Board logo

標題: [主機板] [13萬SUBS] 死鬼佬學LINUS拆人地D展品 [打印本頁]

作者: 1112311123    時間: 2017-5-31 12:39     標題: [13萬SUBS] 死鬼佬學LINUS拆人地D展品

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: macis    時間: 2017-5-31 14:00

好似幾正
作者: GetA_Life    時間: 2017-5-31 20:22

睇落去無咩負皮喎

Btw Linus 識野
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-5-31 23:12

Steve 有料過 Linus 好多喇
佢做既 testing benchmark 專業好多, 對各個 variable 都會細心控制
係觀賞度大大不如 Linus, 因為偏 technical 無咁多 B-roll 唔搞笑唔玩野
相反睇 Linus 就係開心笑下佢, Linus 都有料, 睇佢亂試超貴器材
作者: dom    時間: 2017-6-1 00:07

Steve 有料過 Linus 好多喇
佢做既 testing benchmark 專業好多, 對各個 variable 都會細心控制
係觀賞度大 ...
勁爆小朋友 發表於 31-5-2017 11:12 PM


香港相反好難 搵專業既...
作者: reddogdog    時間: 2017-6-1 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 佩特利爾    時間: 2017-6-1 20:01

以後會唔會比人Blacklists唔比入場刷人D展品
作者: 1112311123    時間: 2017-6-1 21:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-6-1 21:21

回覆 8# 1112311123


產品有不足之處敢言提出, 仲唔怕比人插走去親身向 MSI 反映尋求答複
我認為 Steve 好積極做好佢作為 benchmarker/tester/youtuber 既本份就真
作者: 1112311123    時間: 2017-6-1 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梁炳    時間: 2017-6-1 21:33

Linus天生做係sales,講野有娛樂性
條友去北極賣冷氣機都應該搵到食
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-6-1 21:50

回覆 11# 梁炳

同意
所以兩個都好睇

又睇下 HardwareCanucks d片無 GamersNexus 咁實驗性但非常靚既畫面同剪接
又睇下 Paul's hardware 個傻樣樣都麻麻但同 BitWit 傻下傻下無無聊聊搞笑下
又睇下 TechCity 主攻舊件新砌玩平價實用路線

識睇其實個個都好好睇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2