作者: calvinlai 時間: 2020-10-29 17:10 標題: 求教版友.............用AMD 3300X 風扇問題(扯下扯下起飛咁聲)
本帖最後由 calvinlai 於 2020-10-29 17:12 編輯
用ASUS B450 PRO + AMD 3300X +16GB ram + 1060 6GB
平時用開冇咩問題都好滿意
只係有時上網開多幾個 page 時
部機自動 boost up
聽倒機箱入面風扇突然加速好似起飛咁
持續數10秒, 無定向咁嘈一陣, 之後又靜返
想問下有冇得set 到佢靜返唔好成日扯下扯下, THX !
作者: crackong 時間: 2020-10-29 17:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 2489jnk 時間: 2020-10-29 19:39
係咪散熱風扇裝得唔好?
via HKEPC Reader for Android
作者: ^_^ 時間: 2020-10-29 20:24
散熱扇缧絲上緊D,睇吓有冇好D
作者: happychanbb 時間: 2020-10-29 23:03
用ASUS B450 PRO + AMD 3300X +16GB ram + 1060 6GB
平時用開冇咩問題都好滿意
只係有時上網開多幾個 page ...
calvinlai 發表於 2020-10-29 17:10
入biso 拉fan-temp curve
應該係set左某個溫度就上100%轉速所以先會咁
作者: kennyleunghk 時間: 2020-10-30 11:06
本帖最後由 kennyleunghk 於 2020-10-30 11:07 編輯
因為熱, 咪加高風扇轉速散熱囉
散左幾秒降左溫, 咪減轉速
如果你set個 fan speed set 得唔好就係不停降升降升降好煩
例如我之前set 過level 2 40度開始由40% fan speed 上去65%
結果精彩啦, 因為40度哩個位罝係好易達到, 亦降得好快, 一到40度上65%fan 2秒就降返39, 跌速40%, 然後1秒就上返40
LED 呼吸燈之風扇嘈音版
想靜嘅話就換個好D嘅散熱啦
作者: calvinlai 時間: 2020-10-31 14:53
謝各網友意見
我將fan curve 拉低左小小
過50度至高轉
現情況好小小
風扇冇咁易扯
https://ibb.co/M2T48b1
https://ibb.co/dB5YQrG
作者: dom 時間: 2020-10-31 21:39
你嫌嘈試下關左個 PBO / Boost
作者: calvinlai 時間: 2020-11-1 17:05
回覆 8# dom
響BIOS熄?
作者: eric6a01 時間: 2020-11-2 20:15
我部機都係,間中出現 跑車踩油咁

不過除左嘈,問題應該不大
作者: calvinlai 時間: 2020-11-3 13:09
我小打機
係上網多
有時一開個browser 自動打開 last page
大概20 個page 倒......部機即扯10 , 8 秒
作者: kei91065 時間: 2020-11-3 13:35
部機嘈係佢覺得好熱叫救命
set fan curve 叫佢收聲只係治標
治本係做返好機箱對流同換塔散
長期過熱係好多零件壞既主要原因
作者: auev 時間: 2020-11-3 23:18
同我部機完全一樣既SETTING..
佢積熱 冇得搞 只有拉高fan curve
作者: sport 時間: 2020-11-3 23:24
用原裝散熱?
作者: calvinlai 時間: 2020-11-4 00:24
回覆 14# sport
用緊姑媽

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2571475
作者: kennyleunghk 時間: 2020-11-4 01:02
咁我覺得你好大機會係裝得唔好
閒置你cpu幾度?
作者: calvinlai 時間: 2020-11-4 01:54
本帖最後由 calvinlai 於 2020-11-4 02:16 編輯
回覆 16#
kennyleunghk
佢唔係成日嘈
只係溫度扯下扯下
hit倒50-60就扯風扇速度
閒時通常40-5x度左右(如下圖)
https://ibb.co/S638txB
https://ibb.co/CwyMcZL
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228664&k=f2b392f986658068c1769338c3944f81&t=1782196426&sid=2NzpTdbcVd

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228665&k=7c890f556147148826e2439d59ef67cc&t=1782196426&sid=2NzpTdbcVd

作者: kennyleunghk 時間: 2020-11-4 11:54
本帖最後由 kennyleunghk 於 2020-11-4 12:01 編輯
stock cooler idle 應該40-50度
你超左個溫度都算正常嘅, 閒置你個fan speed 幾%?
ryzen 2 CPU要超嘅話真係要隻好D嘅散熱
新果隻姑媽b240 係TB買平靚正, 即香港嘅ML240 2代
作者: auev 時間: 2020-11-4 19:00
回覆 14# sport
利民 as120
作者: calvinlai 時間: 2020-11-4 19:02
回覆 18# kennyleunghk
佢唔係長熱
而係突然温度扯起几秒果下煩
我估換隻heatsink結果都係咁上下


