作者: dom 時間: 2011-4-27 23:35 標題: [AMD 愛好者係列 #61] 中階免電新兵 , Sapphire HD6670
是次測試為 著名 AIB - Sapphire 的出品
Sapphire HD6670 1GB GDDR5 版本, PCB 和 HD5670 PCB 設計類似 ,
但 HD6670 沒有了 Crossfire 接頭, 所以想玩 Crossfire 既朋友會失望了
由其他 Review 發現 HD6670 "公版" (Media Sample?) 是 Low-Profile 版 *(佔 Dual Slot) 的
但係首賣產品 暫時未見有 Low-Profile 版出沒 (更正, MSI 好像有 Dual Fan 版)
但係 個人對 A 記 X670 系列很有好感, 亦都最少遇上問題
(Driver 都好少問題, HD4670 -> HD5670 就算用 Win XP 都無遇過Driver 問題!)
見佢新出品, 手痕既我
又買左佢回來了
作者: dom 時間: 2011-4-27 23:35
本帖最後由 dom 於 2011-4-27 23:45 編輯
先看看實物
[attach]1173788[/attach]
除了 AMD Radeon 的 logo , 多了一個 AMD VISION 平台 Logo 了
[attach]1173789[/attach]
是次包裝是沒有遊戲送 , 配件只附了一個 DVI -> VGA 接頭
隨盒跟來的 驅動程式是 Catalyst 11.4
[attach]1173790[/attach]
[attach]1173791[/attach]
這是零售版的 Sapphire HD6670 1GB GDDR5
和AMD 給媒體測試的樣本不同,
正式出貨版本 Sapphire 是採用了類似 前代產品 HD5670 的 PCB 換上 HD6670 推出
可能稍後會推出 Low-Profile 版本吧?
卡的呎吋和之前 HD5670 分別不大, 安裝到 mATX 機箱(如 CoolerMaster Elite 341/342) 很合適
[attach]1173792[/attach]
輸出接口 只淨下 HDMI , DisplayPort 和 DVI , 沒有了 D-Sub (VGA) 了 , 但廠商已附了一個 DVI 轉 D-Sub 接頭給 用D-Sub 的用家
[attach]1173793[/attach]
拆開了 Heatsink 後 , 發現原來卡上很簡潔
[attach]1173795[/attach]
[attach]1173794[/attach]
這就是 HD6670 的核心晶片 (Codename :Turks) , 40nm 製程, 由TSMC (台積電) 2011 年 05 周生產
附上 港幣 5 毫對比大小
[attach]1173796[/attach]
記憶體是配上 Hyrix GDDR5 晶片 , 我不懂看是什麼速度了 , 你可以Google 一下的
[attach]1173798[/attach]
[attach]1173797[/attach]
散熱器是全鋁的 配上 Artic Cooling 散熱扇
除了自己到 OverDrive 手動調到100% 就頗吵耳了
測試跑 3dmark , game , 就算Furmark 都無遇上風扇 100% 全速運作
所以 追求靜音的用家 不用擔心 風扇會很吵
作者: dom 時間: 2011-4-27 23:36
本帖最後由 dom 於 2011-4-27 23:48 編輯
GPU-Z 同 Catalyst Control Center (AMD VISON Engine Control Center) 資訊頁資料
[attach]1173805[/attach]
[attach]1173799[/attach]
3DMark 06
[attach]1173809[/attach]
3DMark Vantage
[attach]1173806[/attach]
Heaven (720p , DX11)
[attach]1173804[/attach]
Furmark Burn-in Test
溫度很好, 就算在跑 Furmark 全負載情況下 , 風扇只聽到輕輕既風聲
遊戲測試
[attach]1173803[/attach]
Dawn of War 2 : Retribution
[attach]1173808[/attach]
Street Fighter 4
[attach]1173801[/attach]
[attach]1173800[/attach]
Battlefield : Bad Company 2
[attach]1173807[/attach]
Resident Evil 5 Benchmark
作者: dom 時間: 2011-4-27 23:39
測試平台為
===========================
AMD Athlon II X2 245
AMD 785G Mainboard
4GB DDR3 RAM
Windows 7 32bit
AMD Catalyst 11.4
nVIDIA Forceware 270.61
結論
=========================================
ATI 的 HDx670 系列 一直以來都是 免電版最高階的系列 (不計 Green 版的話)
新出的 HD6670 , 效能上已經追貼 HD5750 級數,
但沒有了 HD5750 的插電, 同比較大的功耗要求
HD6000 還加了 最新 UVD 3 硬解技術, 硬解技術再度強化,
亦追加了 HDMI 1.4 支援, 和同級對手看齊了
同樣是 40nm 製程台積電出品 , 無論溫度, 效能/功耗 比例 都比 nVIDIA 同級對手更優勝
最後Sapphire HD6670 配給顯卡的 Artic Cooling散熱風扇 全程操作寧靜 , 只聽到輕輕的風切聲, 個人覺得非常適合 HTPC 作用 或者 是 入門級主機/ 廠機 升級顯卡的好選擇
當 ATI(AMD) 新系列有進步, 提升效能之餘還加強自家功能 , Intel Sandy Bridge 自家內置顯示 都追上時代
反觀 nVIDIA 就反其道以行, 推出的新產品新不餘舊
- 比上一代 GT220 產品更差 性價比的 GT520
- 比 GT240 慢的 GT430/GT440
還有最新推出既550Ti 只係追到上代 HD5770 級數, 轉頭就被 HD6790 推倒了
可能 nVIDIA 已經覺得中下價市場已是明日黃花 ,
跑了去弄ARM 的 "Project Denver" 吧 , 身為 nVIDIA 顯卡愛好者 看到都有點心痛
不過可喜既係
AMD APU 似乎氣勢唔錯, Catalyst 11.4 測試期間似乎無咩大問題遇上
穩定性良好, 唔明點解 AMD 四月尾都唔放 11.4 出街
作者: XABI 時間: 2011-4-27 23:43
硬解同5系有無大分別先
作者: georgekei 時間: 2011-4-27 23:58
另有其他 ching 開箱嗰張 MSI 雙風扇 6670 好似型啲!但 Sapphire full load 5x度 , 都收晒貨,俾個 good !
Thanks 開箱分享
作者: ventra 時間: 2011-4-27 23:58
測試跑 3dmark , game , 就算Furmark 都無遇上風扇 100% 全速運作
所以 追求靜音的用家 不用擔心 風扇會很吵
風扇會很吵???
作者: Evangeline 時間: 2011-4-28 00:00
nv 新卡都唔係玩效能, 係玩功能
不過ATi 新卡有誠意過nv
作者: lihoma 時間: 2011-4-28 00:02
sp 少咁多都追貼 5750 :funk:
作者: warrengougou 時間: 2011-4-28 00:04
開價幾多呀?
作者: dom 時間: 2011-4-28 00:17
測試跑 3dmark , game , 就算Furmark 都無遇上風扇 100% 全速運作
所以 追求靜音的用家 不用擔心 風扇會很 ...
ventra 發表於 27-4-2011 11:58 PM
要嘈 既話手動 Set 100% 就會
Furmark load 咁耐都無 > 60% 轉速
不過正常用根本唔會上到100%
作者: dom 時間: 2011-4-28 00:17
見到腦場賣街 $780~790
作者: hohohk 時間: 2011-4-28 00:18
記憶體是配上 Hyrix GDDR5 晶片 , 我不懂看是什麼速度了 , 你可以Google 一下的
H5GQ1H24AFR-T2C實際工作時脈為1.25GHz, 你個隻就唔知啦~
作者: sigma14567 時間: 2011-4-28 00:18
Artic Cooling 呢隻HS連用3代了XD
(呢隻係5Ghz ram 拉上去吧
作者: dom 時間: 2011-4-28 00:19
另有其他 ching 開箱嗰張 MSI 雙風扇 6670 好似型啲!但 Sapphire full load 5x度 , 都收晒貨,俾個 good !
...
georgekei 發表於 27-4-2011 11:58 PM
呢張卡有機會 會取代 現役既 GTX560Ti
反正都少左玩大食 game 了
轉用張慳電d 無咁熱既卡 , 硬解睇片靚d 好過啦
用佢播翻 之前 Gundam Unicorn d 720p
HD6870 個種質素又翻黎了 , 換左N 卡我 set 極都唔得
作者: dom 時間: 2011-4-28 00:21
A 記d x670 個人覺得比較有誠意既產品
一路都好 like 下 (HD4670 , 5670 我都有用)
6670 追貼 5750 既話 對我現在玩game 要求 已經達標
可能 560Ti 都賣走 用佢算了
作者: s 時間: 2011-4-28 00:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aumanzz 時間: 2011-4-28 00:31
ati真不錯
作者: Alex0218 時間: 2011-4-28 00:32
還不錯!!!
作者: dom 時間: 2011-4-28 02:07
好大機會 會收入美幸號度
反正少玩左大食 FPS game 了
作者: ee9861 時間: 2011-4-28 09:20
4670/5670/6670都他呢個樣
作者: 實頭 時間: 2011-4-28 09:36
本帖最後由 實頭 於 2011-4-28 09:37 編輯
ATI o係性能級先係最有誠意
8500LE
9700NP
9800NP
X800XL/GTO
X1950PRO
3850
4850
6870
作者: hnliu 時間: 2011-4-28 11:04
咁睇張卡都幾抵玩,又可以為環保出一分力
作者: 大中小杯 時間: 2011-4-28 11:13
省電 省水都ok甘喎
作者: Chick 時間: 2011-4-28 11:52
我都係A記中價卡fans,4670~5670都有用,唔錯。Sapphire隻風扇靜到出奇!
不過你個3DMark vantage分數好似低咗D,5670有P6000以上,6670應該有P8000以上:
http://pcper.com/reviews/Graphic ... GPU-sub-100/3DMark-
http://www.tweaktown.com/reviews ... _review/index4.html
Tweaktown條友好口臭"I hate these low to mid-range cards......testing them is still an absolute pain........"
請問用CCC超頻,idle會唔會去返157MHz? 因為我試過5670+舊CCC,超咗之後idle只可以去到400MHz(幾熱),5450+新CCC就無問題。
作者: dom 時間: 2011-4-28 12:11
本帖最後由 dom 於 2011-4-28 12:12 編輯
我都係A記中價卡fans,4670~5670都有用,唔錯。Sapphire隻風扇靜到出奇!
不過你個3DMark vantage分數好 ...
Chick 發表於 28-4-2011 11:52 AM
我無試超頻, sorry
3DMark 分低d 係我只係用 Athlon II X2 245 黎跑分
因為應該係唔少 用緊 Onboard 既朋友考慮Upgrade 顯卡打打機既價位
$800 內既選擇 除左 GT440 就係佢了
作者: dom 時間: 2011-4-28 12:16
ATI o係性能級先係最有誠意
8500LE
9700NP
9800NP
X800XL/GTO
X1950PRO
3850
4850
6870 ...
實頭 發表於 28-4-2011 09:36 AM
你個名單入面 其他model 我無意見
除左 HD6870
首發個陣 唔覺得係 有誠意可言, 價格偏高
計高C/P , Performance / Watt 計 唔駛插電 既話 x670 一直都頗有誠意出的
作者: Chick 時間: 2011-4-28 12:21
回復 26# dom
Thanks!
GT440仲弱過5670
想買張low profile,如果6670有公板LP就正啦。
如果無,唯有揀6570,不過6570 LP版只有DDR3!要超超佢先掂。
作者: s20021139 時間: 2011-4-28 12:22
如果DOM 唔介意的話, 可唔可以TEST 埋OC同埋UNDERVOLT , 有埋POWER CONSUMPTION TEST 仲PERFECT
作者: zoin0000 時間: 2011-4-28 12:31
本帖最後由 zoin0000 於 2011-4-28 12:36 編輯
是次測試為 著名 AIB - Sapphire 的出品
Sapphire HD6670 1GB GDDR5 版本, PCB 和 HD5670 PCB 設計類似 ,
...
dom 發表於 2011-4-27 23:35
我本身用1065T平時打下total war shogun 2,BR Rip硬解用佢足唔足夠
因為見個3Dmark只有8K,本身1K有無OK的卡....
最重要是佢溫度真是好ok我要7*24開樹最怕熱,加上唔洗插電
作者: ccck2004 時間: 2011-4-28 14:36
6570都應該有ddr5版
作者: ISSASO 時間: 2011-4-28 14:49
如果能同5670差不多等7670算
作者: Chick 時間: 2011-4-28 15:26
回復 31# ccck2004
暫時只有Sapphire出,不過係full size。
XFX所有6570都係full size!
HIS之前出嘅5570ddr5又係full size!
6570配ddr5定位同6670太接近,我睇唔會太多廠出,6670LP機會仲大。
作者: lcska02nkc 時間: 2011-4-28 18:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexngai 時間: 2011-4-28 18:46
我用9600GT在3DMark Vantage也有5697分,跟樓主差不多。
難道樓主是CPU瓶頸?(我用的是E4500 @2.75GHz)
作者: 蘭格里沙 時間: 2011-4-28 19:13
功耗比 9600gt 低,但效能反而高咗

對於少打 pc game (就算係打頂多係c&c, sf4, winning, need for speed)同埋火牛只有 400w 嘅我,值得考慮

作者: dom 時間: 2011-5-1 11:21
我用9600GT在3DMark Vantage也有5697分,跟樓主差不多。
難道樓主是CPU瓶頸?(我用的是E4500 @2.75GHz) ...
alexngai 發表於 28-4-2011 06:46 PM
粒 U 係 Bottleneck 唔出奇
都無咩超到
我特登用翻類似入門級 平台黎跑測試 ,
係因為應該有唔少類似設定用家 (廠機常見) 用緊Onboard ,
可能會為左玩某d game 想平平地加張顯卡但又唔知自己隻牛/部機用唔用到
作者: alexngai 時間: 2011-5-1 11:28
還很高興地以為自己的9600GT沒有落伍呢
作者: alexngai 時間: 2011-5-1 11:29
400W其實6850都夠(足火的話)
作者: vcfirstben 時間: 2011-5-1 11:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2011-5-3 11:33
5670 個價唔係 6670 出左落左d價 ,
我寧願買 5750
作者: dom 時間: 2011-5-6 23:48
經過一晚安左落主機(美幸號) 測試之後
決定換走張 GTX560Ti 直接用回 A 卡了
還是HD6670 好
夠晒靜 又唔熱

