Board logo

標題: [開箱] NUCPAK11i5 [打印本頁]

作者: polarhei    時間: 2021-4-7 22:34     標題: NUCPAK11i5

我買上述前,我曾經考慮買只裝有TIGER LAKE的手提電腦,圖中幾乎是水貨,2021年1月內地製造。最好是EVO的。不過,因為有人開了箱,狂彈為短命種(主要是東西焊死),我改用AMD RYZEN 5000+NVIDIA 3060TI三個月,同樣價錢。我不知道誰出好價(幾乎沒有折舊),既然有人喜歡輸錢,我助其一把。

IMG_20210407_213544_20.jpg
IMG_20210407_213643_20.jpg

我知道11代桌面CPU發售中,整體而言只是過場。考慮到EVO系列手提電腦弱點後,加上為尋找當中下限,我選擇只有內顯和THUNDERBOLT 3的NUC。

這款TIGER LAKE的好處,主要有三。首先是你可以自由地選擇用真U或假U,第二你可以選擇外接你想要的顯示咭(如果NUC上有THUNDERBOLT 3接口的話,我這款是有的)。再三,體積細小,轉場方便。我用的型號,美中不足的是只能使用M.2 NVME (或 M。2 SATA)和SD咭,按你喜好選擇啦。SSD方面,考慮THUNDERBOLT3實際使用情況後,我用PCIE 3.0有DRAM的SSD NVME加條32GB DDR4, 如果顯示卡價格合理,可能我會考慮雷蛇GPU外接盒或同等(笑)。

GPU,桌面只有32組,NUC有80組。

問題是,你要方便的電老虎,不要或要細小效率高的NUC。

圖片附件: IMG_20210407_213544_20.jpg (2021-4-7 21:42, 49.69 KB) / 下載次數 153
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2257318&k=d9710b5a3a25c9f9ad5aee6844e9f479&t=1782294187&sid=uKcr2BQB7F



圖片附件: IMG_20210407_213643_20.jpg (2021-4-7 21:42, 64.57 KB) / 下載次數 199
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2257319&k=083c17d283688d15375cd86673c19803&t=1782294187&sid=uKcr2BQB7F


作者: kcthomlau    時間: 2021-4-8 00:39

我都鍾意機仔
但依家有deskmini
機仔細細都可以高效能仲平D
NUC變相吸引力減
作者: polarhei    時間: 2021-4-8 01:41

回覆 2# kcthomlau

是ITX的型號?
作者: polarhei    時間: 2021-4-8 01:43

回覆 2# kcthomlau

是ITX的型號?

嚴格地說,我看中兩點而用該NUC。
1. 頻寬用得好盡, 彈性多
2. 輕巧且致命,第11代有誠意除了桌面版。
3. 易打理
作者: kcthomlau    時間: 2021-4-8 02:11

https://www.asrock.com/nettop/AM ... w.asp#Specification
DeskMini X300 Series
作者: polarhei    時間: 2021-4-9 09:59

回覆 5# kcthomlau

這款似乎只能用內顯。

ITX尚可以自由地選擇用那一張顯示卡。 我也可以。
作者: MelonGx    時間: 2021-4-9 13:34

回覆  kcthomlau

這款似乎只能用內顯。

ITX尚可以自由地選擇用那一張顯示卡。 我也可以。 ...
polarhei 發表於 2021-4-9 09:59

要細就選擇好有限
我為咗等 Dell OEM 3060Ti 而放棄首批平卡
結果等到一個長 210mm 嘅卡
都係 亞太區有一天會成為亞太區 街
作者: kcthomlau    時間: 2021-4-9 20:20

本帖最後由 kcthomlau 於 2021-4-9 20:21 編輯
回覆  kcthomlau

這款似乎只能用內顯。

ITX尚可以自由地選擇用那一張顯示卡。 我也可以。 ...
polarhei 發表於 2021-4-9 09:59



    用TB3? 個人唔鍾意用外置卡
作者: Freak    時間: 2021-4-9 20:53

回覆  kcthomlau

這款似乎只能用內顯。

ITX尚可以自由地選擇用那一張顯示卡。 我也可以。 ...
polarhei 發表於 2021-4-9 09:59


外置顯示卡個箱仲大過個A4 ITX 箱, 仲要少舊nuc係出面
作者: 大有仔    時間: 2021-4-10 09:14

買呢隻
https://mitxpc.com/products/nuc11phki7c

via HKEPC Reader for Android
作者: Freak    時間: 2021-4-10 09:48

呢部好野過萬
作者: ~Mars~    時間: 2021-4-10 11:13

呢部好野過萬
Freak 發表於 2021-4-10 09:48



今時今日RTX2060 都值3-4k
作者: 大有仔    時間: 2021-4-10 21:02

回復 11 #Freak

唔洗咁貴8k左右,
2060都值3k.
最可惜粒cpu慢過nuci7 pro版

via HKEPC Reader for Android
作者: Freak    時間: 2021-4-10 23:14

回復 Freak

唔洗咁貴8k左右,
2060都值3k.
最可惜粒cpu慢過nuci7 pro版

via HKEPC Reader for Android ...
大有仔 發表於 2021-4-10 21:02



    邊度賣8k咁好??
作者: 大有仔    時間: 2021-4-10 23:17

回復 14 #Freak

淘記,包順豐

via HKEPC Reader for Android
作者: kenken33    時間: 2021-4-11 02:07

本帖最後由 kenken33 於 2021-4-11 02:46 編輯
要細就選擇好有限
我為咗等 Dell OEM 3060Ti 而放棄首批平卡
結果等到一個長 210mm 嘅卡
都係 亞太區有一 ...
MelonGx 發表於 9-4-2021 13:34


要細就應該買Zotac zotac magnus one 3070果部,DELL 個CPU散熱直頭係垃圾級別,仲話有原廠配置跟粒11700K實熱到出煙
作者: kenken33    時間: 2021-4-11 02:43

8代或之前果期NUC就係唔錯選擇嘅,家陣普通版nuc就唔再突出,相近大細minipc好多都用緊桌面級CPU同提供更多外接接口例如Dell OptiPlex,效能強好多。唔見得NUC相比下可突圍,只適合輕辦公使用。
TB3外接顯卡遊戲就更加冇優勢,個外接盒唔計張卡都接近貴過部NUC,組多部ITX專打機仲實際,以前啲人用Mac os 蘋果設備先要焗用TB3外接顯卡。
作者: MelonGx    時間: 2021-4-11 03:01

本帖最後由 MelonGx 於 2021-4-11 03:12 編輯
要細就應該買Zotac zotac magnus one 3070果部,DELL 個CPU散熱直頭係垃圾級別,仲話有原廠配置跟粒11700K ...
kenken33 發表於 2021-4-11 02:07

佢size 265x129x249
斷估張卡係 244
咪一樣解決唔到 顯卡過長問題
啲細箱可接受嘅最大長度係 180 咋
3060Ti PCB 直頭 140 都冇
點解啲廠 係都唔推 180 以內嘅卡
作者: kenken33    時間: 2021-4-11 12:54

本帖最後由 kenken33 於 2021-4-11 13:06 編輯
佢size 265x129x249
斷估張卡係 244
咪一樣解決唔到 顯卡過長問題
啲細箱可接受嘅最大長度係 180 咋
3060T ...
MelonGx 發表於 11-4-2021 03:01


換機箱實際啲,ITX箱越出越長,連3XXmm 顯卡都放得落。又可設計打直掛顯卡,出來一樣唔會太大舊,反而MATX ATX箱就大部分太長4XX-5XXmm 旗艦卡加前風扇最長都不用360mm,機箱整到5XXmm長浪費晒啲位。

180以內就只可單風扇,而60TI 70單風扇散熱設計根本應付唔來,廠家唔似會出,單扇最多出到3060。
如一定要180內不如買雙風扇短PCB板60TI拆左個散熱上水仲好。
作者: MelonGx    時間: 2021-4-12 02:54

本帖最後由 MelonGx 於 2021-4-12 07:18 編輯
換機箱實際啲,ITX箱越出越長,連3XXmm 顯卡都放得落。又可設計打直掛顯卡,出來一樣唔會太大舊,反而MATX AT ...
kenken33 發表於 2021-4-11 12:54

啲廠唔肯落工夫設計 130(H)x180(L) 銅 heatsink
用 12cm 薄扇
唔係點會冇解決方案
ZOTAC 3070 都係玩 140(H)x244(L) 鋁 heatsink
作者: TEKKHG    時間: 2021-4-12 08:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33    時間: 2021-4-13 13:43

啲廠唔肯落工夫設計 130(H)x180(L) 銅 heatsink
用 12cm 薄扇
唔係點會冇解決方案
ZOTAC 3070 都係玩 140( ...
MelonGx 發表於 12-4-2021 02:54


因為冇市場
作者: nelsonlee130    時間: 2021-4-13 14:06

180以內就只可單風扇,而60TI 70單風扇散熱設計根本應付唔來,廠家唔似會出,單扇最多出到3060。
如一定要180內不如買雙風扇短PCB板60TI拆左個散熱上水仲好。
kenken33 發表於 2021-4-11 12:54 PM


R9 Nano
同60ti 都係單8pin, 食盡~210w
只要隻風扇唔太廢係壓得住有餘

我都同意揀短版PCB上水好過
不過而家啲廠係係咪都3fan 長pcb
60ti真係得EVGA XC似樣 200mm
作者: MelonGx    時間: 2021-4-13 17:22

因為冇市場
kenken33 發表於 2021-4-13 13:43

而家有需求
但顯卡礦工要晒
作者: wongja    時間: 2021-4-13 18:26

本帖最後由 wongja 於 2021-4-13 18:28 編輯
買呢隻
https://mitxpc.com/products/nuc11phki7c

via HKEPC Reader for Android
大有仔 發表於 2021-4-10 09:14


買左﹐都幾好用﹐又打到下機。
開頭 realtek sound card 有問題
特登去買左張 creative sb play 3!
裝好晒﹐又走去試下原本個3.5mm﹐點知又無事
準備插16g ram x 2 + 換SSD
唯一係去SSD 區問optane ssd 個問題無人覆
攪到而家都未行動

IMG_0089.jpg

圖片附件: IMG_0089.jpg (2021-4-13 18:25, 107.27 KB) / 下載次數 143
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2258394&k=265eb33f50aa592b0b9e8cbc79e417f0&t=1782294187&sid=uKcr2BQB7F


作者: Freak    時間: 2021-4-13 18:35

回覆 25# wongja

D塵塞係邊度配架?
作者: wongja    時間: 2021-4-13 18:54     標題: RE: NUCPAK11i5

回覆  wongja

D塵塞係邊度配架?
Freak 發表於 2021-4-13 18:35



    TB 買, 好平
作者: polarhei    時間: 2021-4-14 09:19

回覆 8# kcthomlau

TB3有彈性。 要彈性有代價例如準備時間比直插的長。

我知道有最少三方法,當中TB3 是相對地好EXPRESSCARD 轉插類為次(有些改裝需看布置),NVME轉USB3 只是緩衝計。
作者: polarhei    時間: 2021-4-14 09:23

回覆 10# 大有仔

我想有人會買你說的型號,我自己起初想買。 不過考慮到我收回來的手提電腦,你說的型號不合我用。

注: 更新頻繁的商品,大多也是GPU。
作者: kofz    時間: 2021-4-14 10:44

回覆  kcthomlau

TB3有彈性。 要彈性有代價例如準備時間比直插的長。

我知道有最少三方法,當中TB3 是相 ...
polarhei 發表於 2021-4-14 09:19

新款應該內置tb4 ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kcthomlau    時間: 2021-4-14 12:35

回覆  kcthomlau

TB3有彈性。 要彈性有代價例如準備時間比直插的長。

我知道有最少三方法,當中TB3 是相 ...
polarhei 發表於 2021-4-14 09:19


不只TB3, 外置卡設備仲要考慮PCIE升級, 咁貴一個PCIE 3.0外置卡箱, 一出4.0就要準備打把了
作者: kenken33    時間: 2021-4-14 12:50

而家有需求
但顯卡礦工要晒
MelonGx 發表於 13-4-2021 17:22


https://www.hkepc.com/20268/%E5% ... _%E7%99%BB%E5%A0%B4
呢張應該岩你,不過冇TI
作者: MelonGx    時間: 2021-4-14 16:27

本帖最後由 MelonGx 於 2021-4-14 16:32 編輯
呢張應該岩你,不過冇TI
kenken33 發表於 2021-4-14 12:50

3060 冇 Ti 係 2060S 換衫,太弱啦
當年 2070 ITX 我都唔睇
3060 肯定唔會要
最低要求都要 Fujitsu OEM 2080 mini / Zotac 1080Ti mini / 各種 3060Ti
同埋諗辦法魔改長度到小於等於 180mm
作者: akiro    時間: 2021-4-15 16:29

NUC11 真係正
我見佢有隻有雙HDMI 2.0b
又有AV1 硬解 一般上網文書睇片 真係1流
真係可以最少戰5年以上
作者: MelonGx    時間: 2021-4-15 19:21

NUC11 真係正
我見佢有隻有雙HDMI 2.0b
又有AV1 硬解 一般上網文書睇片 真係1流
真係可以最少戰5年以上 ...
akiro 發表於 2021-4-15 16:29

CUT 咗 SGX 同 4K BD 講 bye bye
作者: polarhei    時間: 2021-4-15 19:24

回覆 34# akiro

睇片,間中玩下遊戲是可以,況且旱災又人禍,想要就要快,輸少啲錢畀中介當嬴。 另外,需要時可以經TB3加料。
作者: royleung    時間: 2021-4-16 18:38

ching set野好正
作者: polarhei    時間: 2021-4-17 14:47

回覆 31# kcthomlau

或者。不過PCI—E 3和PCI—E 4的其中一分別主要是準備時間。如果你要PCI—E 4的快感,這樣好多野就要用PCI—E 4先可以達到。

因此,呢類盒有排玩。
作者: Lando    時間: 2021-4-18 18:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Freak    時間: 2021-4-19 04:26

回覆 39# Lando

某宝有
作者: Lando    時間: 2021-4-19 05:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Freak    時間: 2021-4-19 12:44

我見都有h model 但無了解佢係咪賣齋機定要食骨
作者: polarhei    時間: 2021-4-19 15:05

回覆 42# Freak


我想你準備買全套而且是短命的。 我自己或許可以選擇要那一款除CPU。
作者: Freak    時間: 2021-4-19 15:40

回覆 43# polarhei

你中文係用google translate?
作者: 大有仔    時間: 2021-4-19 19:09

回復 41 #Lando

有厚同薄版。
各有各好處。

現在仲多左pro版

via HKEPC Reader for Android
作者: pokwww    時間: 2021-4-20 14:24

我都想買H版,不過香港未見。請問水貨或者某寶同行貨保養有冇分別?
作者: wongja    時間: 2021-4-20 14:55

回覆  akiro

睇片,間中玩下遊戲是可以,況且旱災又人禍,想要就要快,輸少啲錢畀中介當嬴。 另外,需要 ...
polarhei 發表於 2021-4-15 19:24


完全同意﹐我都係呢個心態買 2060嗰部
真係追唔到GAME SPEC 就加EGPU 算 (過幾年)
作者: Freak    時間: 2021-4-20 15:04

回覆 46# pokwww

某宝係intel度係check唔到保養的
美森可以

其他硬件上, 除左電源線, 最大分別係如果產品有TPM晶片, 大陸版應該就係無的.
作者: 大有仔    時間: 2021-4-20 16:21

回復 48 #Freak

其實個S/N us, uk, cn 相同的。
最後入返個plug type
us, cn, uk

就check到 warranty

via HKEPC Reader for Android
作者: Freak    時間: 2021-4-20 18:20

回覆 49# 大有仔

SN係一樣既, 但大陸個SA#/AA#係search唔到的
作者: Lando    時間: 2021-4-21 10:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Freak    時間: 2021-4-21 10:47

回覆 51# Lando

聯強只係香港代理嘛...
作者: Lando    時間: 2021-4-21 10:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大有仔    時間: 2021-4-21 10:51

回覆 53# Lando


    香港好貴$10800

大陸 HKD 8千多
作者: Freak    時間: 2021-4-21 10:52

回覆 53# Lando

我講緊係外地郵購NUC, 大陸某宝美森我都買過...
作者: Lando    時間: 2021-4-21 10:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Freak    時間: 2021-4-21 12:05

我而家用緊嗰部都係美國森林買  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
Lando 發表於 2021-4-21 10:56


香港買食水太深了....
作者: Lando    時間: 2021-4-21 13:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Freak    時間: 2021-4-21 13:56

當年7i5好似$295入手 八代果部$299 好鬼抵用
作者: Freak    時間: 2021-4-21 14:00

唔知點解美森仲未有nuc11賣 定係block左香港唔俾買??
作者: Lando    時間: 2021-4-21 14:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Freak    時間: 2021-4-21 14:50

回覆 61# Lando
但phantom canyon 同 panther canyon呢?
作者: 大有仔    時間: 2021-4-21 14:52

回覆 60# Freak


    10代舊貨都未清.
作者: pokwww    時間: 2021-4-21 16:39

回覆 63# 大有仔

11代無貨都唔會諗10代
作者: Freak    時間: 2021-4-21 17:57

如果真係諗住用pro/performance 真係唔會諗10代 igpu差太遠
作者: Lando    時間: 2021-4-21 18:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Freak    時間: 2021-4-21 19:01

個名咁似樣 而家都唔知邊部喺邊度部
Lando 發表於 2021-4-21 18:21


Tiger Lake係 11代mobile cpu codename
Phanton Canyon = nuc11 enthusiast
Tiger Canyon = nuc11 Pro
Panther Canyon = nuc11 performance





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2