作者: hokk1234 時間: 2018-7-11 23:35 標題: 部機噗一聲,出囉味,但係仲好正常用到
本帖最後由 hokk1234 於 2018-7-11 23:37 編輯
啱啱部機用用下突然噗一聲,然後傳出一陣囉味,但係冇自動熄機
所以我即刻reboot,部機仲可以正常開機運作,上YouTube睇片
請問咁樣係咪隻牛爆左cap? check過硬碟冇事,其他野爆cap應該唔會正常運作到?
隻牛係AX1200i
作者: Pppk 時間: 2018-7-11 23:37
可能
作者: sport 時間: 2018-7-11 23:41
上代理換過隻!
作者: toylet 時間: 2018-7-11 23:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hokk1234 時間: 2018-7-11 23:49
1. 其實係熄左機,開側板睇冇咩唔妥先開返機
2. 一定有足夠空間通風,而且得閒會清塵
4. 聲同囉味都肯定係部機傳出
作者: toylet 時間: 2018-7-11 23:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: itwantwant 時間: 2018-7-11 23:51
有部機都試過咁(7x24機),但照用又咩事都無
作者: billykhw 時間: 2018-7-12 00:09
理論上
如果隻牛用料真係足
咁單一隻Cap爆左
仲可以正常使用既機會唔係冇
但係搏唔搏得過就另一回事
快D拎隻牛去保養啦
作者: FabreKC 時間: 2018-7-21 13:16
肯定只係火牛?mb同 display?
via HKEPC Reader for Android
作者: zero-lam 時間: 2018-7-21 13:53
似唔似用電蚊拍電蚊果啲聲?
作者: evan11 時間: 2018-7-21 14:01
如果燒cap仲用得架,因為過濾之嘛...
作者: kcthomlau 時間: 2018-7-21 16:04
睇顯卡或者底板爆cap位,無就可能係牛
作者: ikuto22 時間: 2018-7-21 17:02
好多零件爆cap後都用到,我張gts250爆cap着住火都仲用到
安全起見都係盡早搵出問題換左佢啦
作者: reddogdog 時間: 2018-7-21 17:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 210G 時間: 2018-7-22 01:17
著火都用到
作者: eddychoy04 時間: 2018-7-22 03:09
一定有野燒。
三個可能性,
1. 牛
2. 底板
3. 顯咭。
開箱睇及聞下啦, 燒牛 cap 好危險,好易一鑊熟。
作者: sunnykoomos 時間: 2018-7-23 13:55
又或者係銀包漲到噗一聲,提樓主要換機鳥
作者: awinds 時間: 2018-7-23 14:08
我隻ENERMAX MOD 82 都試過
冇用一排 用來試水冷, 一開火牛個開關就拍一聲有火花出
有囉味 但又正常比到電, 3.3V 5V 12V 都正常, 之後都試過幾次係咁
作者: grapekit 時間: 2018-7-23 14:47
我有張好舊既diaply card (XFX 既) 爆左cap 都仲用到, 不過簡唔中用用下會花畫面
作者: 321 時間: 2018-7-23 17:06
有囉味都要問係咪正常,樓主你買左家具保險未?
作者: crackong 時間: 2018-7-23 17:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raym123 時間: 2018-7-23 18:28
仲敢用, 有保就去代理
作者: zoin0000 時間: 2018-7-23 18:33
爆幾次你仲用
作者: AC360 時間: 2018-7-23 18:58
噗一聲一陣囉味都想唔熄機繼續用?
莫非你想等到部機爆炸黎同你自動熄機?
作者: 天宮葉月 時間: 2018-7-24 05:26
X2 係有可能
via HKEPC Reader for Android
作者: vvdee 時間: 2018-7-24 06:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

