作者: foofai528 時間: 2010-11-2 00:21 標題: GIGABYTE GTX 460 1GB SLI 新手試測
本帖最後由 foofai528 於 2010-11-2 15:25 編輯
轉左X58,新手試玩I7 950+GTX 460 SLI
所有測試都關左PhysX







指定動作

無開冷氣!!都接受到

作者: foofai528 時間: 2010-11-2 00:23
本帖最後由 foofai528 於 2010-11-2 20:17 編輯


FFXIVBenchmark 1920X1080

單卡預設

單卡小超

多謝收睇!!!
作者: tony1c33 時間: 2010-11-2 00:30
期待中~價位唔錯BO
作者: AT88 時間: 2010-11-2 00:32
thanks for sharing.
作者: pngbb 時間: 2010-11-2 01:11
我E+用緊285,都有D想upgrade display card。唔知兩張460會唔會快過一張470,甚至480呢?又快過285幾多?
作者: AT88 時間: 2010-11-2 01:21
本帖最後由 AT88 於 2010-11-2 02:17 編輯
460 SLi Performance Analysis:
http://www.tomshardware.com/revi ... gtx-480,2694-9.html
Amazing SLI Scaling: Do Two GeForce GTX 460s Beat One GTX 480?:
http://www.tomshardware.com/revi ... e-gtx-480,2694.html
Conclusion:
The GeForce GTX 460 SLI configuration absolutely obliterates the GeForce GTX 480’s performance scores, landing a 26% performance coup de grace upon its big brother after continuously battering it with wins in every benchmark at every setting.
.......Because SLI scales so well, giving two GeForce GTX 460 1GB graphics cards a 90% performance boost over a single card....
3D Mark Vantage, GTX 460 1024MB (Fermi) EE Single Card Vs SLi :
http://www.youtube.com/watch?v=Z_fvlDyeoTY
作者: pngbb 時間: 2010-11-2 01:35
460 SLi Performance Analysis:
Amazing SLI Scaling: Do Two GeForce GTX 460s Beat One GTX 480?:
...
AT88 發表於 2010-11-2 01:21
Thx~
作者: AT88 時間: 2010-11-2 01:43
welcome. 玩 460 SLi 火牛最好有 80 Plus, 650-750 walt, 6 pin x 4 插頭
作者: felix824 時間: 2010-11-2 02:15
幾錢呀一張?
作者: itiskaka 時間: 2010-11-2 02:43
係唔係所謂既金手套版?
作者: 天地志狼 時間: 2010-11-2 06:03
期待睇你既測試
作者: JLV1818 時間: 2010-11-2 06:16
460 SLI 仲要係雙風扇~ (最正)
SLI 可以隔咁開? 咩板?
作者: 天地志狼 時間: 2010-11-2 06:23
由最下面幅圖就睇到=>ASUS RAMPAGE III FORMULA
作者: kazenorin 時間: 2010-11-2 07:51
平過 480, 勁過 480, Idle 慳電過 480, Full Load 涼過 480
460 1GB SLI 抵玩
作者: hahaha_boy 時間: 2010-11-2 11:06
當日我貪平四百蚊,買左 ROG III,見到你的 ROF III,我有 D 後悔當日點解我自己咁孤寒
作者: pkduck 時間: 2010-11-2 11:09
已刪除.............
作者: foofai528 時間: 2010-11-2 14:09
回復 4# AT88
都唔太熱la
作者: foofai528 時間: 2010-11-2 14:48
回復 15# hahaha_boy
我買左番黎後都諗點解唔買R3E
作者: hahaha_boy 時間: 2010-11-2 15:21
我 ROG III 行 SLI 散唔到熱,無得超 GPU,慘
作者: AT88 時間: 2010-11-2 15:25
你既 ROF III 底板 係tumb-up! 行SLI 都可以有咁闊距離! 散熱係會好D.
作者: foofai528 時間: 2010-11-2 15:30
回復 20# AT88
係呀!!上面重用隻Wing 14吹住,温度ok la.....
作者: AT88 時間: 2010-11-2 15:42
行GTX460 1GB SLI 有超過GTX480既效能,低過480既溫度, 以而家HK$3000既付出,真係超值啦!
Wing 14 嘈唔嘈呀?
你部電腦係長期祼跑? 迷會食塵lor.....
作者: hahaha_boy 時間: 2010-11-2 15:45
http://item.taobao.com/item.htm?id=4108910113
http://item.taobao.com/item.htm?id=5910112176
我在淘寶買了依兩樣野,等佢送黎,希望可以幫到散熱啦
作者: foofai528 時間: 2010-11-2 15:50
回復 22# AT88
一D都唔嘈

作者: hahaha_boy 時間: 2010-11-2 15:51
我上面果張460散唔到熱,set 返 stock freq. 行,底下果張 460 就 set 850MHz,這溫度從不超過 70度。睇黎 MSI CYCLONE 散熱果然好過雙風扇
作者: vcfirstben 時間: 2010-11-2 19:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: foofai528 時間: 2010-11-2 19:20
回復 26# vcfirstben
等你開箱
作者: joshuachanxx 時間: 2010-11-2 19:22
gigabyte果然係最好玩~揮手~
作者: vcfirstben 時間: 2010-11-2 20:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AT88 時間: 2010-11-2 21:41
本帖最後由 AT88 於 2010-11-2 21:44 編輯
剛剛睇完EPC介紹ASUS RAMPAGE III FORMULA:
http://www.hkepc.com/5680
雖然主機板作出簡化,但作為針對遊戲玩家市場的平台,主機板仍然提供三條 PCI-E 16x 插槽,可支援 x16/x16 ,或是 x16/x8/x8 運作,並支援持 NVIDIA 3 WAY SLI 和 ATI CrossFireX 技術,欲滿足對繪圖效能有高要求的用家。
樓主你而家插笫一條 同 笫三條 PCI-E 槽,咁樣迷只係用緊 x16/x8....去換取更好既散熱. 係唔係呀?
作者: foofai528 時間: 2010-11-2 21:45
回復 30# AT88
兩張都係X16 2.0
作者: AT88 時間: 2010-11-2 21:47
本帖最後由 AT88 於 2010-11-2 21:48 編輯
中間個條PCI-E 槽先至係 x8?
作者: foofai528 時間: 2010-11-2 21:51

作者: AT88 時間: 2010-11-2 21:58
本帖最後由 AT88 於 2010-11-2 22:00 編輯
Thx!
oh, i understood now.
when 2 display cards plugged in = x16/x16
when 3 display cards plugged in = x16/x8/x8
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 00:30
師兄終於出開箱
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 00:32
呢個裸跑架, 好似無開洞吹底版背的(開左小孔), 否則效果會好好多
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 00:34
本帖最後由 chiushing01 於 2010-11-3 00:49 編輯
聽聞降價版950超頻會弱少少, 但見你4.4G過VANTAGE已相當唔錯
張咭好好超咁, VANTAGE GPU都過埋我兩張465好多
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 00:35
你攪到我都好想玩
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 00:41
本帖最後由 chiushing01 於 2010-11-3 00:45 編輯
睇黎在HWBOT同級攞第一唔難, 在公開組都會在20名之內, 加油
同級 950+460SLI
[attach]1099299[/attach]
[attach]1099300[/attach]
公開 CPU不限+460SLI
[attach]1099298[/attach]
[attach]1099301[/attach]
作者: AT88 時間: 2010-11-3 01:17
本帖最後由 AT88 於 2010-11-3 01:44 編輯
今日終於攪好左 Cooler Master 690 機箱既側面風扇 x2 (coolermaster fans) (而家抽風入對到正兩張GTX460) 既位置. 希望樓主唔會介意我post 係呢度....
約24 oC 室溫:
5 分鐘 Furmark test
MSI GTX460 1gb Hawk SLi 63/60 oC
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 10:54
回復 38# chiushing01
係咪痕痕地呢
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 10:57
回復 39# chiushing01
呢樣真係要你指教下先得
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 10:59
回復 40# AT88
溫度好靚仔bor.....你嗰兩張上到幾多呀??我張好似麻麻地
作者: AT88 時間: 2010-11-3 12:46
本帖最後由 AT88 於 2010-11-3 12:50 編輯
我個兩張都係default clock; 你個兩張已經好勁!
[img][attach]1099401[/attach][/img]
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 12:48
本帖最後由 foofai528 於 2010-11-3 12:57 編輯
回復 39# chiushing01
今日再試將U上到4.5,但卡好似到頂,再上跑唔到
重爭百幾分先入到20名內
要將粒U上高D先得la

作者: foofai528 時間: 2010-11-3 12:51
回復 44# AT88
你張default 高過我bor....
作者: AT88 時間: 2010-11-3 13:35
你張GiGa GTX460 可以超到GPU CLOCK 950 嗎?
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 13:38
回復 47# AT88 [/b
can't
作者: AT88 時間: 2010-11-3 13:47
未試過超
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 20:49
本帖最後由 chiushing01 於 2010-11-3 20:50 編輯
咪心急, 你都要準備充足先開始得架......買左素描刷膠未? 5-6粒都夠, ICY? 我見你D風扇都唔係好暴力咋喎, 我今個星期六, 去離島工作取消左, 如果可以今個星期六都得...........
睇你個分似乎930或950跑分都推得盡兩張460, 興奮, 而家反而要睇超咭幅度先係重點
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 20:51
ICY我都有一張, 到時你買一張得
你成日換咭, 買黎看門口都要架
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 20:53
回復 51# chiushing01 [/b
Ok 我明夭去準備好一切。
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 21:00
本帖最後由 chiushing01 於 2010-11-3 21:02 編輯
回復 52# foofai528
你明天打去德保冰粒 24656380 http://www.turboice.com.hk/, 要隔日落單, 我記得$150 10 LBS, 訂20 LBS送10 LBS, 要磚, 到時自己碎, 如果期六一早到貨, 咁星期五晚要準備, 如果星期六中午或下午先到, 咁可以星期六早上先砌機
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 21:03
係咪好忟憎呢!
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 21:03
本帖最後由 foofai528 於 2010-11-3 21:05 編輯
明白。唔該哂。禁要訂幾多呢??回復 53# chiushing01
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 21:08
回復 54# chiushing01
係囉。己經開恆冷氣加暴力。嘈到折天都係得呢個分。真係要你指導下先得
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 21:10
睇番你以前啲post你粒950es真係好堅!!!
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 21:16
本帖最後由 chiushing01 於 2010-11-3 21:19 編輯
回復 57# foofai528
果粒都$3500
行風似終佢地既極限會好快出現
作者: lkl0120 時間: 2010-11-3 21:25
睇完E個POST完全感受到更新DRIVER的好處==
出咗冇耐果時試的
時脈上雖然核心慢樓主5MHZ
但係MEM方面頻寬加大一定補得反
樓主..反正而家只欠準備
不如而家試埋兩張卡嘅VRAM跑到咩水平呀
拉RAM比拉核心會有更大升幅
同FERMI的效能樽頸有關(其實都係B仔送比我嘅最後一句不過好洗好用)
到時就更爽YY了
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 21:27
回復 59# lkl0120
DRIVER定勝負
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 21:27
回復 58# chiushing01
我都想知我呢粒可以上到幾多。不過今日見4.5g都跑到。真係真小小開心架
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 21:27
回復 61# foofai528
4.5G都好堅
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 21:32
出盡奶力架la......回復 62# chiushing01
作者: lkl0120 時間: 2010-11-3 21:42
嗯嗯..
不過樓主個分都高我唔少
作者: lkl0120 時間: 2010-11-3 21:42
妒忌中..
見到好多人粒U都跑到4.5G
作者: chiushing01 時間: 2010-11-3 21:51
回復 64# lkl0120
我465SLI+980X都唔夠佢高
作者: foofai528 時間: 2010-11-3 22:08
多謝你的意見。我明天再試下回復 59# lkl0120
作者: lkl0120 時間: 2010-11-3 22:25
超強..
不過465都唔易超@@
作者: lkl0120 時間: 2010-11-3 22:25
期待CHING明天的報告!
作者: hahaha_boy 時間: 2010-11-4 14:30
我的 MSI CYCLONE 768M GTX460 X 2
作者: hahaha_boy 時間: 2010-11-4 14:37
我的 GPU score 好明顯係弱過你,但我的 CPU score 點解會高你一倍咁奇怪
作者: foofai528 時間: 2010-11-4 15:02
你開左physx回復 71# hahaha_boy

