作者: fa0005200 時間: 2020-12-7 21:04 標題: 今日買左塊國產X58主機板,點配置好?
午餐期間途經一間散貨場,見到有塊叫凱力雷既X58M主機板,1366針既。
問過店員話一舊水就買左番嚟。唸住解決一部份堆喺家中既ECC RAM或硬件等。
點知查清楚先發現係第一代i7,問過一啲新高登舖確認左i7-950起既基本都無。
現在打算砌部6核既無機箱機用嚟試野用或工作站用。可以點砌好?
塊板話行6+1相供電,無內置Display Card
已經有既野:ECC RAM x4 (4G-D3-1066)、SSD/HDD各一、600W 80P金牌牛一隻、R7定R5卡一張、Rocket Raid卡一包(卡x2)
暫時無預算上限
作者: wongtaiman 時間: 2020-12-7 21:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: x37 時間: 2020-12-7 21:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fa0005200 時間: 2020-12-7 22:22
回覆 3# x37
話明係國產,無強國不可能
作者: fa0005200 時間: 2020-12-7 22:23
回覆 2# wongtaiman
會淘腰但唔知配邊粒抵玩
作者: x37 時間: 2020-12-7 22:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fa0005200 時間: 2020-12-7 22:30
回覆 6# x37
點解咁問?030
作者: PT100 時間: 2020-12-7 22:40
For CPU of LGA1366, 6C12T to be the minimum starting point

Cheap stuff X5650, RMB 120-130 from Taobao
For much more powerful, X3680 or X5680 which not exceeds RMB300, performance which equivalent to I7-3770
This should be the best build for this platform if you insist
作者: 萌 時間: 2020-12-9 17:02
X5650 40人仔
作者: ckyuen2 時間: 2020-12-9 17:15
6-7羊 淘粒L5630試吓塊板著唔著先啦

作者: louis3412 時間: 2020-12-11 12:25
可能捕住睇下邊區上新聞
via HKEPC Reader for Android
作者: kbpaul 時間: 2020-12-11 12:39
見到有i7-XXX賣,全新但好貴

作者: monkey 時間: 2020-12-12 09:53
一舊水。買H81好過
via HKEPC Reader for Android
作者: PT100 時間: 2020-12-12 10:03
回覆 13# monkey
絕對認同,加E3-1230 V3,即使X58用到i7-990或X5690,都快唔過佢,因為I/O輸晒
作者: manhoi 時間: 2020-12-12 10:28
就算$100都冇興趣
夠買塊H77 加多粒$200嘅1230v2 合共$300 屋企使用中
作者: PT100 時間: 2020-12-12 10:57
回覆 15# manhoi
精明消費者
作者: kbpaul 時間: 2020-12-12 11:33
我都係入左部outdate至強工作站加四通道ram,開心使用中
作者: fa0005200 時間: 2020-12-12 17:00
見到突然咁多人覆有啲意外。
暫時決定會淘粒X5690,另外喺新高登買粒4核i7試著機
作者: monkey 時間: 2020-12-12 18:33
如果你塊x58 用一年半載後壞左。你粒X58 CPU 就會成為豬頭骨,賣又冇人要
但如果係LGA1150 CPU,賣都有價,或者再買塊H81
via HKEPC Reader for Android
作者: monkey 時間: 2020-12-12 18:34
仲有廿日左右就2021年
i5 2400 依d 老兵都仲賣到百零蚊
via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-12 20:07
真心 第一代 真係唔值得投資落去..
我自己 e5 2637v2 (ivy)
底板支持 ecc ram nvme ssd
用到而家完全冇投訴
只是換粒cpu就可以用到六核以上
via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2 時間: 2020-12-12 20:08
回覆 19# monkey
如果無板在手
而家四代cpu 偏貴,二三代cpu 平(淘佬計)
買粒1260L 先百幾人仔
不過2-3代應該好難有USB 3.0要買多張卡又幾十人仔
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-12 20:56
3代+b75己經原生usb3.0
我自己x79是 via usb3.0 但抄files 100mb 左右同原生差不多速度!!!
作者: x37 時間: 2020-12-12 21:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: x37 時間: 2020-12-12 21:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PT100 時間: 2020-12-12 21:26
回覆 21# 暴走呆喵
IVY E5, it has 10C20T E5-2689 V2

作者: PT100 時間: 2020-12-12 21:29
回覆 24# x37
For TDP 95W, X5675 to be the tip-top working on low temperature!
作者: PT100 時間: 2020-12-12 21:35
回覆 18# fa0005200
Trust 24th floor C-Hing la, X5675 (TDP 95W)or even X5680 (TDP 130W)
Why not X5690, you would need to pay almost a double price of X5680 with only 100Khz difference

作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-12 22:08
本帖最後由 暴走呆喵 於 2020-12-12 22:17 編輯
因為我有D game要高Ghz
2.4G lag 到死 <60fps(4x-5X)
3G 勉強 70% 60fps...
3.5G 85% 60 fps..
之前用6核e5 2630L V2 因為這樣才用高频4核E5 2637 V2 (當時 E5 1650 V2 高頻六核好貴沒換)
2696v2用唔着 12核對我沒用 浪費
只有轉片才用4核以上 6-8對我差唔多
第2 華南x79 handle唔handle度到 6core以上高频又係problem
如果換就成套換 10代或11代intel
作者: vvdee 時間: 2020-12-12 23:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mickey616 時間: 2020-12-13 14:32
嘥氣!無上限價錢,用舊件,配置 usb3.0 pcie 完全唔入流,砌出來可能仲衰過 3400G,電費、熱量都要計埋
作者: fa0005200 時間: 2020-12-13 15:40
回覆 31# Mickey616
本身有部3400G主機用緊,手邊仲有三部機份量既料可以砌想砌曬佢啫
另一種家居清理方式啫:)
另外更新俾各位師兄:啱啱買左粒i7-980x
作者: monkey 時間: 2020-12-13 18:43
岩岩向DCFEVER 見到有人賣部H81 機
Celeron G1840
Msi h81
4GB DDR3 1600
500GB HDD
ASUS DVDRW
Case連牛先$180
所以真係唔覺塊板平
比多$80買多咁多野
via HKEPC Reader for Android
作者: icesky1213 時間: 2020-12-13 18:45
岩岩向DCFEVER 見到有人賣部H81 機
Celeron G1840
Msi h81
4GB DDR3 1600
500GB HDD
ASUS DVDRW
Case連牛 ...
monkey 發表於 2020-12-13 18:43
抵買喎
作者: monkey 時間: 2020-12-13 18:58
仲要DDR3 8GB 咁貴
DDR3 8GB 新高登回收價係高過DDR4 的
via HKEPC Reader for Android
作者: spohr 時間: 2020-12-13 19:15
budget冇上限既話,我建議你掉左D野再買過D新件
無謂浪費金錢時間去玩D咁既野
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-13 20:48
回覆 32# fa0005200
最緊要自己happy
話唒都叫六核心 U
作者: fa0005200 時間: 2020-12-13 21:04
回覆 37# 暴走呆喵
更新:
4-5pm既時候插過上機試,結果全部風扇轉但無畫面出。
無Di一聲,無任何長響短響。算唔算炒板?
測試平台:
塊X58寨板
i7-980x
4G Nanya ECC D3-1066一條
ASUS 750Ti / RX460(塊板無內置Graphic Card)
Topower 600w 80P GOLD
只試用開關線著機
作者: eel997 時間: 2020-12-13 21:07
回覆 38# fa0005200
會唔會塊板唔support ecc ram?
作者: fa0005200 時間: 2020-12-13 21:16
回覆 39# eel997
佢網站自己話支援ECC RAM,不過之後可以試下。
但RAM有事唔係應該有警告響?
作者: eel997 時間: 2020-12-13 21:21
回覆 40# fa0005200
好難講,可能有啲板唔同
而且你果塊係國產
作者: fa0005200 時間: 2020-12-13 21:26
回覆 41# eel997
我憑佢地出開X79估用ECC成功率高少少咁解啫XD
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-13 21:59
本身有機會mb壞
ram 壞也有可能 ...
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-13 22:01
no
i7 不support ecc
只有xeon 可以
ecc玩都玩16gb 單條...
作者: fa0005200 時間: 2020-12-13 22:11
回覆 44# 暴走呆喵
大意添。唔記左普通腰食唔到ECC
之後再搵時間試…睇怕又要買定D3普通RAM備用XD
作者: ckyuen2 時間: 2020-12-13 22:33
純試機的話,ram同U加埋先十幾人仔,唔使慳
作者: fa0005200 時間: 2020-12-13 22:49
回覆 46# ckyuen2
其實本意試到無問題的話就砌部6核機自High
旨在清曬放喺屋企不同角落既砌機料啫。
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-13 23:08
我現在煩緊 e5 2637 v2(4core)
升唔升E5 16XX v2(6core)好...
作者: eel997 時間: 2020-12-13 23:09
應該係話,要用到ecc ram,必先要cpu 及底板同時support
但樓主而家用i7 980,用唔到,所以仍未知塊板sup唔support ecc ram。
咁講啱唔啱?
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-13 23:40
1.必先要cpu 及底板同時support
yes
2.x58我記得用到ecc
memory controller在cpu度
作者: fa0005200 時間: 2020-12-13 23:56
回覆 48# 暴走呆喵
當見到2核4線開appliation都開始無力既時候,4核4線既都開始嚟緊
趁早跳船6核吧
作者: toro 時間: 2020-12-13 23:57
我重有部5650x2行緊等遲D E5V4平D再換
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2236885&k=ca10f716d0d9c2ad43f06ae0b342a9ce&t=1782335802&sid=4NkwQrOdhB

作者: fa0005200 時間: 2020-12-13 23:57
回覆 49# eel997
以前仲未玩DDR4既時代我都仲記得既嘢依家都被新技術寵到失憶sosad
作者: kbpaul 時間: 2020-12-14 09:43
E5 16XX v2 sure
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-14 16:53
回復 54 #kbpaul
500人仔內 415-425
1650 v2
算唔算貴?
via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-14 16:55
回復 51 #fa0005200
好彩我的soft ware完全冇問題
除咗瀏覽器之外其他軟體唔使一定用到最新
我仲有一套十年前整落嘅嘢 要用到mysql的
都係用緊十年前嘅版本一啲問題都冇
via HKEPC Reader for Android
作者: fa0005200 時間: 2020-12-14 19:47
回覆 55# 暴走呆喵
無用既參考:我粒i7-980x港紙600新高登買入
你地啲server腰點買都抵過我個粒
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-14 20:07
回復 57 #fa0005200
甘贵...早知我套 e5賣比你拉
U+板+ram
你有冇興趣?
可以pm我
via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2 時間: 2020-12-14 20:38
貧窮限制我哋嘅想像
作者: fa0005200 時間: 2020-12-14 20:55
本帖最後由 fa0005200 於 2020-12-14 20:57 編輯
回覆 58# 暴走呆喵
你塊板係咪雙腰板?本身仲有粒E5-2670幫老豆拆機而得
本來就想清走佢先買塊X58,估唔到翻車又要買多粒腰
目前既腰庫存:
E5-2670 x1
i5-6500 x1
Pentium 805 x1
i7-980x x1
希望新年夠料砌完佢,實現1腰1機
作者: fa0005200 時間: 2020-12-14 21:00
回覆 59# ckyuen2
能夠港紙買就盡量現金見實物並即場試機俾錢
Server腰洋垃圾相對唔係好熟,怕買錯本來想買i7-930至950個啲試著用
結果買個日櫥窗見到980x即時插旗買左佢
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-14 21:09
單u
作者: fa0005200 時間: 2020-12-14 21:12
回覆 62# 暴走呆喵
可能試完塊X58再決定。感覺你個set吸引力好高(除左粒腰要做做功課另外搵…或者搵雙路板試下配合…)
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-14 22:20
所有大路野用到
nvme ssd
nvme>u2 ssd
sata ssd
pci-e 3.0 display card
win7都可以用
作者: fa0005200 時間: 2020-12-15 20:27
本帖最後由 fa0005200 於 2020-12-15 20:42 編輯
啱啱更新:用左1條non-ECC RAM成功著機啦\QAQ/
一舊水賭底板賭贏啦XD
測試硬件:
i7-980x
Team Group 4G DDR3 1333 x1
Topower 600W 80plus gold
Gigabtyle RX460 OC
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-15 22:04
回復 65 #fa0005200
都話左拉.....
via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-15 22:06
805扔左佢拉
P4 d......
好鬼慢
via HKEPC Reader for Android
作者: fa0005200 時間: 2020-12-15 22:21
回覆 67# 暴走呆喵
粒805拆同事舊機0蚊到手既。暫時定位做著機U(針腳中的話)
另外想問呆喵大佬塊板係強國板定其他大牌子板?砌完呢部i7機可能會買走大大既套餐上排程砌下一部XD
作者: icesky1213 時間: 2020-12-15 22:24
PD805, 浪費電力
作者: fa0005200 時間: 2020-12-15 22:29
回覆 69# icesky1213
用嚟做試機用腰應該都合格有餘。前設係揾到啱針腳既XD
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-15 22:48
回復 68 #fa0005200
華南x79
via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-15 22:51
回復 70 #fa0005200
S775
Ddr2 ram
如果 core2e8400仲可以一戰
Pd805...真心冇用
我以前有 pd920 之後扣肉出咗即刻換e6600
起碼快咗兩倍以上....
你仲有i5 6500尼個值得上
via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2 時間: 2020-12-15 23:22
回復 fa0005200
S775
Ddr2 ram
如果 core2e8400仲可以一戰
Pd805...真心冇用
我以前有 pd920 之後扣肉出 ...
暴走呆喵 發表於 2020-12-15 22:51
後期少少啲775板
淘771四核硬改而家都係廿蚊人仔起步

作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-15 23:45
回復 73 #ckyuen2
玩s771
不如用 e5 v1起仲好
最少有單條 16g ecc ram用
華南x79仲 support nvme...
via HKEPC Reader for Android
作者: kakamonster 時間: 2020-12-16 00:09
i_hv_i7-920_CPU

作者: x37 時間: 2020-12-16 00:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BigLaw 時間: 2020-12-16 00:50
本人作為洋垃圾的用家講一句, 2020年開始,x79 玩 雙路e5 2690 c2 或者1680v2 單路 , 其他唔好再浪費金錢, 要再快就執粒 ryzen 1700 , x58 太慢,x99係快同多核, 但無曬性價比
作者: x37 時間: 2020-12-16 01:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-16 01:34
本帖最後由 暴走呆喵 於 2020-12-16 01:44 編輯
回覆 78# x37
華南板唔係唔好...我都正常用左2年
(2年前性價比好高)
首先
唔好唸住打雞血OC 長用
(最好行Base clock trubo多200-300mhz)chipset 負擔唔止20% 尼
笫二 用4core-6 core cpu... 8core 以上唔好諗拉 .. 增加chipset 負擔(反正二手C612...)
買個好火牛..散熱...就可以正正常常用
其他好處支持
NVME
NVME>U2 (Intel emlc SSD 全部用到)
我休息時每天7*24hr 開轉片 開足7天一D異常都沒
人地話華南好快壞 我絕對唔應同
如果要求苛刻請買 workstation 主板
華南你就住用其實不比正規MB差!!!
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-16 01:41
x99即是haswell-ep...
x99 mb 貴 cpu貴 ddr ecc比ddr4 ram 平少少
如果砌x99 可以起副 ryzen 3600X了
的確玩 i7-10700K/Rezen 5700X 以上KO哂X99D洋垃圾
作者: x37 時間: 2020-12-16 01:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-16 01:57
雙路有幾多正常人會用?
家用又吃電又佔地方
作者: kbpaul 時間: 2020-12-16 12:35
用淘佬再造板不如砌新機喇!
作者: x37 時間: 2020-12-16 16:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eel997 時間: 2020-12-16 16:36
本帖最後由 eel997 於 2020-12-16 16:46 編輯
這是因為現今的cpu 效能高所以相對用多電?
定係架構關係?
作者: eel997 時間: 2020-12-16 16:43
我就係用返啲舊parts砌咗部機
i7 980 6G Ram + HD 5870
仲有自組水冷....
但砌完覺得無乜用....
作者: x37 時間: 2020-12-16 17:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-12-16 20:16
回復 87 #x37
的確 我粒e5 應該比10代省電好多
via HKEPC Reader for Android
作者: fa0005200 時間: 2020-12-16 23:33
返公司上網再做啲資料搜集規劃緊呆喵部e5機啲料先發現
目前部i7機散熱感覺選錯…預定會裝T120單風扇一體水冷,但睇番i記祖傳溫度圖同埋個功耗,感覺驚唔夠。我係咪應該換上240雙風扇水冷然後將個120單風扇規劃落e5…另外粒i7-980x官方聲稱會寫全額130w,計埋張R9-370係咪可以確定隻牛至少550w起?
作者: hoho71443 時間: 2020-12-17 18:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lewis1115 時間: 2020-12-18 12:04
淘寶。。。。
作者: 044003 時間: 2020-12-18 18:39
作者: fa0005200 時間: 2020-12-18 19:17
回覆 92# 044003
做部特別暖爐感覺OK
反正粒i7-980x應該夠熱量可以做暖爐
作者: joe0joe 時間: 2020-12-22 13:06
估唔到重有人玩洋垃圾U。我部雙E5-4660 v3真係暖爐一部。
作者: icesky1213 時間: 2020-12-22 17:22
長遠計電費都唔小
作者: Man@MFHK 時間: 2020-12-23 15:53
有部X58華南加X5650長開閒置,呢排當暖爐用唔錯
作者: x37 時間: 2020-12-23 22:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: movement 時間: 2020-12-25 11:22
為左滿足窮L數格仔自high心態, 我都用緊洋垃圾CPU,其他全部2手係呢度2 手區跟師兄收的.
ASUA Z8NA
L5640 *2
ECC DDR3 4GB *4
ECC DDR3 8GB *2
GTX 750Ti 免電
迷你ATX CASE CM361
當然而家任何一粒U都打以碾壓我呢套機, 但每個人得到快樂的方式都不一樣, 所以大家自有各家自hi的方法.
呢排搞緊佢靜一點. 長遠希望可以改電阻hard mod. OC
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2239286&k=9ce5b5e66ef0ad864ada88963e272f6e&t=1782335802&sid=4NkwQrOdhB

作者: kbpaul 時間: 2020-12-25 18:46
為左滿足窮L數格仔自high心態, 我都用緊洋垃圾CPU,其他全部2手係呢度2 手區跟師兄收的.
ASUA Z8NA
L5640 *2 ...
movement 發表於 2020-12-25 11:22
U太低頻
作者: hi^^ 時間: 2020-12-25 20:53
洋垃圾路過,用華南都不如既不知名底板,都用左2年
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2239434&k=e4c6de214c70ebed1ac47da4911145cf&t=1782335802&sid=4NkwQrOdhB



