作者: amoslee 時間: 2010-4-25 01:18 標題: [測試] 4way SLI GTX285 不專業report
本帖最後由 amoslee 於 2010-4-25 01:26 編輯
前言
話說evga出了塊e762底板都一段時間,而塊板其中一個賣點就係可以行4 way SLI。但就一定要用evga自家出的classified GTX285!從網上找資料,都一直未找到有關4way SLI的評測或用家心得...
小弟早前亦剛好儲齊4張XFX的GTX285及1塊E762,希望可以一嘗4way SLI的滋味,可惜...
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1420602&highlight=
但早前,因入了一顆i7 980X,需要update bios才可使用,固上evga官網看看,發現了:
"...NOTE: For users who are using EVGA X58 Classified 4-Way SLI (170-BL-E762-A1) motherboard, and are running 4x EVGA GTX 285's in 4-way SLI mode, you will need to switch the BIOS jumper on the graphics card to standard GTX 285 mode for 4-way SLI to enable. "
那即是話,原本一定要用的EVGA Classified GTX285,可能現在不必了,用普通的GTX285就可以啦?
於是,便二話不說,試下先!
居然成功了!

但在測試時,發現了原來用開的enermax 1050W 火牛未能應付4張GTX285及CPU頻的電力,故只好額外加一只火牛應付

好了,終於入正題:
System:
CPU : i7 980X@4.6G
Ram : G. Skill 2000 7-10-10-28 6G
Display Card : XFX GTX285 X4
HDD : OCZ Vertex 30G SSD
3dMark vantage:
Performance Score

High Score

Extreme Score

特別加插一張數月前用i7 920@4.4G推3way SLI的vantage圖:

即加多1張咭,換來2500分!
由於手頭上無乜game,只有SF4 Demo,便走了一轉:
(16QAA 1920X1200)

各位C hIng請多多指教及留言討論!
多謝收看!
作者: computerman2 時間: 2010-4-25 01:20
C兄間房好似實驗室咁好專業
作者: makx 時間: 2010-4-25 01:22
師兄點知隻enermax 1050W唔夠力呢?
作者: alexson625 時間: 2010-4-25 01:24
4萬分...

真係好勁...
作者: amoslee 時間: 2010-4-25 01:24
本帖最後由 amoslee 於 2010-4-25 01:25 編輯
其實以上一代display card黎講GTX285都算係有個交代架啦!
作者: LUNG2000LUNG1 時間: 2010-4-25 01:26
回復 1# amoslee
woo......
ching 終於解決左個問題?
作者: cheaphin 時間: 2010-4-25 01:26
期待更多game test~~~~
作者: amoslee 時間: 2010-4-25 01:28
花畫面

作者: mlc130104 時間: 2010-4-25 01:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LUNG2000LUNG1 時間: 2010-4-25 01:33
回復 1# amoslee
ching 你知唔知點解用3色出hdtv (打機時會狂閃)
我重未解決.唔知ching你有冇試過.用mon就完全正常
行2張都冇事.行3張就閃
作者: amoslee 時間: 2010-4-25 01:34
sorry,冇試過 ...
driver problem?
作者: 2698 時間: 2010-4-25 01:34
awesome!!
作者: jack0608hk 時間: 2010-4-25 01:35
4萬分...話上就上...真係勁到冇朋友>.<
作者: 小喇喇 時間: 2010-4-25 01:38
睇你如果要單牛玩4XSLI, 得ANTEC TPQ1200(OC)岩你
作者: amoslee 時間: 2010-4-25 01:39
但比起NX兄出的980X+5970X2+PhysX...
佢4萬3分添!!
不過都係果句:
以上一代display card黎講GTX285都算係有個交代架啦!

作者: nick8810 時間: 2010-4-25 01:39
開左physx...會高分d...
作者: LUNG2000LUNG1 時間: 2010-4-25 01:39
回復 11# amoslee
試過2個都係咁
但係mon出又正常
作者: amoslee 時間: 2010-4-25 01:43
其實我已經用緊另一隻牛去推2組水冷及20把風扇架啦...(即而家total用緊3隻火牛!)
作者: amoslee 時間: 2010-4-25 01:44
我估 refeash rate問題?driver 問題?
作者: royho 時間: 2010-4-25 02:02
小弟都玩過285 SLI, 玩GAME真係幾順.
作者: sapphire4890 時間: 2010-4-25 07:37
4萬分
作者: FeverZzz 時間: 2010-4-25 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amoslee 時間: 2010-4-25 15:39
Sure!
Please provide me 4 GTX480s!

作者: A君 時間: 2010-4-25 19:14
係就要拍埋片了
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 20:03
本帖最後由 chiushing01 於 2010-4-25 20:04 編輯
樓主你既285 4ways成績又世界第二啦, 第一都唔係無可能(41311同一人唔count)
[attach]1028713[/attach]
作者: hihi0099 時間: 2010-4-25 20:15
屈哂機了.....實驗室
作者: wkg0724 時間: 2010-4-25 20:30
原來ching 都有黎epc- -
作者: shingjaijai 時間: 2010-4-25 21:50
再超下cpu睇下
作者: alexson625 時間: 2010-4-25 22:01
1050w都推唔到...
原來排世界第2..
唔怪得知咁勁啦...

