Board logo

標題: [其他] 想砌部 AMD 2400g,現在是不是一個合適時機? [打印本頁]

作者: zero-lam    時間: 2018-7-18 13:11     標題: 想砌部 AMD 2400g,現在是不是一個合適時機?

唔急用

只係部電腦開始死
前排死display, 最近死HDD
Ram 糟成日入塵,要開機箱抽插條ram
條ram 都開始壞,一開機就話dqs training fail on pervious boot
(無超頻,已將底板還原做default都無改善)
火牛都(好似)唔多得,不過唔識點check 火牛壞

IMG_20180716_213819(1)(2).jpg

圖片附件: IMG_20180716_213819(1)(2).jpg (2018-7-18 13:09, 102.95 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2070930&k=814eb1613174fc56ad8ee7c3dfd65920&t=1782132671&sid=1t417NJDDv


作者: sport    時間: 2018-7-18 13:39

到年尾才是合適時機!
作者: MelonGx    時間: 2018-7-18 14:14

本帖最後由 MelonGx 於 2018-7-18 14:15 編輯

2400G 貴好多
2200G 頂住先
一係 2700 美森特價 + 低價顯示卡

其他用
X470 ITX / B450 ITX + 8G x2 RAM
+ M.2 + ITX 機箱 + 適合機箱嘅火牛

B350 X370 如果你唔睇 4K 片都 OK
睇 4K 片就一定要 X470 B450 或者獨立顯示卡 否則冇 HDR
作者: EVIS    時間: 2018-7-18 14:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yoyo348    時間: 2018-7-18 14:50

DQS 係咪死 harddisk?
作者: yoyo348    時間: 2018-7-18 14:50

淘寶2400GE 580人仔
作者: kan_hung    時間: 2018-7-18 15:15

淘寶2400GE 580人仔
yoyo348 發表於 2018-7-18 14:50

正式版黎嗎?正喎

via Xperia XZ
作者: yoyo348    時間: 2018-7-18 15:32

正式版黎嗎?正喎

via Xperia XZ
kan_hung 發表於 2018-7-18 15:15



    勇士系列
作者: ki_cat    時間: 2018-7-18 16:22

回復 8 #yoyo348

remark?

via HKEPC Reader for Android
作者: zero-lam    時間: 2018-7-18 16:22

本帖最後由 zero-lam 於 2018-7-18 16:29 編輯

多謝咁多位先

咁我決定再等下先(或者入2700)

BTW, 個dqs 係ram 問題
因為我換過另一條就無問題
無問題果條ram 得 2gb,有問題果條8gb
所以繼續用注有問題果條8gb先
作者: MelonGx    時間: 2018-7-18 16:27

2400GE 808
580 冇可能
作者: crackong    時間: 2018-7-18 16:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle    時間: 2018-7-18 19:27

出左 ZEN+ 先出 APU
我唸就算下年出 ZEN2 都要等唔知幾耐先出下代 APU

如是者 ,你宜家出 2400G 都可以話合適
作者: louis3412    時間: 2018-7-18 19:47

本帖最後由 louis3412 於 2018-7-18 19:49 編輯

是時候了 ching
如果你部舊機真係咁舊(肥龍II X4)
我諗2200G都算一個幾大既upgrade 未必話R5 2400G
即使係AMD肥龍4核 2200G有機會同頻單核係講緊接近+60%性能
作者: zero-lam    時間: 2018-7-18 19:56

本帖最後由 zero-lam 於 2018-7-18 20:04 編輯

題外話
個dqs fail搞掂左
用擦膠擦下條ram 就無左dqs fail
作者: kan_hung    時間: 2018-7-19 00:31

題外話
個dqs fail搞掂左
用擦膠擦下條ram 就無左dqs fail
zero-lam 發表於 2018-7-18 19:56

我部780g,都突然認唔到RAM,換兩條慢d又認到 繼續用多幾年

via Xperia XZ
作者: yoyo348    時間: 2018-7-19 00:48

2400GE 808
580 冇可能
MelonGx 發表於 2018-7-18 16:27


冇講笑…2200GE 380人仔…但賣晒
作者: zero-lam    時間: 2018-7-19 08:23

本帖最後由 zero-lam 於 2018-7-19 08:25 編輯
冇講笑…2200GE 380人仔…但賣晒
yoyo348 發表於 2018-7-19 00:48

啲u 點黎?
二手?

會唔會浸過水架?
作者: zero-lam    時間: 2018-7-19 08:26

我部780g,都突然認唔到RAM,換兩條慢d又認到  繼續用多幾年

via Xperia XZ
kan_hung 發表於 2018-7-19 00:31

我個case 只係條ram 污糟左,清潔下就ok
作者: lastphoenix    時間: 2018-7-19 10:08

唔急用

只係部電腦開始死
前排死display, 最近死HDD
Ram 糟成日入塵,要開機箱抽插條ram
條ram 都開始壞, ...
zero-lam 發表於 2018-7-18 13:11

ram 個到,我都試過咁 ,擦金手指都無用
之後掃下ram 糟,再用風筒吹走d塵,好好多
作者: EVIS    時間: 2018-7-19 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MelonGx    時間: 2018-7-19 17:01

ES
EVIS 發表於 2018-7-19 16:13

咁冇嘢講啦
不過ES有啲嘢主機板同 ME 驅動唔支援
要用到佢就弊傢伙
作者: kcthomlau    時間: 2018-7-20 21:40

如果出左開蓋神器2400G就好抵
CPU GPU一齊超





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2