18:04

最平果粒起碼3000啦加埋板又2000幾,6差野落樓差不多
作者: macis    時間: 2017-5-13 18:04

睇來又係天價
作者: 康士富    時間: 2017-5-13 18:30

7820X
8C16T
11MB L3 cache
28 PCI-E Lane

老實講係我睇錯定係咩?
我寧願amd無出過ryzen
出完intel仲降級左
作者: Superpig_hk    時間: 2017-5-13 18:35

最平果粒起碼3000啦加埋板又2000幾,6差野落樓差不多
XABI 發表於 2017-5-13 18:04


    板都應該三千
作者: KinChungE    時間: 2017-5-13 18:39

7820X
8C16T
11MB L3 cache
28 PCI-E Lane

老實講係我睇錯定係咩?
我寧願amd無出過ryzen
出完intel仲降級 ...
康士富 發表於 2017-5-13 18:30


7820X應該係取代6800K
以PCI-e Lane計同級
少左L3, 但係freq高左應該補得翻
作者: samhcl    時間: 2017-5-13 19:08

... 如果到時粒粒巨星級價錢(12c24t成萬?) AMD粒16c 32T 又只要6千或以下,咁就好玩啦

就算AMD performance 同煙條差咁10%都有排食花生。(跟據現在i記同ryzen U來說)

强烈等緊新U新chipset出來換機中
作者: 冰水半糖    時間: 2017-5-13 20:28

下部機至少 16C32T ....
12C 完全看不上眼
作者: 13597    時間: 2017-5-13 20:37

天價牙膏?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: EVIS    時間: 2017-5-13 20:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pnedved    時間: 2017-5-13 20:44

現在有得選擇可以睇價錢
作者: sadwaib    時間: 2017-5-13 20:47

又要成萬蚊既話點同牙膏廠玩
作者: darkscott    時間: 2017-5-13 20:48

根本唔會預佢減價, 而家得7900X 睇得上眼, 但呢粒定位好大機會係6900K ($8000), 天價7920X 就食返6950X($13XXX) 個市場
7820X 就係6850K ($45XX)
7800X 就係6800K ($32XX)

28條PCI-E LANE, 係咪當比乞兒....

ANYWAY, 如果係真既今次算一次過啣左半條牙膏架喇, 儲定錢睇下到時AMD 咩環境差唔多
作者: pnedved    時間: 2017-5-13 20:54

i9-7800X:6核心、12線程
3千幾大元 仲有人會買嗎.....?
作者: evan11    時間: 2017-5-13 21:06

可能a又出r9
作者: gackt2003    時間: 2017-5-13 21:16

回覆 16# darkscott

我粒舊5930k都40條PCIE lane啦, 真係當人乞兒
作者: chowjyc    時間: 2017-5-13 21:18

i9-7800X:6核心、12線程
3千幾大元 仲有人會買嗎.....?
pnedved 發表於 2017-5-13 20:54



個人直覺,這堆CPU會係新iMac出現。  

蘋果已經表明下一步iMac更會走向Pro~. 最大的問題應該係散熱,希望能夠解決。
作者: samhcl    時間: 2017-5-13 21:31

i9-7800X:6核心、12線程
3千幾大元 仲有人會買嗎.....?
pnedved 發表於 2017-5-13 20:54

認真,我會想有乜理由唔買粒ryzen 7?

分分鐘可能只用1700超一超已同1800x / 同佢(7800x) 差唔多performance?
作者: samhcl    時間: 2017-5-13 21:32

認真,我會想有乜理由唔買粒ryzen 7?

分分鐘可能只用1700超一超已同1800x / 同佢(7800x) 差唔多performa ...
samhcl 發表於 2017-5-13 21:31

sorry, 係仲有可能好過,仲平D
作者: pnedved    時間: 2017-5-13 21:59

大佬..粒u3千幾塊版又要3千幾

如果買1700再加x370(牙石平D果塊)
4千有找效能又唔差太遠
除非唔睇價錢有的是錢唔係都好難落手
作者: darkscott    時間: 2017-5-13 22:38

估計靚板都三千幾
粒U 都$4500, 仲要得28 LANE, 堅係好難接受....
作者: macis    時間: 2017-5-13 22:49

估計靚板都三千幾
粒U 都$4500, 仲要得28 LANE, 堅係好難接受....
darkscott 發表於 2017-5-13 22:38


牙膏廠係咁
作者: GeneralShepherd    時間: 2017-5-13 22:58

本帖最後由 GeneralShepherd 於 2017-5-14 00:10 編輯

最新消息7920X性能勁1800X 42% (核心數多50%)
http://cpu.userbenchmark.com/Com ... 1800X/m278103vs3916
ThreadRipper 16C32T準備虐殺之

買X399/X299平台然後玩單核APPS我冇野講
作者: MirageKnight    時間: 2017-5-13 23:09

最新消息7920X性能勁1800X 42% (核心數多50%)

ThreadRipper 16C32T準備虐殺之

買X3 ...
GeneralShepherd 發表於 2017-5-13 22:58


咁...即係相同核心數時係慢咗?
作者: pnedved    時間: 2017-5-13 23:20

最新消息7920X性能勁1800X 42% (核心數多50%)

ThreadRipper 16C32T準備虐殺之

買X3 ...
GeneralShepherd 發表於 2017-5-13 22:58

用家的好消息如果可以平民化最好
作者: carmelo94    時間: 2017-5-13 23:51

等睇畀Ryzen 9屈價錢
作者: yick    時間: 2017-5-14 00:03

香港大把有錢人,   買得起既人應該高登排到落深水步A 出口~
作者: nnd    時間: 2017-5-14 00:06

無i8系列?
作者: GeneralShepherd    時間: 2017-5-14 00:07

咁...即係相同核心數時係慢咗?
MirageKnight 發表於 2017-5-13 23:09

just because ZEN has better SMT/multicore performance than Intel current architecture
作者: sl110070    時間: 2017-5-14 00:10

回覆 9# KinChungE

L2多左,所以減少L3影響應該唔大
作者: chowjyc    時間: 2017-5-14 00:11

香港大把有錢人,   買得起既人應該高登排到落深水步A 出口~
yick 發表於 2017-5-14 00:03



會買的人可能如是

買得起的人由高登排到沙頭角~
作者: darkscott    時間: 2017-5-14 00:18

嘩好叻叻豬~~
價錢呢?

最新消息7920X性能勁1800X 42% (核心數多50%)

ThreadRipper 16C32T準備虐殺之

買X3 ...
GeneralShepherd 發表於 2017-5-13 22:58

作者: usei    時間: 2017-5-14 00:19

香港大把有錢人,   買得起既人應該高登排到落深水步A 出口~
yick 發表於 2017-5-14 00:03

高登門口排到落深水步A 出口
其實好少人   
作者: darkscott    時間: 2017-5-14 00:38

高登門口排到落深水步A 出口
其實好少人
usei 發表於 2017-5-14 00:19


6月底7月頭有咁多貨賣先算啦~
作者: KinChungE    時間: 2017-5-14 00:48

just because ZEN has better SMT/multicore performance than Intel current architecture
GeneralShepherd 發表於 2017-5-14 00:07


其實不嬲都係AMD multicore勁
只係不過之前single core太雞, intel一半都未必有, 點勁都追唔到
而家ryzer食住個勢推8c8t
作者: youarehere    時間: 2017-5-14 02:10

回覆 34# chowjyc

香港地冇咁少,黃金門口排到上東莞都得
問題係玩車/酒/女仲好過玩電腦
作者: 關心研究所    時間: 2017-5-14 19:18

點追先得架大佬
當只係升級cpu 板 ram
呢度都起碼幾雞嘢
作者: macis    時間: 2017-5-14 19:27

大把Intel Fans
作者: yick    時間: 2017-5-14 19:43

希望10NM有12核24T
作者: darkscott    時間: 2017-5-14 20:43

點追先得架大佬
當只係升級cpu 板 ram
呢度都起碼幾雞嘢
關心研究所 發表於 2017-5-14 19:18


我當我買$4500 粒U
$4000勁板(但又肯定唔係最勁果塊)
今日RAM 價都32GB (8X4, 4CH), 呢度都已經成皮, 仲未計...

3930K 升上黎既我想用M.2 既SSD, 呢度512 左右又要$2000
HEATSINK (幾舊)一體水冷(可能過千)又一條數
我仲諗住買一對4TB MIRROR($1400 X 2) 換返而家果兩隻640GB 出黎....

就咁埋單呢度已經就黎皮六...
如果仲想換埋隻牛的話.............
作者: MirageKnight    時間: 2017-5-14 20:56

今次要看intel出個乜價出來. 8C16T個粒 - 唔過4K. 10C20T唔過6K. 12C24T唔過9K. 我估大把人衝. 如果照返價位咁 10C20T - 8000, 12C24T -14000. 就攞鬼來賣.

AMD 還有12C24T, 16C32T 等緊intel 出價來打.
作者: fuhi    時間: 2017-5-14 21:02

又擠左D出來
AMD好波
作者: darkscott    時間: 2017-5-14 21:29

又擠左D出來
AMD好波
fuhi 發表於 2017-5-14 21:02


人地話今次用左油壓唧左大半條牙膏出黎啦
作者: macis    時間: 2017-5-14 21:45

希望10NM有12核24T
yick 發表於 2017-5-14 19:43


我等10nm先出手
作者: usei    時間: 2017-5-14 21:49

最新消息7920X性能勁1800X 42% (核心數多50%)

ThreadRipper 16C32T準備虐殺之

買X3 ...
GeneralShepherd 發表於 2017-5-13 22:58


核心增加
一般平均每個核心性能就會降低
作者: macis    時間: 2017-5-14 22:16

核心增加
一般平均每個核心性能就會降低
usei 發表於 2017-5-14 21:49


Xeon就係咁啦
作者: minibanana    時間: 2017-5-14 22:26

本帖最後由 minibanana 於 2017-5-14 22:28 編輯

依家i3+ssd已經好滿足到我
i7+nvme可以用到機壞都唔使換

依家好似將xeon 第一代e5平民化
作者: youarehere    時間: 2017-5-15 14:41

回覆 50# minibanana

「核戰」嘅好處
呢樣野會推動啲application用盡更多核心
作者: chowjyc    時間: 2017-5-15 15:17

回覆  minibanana

「核戰」嘅好處
呢樣野會推動啲application用盡更多核心
youarehere 發表於 2017-5-15 14:41


望就咁望,但好多野其實都唔係好可以MultiThread...
作者: youarehere    時間: 2017-5-15 15:43

回覆 52# chowjyc

都要睇果啲program駛唔駛咁大食姐

本身冇乜效能要求(上網/睇片)搞黎都無謂
但有啲係本身係食cpu, 就必然因此而加速優化
作者: cantona7    時間: 2017-5-15 19:10

intel,好亂

分Kbay Lake-X、Skylake-X

點解唔會劃一用Kbay Lake-X

價錢又唔公佈
作者: macis    時間: 2017-5-15 19:18

我用4820K都覺得好夠用
作者: hkarmy01    時間: 2017-5-16 07:40

我等緊8c16T…之前死忍難忍唔換270就等X299…
作者: yanliu    時間: 2017-5-16 10:22

i9其實係 下一季多核版 I7 extreme  
同I7 K版 ryzen 7 x版根本爭幾個價位
作者: HKMichaelKing    時間: 2017-5-21 11:57

依家i3+ssd已經好滿足到我
i7+nvme可以用到機壞都唔使換

依家好似將xeon 第一代e5平民化 ...
minibanana 發表於 2017-5-14 22:26

Xeon E5 真係好抵玩,打機足夠有餘

Xeon E5-2683 V3 Price.png

E5-2683 v3 Temp.jpg

圖片附件: Xeon E5-2683 V3 Price.png (2017-5-21 11:51, 37.11 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1984083&k=976a7dc658c2464b48bf5a336e2ef224&t=1782408549&sid=8yID8rcIN



圖片附件: E5-2683 v3 Temp.jpg (2017-5-21 11:54, 133.56 KB) / 下載次數 45
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1984085&k=6655cd9a157a4e1bffe42c528ba969a0&t=1782408549&sid=8yID8rcIN


作者: PT100    時間: 2017-5-21 12:28

回覆 9# KinChungE

On socket 2011, V1 till V4 (including both i7 or E5), average L3 cache should be 2.5MB per core...

I wonder why Intel shrink the L3 cache about 50% ?

They still need to retain something on hand and wait for AMD to chase up
作者: IVAN113    時間: 2017-5-21 12:43

X79用家表示等到了
作者: Dcmen    時間: 2017-5-21 13:28

AMD 套裝仲有可能好過,仲平D

圖片附件: 未命名.jpg (2017-5-21 13:26, 123.7 KB) / 下載次數 39
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1984106&k=1216c80a5aaaf0719ba4caa68fe3cb5c&t=1782408549&sid=8yID8rcIN






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2