Board logo

標題: [開箱] 開箱文 . 4830 800 sp [打印本頁]

作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 20:46     標題: 開箱文 . 4830 800 sp

第一次系 a shop 入貨 .
系a shop 買表面系 $699
但a sir 話見正刀都系一樣價錢 .
所以減到 $6xx [ 想知自己問 ]
提一提 :保系 康藝
a sir thx

[ 本帖最後由 roymung9103 於 2009-7-13 20:59 編輯 ]
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 20:46

開波  
[attach]899042[/attach]
[attach]899046[/attach]
[attach]899048[/attach]
[attach]899050[/attach]
各樣配件:
說明書X1
4Pin 轉 6Pin線材X1
Software光碟X1

[ 本帖最後由 roymung9103 於 2009-7-13 21:57 編輯 ]
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 20:51

新手試超 .
[attach]900385[/attach]
覺得超少少之後 . 溫度比想像中高 .
如果想買本卡用家 .
要注意散熱方面 .    [ 少少提示 ]

[ 本帖最後由 roymung9103 於 2009-7-14 23:49 編輯 ]
作者: 紅雲    時間: 2009-7-13 21:06

早幾日我都買佐張@正都~
lee張真係唔錯 至小係4pin風扇 又唔太熱
真係幾正

其實我都想去a sir度買= =不過之前聽講話冇貨所以都冇上到去

我用lee張@ core 630  ram 1100行3d06 @1920x1200都有78xx
我只係用緊c2d e6300

[ 本帖最後由 紅雲 於 2009-7-13 23:25 編輯 ]
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 21:11

原帖由 紅雲 於 2009-7-13 21:06 發表
早幾日我都買佐張@正都~
lee張真係唔錯 至小係4pin風扇 又唔太熱
真係幾正

同a sir 買好過同 + 刀買 啵
作者: ALANCH    時間: 2009-7-13 21:12

同A SIR買洗唔洗訂?
作者: rt6688    時間: 2009-7-13 21:14

平佐,搞到我都心動....
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 21:14

原帖由 ALANCH 於 2009-7-13 21:12 發表
同A SIR買洗唔洗訂?

吾洗 . 我見到 重有少少貸   
想買快手
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 21:27

原帖由 rt6688 於 2009-7-13 21:14 發表
平佐,搞到我都心動....

  買啦.    系a sir 到買重好 d 嫁

作者: s    時間: 2009-7-13 21:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HIS    時間: 2009-7-13 21:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rt6688    時間: 2009-7-13 21:34

原帖由 s 於 2009-7-13 21:31 發表
可以詳細講下配件嗎



配件CD Drivers,說明書,電源轉換線
作者: rt6688    時間: 2009-7-13 21:36

原帖由 roymung9103 於 2009-7-13 20:51 發表
留位 .  


留位做測試???
作者: BlackStarPUA    時間: 2009-7-13 21:38

想問下A Sir間店約在什麼位置? 在深之都?
作者: kai_lar    時間: 2009-7-13 21:40

今日岩岩幫fd入左個,!
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 21:41

原帖由 BlackStarPUA 於 2009-7-13 21:38 發表
想問下A Sir間店約在什麼位置? 在深之都?

冇錯 . 記住系 3 樓
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 21:41

原帖由 kai_lar 於 2009-7-13 21:40 發表
今日岩岩幫fd入左個,!

系邊買 ?
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 21:42

原帖由 rt6688 於 2009-7-13 21:36 發表


留位做測試???

對.   
感叻既 . :funk:
作者: wch922    時間: 2009-7-13 21:47

我果張都係A sir度入
唔使比班sales串
作者: lung167    時間: 2009-7-13 22:06

a sir  係邊間~??
想入番張~
作者: cchinlf2    時間: 2009-7-13 22:09

三唔識七幫人賣廣告
作者: firehooh    時間: 2009-7-13 22:27

今日都在高登某店買了
一間上機
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 22:36

原帖由 lung167 於 2009-7-13 22:06 發表
a sir  係邊間~??
想入番張~

深之都 = =
作者: X-Engineer    時間: 2009-7-13 22:37

原帖由 HIS 於 2009-7-13 21:34 發表

同 a sir 買 當然好過同街鋪買啦.
起碼 你同緊一個專業既人買緊野咯.



A Sir 會唔會考慮開小型零售店
我一定去您度買....

街鋪 d 人唔係話佢地唔專業, 不過sales乜都做得出....
作者: mrchan903    時間: 2009-7-13 22:47

有冇超超佢呢 800sp唔超晒左
作者: roymung9103    時間: 2009-7-13 22:50

原帖由 X-Engineer 於 2009-7-13 22:37 發表



A Sir 會唔會考慮開小型零售店
我一定去您度買....

街鋪 d 人唔係話佢地唔專業, 不過sales乜都做得出....

B SHOP
作者: kai_lar    時間: 2009-7-13 22:52

原帖由 roymung9103 於 2009-7-13 09:41 PM 發表

系邊買 ?

正都-,-
作者: kit777    時間: 2009-7-13 23:18

原帖由 kai_lar 於 2009-7-13 22:52 發表

正都-,-


A SIR有冇係HKEPC玩架? (我知會有睇POST但唔知會唔會上黎)
佢係整機既?
作者: ~飛兒~    時間: 2009-7-13 23:20

原帖由 kit777 於 2009-7-13 23:18 發表


A SIR有冇係HKEPC玩架? (我知會有睇POST但唔知會唔會上黎)
佢係整機既?


a-sir 係佢
http://www.hkepc.com/forum/space.php?action=viewpro&uid=289
作者: thomas329    時間: 2009-7-14 01:50

我中央田入690
作者: peter99030    時間: 2009-7-14 02:01

我都有張但平時應付平時ge野有餘卸以都廢事超
作者: aabba    時間: 2009-7-14 02:17

好正,我都好想買返張
作者: 苦少    時間: 2009-7-14 02:34

A Sir 有問必答...d sale 就串你
緊係去A Sir度買
作者: HKEPCC    時間: 2009-7-14 08:21

原帖由 苦少 於 2009-7-14 02:34 發表
A Sir 有問必答...d sale 就串你
緊係去A Sir度買

有同感........
作者: kit777    時間: 2009-7-14 09:16

原帖由 ~飛兒~ 於 2009-7-13 23:20 發表


a-sir 係佢
http://www.hkepc.com/forum/space.php?action=viewpro&uid=289


早知有a sir, 就唔去腦場
差d比正都d友水
作者: ccck2004    時間: 2009-7-14 11:21

原帖由 cchinlf2 於 2009-7-13 10:09 PM 發表
三唔識七幫人賣廣告

連A Sir都唔識
作者: BlackStarPUA    時間: 2009-7-14 12:47

原帖由 ~飛兒~ 於 2009-7-13 23:20 發表


a-sir 係佢
http://www.hkepc.com/forum/space.php?action=viewpro&uid=289


正, 佢個介紹有埋地址, 唔使估估下, thanks~
作者: cchinlf2    時間: 2009-7-14 15:11

原帖由 ccck2004 於 2009-7-14 11:21 發表

連A Sir都唔識

樓上有幾多人同佢熟
你識佢佢唔識你
作者: Inspire    時間: 2009-7-14 15:55

原帖由 cchinlf2 於 2009-7-14 15:11 發表

樓上有幾多人同佢熟
你識佢佢唔識你

難道佢地又識正刀D sales?
作者: cchinlf2    時間: 2009-7-14 19:57

原帖由 Inspire 於 2009-7-14 15:55 發表

難道佢地又識正刀D sales?

佢地幫人賣廣告係佢地自由
但佢可以唔賣
我唔係討厭a sir
只係好奇點解有人會幫佢賣廣告
作者: edward315802    時間: 2009-7-14 20:15

等我幫A SIR賣廣告

上星期的


作者: roymung9103    時間: 2009-7-14 23:50

原帖由 edward315802 於 2009-7-14 20:15 發表
等我幫A SIR賣廣告

上星期的


我就系買左最上果盒   
更新左資料
作者: Devil    時間: 2009-7-14 23:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: E    時間: 2009-7-15 00:48

月頭去好似仲見到可樂牌既4830
唔知係咪眼花

[ 本帖最後由 E 於 2009-7-15 00:48 編輯 ]
作者: wch922    時間: 2009-7-15 00:51

原帖由 Devil 於 2009-7-14 23:58 發表
Isn't this almost the same price as hd4850?

平好多,效能99%相同
要睇你覺得值唔值$100買交火bridge
作者: nickychan    時間: 2009-7-16 00:28

我果間鋪頭 都入左  呢隻4830 800sp 黃金版 都系標價$699
作者: talsoft    時間: 2009-7-16 05:31

哈 我得閒都係A sir度shoping下先
作者: kkiitt99999    時間: 2009-7-16 05:54

又係呢張...都幾索....不過我係 n卡 fans
作者: meetingar    時間: 2009-7-16 09:49

唔知點解我超完 4830 上 625, 3D marks 06 都係加左200 分左右...係咪我 settings 有問題?
作者: wch922    時間: 2009-7-16 10:42

原帖由 E 於 2009-7-15 00:48 發表
月頭去好似仲見到可樂牌既4830
唔知係咪眼花

可樂牌一直都有
係colorful冇晒
作者: wch922    時間: 2009-7-16 10:43

原帖由 meetingar 於 2009-7-16 09:49 發表
唔知點解我超完 4830 上 625, 3D marks 06 都係加左200 分左右...係咪我 settings 有問題?

咩config?
作者: SIUWA    時間: 2009-7-16 13:34

呢張正野黎,我都入左張
作者: meetingar    時間: 2009-7-16 13:52

原帖由 wch922 於 2009-7-16 10:43 發表

咩config?


E4300 @2.7 Ghz
GA 965P DS3
2GB RAM
Sapphire HD4830
作者: Zzpw    時間: 2009-7-16 14:08

我都買左呢張, 不過成日花畫面, 唔知係driver問題定張卡
作者: meetingar    時間: 2009-7-16 15:33

原帖由 Zzpw 於 2009-7-16 14:08 發表
我都買左呢張, 不過成日花畫面, 唔知係driver問題定張卡


Driver 啦....跟足下面條link 剷 driver, 就無事
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: meetingar    時間: 2009-7-17 10:20

原帖由 meetingar 於 2009-7-16 13:52 發表


E4300 @2.7 Ghz
GA 965P DS3
2GB RAM
Sapphire HD4830



第一次超GPU,請問正唔正常?
作者: eva0083hk    時間: 2009-7-18 22:40

請問4830係咪都有幾個version? 邊個用電量最少?
(用緊ea380, 本身用780g onboard, 唔知轉4670定4830好? thx!)
作者: kelyiu3000    時間: 2009-7-18 22:50

$6xx ...
睇到我都有D 心動
作者: C_Kei    時間: 2009-7-19 00:17

多口一問,a sir系咪果個肥仔?
作者: 乂雲影乂    時間: 2009-7-19 00:19

原帖由 eva0083hk 於 2009-7-18 22:40 發表
請問4830係咪都有幾個version? 邊個用電量最少?
(用緊ea380, 本身用780g onboard, 唔知轉4670定4830好? thx!)

如果你唔係裝左好多野
應該夠推4830
講效能800SP既4830比4670快幾個Level 啦
作者: pyc04097    時間: 2009-7-19 00:34

我想問GPU set 600,ram set 950,溫度68-70正唔正常???好似好熱咁~~
作者: ss997419    時間: 2009-7-19 00:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HIS    時間: 2009-7-19 11:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rt6688    時間: 2009-7-19 11:45

原帖由 HIS 於 2009-7-19 11:44 發表
康藝 既保養. 係唔係 三年全保呀


2年保
作者: OICQ    時間: 2009-7-19 12:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2