Board logo

標題: 請問骰仔機配高階顯示卡會不會有散熱問題? [打印本頁]

作者: tkh_and_cln    時間: 2010-11-15 22:09     標題: 請問骰仔機配高階顯示卡會不會有散熱問題?

最近留意緊SHUTTLE既準系統,官網稱底版SUPPORT CF/SLI,但我擔心會有散熱問題。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2