作者: zgmfx12a 時間: 2017-5-13 17:48 標題: Core i9 @ Jun 2017
LGA2066接口的Skylake-X(Core i9-7920X、i9-7900X、i9-7820X、i9-7800X) Max. 12T24T以及X299 chipest
http://news.mydrivers.com/1/532/532098.htm
I記死忠係時候科水
作者: KYWERO 時間: 2017-5-13 17:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿 時間: 2017-5-13 17:57
冇價錢,好難評價
作者: KinChungE 時間: 2017-5-13 18:00
價錢先係重點
如果粒粒U都係萬萬聲咁計, 根本冇意義
本身已經有Xeon E5/E7
作者: XABI 時間: 2017-5-13 18:04
最平果粒起碼3000啦
加埋板又2000幾,6差野落樓差不多作者: macis 時間: 2017-5-13 18:04
睇來又係天價
作者: 康士富 時間: 2017-5-13 18:30
7820X
8C16T
11MB L3 cache
28 PCI-E Lane
老實講係我睇錯定係咩?
我寧願amd無出過ryzen
出完intel仲降級左
作者: Superpig_hk 時間: 2017-5-13 18:35
板都應該三千
作者: KinChungE 時間: 2017-5-13 18:39
7820X
8C16T
11MB L3 cache
28 PCI-E Lane
老實講係我睇錯定係咩?
我寧願amd無出過ryzen
出完intel仲降級 ...
康士富 發表於 2017-5-13 18:30
7820X應該係取代6800K
以PCI-e Lane計同級
少左L3, 但係freq高左應該補得翻
作者: samhcl 時間: 2017-5-13 19:08
... 如果到時粒粒巨星級價錢(12c24t成萬?) AMD粒16c 32T 又只要6千或以下,咁就好玩啦
就算AMD performance 同煙條差咁10%都有排食花生。(跟據現在i記同ryzen U來說)
强烈等緊新U新chipset出來換機中
作者: 冰水半糖 時間: 2017-5-13 20:28
下部機至少 16C32T ....
12C 完全看不上眼
作者: 13597 時間: 2017-5-13 20:37
天價牙膏?
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: EVIS 時間: 2017-5-13 20:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pnedved 時間: 2017-5-13 20:44
現在有得選擇可以睇價錢

作者: sadwaib 時間: 2017-5-13 20:47
又要成萬蚊既話點同牙膏廠玩
作者: darkscott 時間: 2017-5-13 20:48
根本唔會預佢減價, 而家得7900X 睇得上眼, 但呢粒定位好大機會係6900K ($8000), 天價7920X 就食返6950X($13XXX) 個市場
7820X 就係6850K ($45XX)
7800X 就係6800K ($32XX)
28條PCI-E LANE, 係咪當比乞兒....
ANYWAY, 如果係真既今次算一次過啣左半條牙膏架喇, 儲定錢睇下到時AMD 咩環境差唔多
作者: pnedved 時間: 2017-5-13 20:54
i9-7800X:6核心、12線程
3千幾大元 仲有人會買嗎.....?
作者: evan11 時間: 2017-5-13 21:06
可能a又出r9
作者: gackt2003 時間: 2017-5-13 21:16
回覆 16# darkscott
我粒舊5930k都40條PCIE lane啦, 真係當人乞兒

作者: chowjyc 時間: 2017-5-13 21:18
個人直覺,這堆CPU會係新iMac出現。
蘋果已經表明下一步iMac更會走向Pro~. 最大的問題應該係散熱,希望能夠解決。
作者: samhcl 時間: 2017-5-13 21:31
認真,我會想有乜理由唔買粒ryzen 7?
分分鐘可能只用1700超一超已同1800x / 同佢(7800x) 差唔多performance?
作者: samhcl 時間: 2017-5-13 21:32
sorry, 係仲有可能好過,仲平D
作者: pnedved 時間: 2017-5-13 21:59
大佬..粒u3千幾塊版又要3千幾
如果買1700再加x370(牙石平D果塊)
4千有找效能又唔差太遠
除非唔睇價錢有的是錢唔係都好難落手
作者: darkscott 時間: 2017-5-13 22:38
估計靚板都三千幾
粒U 都$4500, 仲要得28 LANE, 堅係好難接受....
作者: macis 時間: 2017-5-13 22:49
牙膏廠係咁
作者: GeneralShepherd 時間: 2017-5-13 22:58
本帖最後由 GeneralShepherd 於 2017-5-14 00:10 編輯
最新消息7920X性能勁1800X 42%
)http://cpu.userbenchmark.com/Com ... 1800X/m278103vs3916
ThreadRipper 16C32T準備虐殺之
買X399/X299平台然後玩單核APPS我冇野講

作者: MirageKnight 時間: 2017-5-13 23:09
最新消息7920X性能勁1800X 42% (核心數多50%)
ThreadRipper 16C32T準備虐殺之
買X3 ...
GeneralShepherd 發表於 2017-5-13 22:58
咁...即係相同核心數時係慢咗?
作者: pnedved 時間: 2017-5-13 23:20
最新消息7920X性能勁1800X 42% (核心數多50%)
ThreadRipper 16C32T準備虐殺之
買X3 ...
GeneralShepherd 發表於 2017-5-13 22:58
用家的好消息如果可以平民化最好

作者: carmelo94 時間: 2017-5-13 23:51
等睇畀Ryzen 9屈價錢
作者: yick 時間: 2017-5-14 00:03
香港大把有錢人, 買得起既人應該高登排到落深水步A 出口~
作者: nnd 時間: 2017-5-14 00:06
無i8系列?
作者: GeneralShepherd 時間: 2017-5-14 00:07
just because ZEN has better SMT/multicore performance than Intel current architecture
作者: sl110070 時間: 2017-5-14 00:10
回覆 9# KinChungE
L2多左,所以減少L3影響應該唔大
作者: chowjyc 時間: 2017-5-14 00:11
會買的人可能如是
買得起的人由高登排到沙頭角~
作者: darkscott 時間: 2017-5-14 00:18
嘩好叻叻豬~~
價錢呢?
最新消息7920X性能勁1800X 42% (核心數多50%)
ThreadRipper 16C32T準備虐殺之
買X3 ...
GeneralShepherd 發表於 2017-5-13 22:58
作者: usei 時間: 2017-5-14 00:19
高登門口排到落深水步A 出口
其實好少人
作者: darkscott 時間: 2017-5-14 00:38
6月底7月頭有咁多貨賣先算啦~
作者: KinChungE 時間: 2017-5-14 00:48
just because ZEN has better SMT/multicore performance than Intel current architecture
GeneralShepherd 發表於 2017-5-14 00:07
其實不嬲都係AMD multicore勁
只係不過之前single core太雞, intel一半都未必有, 點勁都追唔到
而家ryzer食住個勢推8c8t
作者: youarehere 時間: 2017-5-14 02:10
回覆 34# chowjyc
香港地冇咁少,黃金門口排到上東莞都得
問題係玩車/酒/女仲好過玩電腦
作者: 關心研究所 時間: 2017-5-14 19:18
點追先得架大佬
當只係升級cpu 板 ram
呢度都起碼幾雞嘢
作者: macis 時間: 2017-5-14 19:27
大把Intel Fans
作者: yick 時間: 2017-5-14 19:43
希望10NM有12核24T
作者: darkscott 時間: 2017-5-14 20:43
我當我買$4500 粒U
$4000勁板(但又肯定唔係最勁果塊)
今日RAM 價都32GB (8X4, 4CH), 呢度都已經成皮, 仲未計...
3930K 升上黎既我想用M.2 既SSD, 呢度512 左右又要$2000
HEATSINK (幾舊)一體水冷(可能過千)又一條數
我仲諗住買一對4TB MIRROR($1400 X 2) 換返而家果兩隻640GB 出黎....
就咁埋單呢度已經就黎皮六...
如果仲想換埋隻牛的話.............

作者: MirageKnight 時間: 2017-5-14 20:56
今次要看intel出個乜價出來. 8C16T個粒 - 唔過4K. 10C20T唔過6K. 12C24T唔過9K. 我估大把人衝. 如果照返價位咁 10C20T - 8000, 12C24T -14000. 就攞鬼來賣.
AMD 還有12C24T, 16C32T 等緊intel 出價來打.

作者: fuhi 時間: 2017-5-14 21:02
又擠左D出來


AMD好波
作者: darkscott 時間: 2017-5-14 21:29
人地話今次用左油壓唧左大半條牙膏出黎啦
作者: macis 時間: 2017-5-14 21:45
我等10nm先出手
作者: usei 時間: 2017-5-14 21:49
最新消息7920X性能勁1800X 42% (核心數多50%)
ThreadRipper 16C32T準備虐殺之
買X3 ...
GeneralShepherd 發表於 2017-5-13 22:58
核心增加
一般平均每個核心性能就會降低
作者: macis 時間: 2017-5-14 22:16
Xeon就係咁啦
作者: minibanana 時間: 2017-5-14 22:26
本帖最後由 minibanana 於 2017-5-14 22:28 編輯
依家i3+ssd已經好滿足到我
i7+nvme可以用到機壞都唔使換
依家好似將xeon 第一代e5平民化
作者: youarehere 時間: 2017-5-15 14:41
回覆 50# minibanana
「核戰」嘅好處
呢樣野會推動啲application用盡更多核心
作者: chowjyc 時間: 2017-5-15 15:17
望就咁望,但好多野其實都唔係好可以MultiThread...
作者: youarehere 時間: 2017-5-15 15:43
回覆 52# chowjyc
都要睇果啲program駛唔駛咁大食姐
本身冇乜效能要求(上網/睇片)搞黎都無謂
但有啲係本身係食cpu, 就必然因此而加速優化
作者: cantona7 時間: 2017-5-15 19:10
intel,好亂
分Kbay Lake-X、Skylake-X
點解唔會劃一用Kbay Lake-X
價錢又唔公佈
作者: macis 時間: 2017-5-15 19:18
我用4820K都覺得好夠用

作者: hkarmy01 時間: 2017-5-16 07:40
我等緊8c16T…之前死忍難忍唔換270就等X299…
作者: yanliu 時間: 2017-5-16 10:22
i9其實係 下一季多核版 I7 extreme
同I7 K版 ryzen 7 x版根本爭幾個價位
作者: HKMichaelKing 時間: 2017-5-21 11:57
Xeon E5 真係好抵玩,打機足夠有餘
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1984083&k=976a7dc658c2464b48bf5a336e2ef224&t=1782408549&sid=8yID8rcIN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1984085&k=6655cd9a157a4e1bffe42c528ba969a0&t=1782408549&sid=8yID8rcIN

作者: PT100 時間: 2017-5-21 12:28
回覆 9# KinChungE
On socket 2011, V1 till V4 (including both i7 or E5), average L3 cache should be 2.5MB per core...
I wonder why Intel shrink the L3 cache about 50% ?

They still need to retain something on hand and wait for AMD to chase up
作者: IVAN113 時間: 2017-5-21 12:43
X79用家表示等到了
作者: Dcmen 時間: 2017-5-21 13:28
AMD 套裝仲有可能好過,仲平D
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1984106&k=1216c80a5aaaf0719ba4caa68fe3cb5c&t=1782408549&sid=8yID8rcIN



