Board logo

標題: 埋嚟睇喇 GIGABYTE出咗張好辛苦嘅新卡 [打印本頁]

作者: kid^    時間: 2012-4-20 18:22     標題: 埋嚟睇喇 GIGABYTE出咗張好辛苦嘅新卡

話係高階Super Overclock系列,WindForce 5X設計!睇到都覺得辛苦...Orz
[attach]1353097[/attach]
[attach]1353096[/attach]
[attach]1353095[/attach]
[attach]1353094[/attach]
作者: sapphire4890    時間: 2012-4-20 18:24

水冷加風冷= =?
作者: kid^    時間: 2012-4-20 18:28

回復 2# sapphire4890
錯喇!係直接係個頂度5把風扇仔!哈哈哈哈!~
吵到吵死你!哈哈哈哈!~
作者: karl0711    時間: 2012-4-20 18:57

開左FULL SPEED FAN 咁未曹到,,,!?
作者: kid^    時間: 2012-4-20 19:00

開左FULL SPEED FAN 咁未曹到,,,!?
karl0711 發表於 2012-4-20 06:57 PM

離心鼓風機咁..哈哈哈哈!
作者: kwokut    時間: 2012-4-20 19:12

有冇必要緊樣做啊
作者: akao    時間: 2012-4-20 19:15

I guess it must be installed in horizontal position.
作者: cleverandy    時間: 2012-4-20 19:16

來隻隻都係萬轉級甘咪係屋企開飛機甘
作者: O人    時間: 2012-4-20 19:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lpc041088    時間: 2012-4-20 19:43

好重口味...
作者: momo215    時間: 2012-4-20 20:07

強...........
作者: angusleung    時間: 2012-4-20 21:10

嘩....嘈到hihi都似
作者: alexalex731    時間: 2012-4-20 21:16

細fan=高RPM
作者: foxivan    時間: 2012-4-20 21:18

can't see any advantages of this design.
作者: johncheung_1984    時間: 2012-4-20 21:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tom241457    時間: 2012-4-20 21:21

見到都覺得重
作者: johncheung_1984    時間: 2012-4-20 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cksin    時間: 2012-4-20 21:33

細fan=高RPM
alexalex731 發表於 2012-4-20 21:16


一定係.
作者: Mr.scy    時間: 2012-4-20 21:35

回復 17# johncheung_1984
MARS II型好多,而且品牌效應無得比
作者: elvako    時間: 2012-4-20 21:35

可能有個靚女囉住會好D....
作者: cleverandy    時間: 2012-4-20 21:36

好重口味...
lpc041088 發表於 2012-4-20 19:43

FAN位那裡個樣一D都吳討好...
作者: johncheung_1984    時間: 2012-4-20 21:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶    時間: 2012-4-20 21:39

DIY野?
作者: cleverandy    時間: 2012-4-20 21:40

回復  elvako


   個個CHING係睇圖不過個注視唔係張卡度而係攞住張卡嗰位女性.... ...
johncheung_1984 發表於 2012-4-20 21:37

我吳係
可能其他CHING覺得張卡吳靚,又同個GIRL有好大對比,所以吳眕卡變睇女
作者: KratosHK    時間: 2012-4-20 21:41

可能有個靚女囉住會好D....
elvako 發表於 2012-4-20 21:35



    我都對拎住張卡個女仔興趣大D
作者: mtpmanhauyin    時間: 2012-4-20 23:02

3條PCI槽冇左...
作者: 掃馬想機    時間: 2012-4-20 23:07

4隻雞摩不如一隻12CM暴力台達風扇........
作者: 萌    時間: 2012-4-21 00:01

呢個真係冇腦設計,唔掂呀
作者: O人    時間: 2012-4-21 00:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patricktang    時間: 2012-4-21 00:09

正係見到好厚身  睇黎都係無咩人買既特別貨~~同9把刀一樣
作者: momo215    時間: 2012-4-21 00:12

是人用嗎?
作者: kid^    時間: 2012-4-21 00:49

做到成張MARS II 咁
johncheung_1984 發表於 2012-4-20 09:27 PM

冇亂講呀!~哈哈!MARS II有型得多!
作者: hkgold    時間: 2012-4-21 00:51

賣幾錢 ?
作者: kid^    時間: 2012-4-21 00:53

今日我係灣仔問價無意之中聽到GTX680 技佳有3風扇 OC版 價錢:冇聽錯係5800
johncheung_1984 發表於 2012-4-20 09:20 PM

嗰塊我問過,5200就買到喇.
作者: andrew    時間: 2012-4-21 16:18

Haha.....好辛苦既卡
作者: kelvin3514    時間: 2012-4-21 16:37

想挑戰asus散熱地位
作者: heroine6940    時間: 2012-4-21 16:51

嗰塊我問過,5200就買到喇.
kid^ 發表於 2012-4-21 00:53


GIGA 3扇出左嗱?
我仲以為宜家未有非公680...
作者: johncheung_1984    時間: 2012-4-21 17:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AGIGA    時間: 2012-4-21 19:48

回復  elvako


   個個CHING係睇圖不過個注視唔係張卡度而係攞住張卡嗰位女性.... ...
johncheung_1984 發表於 2012-4-20 21:37


哈哈, 口味重唔重睇人. 我對女仔興趣大過張卡
作者: dcsyn12    時間: 2012-4-21 20:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a6ad999    時間: 2012-4-21 20:23

會唔會嘈到好似風筒lol
作者: wtfhon4    時間: 2012-4-21 20:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nomore5mo    時間: 2012-4-22 00:15

睇左呢個POST , 我會好自然把視線由VGA 轉而去個女仔個三隻眼度. 第三隻眼個位置真係好. 可能呢個係設計隻眼時既原意?hehe
作者: cleverandy    時間: 2012-4-22 00:38

有冇熟散熱既師兄講講
點解D扇唔係正面吹, 而係由上吹下??
有兩股air flow, 咁咪有亂流?

不過呢張卡應該好 ...
dcsyn12 發表於 2012-4-21 20:16

果5把風扇係抽出,吳係由上係下,係由上抽出
作者: newdaylow    時間: 2012-4-22 03:57

抽出,吾知gigabyte 想點抽出效率好低架喎
作者: leojoe    時間: 2012-4-22 06:47

好大張怪獸卡- -"
作者: KBatigo    時間: 2012-4-22 12:47

用呢張卡如果唔訓低部機
怕唔怕整甩條PCI-E槽
作者: leojoe    時間: 2012-4-22 13:43

...用亞加力膠圓柱...頂住味得..@.@
作者: antianti    時間: 2012-4-22 17:06

條囡靚過張卡好多
作者: H.M.LAM    時間: 2012-4-22 17:23

辛苦係邊?
作者: oscar2    時間: 2012-4-22 17:26

回復 49# antianti


    一般LA.
作者: anakin826    時間: 2012-4-22 17:40

咁多風扇仔full load起上黎咪勁嘈





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2