作者: kid^ 時間: 2012-4-20 18:22 標題: 埋嚟睇喇 GIGABYTE出咗張好辛苦嘅新卡
話係高階Super Overclock系列,WindForce 5X設計!睇到都覺得辛苦...Orz
[attach]1353097[/attach]
[attach]1353096[/attach]
[attach]1353095[/attach]
[attach]1353094[/attach]
作者: sapphire4890 時間: 2012-4-20 18:24
水冷加風冷= =?
作者: kid^ 時間: 2012-4-20 18:28
回復 2# sapphire4890
錯喇!係直接係個頂度5把風扇仔!哈哈哈哈!~
吵到吵死你!哈哈哈哈!~
作者: karl0711 時間: 2012-4-20 18:57
開左FULL SPEED FAN 咁未曹到,,,!?
作者: kid^ 時間: 2012-4-20 19:00
離心鼓風機咁..哈哈哈哈!
作者: kwokut 時間: 2012-4-20 19:12
有冇必要緊樣做啊
作者: akao 時間: 2012-4-20 19:15
I guess it must be installed in horizontal position.
作者: cleverandy 時間: 2012-4-20 19:16
來隻隻都係萬轉級甘咪係屋企開飛機甘
作者: O人 時間: 2012-4-20 19:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lpc041088 時間: 2012-4-20 19:43
好重口味...
作者: momo215 時間: 2012-4-20 20:07
強...........
作者: angusleung 時間: 2012-4-20 21:10
嘩....嘈到hihi都似

作者: alexalex731 時間: 2012-4-20 21:16
細fan=高RPM
作者: foxivan 時間: 2012-4-20 21:18
can't see any advantages of this design.
作者: johncheung_1984 時間: 2012-4-20 21:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tom241457 時間: 2012-4-20 21:21
見到都覺得重
作者: johncheung_1984 時間: 2012-4-20 21:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cksin 時間: 2012-4-20 21:33
一定係.
作者: Mr.scy 時間: 2012-4-20 21:35
回復 17# johncheung_1984
MARS II型好多,而且品牌效應無得比
作者: elvako 時間: 2012-4-20 21:35
可能有個靚女囉住會好D....
作者: cleverandy 時間: 2012-4-20 21:36
FAN位那裡個樣一D都吳討好...
作者: johncheung_1984 時間: 2012-4-20 21:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶 時間: 2012-4-20 21:39
DIY野?

作者: cleverandy 時間: 2012-4-20 21:40
我吳係
可能其他CHING覺得張卡吳靚,又同個GIRL有好大對比,所以吳眕卡變睇女
作者: KratosHK 時間: 2012-4-20 21:41
我都對拎住張卡個女仔興趣大D
作者: mtpmanhauyin 時間: 2012-4-20 23:02
3條PCI槽冇左...
作者: 掃馬想機 時間: 2012-4-20 23:07
4隻雞摩不如一隻12CM暴力台達風扇........

作者: 萌 時間: 2012-4-21 00:01
呢個真係冇腦設計
,唔掂呀作者: O人 時間: 2012-4-21 00:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patricktang 時間: 2012-4-21 00:09
正係見到好厚身

作者: momo215 時間: 2012-4-21 00:12
是人用嗎?
作者: kid^ 時間: 2012-4-21 00:49
冇亂講呀!~哈哈!MARS II有型得多!
作者: hkgold 時間: 2012-4-21 00:51
賣幾錢 ?

作者: kid^ 時間: 2012-4-21 00:53
嗰塊我問過,5200就買到喇.
作者: andrew 時間: 2012-4-21 16:18
Haha.....好辛苦既卡
作者: kelvin3514 時間: 2012-4-21 16:37
想挑戰asus散熱地位
作者: heroine6940 時間: 2012-4-21 16:51
GIGA 3扇出左嗱?
我仲以為宜家未有非公680...
作者: johncheung_1984 時間: 2012-4-21 17:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AGIGA 時間: 2012-4-21 19:48
哈哈, 口味重唔重睇人. 我對女仔興趣大過張卡

作者: dcsyn12 時間: 2012-4-21 20:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a6ad999 時間: 2012-4-21 20:23
會唔會嘈到好似風筒lol
作者: wtfhon4 時間: 2012-4-21 20:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nomore5mo 時間: 2012-4-22 00:15
睇左呢個POST , 我會好自然把視線由VGA 轉而去個女仔個三隻眼度
. 第三隻眼個位置真係好. 可能呢個係設計隻眼時既原意?hehe 
作者: cleverandy 時間: 2012-4-22 00:38
果5把風扇係抽出,吳係由上係下,係由上抽出
作者: newdaylow 時間: 2012-4-22 03:57
抽出,吾知gigabyte 想點
抽出效率好低架喎
作者: leojoe 時間: 2012-4-22 06:47
好大張怪獸卡- -"
作者: KBatigo 時間: 2012-4-22 12:47
用呢張卡如果唔訓低部機
怕唔怕整甩條PCI-E槽

作者: leojoe 時間: 2012-4-22 13:43
...用亞加力膠圓柱...頂住味得..@.@
作者: antianti 時間: 2012-4-22 17:06
條囡靚過張卡好多
作者: H.M.LAM 時間: 2012-4-22 17:23
辛苦係邊?
作者: oscar2 時間: 2012-4-22 17:26
回復 49# antianti
一般LA.
作者: anakin826 時間: 2012-4-22 17:40
咁多風扇仔full load起上黎咪勁嘈

