Board logo

標題: [電源器] 家用火牛 "銅牌 vs 金牌" [打印本頁]

作者: gn01119056    時間: 2020-1-14 14:17     標題: 家用火牛 "銅牌 vs 金牌"

講真十幾年黎都係買金牌, 因傳言話火牛唔好慳

但講真, 見好多銅牌火牛一樣用十年八年都好好火, 乜事都無

其實金牌似信仰多一些, 可能用料好些, 但銅牌都已經好夠用

(無牌用金牌料的先唔計)
作者: antonyhk    時間: 2020-1-14 14:31

回復 1 #gn01119056

如果用金牌牛係信仰,咁用鉑金牛係咩
作者: sport    時間: 2020-1-14 14:33

80Puls 係轉換率
作者: Baggio3go    時間: 2020-1-14 15:28

同電制一樣, 大把大用cheap 制用十幾年都冇事
但係我就會加少少都買名牌, 你可以話係信仰, 我自己就係安全考慮
作者: gn01119056    時間: 2020-1-14 15:40

同電制一樣, 大把大用cheap 制用十幾年都冇事
但係我就會加少少都買名牌, 你可以話係信仰, 我自己就係安全 ...
Baggio3go 發表於 2020-1-14 15:28



    有聽過話一個拖板救住屋

不過銅牌都叫有認證, 金牌好似有些不必要 (普通用家黎講)
作者: Dcup    時間: 2020-1-14 15:47

有聽過話一個拖板救住屋

不過銅牌都叫有認證, 金牌好似有些不必要 (普通用家黎講) ...
gn01119056 發表於 2020-1-14 15:40



    按理,要去到金甚至白金

線路設計,用料都有要求,黎D要求一般都會有其他好處,例如需求電力波動大時反應更好,電壓更穩定,承受忽然高壓力都唔會大drop

當然銅牛今時今日都用十幾年前既好方案做,只要料做好手功好,安全野足,唔會有咩問題

黎個問題同點解要買貴板一樣,甚或是跟本用唔上D功能
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-1-14 15:48

金牌比銅牌省電很多啊!
作者: wgpoon    時間: 2020-1-14 15:53

金牌比銅牌省電很多啊!
cyjoe_2000 發表於 2020-1-14 15:48



    省到既電費用到過保都未必夠個差價
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-1-14 15:56

金牌通常會用靚風扇,會靜音d 。
作者: gn01119056    時間: 2020-1-14 16:07

用料大牌子銅牌, 好過次牌子金牌, 有些直程係大牌子慳80+商標費變無牌

不過一隻牛如果用到十年, 買貴少少都值既

不過用左十年金牛, 覺得銅牌已經夠用, 純感覺
作者: 168bbs    時間: 2020-1-14 16:13

金牌比銅牌省電很多啊!
cyjoe_2000 發表於 2020-1-14 15:48



   可以慳到幾多?

依家銅牛81%
金牛88%
用電1000Watts = $1.2
一日24小時-返工返學-睡覺= 平均8hrs X30 days
主機打機平均600watts 左右/小時
文書約300watts左右/小時

600watts X 7% X 8hrs X  365days X 5years / 1000 Watts X $1.2
= $735.8

300watts X 7% X 8hrs X  365days X 5years / 1000 Watts X $1.2
= $367.9

我計5年都回唔到本WOR
作者: 168bbs    時間: 2020-1-14 16:18

用料大牌子銅牌, 好過次牌子金牌, 有些直程係大牌子慳80+商標費變無牌

不過一隻牛如果用到十年, 買貴少少 ...
gn01119056 發表於 2020-1-14 16:07



    如果係10年,每日用8HRS 平均都LOAD 到佢90%, 咁都賺到電費架....
前提係你要用到.........
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-1-14 16:29

用金牌咪當買apple care 囉!
作者: hehaya    時間: 2020-1-14 17:07

通常隻牛都耐用過其他電腦件
作者: pc990011    時間: 2020-1-14 17:31

9400f+ 1650+隻ssd 都係180唔過190w, 同埋大w數火牛低w數行,係白金都會變金牌銅牌,好似賊船同廠唔同型號都分三年保七年保同十年保,我通常睇間廠夠膽做幾年保黎買。

via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001    時間: 2020-1-14 17:34

通常隻牛都耐用過其他電腦件
hehaya 發表於 2020-1-14 17:07



    唔係wo
我隻香港買的fsp au400金牌啦
最先傻的就係佢
原本以為板壞。但事實上係牛傻
我現在都唔知扔左佢
定點樣
作者: MAX100    時間: 2020-1-14 17:44

唔係wo
我隻香港買的fsp au400金牌啦
最先傻的就係佢
原本以為板壞。但事實上係牛傻
我現在都唔知扔 ...
hkmand001 發表於 2020-1-14 17:34


未過保去代理換, 一換一
我之前壞左Raider 一代銀版, 無貨都換左隻全新二代俾我
作者: hkmand001    時間: 2020-1-14 17:51

未過保去代理換, 一換一
我之前壞左Raider 一代銀版, 無貨都換左隻全新二代俾我 ...
MAX100 發表於 2020-1-14 17:44


5年保。2019年己經過左
隻牛大部分時間正常運作。
我證明唔到佢有故障
作者: MAX100    時間: 2020-1-14 17:55

5年保。2019年己經過左
隻牛大部分時間正常運作。
我證明唔到佢有故障
hkmand001 發表於 2020-1-14 17:51


有時隻牛老化供電差左, 電腦一扯電唔夠力, 都係halt機
作者: verykin    時間: 2020-1-14 19:18

如果功耗唔高,
銅牌,雙管正激,仲可靠。
作者: hkmand001    時間: 2020-1-14 19:22

有時隻牛老化供電差左, 電腦一扯電唔夠力, 都係halt機
MAX100 發表於 2020-1-14 17:55



    可能真係咁
張7850食250幾
所以頂唔住
作者: Baggio3go    時間: 2020-1-15 00:36

其實金同銅差價只係一二百

可以慳到幾多?

依家銅牛81%
金牛88%
用電1000Watts = $1.2
一日24小時-返工返學-睡覺= 平均8hrs X30 ...
168bbs 發表於 2020-1-14 16:13

作者: louis3412    時間: 2020-1-15 00:39

而家已經係連銅牌牛都5年保
當然要冇病冇痛就選大牌子金牛 行得足10年
作者: danny9428    時間: 2020-1-15 00:49

10年前未有咁多火牛廠會出錢買80plus認證
銅牛白牌80牛都可能有返咁上下

而家連GTR都有80plus銅
作者: doggiestyle    時間: 2020-1-15 05:39

你以為升上去為左慳電
其實升上去係為左涼 d
以80plus 鈦金同白金計
6% 既廢熱同 4% 既廢熱
足足涼左 50%
作者: gn01119056    時間: 2020-1-15 09:33

你以為升上去為左慳電
其實升上去係為左涼 d
以80plus 鈦金同白金計
6% 既廢熱同 4% 既廢熱
足足涼左 50% : ...
doggiestyle 發表於 2020-1-15 05:39



    凍天會想熱一些, 不過同顯卡比, 火牛都唔算熱
作者: antonyhk    時間: 2020-1-15 10:00

其實我選金或鉑金牛,一來用料有保證 (全日系電容)﹑二來多選擇、三來全模組線方便管理線材或自行配線、四來保養長 (7-10年)﹑五來最重要是等價錢平時入手多幾隻,咁就perfect啦
作者: IanW    時間: 2020-1-15 10:48

   可以慳到幾多?

依家銅牛81%
金牛88%
用電1000Watts = $1.2
一日24小時-返工返學-睡覺= 平均8hrs X30 days
主機打機平均600watts 左右/小時
文書約300watts左右/小時

600watts X 7% X 8hrs X  365days X 5years / 1000 Watts X $1.2
= $735.8

300watts X 7% X 8hrs X  365days X 5years / 1000 Watts X $1.2
= $367.9

我計5年都回唔到本WOR
168bbs 發表於 2020-1-14 16:13


雖然你 d 數水份太高...  但依你條數計, 點會回唔倒本呀? 同一輸出, 金同銅牛差價邊有 $360-700 咁多?

其實金跟銅效率相差只係 4-5%, 邊有 7%?
文書機用 300W? HKEPC 文書機咩? 150W 都好夠啦.
打機要唔要 600W 就難講 d .... 唔同 display card 有好大出入.
我自己打機都未試過見 400W.
作者: chris_kai_kai    時間: 2020-1-15 12:14

保養長感覺似係gimmick多過實際, 好少model可以10年內仲繼續係市面流通。好似好多人吹奏嘅evga, 保十年但已經有啲model已經停產左   (自己有隻g3)。

反而自己10年前買落隻antec tpn銅牌, 仲行得走得。

via HKEPC Reader for Android
作者: fss003124    時間: 2020-1-15 15:59

以下小弟愚見..
金/白金唔代表一定長命/唔會壞, 銀/銅/白唔代表一定短命/易壞
電子/電器野大家都知有一定比例既彩數-- 我用呢隻A 牌十年八載仲識行識走, 您用十個月都冇已經要claim warranty.. 咁係咪代表我水您買左隻伏呢?
個個都話G 牌=放煙花, 但係咪真係個個都放呢? (可能真既, 但我唔會試, 亦都唔會叫人試.. )
坊間有PSU Tier list, 都見有人都會話咩top tier 咪又係一年唔夠就要RMA, 白金咪又係易死..
其實我想話: 咩叫參考姐.... 睇完冇人見您信十足喎

個人覺得80PLUS, 唔係信仰, 唔係gimmick, 更唔係慳唔慳電D..
而係百貨應百客..
您覺得PSU 唔係一個值得投資既項目, 咁您咪cheap out, 買張好多既GPU / 多隻SSD 囉.. 我只會提您一次;
有D 仲要好笑反問返我, '您比X 個理由我點解要比成8xx 買隻咩咩金牛先?'
'您先係比錢個個, 點解要我比理由您買/唔買呢?'
'我識就唔洗問啦..'
'咁您唔識又點解唔聽之餘仲要我比理由您呢?

有幾皮野冇上限'文書機' build, 有6K budget build.. 唔通我係咪都說人用白金?
都係個句:
百貨應百客
係gimmick 定真有其事.. 信則有不信則無, 咪就即管當係another form of 信仰囉..

(後話: 試過無牌3年死於大廈跳電, 金牌1年多要維修, 銅牌8年still counting..
作者: tom0079    時間: 2020-1-15 17:06

N年前砌機有句:計番1蚊1watt火牛,
唔知依家仲通唔通用。
作者: louis3412    時間: 2020-1-15 18:57

N年前砌機有句:計番1蚊1watt火牛,
唔知依家仲通唔通用。
tom0079 發表於 2020-1-15 17:06

通用

有時買金牛係為左低速 甚至停轉風扇
如果部pc陪睡 顯卡自停同停轉牛都係好野黎

via HKEPC Reader for Android
作者: x37    時間: 2020-1-16 17:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raym123    時間: 2020-1-17 13:19

睇你家一天開多小個鐘,
如果長開仲要full load, 一定用金,
否則, 銅算了, set standby mode 或關機, 仲省電
作者: 可愛小企鵝    時間: 2020-1-17 13:40

跟本唔係用咩牌既問題
牌只係一個轉換率既認證
問題係在於廠商用料既選擇
一般上牌高級用料都會好D保養又耐D
壞唔壞有運氣問題
機率差別
大廠保養都有佢既考量
保十年既牛 唔會比佢自己認為得2年命既料你等你去換5隻(蝕死佢咩)
你點同人講邊隻牛用料好D呢?金牌果隻鉑金牌果隻
因為廠商都有呢個傾向所以變左好似金牌就等於靚D
呢個唔係直接因果黎

買底板都一樣我其實唔需要用到高階晶片支援咁多野
但我想佢少D機會壞用料好D就要買高階板
低階晶片同步地D料都差D
因為D廠商就係咁包埋一套
作者: Rula    時間: 2020-1-17 17:21

用料行先,金唔金牌其次,睇中邊款刨下拆解文為佳





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2