Board logo

標題: [電腦組合] 今日買左塊國產X58主機板,點配置好? [打印本頁]

作者: fa0005200    時間: 2020-12-7 21:04     標題: 今日買左塊國產X58主機板,點配置好?

午餐期間途經一間散貨場,見到有塊叫凱力雷既X58M主機板,1366針既。
問過店員話一舊水就買左番嚟。唸住解決一部份堆喺家中既ECC RAM或硬件等。
點知查清楚先發現係第一代i7,問過一啲新高登舖確認左i7-950起既基本都無。

現在打算砌部6核既無機箱機用嚟試野用或工作站用。可以點砌好?
塊板話行6+1相供電,無內置Display Card

已經有既野:ECC RAM x4 (4G-D3-1066)、SSD/HDD各一、600W 80P金牌牛一隻、R7定R5卡一張、Rocket Raid卡一包(卡x2)
暫時無預算上限
作者: wongtaiman    時間: 2020-12-7 21:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: x37    時間: 2020-12-7 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fa0005200    時間: 2020-12-7 22:22

回覆 3# x37

話明係國產,無強國不可能
作者: fa0005200    時間: 2020-12-7 22:23

回覆 2# wongtaiman

會淘腰但唔知配邊粒抵玩
作者: x37    時間: 2020-12-7 22:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fa0005200    時間: 2020-12-7 22:30

回覆 6# x37

點解咁問?030
作者: PT100    時間: 2020-12-7 22:40

For CPU  of LGA1366, 6C12T to be the minimum starting point

Cheap stuff X5650, RMB 120-130 from Taobao

For much more powerful, X3680 or X5680 which not exceeds RMB300, performance which equivalent to I7-3770

This should be the best build for this platform if you insist
作者: 萌    時間: 2020-12-9 17:02

X5650 40人仔
作者: ckyuen2    時間: 2020-12-9 17:15

6-7羊 淘粒L5630試吓塊板著唔著先啦
作者: louis3412    時間: 2020-12-11 12:25

回覆  x37

點解咁問?030
fa0005200 發表於 2020-12-7 22:30

可能捕住睇下邊區上新聞

via HKEPC Reader for Android
作者: kbpaul    時間: 2020-12-11 12:39

見到有i7-XXX賣,全新但好貴
作者: monkey    時間: 2020-12-12 09:53

一舊水。買H81好過

via HKEPC Reader for Android
作者: PT100    時間: 2020-12-12 10:03

回覆 13# monkey


絕對認同,加E3-1230 V3,即使X58用到i7-990或X5690,都快唔過佢,因為I/O輸晒
作者: manhoi    時間: 2020-12-12 10:28

就算$100都冇興趣
夠買塊H77  加多粒$200嘅1230v2 合共$300 屋企使用中
作者: PT100    時間: 2020-12-12 10:57

回覆 15# manhoi


精明消費者
作者: kbpaul    時間: 2020-12-12 11:33

我都係入左部outdate至強工作站加四通道ram,開心使用中
作者: fa0005200    時間: 2020-12-12 17:00

見到突然咁多人覆有啲意外。
暫時決定會淘粒X5690,另外喺新高登買粒4核i7試著機
作者: monkey    時間: 2020-12-12 18:33

如果你塊x58 用一年半載後壞左。你粒X58 CPU 就會成為豬頭骨,賣又冇人要

但如果係LGA1150 CPU,賣都有價,或者再買塊H81

via HKEPC Reader for Android
作者: monkey    時間: 2020-12-12 18:34

仲有廿日左右就2021年

i5 2400 依d 老兵都仲賣到百零蚊

via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-12 20:07

真心 第一代 真係唔值得投資落去..

我自己 e5 2637v2 (ivy)
底板支持 ecc ram nvme ssd
用到而家完全冇投訴
只是換粒cpu就可以用到六核以上

via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2    時間: 2020-12-12 20:08

回覆 19# monkey

如果無板在手
而家四代cpu 偏貴,二三代cpu 平(淘佬計)
買粒1260L 先百幾人仔

不過2-3代應該好難有USB 3.0要買多張卡又幾十人仔
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-12 20:56

回覆  monkey

如果無板在手
而家四代cpu 偏貴,二三代cpu 平(淘佬計)
買粒1260L 先百幾人仔

不過2-3代 ...
ckyuen2 發表於 2020-12-12 20:08

3代+b75己經原生usb3.0
我自己x79是 via usb3.0 但抄files 100mb 左右同原生差不多速度!!!
作者: x37    時間: 2020-12-12 21:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: x37    時間: 2020-12-12 21:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PT100    時間: 2020-12-12 21:26

回覆 21# 暴走呆喵

IVY E5, it has 10C20T E5-2689 V2
作者: PT100    時間: 2020-12-12 21:29

回覆 24# x37

For TDP 95W, X5675 to be the tip-top working on low temperature!
作者: PT100    時間: 2020-12-12 21:35

回覆 18# fa0005200

Trust 24th floor C-Hing la, X5675 (TDP 95W)or even X5680 (TDP 130W)

Why not X5690, you would need to pay almost a double price of X5680 with only 100Khz difference
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-12 22:08

本帖最後由 暴走呆喵 於 2020-12-12 22:17 編輯
典解唔轉 2696?
x37 發表於 2020-12-12 21:03



    因為我有D game要高Ghz
2.4G lag 到死 <60fps(4x-5X)
3G 勉強 70% 60fps...
3.5G 85% 60 fps..
之前用6核e5 2630L V2 因為這樣才用高频4核E5 2637 V2 (當時 E5 1650 V2 高頻六核好貴沒換)

2696v2用唔着 12核對我沒用 浪費
只有轉片才用4核以上 6-8對我差唔多
第2 華南x79 handle唔handle度到 6core以上高频又係problem
如果換就成套換 10代或11代intel
作者: vvdee    時間: 2020-12-12 23:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mickey616    時間: 2020-12-13 14:32

嘥氣!無上限價錢,用舊件,配置 usb3.0 pcie 完全唔入流,砌出來可能仲衰過 3400G,電費、熱量都要計埋
作者: fa0005200    時間: 2020-12-13 15:40

回覆 31# Mickey616

本身有部3400G主機用緊,手邊仲有三部機份量既料可以砌想砌曬佢啫
另一種家居清理方式啫:)

另外更新俾各位師兄:啱啱買左粒i7-980x
作者: monkey    時間: 2020-12-13 18:43

岩岩向DCFEVER 見到有人賣部H81 機

Celeron G1840
Msi h81
4GB DDR3 1600
500GB HDD
ASUS DVDRW
Case連牛先$180

所以真係唔覺塊板平

比多$80買多咁多野

via HKEPC Reader for Android
作者: icesky1213    時間: 2020-12-13 18:45

岩岩向DCFEVER 見到有人賣部H81 機

Celeron G1840
Msi h81
4GB DDR3 1600
500GB HDD
ASUS DVDRW
Case連牛 ...
monkey 發表於 2020-12-13 18:43



    抵買喎
作者: monkey    時間: 2020-12-13 18:58

仲要DDR3 8GB 咁貴

DDR3 8GB 新高登回收價係高過DDR4 的

via HKEPC Reader for Android
作者: spohr    時間: 2020-12-13 19:15

budget冇上限既話,我建議你掉左D野再買過D新件
無謂浪費金錢時間去玩D咁既野
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-13 20:48

回覆 32# fa0005200
最緊要自己happy
話唒都叫六核心 U
作者: fa0005200    時間: 2020-12-13 21:04

回覆 37# 暴走呆喵

更新:
4-5pm既時候插過上機試,結果全部風扇轉但無畫面出。
無Di一聲,無任何長響短響。算唔算炒板?

測試平台:
塊X58寨板
i7-980x
4G Nanya ECC D3-1066一條
ASUS 750Ti / RX460(塊板無內置Graphic Card)
Topower 600w 80P GOLD

只試用開關線著機
作者: eel997    時間: 2020-12-13 21:07

回覆 38# fa0005200

會唔會塊板唔support ecc ram?
作者: fa0005200    時間: 2020-12-13 21:16

回覆 39# eel997

佢網站自己話支援ECC RAM,不過之後可以試下。
但RAM有事唔係應該有警告響?
作者: eel997    時間: 2020-12-13 21:21

回覆 40# fa0005200

好難講,可能有啲板唔同
而且你果塊係國產
作者: fa0005200    時間: 2020-12-13 21:26

回覆 41# eel997

我憑佢地出開X79估用ECC成功率高少少咁解啫XD
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-13 21:59

回覆  暴走呆喵

更新:
4-5pm既時候插過上機試,結果全部風扇轉但無畫面出。
無Di一聲,無任何長響短響。 ...
fa0005200 發表於 2020-12-13 21:04



    本身有機會mb壞
ram 壞也有可能 ...
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-13 22:01

回覆  eel997

佢網站自己話支援ECC RAM,不過之後可以試下。
但RAM有事唔係應該有警告響? ...
fa0005200 發表於 2020-12-13 21:16



    no
i7 不support ecc
只有xeon 可以
ecc玩都玩16gb 單條...
作者: fa0005200    時間: 2020-12-13 22:11

回覆 44# 暴走呆喵

大意添。唔記左普通腰食唔到ECC
之後再搵時間試…睇怕又要買定D3普通RAM備用XD
作者: ckyuen2    時間: 2020-12-13 22:33

回覆  暴走呆喵

大意添。唔記左普通腰食唔到ECC
之後再搵時間試…睇怕又要買定D3普通RAM備用XD ...
fa0005200 發表於 2020-12-13 22:11



    純試機的話,ram同U加埋先十幾人仔,唔使慳
作者: fa0005200    時間: 2020-12-13 22:49

回覆 46# ckyuen2

其實本意試到無問題的話就砌部6核機自High
旨在清曬放喺屋企不同角落既砌機料啫。
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-13 23:08

回覆  ckyuen2

其實本意試到無問題的話就砌部6核機自High
旨在清曬放喺屋企不同角落既砌機料啫。 ...
fa0005200 發表於 2020-12-13 22:49



    我現在煩緊 e5 2637 v2(4core)
升唔升E5 16XX v2(6core)好...
作者: eel997    時間: 2020-12-13 23:09

no
i7 不support ecc
只有xeon 可以
ecc玩都玩16gb 單條...
暴走呆喵 發表於 2020-12-13 22:01


應該係話,要用到ecc ram,必先要cpu 及底板同時support
但樓主而家用i7 980,用唔到,所以仍未知塊板sup唔support ecc ram。
咁講啱唔啱?
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-13 23:40

應該係話,要用到ecc ram,必先要cpu 及底板同時support
但樓主而家用i7 980,用唔到,所以仍未知塊板sup ...
eel997 發表於 2020-12-13 23:09


1.必先要cpu 及底板同時support
yes

2.x58我記得用到ecc
memory controller在cpu度
作者: fa0005200    時間: 2020-12-13 23:56

回覆 48# 暴走呆喵

當見到2核4線開appliation都開始無力既時候,4核4線既都開始嚟緊
趁早跳船6核吧
作者: toro    時間: 2020-12-13 23:57

我重有部5650x2行緊等遲D E5V4平D再換

圖片附件: 5650x2.jpg (2020-12-13 23:57, 144.13 KB) / 下載次數 145
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2236885&k=ca10f716d0d9c2ad43f06ae0b342a9ce&t=1782335802&sid=4NkwQrOdhB


作者: fa0005200    時間: 2020-12-13 23:57

回覆 49# eel997

以前仲未玩DDR4既時代我都仲記得既嘢依家都被新技術寵到失憶sosad
作者: kbpaul    時間: 2020-12-14 09:43

我現在煩緊 e5 2637 v2(4core)
升唔升E5 16XX v2(6core)好...
暴走呆喵 發表於 2020-12-13 23:08


E5 16XX v2 sure
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-14 16:53

回復 54 #kbpaul

500人仔內 415-425
1650 v2
算唔算貴?

via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-14 16:55

回復 51 #fa0005200

好彩我的soft ware完全冇問題
除咗瀏覽器之外其他軟體唔使一定用到最新
我仲有一套十年前整落嘅嘢 要用到mysql的
都係用緊十年前嘅版本一啲問題都冇

via HKEPC Reader for Android
作者: fa0005200    時間: 2020-12-14 19:47

回覆 55# 暴走呆喵

無用既參考:我粒i7-980x港紙600新高登買入
你地啲server腰點買都抵過我個粒
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-14 20:07

回復 57 #fa0005200

甘贵...早知我套 e5賣比你拉
U+板+ram
你有冇興趣?
可以pm我

via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2    時間: 2020-12-14 20:38

回覆  暴走呆喵

無用既參考:我粒i7-980x港紙600新高登買入
你地啲server腰點買都抵過我個粒 ...
fa0005200 發表於 2020-12-14 19:47



貧窮限制我哋嘅想像
作者: fa0005200    時間: 2020-12-14 20:55

本帖最後由 fa0005200 於 2020-12-14 20:57 編輯

回覆 58# 暴走呆喵

你塊板係咪雙腰板?本身仲有粒E5-2670幫老豆拆機而得
本來就想清走佢先買塊X58,估唔到翻車又要買多粒腰

目前既腰庫存:
E5-2670 x1
i5-6500 x1
Pentium 805 x1
i7-980x x1

希望新年夠料砌完佢,實現1腰1機
作者: fa0005200    時間: 2020-12-14 21:00

回覆 59# ckyuen2

能夠港紙買就盡量現金見實物並即場試機俾錢
Server腰洋垃圾相對唔係好熟,怕買錯本來想買i7-930至950個啲試著用
結果買個日櫥窗見到980x即時插旗買左佢
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-14 21:09

回覆  暴走呆喵

你塊板係咪雙腰板?本身仲有粒E5-2670幫老豆拆機而得
本來就想清走佢先買塊X58,估唔到翻 ...
fa0005200 發表於 2020-12-14 20:55



    單u
作者: fa0005200    時間: 2020-12-14 21:12

回覆 62# 暴走呆喵

可能試完塊X58再決定。感覺你個set吸引力好高(除左粒腰要做做功課另外搵…或者搵雙路板試下配合…)
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-14 22:20

回覆  暴走呆喵

可能試完塊X58再決定。感覺你個set吸引力好高(除左粒腰要做做功課另外搵…或者搵雙路板試 ...
fa0005200 發表於 2020-12-14 21:12



    所有大路野用到
nvme ssd
nvme>u2 ssd
sata ssd
pci-e 3.0 display card
win7都可以用
作者: fa0005200    時間: 2020-12-15 20:27

本帖最後由 fa0005200 於 2020-12-15 20:42 編輯

啱啱更新:用左1條non-ECC RAM成功著機啦\QAQ/
一舊水賭底板賭贏啦XD

測試硬件:
i7-980x
Team Group 4G DDR3 1333 x1
Topower 600W 80plus gold
Gigabtyle RX460 OC
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-15 22:04

回復 65 #fa0005200

都話左拉.....

via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-15 22:06

回覆  暴走呆喵

你塊板係咪雙腰板?本身仲有粒E5-2670幫老豆拆機而得
本來就想清走佢先買塊X58,估唔到翻 ...
fa0005200 發表於 2020-12-14 20:55

805扔左佢拉
P4 d......
好鬼慢

via HKEPC Reader for Android
作者: fa0005200    時間: 2020-12-15 22:21

回覆 67# 暴走呆喵

粒805拆同事舊機0蚊到手既。暫時定位做著機U(針腳中的話)
另外想問呆喵大佬塊板係強國板定其他大牌子板?砌完呢部i7機可能會買走大大既套餐上排程砌下一部XD
作者: icesky1213    時間: 2020-12-15 22:24

PD805, 浪費電力
作者: fa0005200    時間: 2020-12-15 22:29

回覆 69# icesky1213

用嚟做試機用腰應該都合格有餘。前設係揾到啱針腳既XD
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-15 22:48

回復 68 #fa0005200

華南x79

via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-15 22:51

回復 70 #fa0005200

S775
Ddr2 ram
如果 core2e8400仲可以一戰
Pd805...真心冇用
我以前有 pd920 之後扣肉出咗即刻換e6600
起碼快咗兩倍以上....
你仲有i5 6500尼個值得上

via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2    時間: 2020-12-15 23:22

回復 fa0005200

S775
Ddr2 ram
如果 core2e8400仲可以一戰
Pd805...真心冇用
我以前有 pd920 之後扣肉出 ...
暴走呆喵 發表於 2020-12-15 22:51



後期少少啲775板
淘771四核硬改而家都係廿蚊人仔起步
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-15 23:45

回復 73 #ckyuen2

玩s771
不如用 e5 v1起仲好

最少有單條 16g ecc ram用
華南x79仲 support nvme...


via HKEPC Reader for Android
作者: kakamonster    時間: 2020-12-16 00:09

i_hv_i7-920_CPU
作者: x37    時間: 2020-12-16 00:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BigLaw    時間: 2020-12-16 00:50

本人作為洋垃圾的用家講一句, 2020年開始,x79 玩 雙路e5 2690 c2 或者1680v2 單路 , 其他唔好再浪費金錢, 要再快就執粒 ryzen 1700 , x58 太慢,x99係快同多核, 但無曬性價比
作者: x37    時間: 2020-12-16 01:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-16 01:34

本帖最後由 暴走呆喵 於 2020-12-16 01:44 編輯

回覆 78# x37


    華南板唔係唔好...我都正常用左2年
(2年前性價比好高)

首先
唔好唸住打雞血OC 長用
(最好行Base clock  trubo多200-300mhz)chipset 負擔唔止20% 尼
笫二 用4core-6 core cpu... 8core 以上唔好諗拉 .. 增加chipset 負擔(反正二手C612...)
買個好火牛..散熱...就可以正正常常用

其他好處支持
NVME
NVME>U2 (Intel emlc SSD 全部用到)
我休息時每天7*24hr 開轉片 開足7天一D異常都沒
人地話華南好快壞 我絕對唔應同

如果要求苛刻請買 workstation 主板
華南你就住用其實不比正規MB差!!!
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-16 01:41

本人作為洋垃圾的用家講一句, 2020年開始,x79 玩 雙路e5 2690 c2 或者1680v2 單路 , 其他唔好再浪費金錢 ...
BigLaw 發表於 2020-12-16 00:50


x99即是haswell-ep...
x99 mb 貴 cpu貴 ddr ecc比ddr4 ram 平少少
如果砌x99 可以起副 ryzen 3600X了

的確玩 i7-10700K/Rezen 5700X 以上KO哂X99D洋垃圾
作者: x37    時間: 2020-12-16 01:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-16 01:57

單核就係,整體 ko 唔到雙春 v4
x37 發表於 2020-12-16 01:54



    雙路有幾多正常人會用?
家用又吃電又佔地方
作者: kbpaul    時間: 2020-12-16 12:35

又唔可以話冇用,前題係要已經有塊好板,如冇板,走去買塊 華南板,就真係算把 ...
x37 發表於 2020-12-16 01:00


用淘佬再造板不如砌新機喇!
作者: x37    時間: 2020-12-16 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eel997    時間: 2020-12-16 16:36

本帖最後由 eel997 於 2020-12-16 16:46 編輯
雙春 比 現在 i7, i9, 3950 等,可能仲慳電
x37 發表於 2020-12-16 16:23


這是因為現今的cpu 效能高所以相對用多電?
定係架構關係?
作者: eel997    時間: 2020-12-16 16:43

我就係用返啲舊parts砌咗部機
i7 980 6G Ram + HD 5870
仲有自組水冷....
但砌完覺得無乜用....
作者: x37    時間: 2020-12-16 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-12-16 20:16

回復 87 #x37

的確 我粒e5 應該比10代省電好多

via HKEPC Reader for Android
作者: fa0005200    時間: 2020-12-16 23:33

返公司上網再做啲資料搜集規劃緊呆喵部e5機啲料先發現
目前部i7機散熱感覺選錯…預定會裝T120單風扇一體水冷,但睇番i記祖傳溫度圖同埋個功耗,感覺驚唔夠。我係咪應該換上240雙風扇水冷然後將個120單風扇規劃落e5…另外粒i7-980x官方聲稱會寫全額130w,計埋張R9-370係咪可以確定隻牛至少550w起?
作者: hoho71443    時間: 2020-12-17 18:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lewis1115    時間: 2020-12-18 12:04

淘寶。。。。
作者: 044003    時間: 2020-12-18 18:39

用黎做暖爐?
作者: fa0005200    時間: 2020-12-18 19:17

回覆 92# 044003

做部特別暖爐感覺OK
反正粒i7-980x應該夠熱量可以做暖爐
作者: joe0joe    時間: 2020-12-22 13:06

估唔到重有人玩洋垃圾U。我部雙E5-4660 v3真係暖爐一部。
作者: icesky1213    時間: 2020-12-22 17:22

長遠計電費都唔小
作者: Man@MFHK    時間: 2020-12-23 15:53

回覆  ckyuen2

其實本意試到無問題的話就砌部6核機自High
旨在清曬放喺屋企不同角落既砌機料啫。 ...
fa0005200 發表於 2020-12-13 22:49

有部X58華南加X5650長開閒置,呢排當暖爐用唔錯
作者: x37    時間: 2020-12-23 22:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: movement    時間: 2020-12-25 11:22

為左滿足窮L數格仔自high心態, 我都用緊洋垃圾CPU,其他全部2手係呢度2 手區跟師兄收的.
ASUA Z8NA
L5640 *2
ECC DDR3 4GB *4
ECC DDR3 8GB *2
GTX 750Ti 免電
迷你ATX CASE CM361

cpu-s.jpg


當然而家任何一粒U都打以碾壓我呢套機, 但每個人得到快樂的方式都不一樣, 所以大家自有各家自hi的方法.
呢排搞緊佢靜一點. 長遠希望可以改電阻hard mod. OC

圖片附件: [L5640 *2] cpu-s.jpg (2020-12-25 11:11, 138.29 KB) / 下載次數 111
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2239286&k=9ce5b5e66ef0ad864ada88963e272f6e&t=1782335802&sid=4NkwQrOdhB


作者: kbpaul    時間: 2020-12-25 18:46

為左滿足窮L數格仔自high心態, 我都用緊洋垃圾CPU,其他全部2手係呢度2 手區跟師兄收的.
ASUA Z8NA
L5640 *2 ...
movement 發表於 2020-12-25 11:22


U太低頻
作者: hi^^    時間: 2020-12-25 20:53

洋垃圾路過,用華南都不如既不知名底板,都用左2年


E5.jpg

圖片附件: E5.jpg (2020-12-25 20:50, 133.07 KB) / 下載次數 102
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2239434&k=e4c6de214c70ebed1ac47da4911145cf&t=1782335802&sid=4NkwQrOdhB






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2