Board logo

標題: [測試] [nVIDIA Kepler] Kepler 入門級反擊戰 - GeForce GT640 來襲! [打印本頁]

作者: dom    時間: 2012-6-2 21:07     標題: [nVIDIA Kepler] Kepler 入門級反擊戰 - GeForce GT640 來襲!

本帖最後由 dom 於 2012-6-2 22:15 編輯

AMD 今年真是百事不順  , 繼 Faildozer Epic Fail @ Desktop 後
GPU 方面被 nVIDIA 的 GK104 (Kepler) 殺個操手不及

現在筆者有幸得到 小小時間
早於 Computex 2012 正式發佈 "GT640" 前夕
收到一張 於有限時間內測試

由於時間關係 , 跑不了全部測試


綠營參戰代表
nVIDIA Kepler
GK107 - GT640 1GB GDDR3 (128bit , 384 CUDA Core , 28nm TSMC )

紅營參戰代表
AMD Radeon
1. "Northern Island " Turk - HD6670 1GB GDDR5 ( 128bit , 480sp Stream Processor , VLIW4? , 40nm TSMC )
2. "Southern Island " Cape Vedre - HD7750 1GB GDDR5 ( 128bit , 512sp GCN core , GCN , 28nm TSMC )

Test Platform
AMD Phenom II X6 1045T @ Stock
Biostar TA870
4GB x2 DDR3-1600 AMD Memory
CoolerMaster Extreme Power Plus 500W
Hitachi 500GB SATA2 HDD
Windows 7 32bit SP1

Driver Version
nVIDIA Forceware 301.42
AMD Catalyst 12.3  (因 12.4 @ Diablo 3 有不兼容問題, 要待 AMD 解決有關問題之正常版本Driver 才會更新)
作者: dom    時間: 2012-6-2 21:11

本帖最後由 dom 於 2012-6-3 15:52 編輯

nVIDIA 最新架構 Kepler
自2月發佈 頂級 GK104 (GTX680/670) 後,  用家玩家一致好評
無奈 入門及中階 還是未見基於 Kepler 架構的產品出現

其實 nVIDIA 不是忘記了 這市場
只不過 推出了 拿了去 賣給 OEM 廠商 + Notebook 獨顯為主

GT640 為 Kepler 家族入門級顯示卡 , 並非改名產品, 晶片篇號 "GK107"
根據 nVIDIA 官網資料
GT640 "OEM" 分三個型號
其中以 Support  PCI-e 3.0 為 Kepler "GK"家族成員

- 配備 DDR3 , 128bit  定位是 取代 GT440   , 定價上主要對手為 $85 USD ~ 95 USD 的 AMD Radoen HD6670 GDDR5
- 比較高階的型號會於 暑假稍後時間推出, 會配備 GDDR5, 取代老兵 GTS450 GDDR5/GTX550Ti  , 對手為 AMD Radeon HD7770
作者: dom    時間: 2012-6-2 21:13

本帖最後由 dom 於 2012-6-2 21:56 編輯

由於 正式發佈日為下星期的 台北電腦節  (Computex 2012)
為保護提供此 Sample 之廠商
只會含正面 PCB 照以證明正身
[attach]1377615[/attach]
GPU-Z 0.6.2 確認晶片為 GK107
384 CUDA Core ,
GPU Clock 可能因PowerTune 關系未能正確認出
GPU : 902 MHz
Memory : 893 MHz (?) ,  1GB GDDR3 @ 128bit

GK107 晶片面積大小大慨 為 11mm x 11mm = ~ 121 mm^2


[attach]1377616[/attach]
作者: dom    時間: 2012-6-2 21:14

本帖最後由 dom 於 2012-6-4 11:31 編輯

基本效能 測試
3DMark 06
[attach]1377619[/attach]
3DMark Vantage
[attach]1377622[/attach]
3DMark 11
[attach]1377620[/attach]
Heaven @ 720p
[attach]1378639[/attach]
Furmark Burn-in Test
[attach]1377621[/attach]
作者: dom    時間: 2012-6-2 21:15

本帖最後由 dom 於 2012-6-2 22:31 編輯

入門級 Gaming 性能測試
Battlefield 3
[attach]1377650[/attach]
[attach]1377648[/attach]
[attach]1377649[/attach]

Dawn of War II
[attach]1377651[/attach]

Resident Evil 5 Benchmark
[attach]1377653[/attach]
[attach]1377654[/attach]
作者: dom    時間: 2012-6-2 21:15

本帖最後由 dom 於 2012-6-4 00:58 編輯

類同價位的對手 以作比較
AMD Radeon HD6670 1GB GDDR5
[attach]1378503[/attach]
3DMark 06
[attach]1377589[/attach]
3DMark Vantage
[attach]1377590[/attach]
3DMark 11
[attach]1377588[/attach]
Heaven (1280x720)
[attach]1377666[/attach]
Furmark Burn-in Test
[attach]1377665[/attach]
Diablo 3
[attach]1377655[/attach]
[attach]1377656[/attach]

Resident Evil 5 Benchmark
[attach]1377657[/attach]
[attach]1377658[/attach]
作者: dom    時間: 2012-6-2 21:17

本帖最後由 dom 於 2012-6-4 00:50 編輯

另一位相近價位 同世代對手
AMD Raden HD7750 1GB GDDR5
[attach]1378504[/attach]
[attach]1378505[/attach]

[attach]1377630[/attach]
3DMark 06
[attach]1377633[/attach]
3DMark Vantage
[attach]1377632[/attach]
3DMark 11
[attach]1377628[/attach]
Heaven 720p
[attach]1377631[/attach]
Furmark Burn-in Test
[attach]1377629[/attach]

Gaming
Diablo 3
[attach]1377637[/attach]
[attach]1377638[/attach]
[attach]1377639[/attach]

Dawn of War II
[attach]1377640[/attach]
[attach]1377641[/attach]

Resident Evil 5 Benchmark
[attach]1377643[/attach]
[attach]1377636[/attach]
[attach]1377642[/attach]
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-2 21:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2012-6-2 21:20

本帖最後由 dom 於 2012-6-4 01:01 編輯

全平台不同GPU 負載功耗測試

nVIDIA GeForce GT640 1GB GDDR3
Idle
[attach]1378512[/attach]
[attach]1378510[/attach]
Gaming @ Diablo 3
[attach]1378506[/attach]
[attach]1378507[/attach]
GPU Full load @ Furmark
[attach]1378508[/attach]
[attach]1378509[/attach]

AMD Radeon HD6670 1GB GDDR5

[attach]1378513[/attach]
Idle
[attach]1378514[/attach]
GPU Full load @ Furmark
[attach]1378516[/attach]
[attach]1378515[/attach]

比較遺憾是 由於時間限制 HD7750 無法作功耗測試
作者: evolution-9    時間: 2012-6-2 21:27

期待你的測試,我都等緊 GT640/650~~
作者: dom    時間: 2012-6-2 22:11

本帖最後由 dom 於 2012-6-2 22:12 編輯

結論
===========
AMD 又再一次低估了 nVIDIA
GCN 南島系列高階 HD7900 / 7800 被 nVIDIA  Kepler 輕鬆擊敗

看來除了 CPU  Faildozer Epic Fail 之外 , GPU 戰線的 GCN 對抗 nVIDIA Kepler 無論定價上 , 性能上 , 功耗比都無招架之力 ,
最近還傳出消息 指 AMD Catalyst Driver 不再每個月更新,  究竟 AMD 開發團隊在做什麼?? 還在沉醉在 HD5000 / 6000 系列領先對手
的美夢中嗎???  所謂的 "GHz Edition" 賣弄高頻低能 ,  連節能高效的優點都給 nVIDIA Kepler 打敗了

AMD 你究竟在做什麼?
作者: qcmadness    時間: 2012-6-2 22:11

結論
===========
AMD 又再一次低估了 nVIDIA
GCN 南島系列高階 HD7900 / 7800 被 nVIDIA  Kepler 輕鬆擊 ...
dom 發表於 2012-6-2 22:11


係唔肯減價je
作者: s    時間: 2012-6-2 22:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ho962010    時間: 2012-6-2 22:23

384cuda仲多過560se ?
作者: alexalex731    時間: 2012-6-2 22:28

384cuda仲多過560se ?
ho962010 發表於 2012-6-2 22:23

680有1536個CUDA CORE
所以話凡事唔係淨係睇SP
作者: ho962010    時間: 2012-6-2 22:29

本帖最後由 ho962010 於 2012-6-2 22:33 編輯

回復 15# alexalex731
應該點比較d效能架呢師兄
用GDDR3都咁O既效能
用GDDR5仲得了O既    今次AMD真係大獲..
作者: alexalex731    時間: 2012-6-2 23:00

回復  alexalex731
應該點比較d效能架呢師兄
用GDDR3都咁O既效能
用GDDR5仲得了O既    今次 ...
ho962010 發表於 2012-6-2 22:29

架構/bandwidth/SP/VRAM/software/clock等啦

gDDR3有GTS450的實力了
成本/功耗仲低左

其實640係咪淨係OEM市場
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-2 23:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-2 23:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ho962010    時間: 2012-6-2 23:10

話唔定GT650高返少少頻插個6PIN 用返GDDR5
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-2 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alantang    時間: 2012-6-2 23:16

just buy 6670 = = how about 6670 OC 150Mhz..
作者: dom    時間: 2012-6-2 23:17

架構/bandwidth/SP/VRAM/software/clock等啦

gDDR3有GTS450的實力了
成本/功耗仲低左

其實640係咪淨 ...
alexalex731 發表於 2-6-2012 11:00 PM


nVIDIA 一早賣緊比 OEM
作者: summerken    時間: 2012-6-2 23:19

幾錢入手@@
作者: youknowme318    時間: 2012-6-2 23:27

nvidia 核心架構真係屈機
個人覺得 制程都影響整個結果不少
作者: killer699    時間: 2012-6-2 23:37

其實GCN點FAIL法?
lcska02nkc 發表於 2012-6-2 23:11


其實都唔算係好FAIL姐
NV遲咁多個月先出, 贏AMD好合理
等NV全SET出齊晒, AMD下一代都差唔多係時候反擊了(至少仲有機會短暫超番NV)

唔似CPU方面食左幾年塵,  今次仲入錯後波
作者: lukwp    時間: 2012-6-2 23:50

回復 21# lcska02nkc


NV 早就想用104 級別中端核心KO AMD 旗艦
可惜40NM GF104 良率不足
如果唔係完整GE GF104 即GF114 560TI 係可以KO 5870

而家到GCN LEE 代 NV 成功左...
其實作為制程級換代 7970提升太少
令到NV 可以慢慢搞GK110
作者: vcfirstben_II    時間: 2012-6-3 00:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ho962010    時間: 2012-6-3 00:12

回復 28# vcfirstben_II
個位師兄唔係講gts450 gddr3
係講gt640 gddr 3有gts450 gddr 5咁勁..
作者: Xeony    時間: 2012-6-3 00:16

回復 27# lukwp


無法啦!AMD 個心已經離開左我地 Gamer 既 market,而家淨係掛住 compute 果邊 =.=
http://www.dannzfay.com/2012/05/ ... ch-better-than.html
http://muropaketti.com/artikkeli ... yky-amd-vs-nvidia,2

作者: nelsonlee130    時間: 2012-6-3 00:32

本帖最後由 nelsonlee130 於 2012-6-3 00:36 編輯

mobile 果邊, GK107 @835mhz / GDDR5
都係僅僅追到336SP GF114 192bit GDDR5
我都想知dekstop version 係咪咁勁
作者: 超仔哥    時間: 2012-6-3 01:03

用緊DDR5版

作者: Puff    時間: 2012-6-3 01:35

本帖最後由 Puff 於 2012-6-3 01:38 編輯

11% more memory bandwidth for GT460. 5Gbps vs 4.5 Gbps.
P.S. 1.1 Ghz Verde XT & 0.9 Ghz Verde Pro are coming.

作者: Puff    時間: 2012-6-3 01:42

本帖最後由 Puff 於 2012-6-3 01:57 編輯
回復  lcska02nkc
NV 早就想用104 級別中端核心KO AMD 旗艦
lukwp 發表於 2012-6-2 23:50

相對定位同實際訊息不符。請習慣飛甩低中高超高階之類既 terms 好嘛。

同樣係相近 die area budget 既 ASIC,唔係互撼係乜野?順帶一提,我完全覺得會講「原本係 GK110 挑 AMD Flagship,點知比 GK104 挑『贏』左既人,講野真係唔經大腦,當然唔係講緊你呢個 Post,講緊其他人。GK110 贏硬架啦,洗乜講姐,7 billion transistors 既 GPU 可以輸比 3.5b 既,唔係講笑呀化?人地 GPU 最少都會 texture filtering 啦,filter 走 D 唔洗講既野有幾難。至於果 D 自行腦內補上,將一間公司擬人化再加上個人情感既東西,我就無乜興趣評論啦。

但係無可置疑地, hmm, Tahiti 係某 D 方面比 GK104 弱勢。至於係咪有 D 野錯判,我會覺得係。至少我個人解讀,個──人──解──讀──係,AMD 認為 Nvidia 係某代以前 mid-range GPU 依然會停留係 2 prim/clk & 2 rastered tri/clk. 點知親愛既 GK104 就黎個 GF100 換餡進化版。你問 Computing 既話,SI 整個系列都唔叫弱勢呀化?係個 software stack 唔太掂姐。

跟住著黎點?咪追返上黎。
作者: BigLaw    時間: 2012-6-3 01:57

看來只得6850 這老黃忠 在九百~千元價位奮戰了...其他戰線,不把7850 拉到$1500
讓7870 到$2000 一拼不成了,

不過N卡如此 " 給力 " (快把660拿出),就天下玩家之福~
作者: dom    時間: 2012-6-3 02:03

用緊DDR5版
超仔哥 發表於 3-6-2012 01:03 AM


正喎
跑下分
作者: albert_ma    時間: 2012-6-3 02:04

用GDDR3,嚴重bottleneck喎
作者: qcmadness    時間: 2012-6-3 02:04

用GDDR3,嚴重bottleneck喎
albert_ma 發表於 2012-6-3 02:04


對3dMark影響比較小
作者: dom    時間: 2012-6-3 02:05

本帖最後由 dom 於 2012-6-3 02:07 編輯
相對定位同實際訊息不符。請習慣飛甩低中高超高階之類既 terms 好嘛。

同樣係相近 die area budget 既 AS ...
Puff 發表於 3-6-2012 01:42 AM


其實好事黎
AMD HD4000 反擊後, HD5000 , HD6000 "hea" 左咁耐
nV 係時候比個 WAKE UP CALL 佢了
作者: dom    時間: 2012-6-3 02:10

相對定位同實際訊息不符。請習慣飛甩低中高超高階之類既 terms 好嘛。

同樣係相近 die area budget 既 AS ...
Puff 發表於 3-6-2012 01:42 AM


Computing @ GCN 係明顯進步左
A 記依家整 GCN 都係行 N 記之前整 Fermi 條路之嘛
只不過 N 記依家係 學左 A 記咁 (Bobcat/Faildozer) 分兩組
作者: albert_ma    時間: 2012-6-3 02:11

對3dMark影響比較小
qcmadness 發表於 3/6/2012 02:04


應該有10%差距
作者: dom    時間: 2012-6-3 02:11

本帖最後由 dom 於 2012-6-3 02:15 編輯
用GDDR3,嚴重bottleneck喎
albert_ma 發表於 3-6-2012 02:04 AM


GDDR3 Bottleneck 都贏你 HD6670 GDDR5
當然有人總會話
1. GK107 遲咁耐先出 , HD6670 賣左兩年都黎緊  
(N 記拿左去賣 OEM / Notebook 賺錢 先 )

2. 唔同 製程喎! 明屈 AMD !!
(所以我咪特登借埋張 HD7750 翻黎 跑分   , 重有, 就算 CPU 都係比 Intel 屈架啦
輸就輸左 , 輸左又唔認係度賴皮 )

3. 肯定好食電!
( Full load 食少電過 HD6670 )
作者: albert_ma    時間: 2012-6-3 02:15

GDDR3 Bottleneck 都贏你 HD6670 GDDR5
dom 發表於 3/6/2012 02:11


同6670同價位?
作者: dom    時間: 2012-6-3 02:17

本帖最後由 dom 於 2012-6-3 02:20 編輯
同6670同價位?
albert_ma 發表於 3-6-2012 02:15 AM


Target Price ~$ 90 USD
依家 HD6670 1GB GDDR5 / HD6750 賣緊呢個價
我都重未拿埋張 HD6770 512MB GDDR5 出黎
我知實有 A fan 唔忿氣

香港好快有得賣
如果覺得我試得唔公平 , PRO N 既
自己買張翻去試下

今次我自己就覺得 N 記 Kepler good job
AMD GCN 樣衰左 , 應該又要等 GCN 2.0 (A 記鑊鑊都要 2nd Gen 先執好)

GT640 GDDR3  只是起點
我最想睇既係 GTX660 / 660Ti VS HD7800
作者: Puff    時間: 2012-6-3 03:04

本帖最後由 Puff 於 2012-6-3 03:06 編輯
Computing @ GCN 係明顯進步左
A 記依家整 GCN 都係行 N 記之前整 Fermi 條路之嘛
只不過 N 記依家係 學 ...
dom 發表於 2012-6-3 02:10

無行 Fermi 條路ㄚ,只係有 D 野做少左導致同預期既有所落差姐。Nvidia 都無分「兩組」。GK110 同 GK104 SMX 主要既分別就只係 FP64 同 instruction coding.
作者: 萌    時間: 2012-6-3 04:16

呢張賣幾百通殺啵,效能幾好
作者: proing    時間: 2012-6-3 04:30

今次n記真係殺到AMD一頸血~~
作者: Frings    時間: 2012-6-3 08:39

以前唔要NV都係因為佢D CARD好長/ 一係比AMD 要用多一個6PIN
睇黎可以買返NV~~~
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-3 09:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-3 09:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kis`s    時間: 2012-6-3 09:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ho962010    時間: 2012-6-3 10:13

本帖最後由 ho962010 於 2012-6-3 10:18 編輯
mobile 果邊, GK107 @835mhz / GDDR5
都係僅僅追到336SP GF114 192bit GDDR5
我都想知dekstop version 係 ...
nelsonlee130 發表於 2012-6-3 00:32

gt640 gddr5版追到gtx560se 336 sp?
作者: nelsonlee130    時間: 2012-6-3 10:24

回復 52# ho962010


    低頻版囉
實際同GF116參唔多/快少少
作者: jpcjpc    時間: 2012-6-3 10:27

大家有冇留意...GPU CLOCK OC咗


作者: ho962010    時間: 2012-6-3 10:29

回復 53# nelsonlee130
系mobile果邊睇話勁過7770..
作者: ho962010    時間: 2012-6-3 10:31

大家有冇留意...GPU CLOCK OC咗
jpcjpc 發表於 2012-6-3 10:27

點解會咁
作者: jpcjpc    時間: 2012-6-3 10:35

點解會咁
ho962010 發表於 2012-6-3 10:31



    可能佢用咗MSI Afterburner

OC 咁測試點會準...

雖然我電腦都OC咗~哈哈~
作者: nelsonlee130    時間: 2012-6-3 10:37

回復 55# ho962010


   
可能性不大

你邊度睇到?
作者: ho962010    時間: 2012-6-3 10:40

本帖最後由 ho962010 於 2012-6-3 10:41 編輯
回復  ho962010


   
可能性不大

你邊度睇到?
nelsonlee130 發表於 2012-6-3 10:37

我諗應該係呃人o既網多..
等多兩日就知道了-.-
作者: johnsons    時間: 2012-6-3 11:46

唔知賣幾錢呢???
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-3 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttt2    時間: 2012-6-3 12:38

比INTEL HD4000強好多啊
作者: me7428    時間: 2012-6-3 14:23

本帖最後由 me7428 於 2012-6-3 14:30 編輯

回復 1# dom

請問有無其他ScreenShot未UPLOAD??
定係只係我睇唔到??
太多不能比較既項目・・・
[attach]1377977[/attach]


Resident Evil 5 6670個TEST未係最後個ScreenShot打住問號先。
另請問6670個Idel温度是幾多度??Furmark Burn-in Test個最低温度好似過高。
作者: ellis    時間: 2012-6-3 15:11


作者: ellis    時間: 2012-6-3 15:15

最後出既時睇價錢同avalibility 先知6死誰手
作者: youknowme318    時間: 2012-6-3 15:19

感覺640 出禁多版本 好容易買錯卡
作者: dom    時間: 2012-6-3 15:22

回復  ho962010


    低頻版囉
實際同GF116參唔多/快少少
nelsonlee130 發表於 3-6-2012 10:24 AM


Mobile 版 A / N 都係奄緊d 野...
作者: dom    時間: 2012-6-3 15:23

大家有冇留意...GPU CLOCK OC咗
jpcjpc 發表於 3-6-2012 10:27 AM


GPU-Z 誤測
我無超過張卡
你留意另一位版友 都貼左張 GDDR5 版 GT640 GPU-Z 出黎
都係 9xx MHz
作者: dom    時間: 2012-6-3 15:24

可能佢用咗MSI Afterburner

OC 咁測試點會準...

雖然我電腦都OC咗~哈哈~ ...
jpcjpc 發表於 3-6-2012 10:35 AM


我重申多次
我沒有超呢張卡!!!
A fan 輸左又唔忿氣係度輸打贏要
輸左就係輸左
GPU-z Third-party tools 誤測有幾奇?
作者: dom    時間: 2012-6-3 15:24

唔知賣幾錢呢???
johnsons 發表於 3-6-2012 11:46 AM


平過最平既 HD7750
作者: nelsonlee130    時間: 2012-6-3 15:25

回復 67# dom


   
disagree
7970M 成粒pitcairn 拎出黎賣
作者: dom    時間: 2012-6-3 15:25

係wo
點解張640超左嘅?
但係官網又係寫住900.........

誰真誰假?
lcska02nkc 發表於 3-6-2012 11:57 AM



你唔係唔知 Kepler 有 PowerTune 會按 TDP 調速下話
作者: dom    時間: 2012-6-3 15:28

回復  dom

請問有無其他ScreenShot未UPLOAD??
定係只係我睇唔到??
太多不能比較既項目・・・



Resident ...
me7428 發表於 3-6-2012 02:23 PM


HD6670 個溫度沒有問題
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1601094
我之前新買試 都係 Furmark 57C~
作者: dom    時間: 2012-6-3 15:28

感覺640 出禁多版本 好容易買錯卡
youknowme318 發表於 3-6-2012 03:19 PM


OEM 既話有
Fermi 改名版
Kepler (GK107) DDR3 , GDDR5 版

作者: dom    時間: 2012-6-3 15:30

回復  dom

請問有無其他ScreenShot未UPLOAD??
定係只係我睇唔到??
太多不能比較既項目・・・



Resident ...
me7428 發表於 3-6-2012 02:23 PM


BF3 由於測試平台用 A 卡試 不停彈 game ( BF3.exe) + 時間限制 (HD7750 唔夠時間試)
所以無
screenshot 我有d 未up 完
因為依家唔係擺相/ screen cap 部機度
作者: dom    時間: 2012-6-3 15:32

有人話超頻既話
http://sparkletw.com/products/geforce-gt-640-1g-d3-oc-l/
呢張就真係超頻版
望下個 GPU Clock
作者: K`Y-bAbe    時間: 2012-6-3 15:44

回復 2# dom

- 配備 DDR3 , 128bit  定位是 取代 GT440 (GT640)  , 定價上主要對手為 $85 USD ~ 95 USD 的 AMD Radoen HD6670 GDDR5

作者: alexalex731    時間: 2012-6-3 15:52

回復  dom

- 配備 DDR3 , 128bit  定位是 取代 GT440 (GT640)  , 定價上主要對手為 $85 USD ~ 95 USD 的  ...
K`Y-bAbe 發表於 2012-6-3 15:44

零售版的630是440馬甲
我諗呢句意思應該係呢張野用黎取代440
作者: K`Y-bAbe    時間: 2012-6-3 16:00

回復 78# alexalex731

o~

作者: dom    時間: 2012-6-3 16:10

GT610 = GT520
GT620 = GT430
GT630 = GT440
作者: dom    時間: 2012-6-3 16:10

有無興趣我再拿張 HD6770 512MB GDDR5 挑下機
作者: alexalex731    時間: 2012-6-3 16:38

有無興趣我再拿張 HD6770 512MB GDDR5 挑下機
dom 發表於 2012-6-3 16:10

能否拎張450比較

我想睇下輸幾多
作者: dom    時間: 2012-6-3 17:22

能否拎張450比較

我想睇下輸幾多
alexalex731 發表於 3-6-2012 04:38 PM


Compare with this ?
留意  CPU 超左上 4GHz
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1545117
作者: alexalex731    時間: 2012-6-3 17:37

Compare with this ?
留意  CPU 超左上 4GHz
dom 發表於 2012-6-3 17:22

睇黎640 DX11/DX10成績都幾可觀
作者: wilsonkf    時間: 2012-6-3 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsewakit    時間: 2012-6-3 20:06

640都跑得順BF3,唔知到時價格係幾多呢.
有興趣換走我張9600gGSO.全低都玩唔順BF3
作者: 超仔哥    時間: 2012-6-3 20:23

我gt640 i7 3770 8gb ram 玩bf3 1080 high around 30-40 fps,開ult即刻收皮
作者: kklaw286    時間: 2012-6-3 20:34

平過最平既 HD7750
dom 發表於 2012-6-3 15:24


平過HD7750!
咁死啦,吾買吾得啦,
我部HTPC等640你啦,,,
作者: dom    時間: 2012-6-3 21:36

我gt640 i7 3770 8gb ram 玩bf3 1080 high around 30-40 fps,開ult即刻收皮
超仔哥 發表於 3-6-2012 08:23 PM


你 1080p ......貪心得濟啦
我個係 1440x900 / 1280 x 720 詐
作者: dom    時間: 2012-6-3 21:36

平過HD7750!
咁死啦,吾買吾得啦,
我部HTPC等640你啦,,,
kklaw286 發表於 3-6-2012 08:34 PM


應該會有 DP + HDMI + DVI 版
作者: dom    時間: 2012-6-3 21:38

咁睇黎 AMD 會將 7750 同7750 高頻版一下劈到 6670 D5 宜家個價位
7770 高頻版貴少少
上面7850/7870 降些少 ...
wilsonkf 發表於 3-6-2012 06:04 PM


轉載版有post 講左 A 記
HD7700 系列會提頻 100MHz ~ 200MHz
用黎 "對付" 來緊既對手產品

都好既
叫做反應快左無間道 間接幫左 A 記
作者: wilsonkf    時間: 2012-6-3 21:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2012-6-3 22:03

最怕係gt640 炒上,而唔係7750 跌價...
wilsonkf 發表於 3-6-2012 09:57 PM


GT640 等佢出埋 GDDR5 版就唔到 A 記唔落啦
作者: ho962010    時間: 2012-6-3 22:05

係咪第一次有咁西利o既顯卡大戰
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-3 22:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2012-6-4 00:05

但係我張6850本身oc左,2個clock一樣...........可能係nv唔同掛
見識淺,多多包涵 ...
lcska02nkc 發表於 3-6-2012 10:10 PM


重有 GPU-Z 係 Third-party tools , 誤測唔出奇
GK107 GPU clock speed 我初初見到都唔肯定係 5xx 定 900MHz
因為 5xx MHz 就真係神奇
作者: id5158    時間: 2012-6-4 08:13

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: id5158    時間: 2012-6-4 08:15

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: dom    時間: 2012-6-4 11:28

洗 ICON post 會得不償失
作者: waltyuen    時間: 2012-6-4 12:04

dom ching
D3 按 ctrl+r 有fps睇 原廠更新率比fraps好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2