Board logo

標題: [電源器] 部機噗一聲,出囉味,但係仲好正常用到 [打印本頁]

作者: hokk1234    時間: 2018-7-11 23:35     標題: 部機噗一聲,出囉味,但係仲好正常用到

本帖最後由 hokk1234 於 2018-7-11 23:37 編輯

啱啱部機用用下突然噗一聲,然後傳出一陣囉味,但係冇自動熄機
所以我即刻reboot,部機仲可以正常開機運作,上YouTube睇片

請問咁樣係咪隻牛爆左cap? check過硬碟冇事,其他野爆cap應該唔會正常運作到?
隻牛係AX1200i
作者: Pppk    時間: 2018-7-11 23:37

可能
作者: sport    時間: 2018-7-11 23:41

上代理換過隻!
作者: toylet    時間: 2018-7-11 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hokk1234    時間: 2018-7-11 23:49

1. "reboot"? 應該即時 shut down, 之後閂大制!
2. 個機箱有無位通風? 有無塞排氣口?
3. 抽部機出來開機箱 ...
toylet 發表於 2018-7-11 23:42



    1. 其實係熄左機,開側板睇冇咩唔妥先開返機
2. 一定有足夠空間通風,而且得閒會清塵
4. 聲同囉味都肯定係部機傳出
作者: toylet    時間: 2018-7-11 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: itwantwant    時間: 2018-7-11 23:51

有部機都試過咁(7x24機),但照用又咩事都無
作者: billykhw    時間: 2018-7-12 00:09

理論上
如果隻牛用料真係足
咁單一隻Cap爆左
仲可以正常使用既機會唔係冇

但係搏唔搏得過就另一回事
快D拎隻牛去保養啦
作者: FabreKC    時間: 2018-7-21 13:16

肯定只係火牛?mb同 display?

via HKEPC Reader for Android
作者: zero-lam    時間: 2018-7-21 13:53

似唔似用電蚊拍電蚊果啲聲?
作者: evan11    時間: 2018-7-21 14:01

如果燒cap仲用得架,因為過濾之嘛...
作者: kcthomlau    時間: 2018-7-21 16:04

睇顯卡或者底板爆cap位,無就可能係牛
作者: ikuto22    時間: 2018-7-21 17:02

好多零件爆cap後都用到,我張gts250爆cap着住火都仲用到
安全起見都係盡早搵出問題換左佢啦
作者: reddogdog    時間: 2018-7-21 17:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 210G    時間: 2018-7-22 01:17

著火都用到
作者: eddychoy04    時間: 2018-7-22 03:09

一定有野燒。
三個可能性,
1. 牛
2. 底板
3. 顯咭。
開箱睇及聞下啦, 燒牛 cap 好危險,好易一鑊熟。
作者: sunnykoomos    時間: 2018-7-23 13:55

又或者係銀包漲到噗一聲,提樓主要換機鳥
作者: awinds    時間: 2018-7-23 14:08

我隻ENERMAX MOD 82 都試過
冇用一排 用來試水冷, 一開火牛個開關就拍一聲有火花出
有囉味 但又正常比到電, 3.3V 5V 12V 都正常, 之後都試過幾次係咁
作者: grapekit    時間: 2018-7-23 14:47

我有張好舊既diaply card (XFX 既) 爆左cap 都仲用到, 不過簡唔中用用下會花畫面
作者: 321    時間: 2018-7-23 17:06

有囉味都要問係咪正常,樓主你買左家具保險未?
作者: crackong    時間: 2018-7-23 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raym123    時間: 2018-7-23 18:28

仲敢用, 有保就去代理
作者: zoin0000    時間: 2018-7-23 18:33

我隻ENERMAX MOD 82 都試過
冇用一排 用來試水冷, 一開火牛個開關就拍一聲有火花出
有囉味 但又正常比到電, ...
awinds 發表於 2018-7-23 14:08


爆幾次你仲用
作者: AC360    時間: 2018-7-23 18:58

啱啱部機用用下突然噗一聲,然後傳出一陣囉味,但係冇自動熄機
所以我即刻reboot,部機仲可以正常開機運作 ...
hokk1234 發表於 2018-7-11 23:35

噗一聲一陣囉味都想唔熄機繼續用?

莫非你想等到部機爆炸黎同你自動熄機?
作者: 天宮葉月    時間: 2018-7-24 05:26

係咪有大強入左去, 然後BBQ左?
crackong 發表於 2018-7-23 17:53

X2 係有可能

via HKEPC Reader for Android
作者: vvdee    時間: 2018-7-24 06:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2