標題:
請問骰仔機配高階顯示卡會不會有散熱問題?
[打印本頁]
作者:
tkh_and_cln
時間:
2010-11-15 22:09
標題:
請問骰仔機配高階顯示卡會不會有散熱問題?
最近留意緊SHUTTLE既準系統,官網稱底版SUPPORT CF/SLI,但我擔心會有散熱問題。
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2