Board logo

標題: Win7內建解碼設定和實測 [打印本頁]

作者: chiushing01    時間: 2009-11-8 17:01     標題: Win7內建解碼設定和實測

今次不用顯咭作硬解, 但仍需要外借第三方播放器作媒體, 是次以KMPlayer作設定示範, 開啟Win7內建解碼, 和測試其實際效果如何
1. 當然先下載kmplayer http://kmplayer.en.softonic.com/
2. 在kmp介面右click的參數設定------->搜尋外部解碼--------->搜尋後新增
3. 返回外部解碼, 在MPEG-2. H.264和AVC1 選取 [ Microsoft DTV-DVD Video Decoder]
4. 再進入[過濾器控制]-------->[內部視訊解碼] 不要click H.264和AVC1跟住關閉
5. 在播放過程中按下tab, 在[解碼器]一欄便可以看到Win7內部解碼是否已被啟動
結論:
播放途中, 看到cpu usage 分為在6%-17%, 雖然不及用顯咭出息, 但在缺乏特定硬件協助下, 不失為另一個很好的選擇

[ 本帖最後由 chiushing01 於 2009-11-8 17:18 編輯 ]
作者: Oo    時間: 2009-11-8 17:05

C虎.. 你粒是嘜春呀?
作者: chiushing01    時間: 2009-11-8 17:07     標題: 回覆 2# 的帖子

i-7 ..........呢個都是另一個option比大家參考下
作者: Oo    時間: 2009-11-8 17:17

i-7 .. 亂Q o甘set 都唔過20% 啦!!
作者: chiushing01    時間: 2009-11-8 17:20

原帖由 Oo 於 2009-11-8 17:17 發表
i-7 .. 亂Q o甘set 都唔過20% 啦!!

每個人都有佢自由的選擇
作者: chiushing01    時間: 2009-11-8 17:26     標題: 回覆 4# 的帖子

不過早前我亂Q咁set去到5x%

[ 本帖最後由 chiushing01 於 2009-12-7 12:28 編輯 ]
作者: chiushing01    時間: 2009-11-10 10:12

無人欣賞我既心血
作者: s84292    時間: 2009-11-10 10:20

原帖由 chiushing01 於 2009-11-10 10:12 發表
無人欣賞我既心血


我用HD5870 硬解..睇兩段1080P 20M,不過1-2% ...CORE I7 920
作者: chiushing01    時間: 2009-11-10 10:26

原帖由 s84292 於 2009-11-10 10:20 發表


我用HD5870 硬解..睇兩段1080P 20M,不過1-2% ...CORE I7 920

有好咭在手當唔需要呢個OPTION啦
作者: 鮑魚擦    時間: 2009-11-10 10:49

CHING可否講吓用咩 onboard板?
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-11-10 11:51

現在其實好難找到無硬解既display card喇
作者: 024109    時間: 2009-11-10 12:14

原帖由 鮑魚擦 於 2009-11-10 10:49 發表
CHING可否講吓用咩 onboard板?

X58應該冇ONBOARD的.......如果樓主果粒係I7 920
作者: Oo    時間: 2009-11-10 13:33

原帖由 chiushing01 於 2009-11-10 10:26 發表

有好咭在手當唔需要呢個OPTION啦

有什麼關係?
作者: hellodear    時間: 2009-11-10 19:05

原帖由 chiushing01 於 2009-11-10 10:12 發表
無人欣賞我既心血


唔知點解笑左
作者: chiushing01    時間: 2009-11-10 19:57

原帖由 ★杰☆仔★ 於 2009-11-10 11:51 發表
現在其實好難找到無硬解既display card喇

onboard都有硬解, win7呢個option係咪多餘左?
作者: eric_the_red    時間: 2009-11-10 19:59

原帖由 chiushing01 於 2009-11-10 19:57 發表

onboard都有硬解, win7呢個option係咪多餘左?

有鼻毛患, 正係一個好既os 需要做既野.
作者: JLV1818    時間: 2009-11-10 20:35

原帖由 chiushing01 於 2009-11-10 10:12 發表
無人欣賞我既心血


我欣賞~
thanks sharing~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2