Board logo

標題: 張7950入不了机箱要剪爛佢先入到!! [打印本頁]

作者: 飛機信    時間: 2012-11-22 23:33     標題: 張7950入不了机箱要剪爛佢先入到!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigandy04    時間: 2012-11-22 23:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris05    時間: 2012-11-22 23:41

幾舊水買過個箱咪得law -,-
作者: liyauwai    時間: 2012-11-22 23:43

這是一个換机箱的借口
作者: Liaoxk    時間: 2012-11-22 23:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hanley3000    時間: 2012-11-22 23:44

所以我從來唔買卡皇
好阻訂
作者: 飛起潛水員    時間: 2012-11-23 01:40

所以我從來唔買卡皇
好阻訂
hanley3000 發表於 2012-11-22 23:44

卡皇都唔係張張咁大
作者: macd668    時間: 2012-11-23 07:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beeno5c10    時間: 2012-11-23 07:46

嘩 剪機箱.................
作者: hungchaipan    時間: 2012-11-23 08:28

樓主不如換埋個機箱啦!
作者: 飛機信    時間: 2012-11-23 08:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: baster    時間: 2012-11-23 08:44

嘩!!!!!你個機箱爛咗喎,換咗佢啦
作者: hungchaipan    時間: 2012-11-23 08:51

今個月的玩具洗費3000己用完 要下個月先有錢
飛機信 發表於 2012-11-23 08:35


放心,重有幾日就到12月,到時就可以換機箱!
作者: 飛機信    時間: 2012-11-23 08:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 韓柏    時間: 2012-11-23 08:57

今個月的玩具洗費3000己用完 要下個月先有錢
飛機信 發表於 2012-11-23 08:35



先講正題,信哥,換機箱啦
ps:-嘩,信哥每個月都有3000玩具錢實太令人感動
作者: hungchaipan    時間: 2012-11-23 08:58


   其實我對機相又冇乜所胃的
飛機信 發表於 2012-11-23 08:54

話需如此,但都無可能一直用個「衣不稱身」嘅箱,重要爛嘅!都係換埋佢啦!
作者: 飛機信    時間: 2012-11-23 08:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信    時間: 2012-11-23 09:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 韓柏    時間: 2012-11-23 09:04

次水的冇咁多
飛機信 發表於 2012-11-23 09:02



哦,原來吹水!!

都係拿拿聲買個機箱啦
作者: jackwong1987    時間: 2012-11-23 10:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信    時間: 2012-11-23 10:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2012-11-23 11:01

插卡個位前面有野
實插唔到卡王
作者: kkckma    時間: 2012-11-23 11:01

一早就睇個机箱唔順眼
乘機剪 Q 爛佢

作者: ice0625    時間: 2012-11-23 11:05

咁其實會唔會阻左個對流?
作者: 月南星    時間: 2012-11-23 11:05

都幾大塵, 張card 好快就飽, 都係換埋個箱好d
作者: to_chan    時間: 2012-11-23 11:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: looking4mp3    時間: 2012-11-23 11:15

CHING 我非常欣賞你!
作者: Advanced Ivan    時間: 2012-11-23 11:22

很黃很暴力~~~
作者: takcheung    時間: 2012-11-23 11:39

個箱咁樣衰,扺剪
作者: KENKNE    時間: 2012-11-23 11:57

一開始仲以為剪爛張卡=]
作者: ak8    時間: 2012-11-23 12:02

張card fullload幾多度 (離左題)
作者: fls0209    時間: 2012-11-23 12:26

=O= 買過個機箱
作者: 孤身走我路    時間: 2012-11-23 12:37

樓主買咭時冇度過自己個機箱擺唔擺得落先去買咩?
作者: 飛機信    時間: 2012-11-23 12:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hungchaipan    時間: 2012-11-23 12:57

買之前魚左要剪的
飛機信 發表於 2012-11-23 12:42


買之後預咗要換的!
作者: CT333    時間: 2012-11-23 12:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akiralee    時間: 2012-11-23 13:02



好彩我個hdd tray可以囉走 唔係都唔夠長-.-
作者: 19thman    時間: 2012-11-23 13:09

一開始仲以為剪爛張卡=]
KENKNE 發表於 2012-11-23 11:57


我都係睇錯左..以為剪卡
作者: Kanlam    時間: 2012-11-23 17:14

做乜唔拆左個HDD架,日後又唔洗怕界手
作者: awinds    時間: 2012-11-23 17:21

回復 8# macd668

我就咁睇標提都係咁理解
作者: saiohbaby    時間: 2012-11-23 18:11

仲以為師兄剪卡
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-11-23 18:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 韓柏    時間: 2012-11-23 23:45

信哥,你整爛個機箱之後竟然賣卡??
作者: s0410607    時間: 2012-11-24 00:37

thought u cut the display card lol
作者: 飛機信    時間: 2012-11-24 07:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rage1997    時間: 2012-11-24 08:33

犀利呀,呢個機箱掂呀
作者: psphknxp    時間: 2012-11-24 16:35

犀利............個機箱
作者: baster    時間: 2012-11-24 16:40

想賣左佢買XboX
E家唔賣了  此中感覺PC晝面靚
飛機信 發表於 2012-11-24 07:09



    唔係嘛你原本個打算好似唔係幾好喎,你想買kinect做運動?
作者: 黑道明    時間: 2012-11-24 16:52

我之前都係咁~~
張670比官網寫長左2分......本來剛剛好.....

不過我係用電鑽~鑽開DD位....~
作者: akiralee    時間: 2012-11-24 16:54

我之前都係咁~~
張670比官網寫長左2分......本來剛剛好.....

不過我係用電鑽~鑽開DD位....~ ...
黑道明 發表於 2012-11-24 16:52

ching都幾pro...電鑽
作者: 黑道明    時間: 2012-11-24 17:39

ching都幾pro...電鑽
akiralee 發表於 2012-11-24 16:54


個機箱D鐵好厚......成分厚.....2MM左右......
基本上冇可能好似樓主咁拉開佢......
唯有用電鑽......鑽十幾個洞~好似D郵票咁~
初時以為好似餅乾咁~拍~斷佢....
點知......佢完全冇事.......
最後用金工銼.......銼開佢......
然後修返D邊~~~

連拆機~鑽銼~砌返佢......
用左我成個幾鐘.......
作者: akiralee    時間: 2012-11-24 17:45

CHING你都好有心機
點解唔直頭換左個箱佢
作者: kcmclan    時間: 2012-11-24 18:33

換機箱係明智選擇
作者: SuperAguri    時間: 2012-11-25 01:41

有錢買卡冇錢買機箱
作者: wai0730    時間: 2012-11-25 12:50

一睇到如為你剪爛張卡
作者: mailman20038    時間: 2012-11-25 13:03

點解唔剪爛個heatsink上次有師兄都係咁
作者: AppleOne    時間: 2012-11-25 13:27

好黃好暴力
作者: yychanchan    時間: 2012-11-25 14:20

力量見證。
作者: 糖滷鴨    時間: 2012-11-25 14:59

本帖最後由 糖滷鴨 於 2012-11-25 15:03 編輯

我都用呢隻箱4870>GTX580,但就在淘寶買新的來換
[attach]1460292[/attach][attach]1460293[/attach]
作者: louis211    時間: 2012-11-25 15:12

樓主不如換埋個機箱...
作者: eddychoy04    時間: 2012-11-25 17:52

本帖最後由 eddychoy04 於 2012-11-25 17:53 編輯

呢 D 咪 DIY 囉。
今期 CM 改机箱大賽,信哥攞硬冠軍。

我果D只是碎料。
http://global.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1882185
作者: O人    時間: 2012-11-25 17:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信    時間: 2012-11-25 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信    時間: 2012-11-25 18:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gary0723    時間: 2012-11-28 05:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: climbc77157    時間: 2012-11-28 12:17

緊係換機箱啦,機箱又唔係貴
作者: fanchiuho    時間: 2012-12-3 18:12


話說睇topic 重以為剪顯卡
作者: 羊仔    時間: 2012-12-3 21:58

俾題目誤導左... 仲以為剪爛張卡
作者: 阿伯007    時間: 2012-12-3 22:57

見到你張圖,我只感到萬分無奈。
作者: p019114    時間: 2012-12-4 16:55

嚇死咩,以為剪爛左顯卡
作者: koontb2005    時間: 2012-12-4 23:44

其實張 HD7950 幾長到 ? 有冇得睇
尼款機箱係未所有 display card 都較位放 ? thanks

作者: vleetz    時間: 2012-12-5 09:22

樓主好暴力
作者: YIP2003A    時間: 2012-12-5 10:30

強強強
作者: tonywong817    時間: 2012-12-5 10:41

暴力diy...
作者: MrWhite    時間: 2012-12-5 11:21

又一神人
作者: chun1807    時間: 2012-12-5 13:03

你個機箱都殘曬啦
換過吧啦
作者: louisney    時間: 2012-12-5 13:06

裸跑咪得囉
作者: dkmy    時間: 2012-12-5 15:18

聯X 既機箱有樣好, 就係個位唔駛剪就拆得走, 無籍口換箱 XD
作者: Restinpeace    時間: 2012-12-5 20:38

裸跑咪唔洗煩囉
作者: catfood    時間: 2012-12-5 21:02

好暴力剪機箱





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2