作者: doggiestyle 時間: 2020-5-31 18:26 標題: 今代 B460 板好似幾正
不過冇得超頻 ,唔知買咁貴做咩
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2196483&k=8704473f00305bc6a0adf7e9938ce15b&t=1782140918&sid=4NktfmAttC

作者: sport 時間: 2020-5-31 18:42
同B550 比就比下去!
B460 ram仍然行2666mhz,除咗i7/i9 可行2933mhz
冇得超頻,冇前置Type-C
作者: doggiestyle 時間: 2020-5-31 18:56
冇得超緊係用乞兒版 H410 配 10400F
作者: MelonGx 時間: 2020-5-31 19:00
3600+ RAM 有邊個買
低價 RAM 有邊個 OC 到 3600+
玩 B550 唔上 3600-5000 最終上返 3200 咁同 2933 有乜分別
10400 焊錫版 都上到 2933
作者: sport 時間: 2020-5-31 19:08
3600+ RAM 有邊個買
低價 RAM 有邊個 OC 到 3600+
玩 B550 唔上 3600-5000 最終上返 3200 咁同 2933 有乜分 ...
MelonGx 發表於 2020-5-31 19:00
10400 焊錫版 去那裏買?
B450 都上到3600,B550 上唔到3600
點為之低價 RAM 喎?
作者: MelonGx 時間: 2020-5-31 19:12
10400 焊錫版 要全世界淘
你平時推嗰啲 RAM 囉
作者: sport 時間: 2020-5-31 19:24
無行貨原來要淘!
我推嗰啲 RAM大多上到3600喎
作者: wow189 時間: 2020-6-3 15:30
b460都算 連h470都唔俾3200
作者: Pppk 時間: 2020-6-3 16:17
B550重靚,根本唔係平價嘢...
作者: kljlkjxcv 時間: 2020-6-3 23:27
呢款正丫, 供電照抄Z490落黎, heatsink仲要再大d
如果冇鎖125w, 又唔貴, 買得過
wifi slot好野, 但係冇跟天線, 個窿又鬼死咁高, 買天線要留意長度
i/o usb頭都有d少, 多藍芽多device就未必夠用!
內置整2個usb3.0咁誇張, 有幾何見到中低階機箱有4個前置3.0! 前置type c又係! 仲要得5gbps!
放哂去後面做tpye a好過啦2020年機箱都唔興5.25位!


