Board logo

標題: win7 A卡完美解碼kmp硬解解決... [打印本頁]

作者: beefung88    時間: 2009-12-7 00:35     標題: win7 A卡完美解碼kmp硬解解決...

1)問題出在圖3動態對比所以要關左佢..
2)圖2  set0-255就無左灰白底

聽日先攪下d色..夜了要訓XDD

[ 本帖最後由 beefung88 於 2009-12-7 00:37 編輯 ]
作者: halu    時間: 2009-12-7 01:13

我無你張圖果個動態範圍既~
作者: ccw    時間: 2009-12-7 01:25     標題: 回覆 1# 的帖子

Are Brightwhite and Dynamic Range new functions offered by 5XXX cards only?
作者: beefung88    時間: 2009-12-7 07:31

oh. 我是用5770 之前一用kmp開硬解一開片就撞..自動關
作者: beefung88    時間: 2009-12-7 07:32

原帖由 halu 於 2009-12-7 01:13 發表
我無你張圖果個動態範圍既~


我就唔知了..我第1張a卡就是5770,,ccc用9.11

[ 本帖最後由 beefung88 於 2009-12-7 07:32 編輯 ]
作者: halu    時間: 2009-12-7 23:55

原帖由 beefung88 於 2009-12-7 07:32 發表


我就唔知了..我第1張a卡就是5770,,ccc用9.11

me都係用CCC9.1 只係卡用3650~
作者: logistica    時間: 2009-12-7 23:59

聽日試下先
作者: core﹏呀細    時間: 2009-12-8 00:04

點解我裝唔到中文driver ge
作者: beefung88    時間: 2009-12-8 08:39

原帖由 halu 於 2009-12-7 01:13 發表
我無你張圖果個動態範圍既~


咁有無緣邊緣增強呀..唔好選..也會同完美個KMP撞....(邊緣增強我覺得開左仲差..用D CG卡通試..係會sharp左小少,,不過物件個邊會起狗牙)
作者: beefung88    時間: 2009-12-8 08:41

原帖由 core﹏呀細 於 2009-12-8 00:04 發表
點解我裝唔到中文driver ge


我選中文ccc dl..不過ccc入面有得選語言wo





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2