作者: 飛機信 時間: 2012-11-22 23:33 標題: 張7950入不了机箱要剪爛佢先入到!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigandy04 時間: 2012-11-22 23:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris05 時間: 2012-11-22 23:41
幾舊水買過個箱咪得law -,-
作者: liyauwai 時間: 2012-11-22 23:43
這是一个換机箱的借口
作者: Liaoxk 時間: 2012-11-22 23:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hanley3000 時間: 2012-11-22 23:44
所以我從來唔買卡皇

好阻訂
作者: 飛起潛水員 時間: 2012-11-23 01:40
卡皇都唔係張張咁大
作者: macd668 時間: 2012-11-23 07:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beeno5c10 時間: 2012-11-23 07:46
嘩 剪機箱.................
作者: hungchaipan 時間: 2012-11-23 08:28
樓主不如換埋個機箱啦!
作者: 飛機信 時間: 2012-11-23 08:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: baster 時間: 2012-11-23 08:44
嘩!!!!!你個機箱爛咗喎,換咗佢啦

作者: hungchaipan 時間: 2012-11-23 08:51
放心,重有幾日就到12月,到時就可以換機箱!
作者: 飛機信 時間: 2012-11-23 08:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 韓柏 時間: 2012-11-23 08:57
先講正題,信哥,換機箱啦
ps:-嘩,信哥每個月都有3000玩具錢實太令人感動
作者: hungchaipan 時間: 2012-11-23 08:58
話需如此,但都無可能一直用個「衣不稱身」嘅箱,重要爛嘅!都係換埋佢啦!
作者: 飛機信 時間: 2012-11-23 08:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信 時間: 2012-11-23 09:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 韓柏 時間: 2012-11-23 09:04
哦,原來吹水!!
都係拿拿聲買個機箱啦
作者: jackwong1987 時間: 2012-11-23 10:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信 時間: 2012-11-23 10:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2012-11-23 11:01
插卡個位前面有野
實插唔到卡王
作者: kkckma 時間: 2012-11-23 11:01
一早就睇個机箱唔順眼
乘機剪 Q 爛佢

作者: ice0625 時間: 2012-11-23 11:05
咁其實會唔會阻左個對流?
作者: 月南星 時間: 2012-11-23 11:05
都幾大塵, 張card 好快就飽, 都係換埋個箱好d
作者: to_chan 時間: 2012-11-23 11:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: looking4mp3 時間: 2012-11-23 11:15
CHING 我非常欣賞你!
作者: Advanced Ivan 時間: 2012-11-23 11:22
很黃很暴力~~~

作者: takcheung 時間: 2012-11-23 11:39
個箱咁樣衰,扺剪
作者: KENKNE 時間: 2012-11-23 11:57
一開始仲以為剪爛張卡=]
作者: ak8 時間: 2012-11-23 12:02
張card fullload幾多度
作者: fls0209 時間: 2012-11-23 12:26
=O= 買過個機箱
作者: 孤身走我路 時間: 2012-11-23 12:37
樓主買咭時冇度過自己個機箱擺唔擺得落先去買咩?


作者: 飛機信 時間: 2012-11-23 12:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hungchaipan 時間: 2012-11-23 12:57
買之後預咗要換的!
作者: CT333 時間: 2012-11-23 12:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akiralee 時間: 2012-11-23 13:02

好彩我個hdd tray可以囉走 唔係都唔夠長-.-
作者: 19thman 時間: 2012-11-23 13:09
我都係睇錯左..以為剪卡
作者: Kanlam 時間: 2012-11-23 17:14
做乜唔拆左個HDD架
作者: awinds 時間: 2012-11-23 17:21
回復 8# macd668
我就咁睇標提都係咁理解
作者: saiohbaby 時間: 2012-11-23 18:11
仲以為師兄剪卡
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-11-23 18:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 韓柏 時間: 2012-11-23 23:45
信哥,你整爛個機箱之後竟然賣卡??
作者: s0410607 時間: 2012-11-24 00:37
thought u cut the display card lol
作者: 飛機信 時間: 2012-11-24 07:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rage1997 時間: 2012-11-24 08:33
犀利呀,呢個機箱掂呀

作者: psphknxp 時間: 2012-11-24 16:35
犀利............個機箱
作者: baster 時間: 2012-11-24 16:40
唔係嘛
作者: 黑道明 時間: 2012-11-24 16:52
我之前都係咁~~
張670比官網寫長左2分......本來剛剛好.....
不過我係用電鑽~鑽開DD位....~
作者: akiralee 時間: 2012-11-24 16:54
ching都幾pro...電鑽
作者: 黑道明 時間: 2012-11-24 17:39
個機箱D鐵好厚......成分厚.....2MM左右......
基本上冇可能好似樓主咁拉開佢......
唯有用電鑽......鑽十幾個洞~好似D郵票咁~
初時以為好似餅乾咁~拍~斷佢....
點知......佢完全冇事.......
最後用金工銼.......銼開佢......
然後修返D邊~~~
連拆機~鑽銼~砌返佢......
用左我成個幾鐘.......
作者: akiralee 時間: 2012-11-24 17:45
CHING你都好有心機
點解唔直頭換左個箱佢

作者: kcmclan 時間: 2012-11-24 18:33
換機箱係明智選擇
作者: SuperAguri 時間: 2012-11-25 01:41
有錢買卡冇錢買機箱
作者: wai0730 時間: 2012-11-25 12:50
一睇到如為你剪爛張卡
作者: mailman20038 時間: 2012-11-25 13:03
點解唔剪爛個heatsink上次有師兄都係咁
作者: AppleOne 時間: 2012-11-25 13:27
好黃好暴力
作者: yychanchan 時間: 2012-11-25 14:20
力量見證。
作者: 糖滷鴨 時間: 2012-11-25 14:59
本帖最後由 糖滷鴨 於 2012-11-25 15:03 編輯
我都用呢隻箱4870>GTX580,但就在淘寶買新的來換
[attach]1460292[/attach][attach]1460293[/attach]
作者: louis211 時間: 2012-11-25 15:12
樓主不如換埋個機箱...
作者: eddychoy04 時間: 2012-11-25 17:52
本帖最後由 eddychoy04 於 2012-11-25 17:53 編輯
呢 D 咪 DIY 囉。
今期 CM 改机箱大賽,信哥攞硬冠軍。
我果D只是碎料。
http://global.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1882185
作者: O人 時間: 2012-11-25 17:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信 時間: 2012-11-25 18:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信 時間: 2012-11-25 18:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gary0723 時間: 2012-11-28 05:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: climbc77157 時間: 2012-11-28 12:17
緊係換機箱啦,機箱又唔係貴
作者: fanchiuho 時間: 2012-12-3 18:12

話說睇topic 重以為剪顯卡
作者: 羊仔 時間: 2012-12-3 21:58
俾題目誤導左... 仲以為剪爛張卡
作者: 阿伯007 時間: 2012-12-3 22:57
見到你張圖,我只感到萬分無奈。
作者: p019114 時間: 2012-12-4 16:55
嚇死咩,以為剪爛左顯卡
作者: koontb2005 時間: 2012-12-4 23:44
其實張 HD7950 幾長到 ? 有冇得睇
尼款機箱係未所有 display card 都較位放 ? thanks

作者: vleetz 時間: 2012-12-5 09:22
樓主好暴力

作者: YIP2003A 時間: 2012-12-5 10:30
強強強
作者: tonywong817 時間: 2012-12-5 10:41
暴力diy...
作者: MrWhite 時間: 2012-12-5 11:21
又一神人
作者: chun1807 時間: 2012-12-5 13:03
你個機箱都殘曬啦
換過吧啦
作者: louisney 時間: 2012-12-5 13:06
裸跑咪得囉
作者: dkmy 時間: 2012-12-5 15:18
聯X 既機箱有樣好, 就係個位唔駛剪就拆得走, 無籍口換箱 XD
作者: Restinpeace 時間: 2012-12-5 20:38
裸跑咪唔洗煩囉
作者: catfood 時間: 2012-12-5 21:02
好暴力剪機箱

