作者: chunge 時間: 2018-5-12 21:57 標題: 窮人牛邊隻好
SilverStone Strider Essential 系列 ST50F-ES230 500W 80Plus 火牛HK$ 320
FSP FSP-HPK-500 HYPER K 85PLUS 500W 火牛HK$ 310
Cooler Master MWE 450 80 Plus 450W 火牛(MPW-4502-ACABW)HK$ 290
AcBel PCB040 i-Power G 450W 80Plus 火牛HK$ 320
作者: tsquare 時間: 2018-5-13 05:20
得呢幾款的話 FSP
作者: sport 時間: 2018-5-13 05:39
SilverStone
作者: 啊甘 時間: 2018-5-13 10:03
This FSP FSP-HPK-500 HYPER K 600w is good
作者: maximtam 時間: 2018-5-13 10:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 普羅 時間: 2018-5-13 11:36
cool媽牛平靚正,平幾廿蚊
作者: 啊甘 時間: 2018-5-13 12:47
GTR 平D。 硬體不大食 ok的
作者: lishiukeung 時間: 2018-5-13 13:12
我都是coolermaster
作者: zo1d5032 時間: 2018-5-13 16:06
Cooler Master MWE 450 80 Plus 450W
作者: nnd 時間: 2018-5-13 22:22
Cooler Master MWE 450 80 Plus 450W 火牛(MPW-4502-ACABW)HK$ 290
作者: macis 時間: 2018-5-14 10:26
支持GTR

作者: nhoj 時間: 2018-5-14 10:54
SilverStone Strider Essential
作者: Olympian 時間: 2018-5-14 10:58
Antec VPF450
Antec NE450 V2
作者: kelvinhin 時間: 2018-5-14 11:49
有隻Silverstone, 唔錯。依個年代應該無任何買GTR嘅理由吧...
作者: patpatlee1231 時間: 2018-5-14 11:59
用緊3部corsair VS450 7*24 1070 掘礦冇問題
已經半年
作者: macis 時間: 2018-5-14 15:05
賺咗唔少啦
作者: EVIS 時間: 2018-5-14 15:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: macis 時間: 2018-5-14 15:43
因電腦??
作者: EVIS 時間: 2018-5-14 16:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MelonGx 時間: 2018-5-14 21:51
Silverstone ST30SF
作者: maximtam 時間: 2018-5-15 15:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FabreKC 時間: 2018-5-15 19:55
SilverStone Strider Essential 系列 ST50F-ES230 500W 80Plus 火牛HK$ 32
作者: hkpcchk 時間: 2018-5-15 22:04
姑媽粗用唔錯
作者: p805061010 時間: 2018-5-15 22:44
窮人就推Acbel CE2
作者: stevencheuk 時間: 2018-5-15 23:14
Antec NX550 $399.00 5年包生仔
作者: chunge 時間: 2018-5-17 03:10
Antec 五年有限保固及全球終身支援服務,給予用家更多信心。
五年有限保固好似有伏
作者: sport 時間: 2018-5-17 03:14
係呀!唔你好似,係有伏。
作者: kbpaul 時間: 2018-5-17 08:49
本帖最後由 kbpaul 於 2018-5-17 09:43 編輯
Highpower係貴定平牛?
當年死左隻OCZ牛,代理換比我
作者: stevencheuk 時間: 2018-5-17 21:45
你叫我點對佢5年

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2059638&k=0cdfec65d8949c3f88b2458a3e4e65d7&t=1782187862&sid=38cg84bEyu

作者: t19922006 時間: 2018-5-17 22:35
回覆 25# stevencheuk
但要好啲料+$100 Antec ECO2 好啲
作者: chunge 時間: 2018-5-18 00:03
本帖最後由 chunge 於 2018-5-18 00:09 編輯
爬过文台达代工用料唔差,但個保是头两年先有—換—???f头代理樓下爬过文都知
作者: sport 時間: 2018-5-18 00:47
好啲料?
Antec ECO2 550W 全日系電容,行雙路,主電容Rubycon 450v 180uF 85度電容
Antec NX 550W 全日系電容,行單路,主電容 Hitachi 420v 270uF 105度電容
作者: t19922006 時間: 2018-5-18 11:01
回覆 32# sport
但NX架構上是單磁放大, ECO2用DC2DC
NX CWT代工, ECO2 delta代工
NX550
不過也因為這樣,架構與部分用料也就有所犧牲,回到傳統的單磁放大
https://csstalker.gjisland.net/blog/archives/3999
https://news.xfastest.com/review/33528/antec-nx-550-psu-review/
ECO2
https://news.xfastest.com/review ... %E6%87%89%E5%99%A8/
作者: iamstupid 時間: 2018-5-18 13:35
FSP HYDRO 500W 用左半年暫時OK.
作者: louis3412 時間: 2018-5-18 13:59
回復 31 #chunge
cheap野比到5年你仲想一換一
會唔會諗多左
就算係罪大惡極既f代都好少屈人為頂多屈你降grade姐
仲有就係neo eco ii delta代工好難出事
聽講新款neo eco ii 仲係dc-dc全日系電容
穩波方面就幾肯定一分錢一分貨
nx550我就唔知勒
就樓主個case我會選acbel
因為hyperK白牌同埋唔多足火12V
而acbel肯定就係acbel代工
點都唔會太差
via HKEPC Reader for Android
作者: sport 時間: 2018-5-18 20:47
本帖最後由 sport 於 2018-5-18 20:52 編輯
回覆 sport
但NX架構上是單磁放大, ECO2用DC2DC
NX CWT代工, ECO2 delta代工
NX550
不過也因為這樣,架 ...
t19922006 發表於 2018-5-18 11:01
「但要好啲料+$100 Antec ECO2 好啲」
行雙路乜是舊款設計,唔好講架構先,用料上事實係唔够NX好,CWT代工同單磁放大有咩問題?
$399全日系電容,5年保,咁嘅價$已好過其他同級牛!
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-18 20:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport 時間: 2018-5-18 21:11
本帖最後由 sport 於 2018-5-18 22:28 編輯
但我覺得CWT方案同手工唔錯囉!
Corsair 以下都係CWT代工。
RMx series
RMi series
HX series
HXi series
作者: 香煎香腸 時間: 2018-5-18 23:56
差唔多啦,買保養
作者: 紫炎 時間: 2018-5-19 09:05
Cooler master啦,屋企部大機08年親手砌用cooler到今日都仲有心有力
作者: Ultraman 時間: 2018-5-19 16:00
Fsp / acbel啦, 唔駛估邊間廠造
via HKEPC Reader for Android
作者: hkpcchk 時間: 2018-5-20 09:44
用料
設計
代工廠
邊個重要D??
作者: sport 時間: 2018-5-20 10:36
用料>設計>代工廠
作者: tom0079 時間: 2018-5-20 11:48
10年機,部機多唔多用先,長開24X7,
同淨星期六日先開一開,好大分別。
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-20 12:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412 時間: 2018-5-20 13:16
代工廠>用料>設計
用料幾好QC把關差
全日系電容都只係哂氣
via HKEPC Reader for Android
作者: 紫炎 時間: 2018-5-20 14:02
頭6-8年長期24x7, BT, 剪片,文書,Photoshop, AI
近幾年電話睇野方便過用電腦,所以變左月開機
作者: p805061010 時間: 2018-5-20 14:22
但我覺得CWT方案同手工唔錯囉!
Corsair 以下都係CWT代工。
RMx series
RMi series
HX series
HXi series ...
sport 發表於 2018-5-18 21:11
*只限高階系列*
作者: tonghk987 時間: 2018-5-20 14:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-20 17:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport 時間: 2018-5-20 20:25
RMx series
RMi series
HX series
HXi series
乜以上唔屬於高階系列?
作者: Man@MFHK 時間: 2018-5-20 23:12
本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-5-20 23:15 編輯
我上一部機係賊船GS600
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1465789
7x24六年,再轉埋手俾人繼續7x24掛Android模擬器
但牛既野都係睇果期邊隻口碑好買邊隻,如果夠錢Antec NEO Eco II呢期應該無走雞,真係好窮的話NX系都可以既。
作者: p805061010 時間: 2018-5-21 00:47
呢堆咪高階系列
作者: sport 時間: 2018-5-21 01:38
「呢堆咪高階系列」全是CWT代工,老外評測 is good
作者: R跑車 時間: 2018-5-24 01:15
SilverStone Strider Essential 系列 ST50F-ES230 500W 80Plus 火牛HK$ 320
FSP FSP-HPK-500 HYPER K 85PL ...
chunge 發表於 2018-5-12 21:57
我揀FSP
唔算平唔算貴, 大約中至中低價錢
不過OCZ個感覺會高級少少
因為OCZ當年都叫做出得多免模組
HIGHPOWER只係經常拎個散熱做賣點, 但出唔到位
作者: hellolo 時間: 2018-5-24 21:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 邪惡的化身 時間: 2018-5-24 23:17
本人都係用coolermaster
作者: me1989 時間: 2018-5-24 23:19
窮人應該買隻牛用到換機都可以留番
長遠計每日費用平D
作者: AVFat 時間: 2018-5-25 07:48
FSP FSP-HPK-500
作者: gn01119056 時間: 2018-5-25 08:43
我會買FSP
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-26 20:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3d03 時間: 2018-5-26 23:54
GTR啦唔洗諗
作者: testcb00 時間: 2018-5-26 23:58
回覆 61# DGCNYO
窮到咁就唔好買
不如儲起d錢一次過換
作者: louis3412 時間: 2018-5-27 00:00
回復 62 #3d03
突破盲點
via HKEPC Reader for Android
作者: me1989 時間: 2018-5-27 22:38
3000蚊俾唔到(xeon 2660, ecc ram, 執二手開到機既display card)
就唔好買火牛喇
2000蚊搵部chromebook應付學習上要做果D網上功課
作者: gigabyte 時間: 2018-5-28 17:29
AcBel CE系列 砌平機都O K
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-28 20:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-28 20:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: testcb00 時間: 2018-5-28 22:07
回覆 68# DGCNYO
考慮角度不同, 用的錢其實一樣
你站在用最低廉合理成本砌機來考慮
我站在中長遠(7/10年)平均下來的成本考慮
一次過換一套較好的硬件, CPU, 主板有三年保, SSD可能5年, RAM有限度永久保養
以你黑到過保即壞, 10年砌3-4次機, 用較便宜的高級牛約3-5年保
要重買3/2次(3XX*3=~1K/5XX*2=~1.1K), 而10年保火牛(~1-1.1K)其實費用一樣
但個人認為10年保火牛質素相對3-5年保火牛較好, 造成燒板等意外機會相對較少
作者: Man@MFHK 時間: 2018-5-29 18:57
牛係成部機既生命之泉,唔好亂慳⋯⋯
有人話最低消費一蚊/1W先買得過,我就話真係要慳最盡八毫子/1W,同埋最少買500W以上預留足夠冗餘火數以抵消唔足火、正常損耗等問題。
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-29 22:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@MFHK 時間: 2018-5-29 22:28
曬電點都好過overload放煙花
作者: sport 時間: 2018-5-29 22:53
本帖最後由 sport 於 2018-5-29 22:56 編輯
有時你想買細d都唔得,由550W起。
火牛真係一分$一分貨,正常一蚊/1W會比較好d,但只得銅牌,如金牌模組化550W要$700起。
都係睇自己需要d咩野啫。
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-29 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport 時間: 2018-5-29 22:58
點為之正常少少既牛?
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-29 23:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: me1989 時間: 2018-5-30 08:19
重點都係講明係窮人
先要識洗錢
買隻GTR冇錯係開到機, 不過3年成部電腦換
咁樣仲貴
有人話窮人俾唔起一個lum sum
窮到俾唔起3000蚊, 就不如買chromebook
窮到俾得起3000蚊, 依然可以揀隻好D既牛等部機唔好咁易壞
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-30 10:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@MFHK 時間: 2018-5-30 13:14
本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-5-30 13:22 編輯
其實過千蚊既牛就已經係玩家級,又模組線多隻香爐多隻鬼。
$500左右既主流大牌子牛砌部文書機甚至打少少機都ok,穩定耐用分分鐘下次再砌新機都仲用得返。
牛太cheap,供電不穩,撞死晒D硬件到時窮上加窮。
作者: shroud 時間: 2018-5-30 20:53
早前在森林訂了EVGA G3 750W,選擇了最便宜的standard shipping,用順豐送結果有機會失件。聯絡完森林客服,佢地免費重寄免運費,仲要退掉原本的運費,最後只用640HKD入手,以此途徑入手,實在是窮人之選。
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-30 21:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@MFHK 時間: 2018-5-31 10:42
半模都還算合理,全模就真心多餘。
仲要好多人夠膽搵淘佬訂制線呢下先得人驚⋯⋯
作者: sport 時間: 2018-5-31 12:09
但而家9成9高階牛,都係全模組,想唔要都無!
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-31 12:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwp 時間: 2018-5-31 14:08
SilverStone~~~
作者: Man@MFHK 時間: 2018-5-31 15:38
條線識跑馬燈咁閃閃下又真係幾靚既⋯⋯
不過我就唔明既然有需求點解原廠唔出呢D發光線囉⋯⋯
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-5-31 16:39
Ching,乜你咁講啊,有班玩開hifi既,話換鍍金鍍銀線都會對音質有影響㗎
作者: BlackBird 時間: 2018-5-31 16:47
平有平玩貴有貴玩
e.g. Dell AC / D / L275EM
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-31 16:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BlackBird 時間: 2018-5-31 16:52
落LED會有noise
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-5-31 20:06
講真,地球本身就已經係一個大磁場,都唔知咁幼條線可以影響到啲乜(我指digital)
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-31 22:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MarioSK 時間: 2018-6-10 12:07
SilverStone Strider Essential 系列 ST50F-ES230 500W 80Plus 火牛HK$ 320
via HKEPC IR Pro 3.2.0 - iOS(2.2.1)
作者: maximtam 時間: 2018-6-11 12:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


