Board logo

標題: 今日買左張好奇怪既6850 [打印本頁]

作者: kits2005    時間: 2011-6-12 16:45     標題: 今日買左張好奇怪既6850

今日買左張shapphire hd6850 1GB,返到屋企發覺係雙6pin,同埋pcb長過個殼,我明明記得6850係1個6pin,我上官網睇,我呢隻型號都係1個6pin,如果拎去代理有冇得換?



作者: bidbid1000    時間: 2011-6-12 16:54

ASUS有張6850都係雙6PIN
特別係OC版 多數都係為左供電穩定先加到雙6PIN
用電唔會高好多
作者: noname1    時間: 2011-6-12 16:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gary0916    時間: 2011-6-12 16:57

你係咪買左toxic版??
toxic係for你超頻..所以要兩個6-pin
作者: Summer    時間: 2011-6-12 16:58

代理冇得換,但........
作者: kits2005    時間: 2011-6-12 16:58

除非是壞卡,否則是好難換比你,要怪你買時沒有驗貨,一係你換機箱,你可以駁好彩取去有沒有得換 ...
noname1 發表於 2011-6-12 16:55



    但佢個盒寫住單6pin,咁可唔可以當貨不對板咁換?
作者: kits2005    時間: 2011-6-12 16:59

你係咪買左toxic版??
toxic係for你超頻..所以要兩個6-pin
gary0916 發表於 2011-6-12 16:57



    普通版
作者: noname1    時間: 2011-6-12 17:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kits2005    時間: 2011-6-12 17:05

個盒話你行600W要用齊兩個6pin頭最基本
noname1 發表於 2011-6-12 17:03



    雙6pin for cf喎
作者: bidbid1000    時間: 2011-6-12 17:05

個盒話你行600W要用齊兩個6pin頭最基本
noname1 發表於 2011-6-12 17:03


睇真D雙6PIN係FOR CF
樓主咁介意可以陣頭7去鋪頭試下既
代理肯定唔會換
作者: kkw2046    時間: 2011-6-12 17:41

插1個6pin頭睇下開唔開到機?
作者: noname1    時間: 2011-6-12 17:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fishing_tonny    時間: 2011-6-12 18:13

c兄如果唔係食好多電&好超d就唔好換啦
(我見你張圖都放到入機箱),時間同錢....都係番到啦
作者: kp1419    時間: 2011-6-12 18:27

如果插1個6pin, 張卡個蜂鳴器響既話就唔得, 要插晒兩個
其實插多個6pin唔代表佢會用多左電, 係視乎實際情況
就好似D人問買隻大walt數既牛會唔會用得多電D既問題
作者: nicka    時間: 2011-6-12 18:34

忽然有個傻諗法…會唔會6870 入錯殼…所以讓人認為係6850
作者: lombard    時間: 2011-6-12 18:37

忽然有個傻諗法…會唔會6870 入錯殼…所以讓人認為係6850
nicka 發表於 2011-6-12 18:34


Look at the GPU-Z info, highly unlikely.
作者: nicka    時間: 2011-6-12 18:49

回復 16# lombard

樓主…無雙6PIN… 開唔到機…試唔到… = =
作者: kits2005    時間: 2011-6-12 19:16

回復  kkw2046


人哋樓主係話買錯卡同卡本身長過機箱,樓主想買張得一個6pin頭卡,買比佢個比咗張兩個6pin ...
noname1 發表於 2011-6-12 17:58


唔係長過機箱,係張卡既PCB長過卡既殼太約2隻手指位
作者: kits2005    時間: 2011-6-12 19:18

拎張卡去返間鋪,佢退返錢比我了
作者: waiwa1a__a    時間: 2011-6-12 19:34

雙6PIN的話
效能應比6PIN高
作者: 0011ss22    時間: 2011-6-12 19:45

普通PCB賣晒要用TOXIC板頂上??XD
作者: kkw2046    時間: 2011-6-12 20:30

回復 15# nicka


    我都有咁既諗法
作者: kkw2046    時間: 2011-6-12 20:31

回復 12# noname1


    哦…我以為重點係電
作者: lns    時間: 2011-6-12 21:13

回復 19# kits2005
真係退返錢咁神奇?
作者: kits2005    時間: 2011-6-12 21:15

回復  kits2005
真係退返錢咁神奇?
lns 發表於 2011-6-12 21:13



    係,佢話一係差價換其他,一係退錢
作者: lombard    時間: 2011-6-12 21:24

係,佢話一係差價換其他,一係退錢
kits2005 發表於 2011-6-12 21:15


Congrats, 完滿解決? 之後買咗邊張?
作者: 044003    時間: 2011-6-12 21:34

TOXIC嚟
官方都係寫2 X 75 瓦 6-pin PCI Express 電源接頭
btw 退錢冇死
作者: Keungchi    時間: 2011-6-12 22:18

師兄你去邊間買?
作者: jack0608hk    時間: 2011-6-13 00:06

雙6PIN 都冇咩問題呀..
好超D.供電穩定D..

除非牛得單6PIN
作者: oo2oo299999    時間: 2011-6-13 01:02

盒上既說話唔準,我好肯定可以同大家分享
事關小弟N年前買過一張銀河9600GT LOW PROFILE
盒寫明可以SLI
事實上事SLI 個頭都冇
真實上我係唔會行SLI
作者: i_djinn    時間: 2011-6-13 01:31

今日買左張shapphire hd6850 1GB,返到屋企發覺係雙6pin,同埋pcb長過個殼,我明明記得6850係1個6pin,我上官網 ...
kits2005 發表於 2011-6-12 16:45


恭喜樓主退錢...
可以透露邊度買??
間舖都幾好...
作者: mikeq6648    時間: 2011-6-13 14:12

dual 6pin,我覺得無問題,對DP card的性能無影響!!!我張5850 系6+8pin 添!!!勁!!
作者: dom    時間: 2011-6-15 00:27

今日買左張shapphire hd6850 1GB,返到屋企發覺係雙6pin,同埋pcb長過個殼,我明明記得6850係1個6pin,我上官網 ...
kits2005 發表於 12-6-2011 04:45 PM


你張唔係 TOXIC 版 HD6850 咩 ?
作者: dom    時間: 2011-6-15 00:29

其實 Toxic 版唔錯呀
超頻版 , 要 單 6pin 樓主買翻普通版就可以了
作者: kazenorin    時間: 2011-6-15 00:56

用 6850 正常版既價錢買超頻版, 其實唔係抵左咩
作者: hohohk    時間: 2011-6-15 01:22

會唔會係之前傳聞既6870改6850-bios既卡, 因為就係普通版尼既
作者: BA1314BA    時間: 2011-6-15 01:27

回復 19# kits2005
hahaha........
作者: Summer    時間: 2011-6-15 09:24

樓主張好野黎,間鋪先會退錢,你試下死貨黎,保証唔退
作者: 小伙子    時間: 2011-6-15 20:36

OC版 貴兩百的
我有張單 6pin  shapphire hd6850 1GB
不過樓主退左錢件事解決左
作者: wgpoon    時間: 2011-6-15 20:41

樓主果然係一位老實人

因為如果樓主一走了之, 間鋪要硬食中間個差價
作者: logas    時間: 2011-6-15 21:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2011-6-15 23:26

樓主果然係一位老實人

因為如果樓主一走了之, 間鋪要硬食中間個差價 ...
wgpoon 發表於 15-6-2011 08:41 PM


今時今日重有老實既人





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2