作者: ckloop 時間: 2024-8-3 13:47 標題: 原來Intel 整左兩年都整唔掂 13/14 代
22年已經開始有人發現
23年已經開始係microcode 不斷改電壓去試
試到而家都搞唔掂
直到電腦大爆炸
[youtube]b6vQlvefGxk[/youtube]
作者: nelsonlee130 時間: 2024-8-3 13:51
求神拜佛煙條捱得住
epc一眾煙癌爆買15袋唔好比amd獨市
作者: O人 時間: 2024-8-3 14:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyberx131 時間: 2024-8-3 16:03
amd7800x3d 大陸狂加價追上香港價...仲有大量黃牛團貨抄...
下星期amd 9000無可能原價買到...奸商必狂抄特抄....
intel股價大跌..狂抄一萬五千名員工....
作者: woodhkepc 時間: 2024-8-3 16:11
Amd獨市就大獲。之後的Amd會不思進取(擠牙膏)加價格會十分貴...
via HKEPC Reader for Android
作者: ^.^ 時間: 2024-8-3 16:31
本帖最後由 ^.^ 於 2024-8-3 08:33 編輯
10代 末代Skylake
11代
13 代 T 系路過…..
由11 代已經開始唔掂,又熱又少核,開AVX512功耗溫度爆升
最好都係十代,未代Skylake,架構成熟穩定,塞到10個P CORE已經好巴閉
作者: ckloop 時間: 2024-8-3 20:39
直接等 9000系 X3D 啦
作者: zgmfx12a 時間: 2024-8-3 21:58
回復 6 #^.^
桌面11代backport 番去14nm 先出事啫, 最穩陣係用番12代純大核版
via HKEPC Reader for Android
作者: ^.^ 時間: 2024-8-3 23:56
本帖最後由 ^.^ 於 2024-8-3 16:02 編輯
回復 ^.^
桌面11代backport 番去14nm 先出事啫, 最穩陣係用番12代純大核版
via HKEPC Reader for Android ...
zgmfx12a 發表於 2024-8-3 13:58
12-14代長期 85 度以上一様會縮,只是時間問題
作者: ^.^ 時間: 2024-8-4 00:05
以前CPU 過熱就會自動關機
最近幾代為左谷效能,比人長行99度,唔縮就假
作者: zgmfx12a 時間: 2024-8-4 00:08
回復 9 #^.^
可以用XTU 降壓, 不過呢舖咁大鑊都唔召回又真係抵佢股價pk
via HKEPC Reader for Android
作者: ^.^ 時間: 2024-8-4 00:13
降完又要試穩唔穩定,用用下藍屏,軟件遊戲Error,行行下軟件hand機沒有回應
你用埋我個份,一陣炒files,玩死自己
作者: ^.^ 時間: 2024-8-4 00:15
剪片等幾個鐘 臨尾先彈Apps
作者: ^.^ 時間: 2024-8-4 00:18
以前幾年先見一次藍屏
現在一個月至少幾次
我都已經分唔到係win 定cpu問題

作者: nat510 時間: 2024-8-4 01:05
cpu
我win11 出到而家AMD 未藍過
win10 都好似係未藍過
作者: ckloop 時間: 2024-8-4 14:45
以家實入CPU 數
就好似以前AMD機有乜事都係AMD 問題
而家風水輪流轉
作者: zgmfx12a 時間: 2024-8-4 16:49
回復 16 #ckloop
煙條自己出廠電壓太高又chur盡freq咪出事, 一係等15代純大核U或者玩番12代純大核好過
via HKEPC Reader for Android
作者: 1597532468000 時間: 2024-8-4 20:27
ren幾星期先黎林美香交唔到貨夠大鑊
作者: DennisTan 時間: 2024-8-4 20:40
對Intel無好感。。。。
作者: 1597532468000 時間: 2024-8-4 21:01
靠食禁藥跑贏既結果
兩倍電早就高下已分
作者: 暴走呆喵 時間: 2024-8-4 21:31
自己真心好彩最後入手第十代
之後冇病冇痛用到而家
之前有諗過張粒u升11代嘅
好彩有睇嗰啲文章又熱又勿
都係十代好又唔差得幾多
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: doggiestyle 時間: 2024-8-4 21:59
幾年冇見過 window 藍屏喎
作者: ^.^ 時間: 2024-8-4 22:01
前日砌左部i7,裝完WIN 10,裝DRIVERS裝到一半即刻藍屏,同時WINDOWS UPDATE緊
好采無炒WINDOWS,如果唔係又要裝多次
作者: ^.^ 時間: 2024-8-4 22:06
開機最驚見到呢個畫面,又要玩返你幾個鐘

作者: O人 時間: 2024-8-4 22:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle 時間: 2024-8-4 22:15
本帖最後由 doggiestyle 於 2024-8-4 22:17 編輯
我代表我自己渣喎
可能我外表尤如明星 ,不過我只係平民
作者: O人 時間: 2024-8-4 22:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Getchu 時間: 2024-8-4 22:26
就算intel 13/14再差,但十代個性能指標只係e core水平
最主要當初14nm升10nm,即係12代
12代個效能提升太明顯
而13代就係12代上再大超,再加一堆e core
14代就係13代上極限超
今次單野令到intel認真返少少就好,至從12代開始
就睇到佢明顯就想繼續牙膏
佢既正宗10nm就已經足夠應付對家5nm/3nm
至少當年12/13代,打機方面已經令到部分人跳左去amd都食返煙
(我第一次用AMD 3950x>5950x,最後都係跳返左13900k
)7nm根本就唔想出往,當初就已經傳7nm i9已經想cut返6個p core就算
利申:13900k用家,我最想睇係美國本土集體告佢勁...
如果可以迫到intel 7nm針腳都繼續行返1700就當贏了
全球回收就...個人認為最後輸既只係用家,回收左粒U下代繼續換腳...
又要買個塊四五千蚊板,反而唔換針腳
只要做好售後,有咩問題,問都唔問都肯直接換新
(我有睇到reddit有人吵,intel仲有搵理由拒保)
到時二手可以半價甩到粒13900k,補2-3k有新玩具就最好
作者: O人 時間: 2024-8-4 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵 時間: 2024-8-4 22:33
我唔知道啦 我沒用大細核尼Dcpu
如果e core咁鬼勁
佢用e core堆夠20核仲好啦
測試同埋現實用係兩樣嘢嘅
點解vm有問題呢 如果e core真的有十代水平
點會有呢個問題呢
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: dom 時間: 2024-8-5 01:54
本帖最後由 dom 於 2024-8-4 17:56 編輯
唔係話要穩定買 Intel 咩
作者: Getchu 時間: 2024-8-5 03:10
我一買返來,基本就限左PL1/2行125w
(其實我一直唔明近幾年個個對溫度接受程度大幅上升
amd又係話鎖佢TDP之類,拎隻弱雞風冷跑到80-90度都話無問題)
我部機idle長期都係50度,打機都係控制係70度樓下
暫時行ue5遊戲都無出問題,我係一出就買13代
部機都係7x24咁樣開,基本全年無休,絕對唔係輕度應用
又跑ai又壓片,好多時訓教部機就開始壓片,一壓基本就run 十個八個鐘
完全重度應用,暫時無任何唔穩定情況
OEM廠機/notebook又唔多見話出事,我見reddit都唔多人話出事
暫時網上見出事情況,比起n記燒插頭好似仲少
佢真係壓得往都唔出奇
而且災情都正係13/14代,又關之前兩代咩事
而且13代出問題好似都係14代面世之後批次先話有
我見四五個機友都係一出就買13900k既暫時無出問題
有個仲係行全AUTO...BIOS之類咩都無更新過
我唔係話幫intel講好說話,我都唔肯定自己粒cpu有冇縮
定只係大部分人都未縮到去影響正常操作程度
要驚我仲驚啦,4090同13900k,兩大神器我都集齊左

都基本預下代出就甩二手算
只係吹到intel二手市場完全收皮會唔會太誇
你試下拎粒行貨有保13900k放1500我肯定仲大把人會問價
大公司表演壓往當無事發生都唔係第一次
好多時係態度問題,有心去處理同負責基本都無事
只要出問題肯保,用家一般都唔會多多聲氣
好似今次intel咁,扮死狗唔認數
又話更新下個microcode就無事
話五年保,點知reddit比人爆,有機會唔認數
佢學nvidia咁樣,有咩問題就換新基本都唔會有人吵啦
最後,我只係發表個人情況,只係表達我粒U暫時無事
絕對唔係支持intel.
13900k e core已經16核,要更多有咩意思,一般都係想要更多p core...
我玩日系galgame就係分左用vm來行
全部指定只用e core來玩,完全無出現過任何問題
作者: O人 時間: 2024-8-5 04:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlyu 時間: 2024-8-5 07:37
Intel 做開一粒過, 用 ringbus/mesh 都係一粒過塞晒啲核入去, 話減低 latency
係啱, 但係就熱到粒嘢出晒事
AMD 一早轉 chiplet, 而且由 K8 開始搞 HyperTransport, 一路發展到 Infinity Fabric, 拆開唔好熱死
雖然係 latency 高, 但 tune 得到
作者: zgmfx12a 時間: 2024-8-5 09:04
回復 30 #暴走呆喵
仲有12代同14代純大核
via HKEPC Reader for Android
作者: rfdingo 時間: 2024-8-5 09:18
我自己覺得
大細核既概念本身係無問題
問題係
調度唔係自己既(如果所有野都係好似apple咁自己控制調度)
又唔係完全比用家自己調度(如我用緊795x3d ,初期有病外,而家垃圾app都放去無cache既 ccd一樣)
大小core之間都有唔低latency,切core時有感 (雖然無我而家用緊795x3d app之間切得咁明顯, 但咁個ringbus 就無左部份意義)
工藝唔過關(對於放寬左既標淮黎計,溫度電壓之類過哂龍)
耗電比例差左效能用得盡(灰燼)
作者: ray7a7 時間: 2024-8-5 09:44
本帖最後由 ray7a7 於 2024-8-5 10:05 編輯
對用家黎講,最煩係RMA﹐至少冇左幾個月時間换,唔計中間可能抽稱;其實唔可能Expect個個用家都會再買Spare CPU放係屋企,唔係錢問題,係大多數人都唔會再額外開支多粒可能唔會點用Spare CPU
via HKEPC Reader for Android
作者: IanW 時間: 2024-8-5 10:09
睇到我以為自己唔覺意按 1.5X 速 playback....

作者: O人 時間: 2024-8-5 10:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人 時間: 2024-8-5 10:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlyu 時間: 2024-8-5 10:21
你係指 Intel 定 AMD?
作者: O人 時間: 2024-8-5 10:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckloop 時間: 2024-8-5 11:30
正常語速可能要講成個鐘
作者: rcbananahk 時間: 2024-8-5 11:49
所以咪炒晒D人囉
作者: iamstupid 時間: 2024-8-5 13:29
Spectre, Zombieload, Downfall又無人提鳥

牙膏廠由頭到尾都係做緊同一件事:偷雞、呃稱
然後被踢爆 > 小修小補 > 俾小恩小惠
仲有個疑似後門,煙條me。。

作者: mlyu 時間: 2024-8-5 13:34
佢地諗住一年一代, 有咩事都換咗 U
作者: panpanw 時間: 2024-8-5 14:00
12700H okay?
作者: 留白兄 時間: 2024-8-5 14:30
回覆 37# ray7a7
intel: 買多粒做spare
等rma時咪有得用
作者: VADER 時間: 2024-8-5 15:46
根本是舊技術...新工藝.....效能是用電電出來......
不加電就新不如舊.....整整3代CPU.....根本是不用更新的........
作者: ddb493 時間: 2024-8-6 01:07
12代我仲真心以為能效大提升, 原來功耗一齊大提升
作者: 南毛靈波婆 時間: 2024-8-6 08:05
期待 16 代 16900K
作者: ray7a7 時間: 2024-8-6 08:09
以前Sandy i7 時代冇對手,唔使官方超頻出廠,有20%超頻空間;而家Ryzen太強,12代出廠就超哂,14代更加要用電壓谷去换超頻
via HKEPC Reader for Android
作者: doggiestyle 時間: 2024-8-6 12:33
桌面機用大小核冇咩好處 ,而且仲要 win11 先支援...
作者: ^.^ 時間: 2024-8-6 20:06
睇完某台YOUTUBER 阿哲,人地正常咁用 14900K
都用到縮,剪片剪十次,十次都ERROR/閃退

用返13600K同12代就一次匯出搞掂
話無事個D,自求多福
買黎係數格仔定係生產力機器,一睇留言就知

作者: nelsonlee130 時間: 2024-8-6 21:06
艾肥橋即轉阻熱膏
由Q6600起計直至卡比湖7700K 簡直係煙家"4核黃金十年"
作者: doggiestyle 時間: 2024-8-7 00:07
我仲記得幾年前 D 人話 intel 14nm 冇咁積熱好超 D 咁話喎....
估唔到幾年後連用高階U 果班死忠都要媽媽聲
作者: 1597532468000 時間: 2024-8-7 04:14
就算 intel 4 (7nm)都唔夠ryzen揪
煙癌都一樣會繼續盲撐
作者: ray7a7 時間: 2024-8-7 08:24
枱機CPU根本唔需要小核,由12代出到而家都3年,仲未搞掂Windows下大小核分配,要DIY玩家自己操作,本來責任全在廠方上
via HKEPC Reader for Android
作者: ray7a7 時間: 2024-8-7 08:27
用自己錢買的CPU年代,果陣真係感覺到INTEL=穩定
2007年:C2D E6750
2014年;E3 1230V3
從來未有過嚴重Error﹐唔計自己手賤搞死Windows
2023年: 13700K﹐預設開XMP 6400 必死機
via HKEPC Reader for Android
作者: 冰水半糖 時間: 2024-8-7 09:02
XMP 本來就係 Overclock
XMP 唔穩定唔係新鮮事
所以 OC 都係手動計時序 唔好用XMP Profile, 唔識用 Auto 都好過 XMP
作者: ckloop 時間: 2024-8-7 09:13
其實小核本身冇問題
問題係大小核混搭, 特別係 ISA 不同的大小核混搭
大小核混搭, 充其量係3線行車道有快慢線
ISA 不同的大小核混搭, 同樣既3線行車道, 條慢線係 單. 車. 徑. !
正常人揸車邊個會想入單車徑?
結果大家都搶住剩低果兩條正常行車線, 單車徑冇人理
於是廠方就主動將d 【佢認為塞得入單車徑】 既, 塞入單車徑去行, 造成大量炒車.
強迫d 人為左應付【有可能會比佢塞入單車徑】, 而將d 車做成係單車徑唔會炒既size, 勞民傷財.
作者: ray7a7 時間: 2024-8-7 09:28
本帖最後由 ray7a7 於 2024-8-7 09:31 編輯
XMP係Intel自家OC技術,但都講明因超頻有問題唔包售後(官網有講)﹐
"朕給予你,你不能要"
果陣仲係Intel=穩定﹐我以為係RAM問題,换完又係開唔到XMP 6400 放棄,果陣話係CPU問題應該唔太可能有人信
由果陣開始到而13-14代問題,明白到XMP官方認証真係唔等同穩定,就算官網Show係XMP25000+ 都唔代表用戶開到
via HKEPC Reader for Android
作者: latali 時間: 2024-8-7 09:47
你講起我就記得,上年買新機13代13500,XMP既設定打機係會出藍畫面,要用 amd expo先無問題,而條RAM係寫住可以XMP。個時D人就話XMP D電壓設定好似有D問題,就係唔知係關於條RAM定CPU問題。不過我依家RAM無超好耐,唔知可唔可以無事XD
作者: 望月小妖 時間: 2024-8-7 09:57
i7-4790 non-K 都係長期100度降頻
又唔見矽退化
作者: O人 時間: 2024-8-7 10:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冰水半糖 時間: 2024-8-7 10:15
主要係電壓過高
4790 Max 95C
13900K Max115C(多數MB廠商Def 105C)
作者: rfdingo 時間: 2024-8-7 10:25
.....XMP 同expo 本質上一樣既野黎
正如之前未有expo時,au既板廠一樣開得XMP/A-XMP
只係優化比i定比a , 邊一個profile 鬆d 緊d 就唔知
nonK好似ram開xmp個類都唔優定
除左u體質 好似仲有電問題,因為唔比超u 郁唔到d 電
唔關體質/電事...開expo 得都有可能 參數鬆緊唔同
作者: nelsonlee130 時間: 2024-8-7 11:13
22nm vs 煙條柒
提提你
作者: nelsonlee130 時間: 2024-8-7 11:18
以前食煙同而家食煙都係一樣咁震撼
Core Duo > mobile platform第1粒雙核心 快到癲
Nehalem i7 > 唔駛ab都感受到快過C2Q好多
13/14袋 > 教你熟悉rma流程
作者: ckloop 時間: 2024-8-7 11:22
因為 4790 係22nm 製程
而家既CPU 係 4 / 7 / 10nm 製程
簡單來講
就係條電線幼左
幼d 既電線可以長期承受既電流同溫度係必然會比粗d 既電線低
作者: jacktsui 時間: 2024-8-7 12:21
無限loop, 不過今次特別勁
股價

