Board logo

標題: [電源器] 窮人牛邊隻好 [打印本頁]

作者: chunge    時間: 2018-5-12 21:57     標題: 窮人牛邊隻好

SilverStone Strider Essential 系列 ST50F-ES230 500W 80Plus 火牛HK$ 320

FSP FSP-HPK-500 HYPER K 85PLUS 500W 火牛HK$ 310

Cooler Master MWE 450 80 Plus 450W 火牛(MPW-4502-ACABW)HK$ 290
AcBel PCB040 i-Power G 450W 80Plus 火牛HK$ 320
作者: tsquare    時間: 2018-5-13 05:20

得呢幾款的話 FSP
作者: sport    時間: 2018-5-13 05:39

SilverStone
作者: 啊甘    時間: 2018-5-13 10:03

This FSP FSP-HPK-500 HYPER K  600w is good
作者: maximtam    時間: 2018-5-13 10:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 普羅    時間: 2018-5-13 11:36

cool媽牛平靚正,平幾廿蚊
作者: 啊甘    時間: 2018-5-13 12:47

GTR 平D。 硬體不大食 ok的
作者: lishiukeung    時間: 2018-5-13 13:12

我都是coolermaster
作者: zo1d5032    時間: 2018-5-13 16:06

Cooler Master MWE 450 80 Plus 450W
作者: nnd    時間: 2018-5-13 22:22

Cooler Master MWE 450 80 Plus 450W 火牛(MPW-4502-ACABW)HK$ 290
作者: macis    時間: 2018-5-14 10:26

支持GTR
作者: nhoj    時間: 2018-5-14 10:54

SilverStone Strider Essential
作者: Olympian    時間: 2018-5-14 10:58

Antec VPF450
Antec NE450 V2
作者: kelvinhin    時間: 2018-5-14 11:49

有隻Silverstone, 唔錯。依個年代應該無任何買GTR嘅理由吧...
作者: patpatlee1231    時間: 2018-5-14 11:59

用緊3部corsair VS450 7*24 1070 掘礦冇問題
已經半年
作者: macis    時間: 2018-5-14 15:05

用緊3部corsair VS450 7*24 1070 掘礦冇問題
已經半年
patpatlee1231 發表於 2018-5-14 11:59


賺咗唔少啦
作者: EVIS    時間: 2018-5-14 15:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: macis    時間: 2018-5-14 15:43

今日先一單火足
EVIS 發表於 2018-5-14 15:28


因電腦??
作者: EVIS    時間: 2018-5-14 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MelonGx    時間: 2018-5-14 21:51

Silverstone ST30SF
作者: maximtam    時間: 2018-5-15 15:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FabreKC    時間: 2018-5-15 19:55

SilverStone Strider Essential 系列 ST50F-ES230 500W 80Plus 火牛HK$ 32
作者: hkpcchk    時間: 2018-5-15 22:04

姑媽粗用唔錯
作者: p805061010    時間: 2018-5-15 22:44

窮人就推Acbel CE2
作者: stevencheuk    時間: 2018-5-15 23:14

Antec NX550 $399.00 5年包生仔
作者: chunge    時間: 2018-5-17 03:10

Antec NX550 $399.00 5年包生仔
stevencheuk 發表於 2018-5-15 23:14


Antec 五年有限保固及全球終身支援服務,給予用家更多信心。
    五年有限保固好似有伏
作者: sport    時間: 2018-5-17 03:14

Antec 五年有限保固及全球終身支援服務,給予用家更多信心。
    五年有限保固好似有伏 ...
chunge 發表於 2018-5-17 03:10

係呀!唔你好似,係有伏。
作者: kbpaul    時間: 2018-5-17 08:49

本帖最後由 kbpaul 於 2018-5-17 09:43 編輯

Highpower係貴定平牛?

當年死左隻OCZ牛,代理換比我
作者: stevencheuk    時間: 2018-5-17 21:45

Antec 五年有限保固及全球終身支援服務,給予用家更多信心。
    五年有限保固好似有伏 ...
chunge 發表於 2018-5-17 03:10


NX550.jpg
你叫我點對佢5年

圖片附件: NX550.jpg (2018-5-17 21:44, 129.89 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2059638&k=0cdfec65d8949c3f88b2458a3e4e65d7&t=1782187862&sid=38cg84bEyu


作者: t19922006    時間: 2018-5-17 22:35

回覆 25# stevencheuk

但要好啲料+$100 Antec ECO2 好啲
作者: chunge    時間: 2018-5-18 00:03

本帖最後由 chunge 於 2018-5-18 00:09 編輯
你叫我點對佢5年
stevencheuk 發表於 2018-5-17 21:45



    爬过文台达代工用料唔差,但個保是头两年先有—換—???f头代理樓下爬过文都知 自求多福
作者: sport    時間: 2018-5-18 00:47

回覆  stevencheuk

但要好啲料+$100 Antec ECO2 好啲
t19922006 發表於 2018-5-17 22:35

好啲料?
Antec ECO2 550W 全日系電容,行雙路,主電容Rubycon 450v 180uF 85度電容

Antec NX 550W 全日系電容,行單路,主電容 Hitachi  420v 270uF 105度電容

作者: t19922006    時間: 2018-5-18 11:01

回覆 32# sport

但NX架構上是單磁放大, ECO2用DC2DC
NX CWT代工, ECO2 delta代工
NX550
不過也因為這樣,架構與部分用料也就有所犧牲,回到傳統的單磁放大
https://csstalker.gjisland.net/blog/archives/3999
https://news.xfastest.com/review/33528/antec-nx-550-psu-review/

ECO2
https://news.xfastest.com/review ... %E6%87%89%E5%99%A8/
作者: iamstupid    時間: 2018-5-18 13:35

FSP HYDRO 500W 用左半年暫時OK.
作者: louis3412    時間: 2018-5-18 13:59

回復 31 #chunge

cheap野比到5年你仲想一換一
會唔會諗多左
就算係罪大惡極既f代都好少屈人為頂多屈你降grade姐

仲有就係neo eco ii delta代工好難出事
聽講新款neo eco ii 仲係dc-dc全日系電容
穩波方面就幾肯定一分錢一分貨
nx550我就唔知勒

就樓主個case我會選acbel
因為hyperK白牌同埋唔多足火12V
而acbel肯定就係acbel代工
點都唔會太差

via HKEPC Reader for Android
作者: sport    時間: 2018-5-18 20:47

本帖最後由 sport 於 2018-5-18 20:52 編輯
回覆  sport

但NX架構上是單磁放大, ECO2用DC2DC
NX CWT代工, ECO2 delta代工
NX550
不過也因為這樣,架 ...
t19922006 發表於 2018-5-18 11:01

「但要好啲料+$100 Antec ECO2 好啲」
行雙路乜是舊款設計,唔好講架構先,用料上事實係唔够NX好,CWT代工同單磁放大有咩問題?
$399全日系電容,5年保,咁嘅價$已好過其他同級牛!
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-18 20:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport    時間: 2018-5-18 21:11

本帖最後由 sport 於 2018-5-18 22:28 編輯
CWT方案同手工唔係咁好囉我覺得
DGCNYO 發表於 2018-5-18 20:59

但我覺得CWT方案同手工唔錯囉!
Corsair 以下都係CWT代工。
RMx series
RMi series
HX series
HXi series
作者: 香煎香腸    時間: 2018-5-18 23:56

回復 chunge

cheap野比到5年你仲想一換一
會唔會諗多左
就算係罪大惡極既f代都好少屈人為頂多屈你降grade ...
louis3412 發表於 2018-5-18 13:59


差唔多啦,買保養
作者: 紫炎    時間: 2018-5-19 09:05

Cooler master啦,屋企部大機08年親手砌用cooler到今日都仲有心有力
作者: Ultraman    時間: 2018-5-19 16:00

Fsp / acbel啦, 唔駛估邊間廠造

via HKEPC Reader for Android
作者: hkpcchk    時間: 2018-5-20 09:44

用料
設計
代工廠

邊個重要D??
作者: sport    時間: 2018-5-20 10:36

用料>設計>代工廠
作者: tom0079    時間: 2018-5-20 11:48

Cooler master啦,屋企部大機08年親手砌用cooler到今日都仲有心有力
紫炎 發表於 2018-5-19 09:05



10年機,部機多唔多用先,長開24X7,
同淨星期六日先開一開,好大分別。
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-20 12:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412    時間: 2018-5-20 13:16

代工廠>用料>設計

用料幾好QC把關差
全日系電容都只係哂氣

via HKEPC Reader for Android
作者: 紫炎    時間: 2018-5-20 14:02

10年機,部機多唔多用先,長開24X7,
同淨星期六日先開一開,好大分別。 ...
tom0079 發表於 2018-5-20 11:48 AM

頭6-8年長期24x7, BT, 剪片,文書,Photoshop, AI

近幾年電話睇野方便過用電腦,所以變左月開機
作者: p805061010    時間: 2018-5-20 14:22

但我覺得CWT方案同手工唔錯囉!
Corsair 以下都係CWT代工。
RMx series
RMi series
HX series
HXi series ...
sport 發表於 2018-5-18 21:11

*只限高階系列*
作者: tonghk987    時間: 2018-5-20 14:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-20 17:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport    時間: 2018-5-20 20:25

*只限高階系列*
p805061010 發表於 2018-5-20 14:22

RMx series
RMi series
HX series
HXi series
乜以上唔屬於高階系列?
作者: Man@MFHK    時間: 2018-5-20 23:12

本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-5-20 23:15 編輯

我上一部機係賊船GS600
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1465789
7x24六年,再轉埋手俾人繼續7x24掛Android模擬器

但牛既野都係睇果期邊隻口碑好買邊隻,如果夠錢Antec NEO Eco II呢期應該無走雞,真係好窮的話NX系都可以既。
作者: p805061010    時間: 2018-5-21 00:47

RMx series
RMi series
HX series
HXi series
乜以上唔屬於高階系列?
sport 發表於 2018-5-20 20:25

呢堆咪高階系列
作者: sport    時間: 2018-5-21 01:38

呢堆咪高階系列
p805061010 發表於 2018-5-21 00:47

「呢堆咪高階系列」全是CWT代工,老外評測 is good
作者: R跑車    時間: 2018-5-24 01:15

SilverStone Strider Essential 系列 ST50F-ES230 500W 80Plus 火牛HK$ 320

FSP FSP-HPK-500 HYPER K 85PL ...
chunge 發表於 2018-5-12 21:57


我揀FSP


Highpower係貴定平牛?

當年死左隻OCZ牛,代理換比我
kbpaul 發表於 2018-5-17 08:49



唔算平唔算貴, 大約中至中低價錢

不過OCZ個感覺會高級少少

因為OCZ當年都叫做出得多免模組

HIGHPOWER只係經常拎個散熱做賣點, 但出唔到位
作者: hellolo    時間: 2018-5-24 21:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 邪惡的化身    時間: 2018-5-24 23:17

本人都係用coolermaster
作者: me1989    時間: 2018-5-24 23:19

窮人應該買隻牛用到換機都可以留番
長遠計每日費用平D
作者: AVFat    時間: 2018-5-25 07:48

FSP FSP-HPK-500
作者: gn01119056    時間: 2018-5-25 08:43

我會買FSP
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-26 20:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3d03    時間: 2018-5-26 23:54

GTR啦唔洗諗
作者: testcb00    時間: 2018-5-26 23:58

回覆 61# DGCNYO

窮到咁就唔好買
不如儲起d錢一次過換
作者: louis3412    時間: 2018-5-27 00:00

回復 62 #3d03

突破盲點

via HKEPC Reader for Android
作者: me1989    時間: 2018-5-27 22:38

窮人最大特點比起平均數,跟本俾唔起一條大數先係問題
DGCNYO 發表於 2018-5-26 20:12



    3000蚊俾唔到(xeon 2660, ecc ram, 執二手開到機既display card)
就唔好買火牛喇
2000蚊搵部chromebook應付學習上要做果D網上功課
作者: gigabyte    時間: 2018-5-28 17:29

AcBel CE系列 砌平機都O K
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-28 20:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-28 20:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: testcb00    時間: 2018-5-28 22:07

回覆 68# DGCNYO

考慮角度不同, 用的錢其實一樣

你站在用最低廉合理成本砌機來考慮
我站在中長遠(7/10年)平均下來的成本考慮
一次過換一套較好的硬件, CPU, 主板有三年保, SSD可能5年,  RAM有限度永久保養
以你黑到過保即壞, 10年砌3-4次機, 用較便宜的高級牛約3-5年保
要重買3/2次(3XX*3=~1K/5XX*2=~1.1K), 而10年保火牛(~1-1.1K)其實費用一樣

但個人認為10年保火牛質素相對3-5年保火牛較好, 造成燒板等意外機會相對較少
作者: Man@MFHK    時間: 2018-5-29 18:57

牛係成部機既生命之泉,唔好亂慳⋯⋯
有人話最低消費一蚊/1W先買得過,我就話真係要慳最盡八毫子/1W,同埋最少買500W以上預留足夠冗餘火數以抵消唔足火、正常損耗等問題。
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-29 22:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@MFHK    時間: 2018-5-29 22:28

買牛買過大,其實會曬電,大多牛輸出太少時既轉換率其實唔高.....

同埋10年保只係睇公司取向 ...
DGCNYO 發表於 2018-5-29 22:00

曬電點都好過overload放煙花
作者: sport    時間: 2018-5-29 22:53

本帖最後由 sport 於 2018-5-29 22:56 編輯
牛係成部機既生命之泉,唔好亂慳⋯⋯
有人話最低消費一蚊/1W先買得過,我就話真係要慳最盡八毫子/1W,同埋 ...
Man@MFHK 發表於 2018-5-29 18:57

有時你想買細d都唔得,由550W起。
火牛真係一分$一分貨,正常一蚊/1W會比較好d,但只得銅牌,如金牌模組化550W要$700起。
都係睇自己需要d咩野啫。
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-29 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport    時間: 2018-5-29 22:58

正常少少既牛overload只會停機....除左果D虛標野,但虛標野連80plus都無可能囉到

今時今日會唔會買 ...
DGCNYO 發表於 2018-5-29 22:55

點為之正常少少既牛?
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-29 23:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: me1989    時間: 2018-5-30 08:19

回覆  DGCNYO

考慮角度不同, 用的錢其實一樣

你站在用最低廉合理成本砌機來考慮
我站在中長遠(7/10年)平 ...
testcb00 發表於 2018-5-28 22:07



    重點都係講明係窮人
先要識洗錢
買隻GTR冇錯係開到機, 不過3年成部電腦換
咁樣仲貴

有人話窮人俾唔起一個lum sum
窮到俾唔起3000蚊, 就不如買chromebook
窮到俾得起3000蚊, 依然可以揀隻好D既牛等部機唔好咁易壞
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-30 10:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@MFHK    時間: 2018-5-30 13:14

本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-5-30 13:22 編輯
買到一個好既牛,我有個CM 既RS460,到家下11年都仲行緊

唔通佢又賣幾千咩.....

0.8~1蚊1W既牛, ...
DGCNYO 發表於 2018-5-30 10:36

其實過千蚊既牛就已經係玩家級,又模組線多隻香爐多隻鬼。
$500左右既主流大牌子牛砌部文書機甚至打少少機都ok,穩定耐用分分鐘下次再砌新機都仲用得返。
牛太cheap,供電不穩,撞死晒D硬件到時窮上加窮。
作者: shroud    時間: 2018-5-30 20:53

早前在森林訂了EVGA G3 750W,選擇了最便宜的standard shipping,用順豐送結果有機會失件。聯絡完森林客服,佢地免費重寄免運費,仲要退掉原本的運費,最後只用640HKD入手,以此途徑入手,實在是窮人之選。
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-30 21:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@MFHK    時間: 2018-5-31 10:42

模組牛絕對係伏,由其大功率更伏,講緊十幾A以上多個咁既爛鬼頭就多個鬼....

問題係偏偏越高火數用家越 ...
DGCNYO 發表於 2018-5-30 21:57

半模都還算合理,全模就真心多餘。
仲要好多人夠膽搵淘佬訂制線呢下先得人驚⋯⋯
作者: sport    時間: 2018-5-31 12:09

半模都還算合理,全模就真心多餘。
仲要好多人夠膽搵淘佬訂制線呢下先得人驚⋯⋯ ...
Man@MFHK 發表於 2018-5-31 10:42

但而家9成9高階牛,都係全模組,想唔要都無!
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-31 12:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwp    時間: 2018-5-31 14:08

SilverStone~~~
作者: Man@MFHK    時間: 2018-5-31 15:38

訂既都係一樣size既插,唔知靚左去邊,任你鍍金頭鍍銀線都無用

早年有D廠會用特殊頭,結果自然貴左 ...
DGCNYO 發表於 2018-5-31 12:50

條線識跑馬燈咁閃閃下又真係幾靚既⋯⋯
不過我就唔明既然有需求點解原廠唔出呢D發光線囉⋯⋯
作者: chris_kai_kai    時間: 2018-5-31 16:39

訂既都係一樣size既插,唔知靚左去邊,任你鍍金頭鍍銀線都無用

早年有D廠會用特殊頭,結果自然貴左 ...
DGCNYO 發表於 2018-5-31 12:50

Ching,乜你咁講啊,有班玩開hifi既,話換鍍金鍍銀線都會對音質有影響㗎
作者: BlackBird    時間: 2018-5-31 16:47

重點都係講明係窮人
先要識洗錢
買隻GTR冇錯係開到機, 不過3年成部電腦換
咁樣仲貴

有人話窮人俾唔 ...
me1989 發表於 2018-5-30 08:19



   
平有平玩貴有貴玩
e.g. Dell AC / D / L275EM
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-31 16:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BlackBird    時間: 2018-5-31 16:52

條線識跑馬燈咁閃閃下又真係幾靚既⋯⋯
不過我就唔明既然有需求點解原廠唔出呢D發光線囉⋯⋯ ...
Man@MFHK 發表於 2018-5-31 15:38



    落LED會有noise
作者: chris_kai_kai    時間: 2018-5-31 20:06

我信視波器多D,由其數碼野,你話模擬訊號都可能有D分別既,,,,
DGCNYO 發表於 2018-5-31 16:49

講真,地球本身就已經係一個大磁場,都唔知咁幼條線可以影響到啲乜(我指digital)
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-31 22:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MarioSK    時間: 2018-6-10 12:07

SilverStone Strider Essential 系列 ST50F-ES230 500W 80Plus 火牛HK$ 320

via HKEPC IR Pro 3.2.0 - iOS(2.2.1)
作者: maximtam    時間: 2018-6-11 12:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2