作者: GinL 時間: 2013-2-8 14:07 標題: 更新左!!!GTX780無碼跑分+GPUZ圖,GK110上場?!!!
[attach]1491668[/attach]
仲高過上次.. = =
GTX 780 今次 7000HKD 一張都唔出奇..
但單芯如果係 4000左近取代 GTX680 真係想買張..@@!!!!
再等埋 GTX 750TI 1XXX出頭GE話, 就真係買黎入文書機..XDXDDD
期待 GTX 750TI 千出頭效能>660TI..
作者: crazybee 時間: 2013-2-8 14:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GinL 時間: 2013-2-8 14:13
N月....
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-8 14:25
吾信

作者: zefiris 時間: 2013-2-8 14:35
作者: turth 時間: 2013-2-8 14:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 美奈子廚 時間: 2013-2-8 14:57
出到先算
比你跑到7000分但賣7000有鬼用咩
係叫出來保住單核卡皇個名姐
作者: lcska02nkc 時間: 2013-2-8 15:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth 時間: 2013-2-8 15:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0122326511 時間: 2013-2-8 15:42
問下GTX 780到底在幾月發佈的我都被搞傻了。
作者: albert_ma 時間: 2013-2-8 15:43
有實卡圖先算

作者: 521ztz 時間: 2013-2-8 16:47
2月底
作者: sw3917 時間: 2013-2-8 17:45
本帖最後由 sw3917 於 2013-2-8 17:46 編輯
某非公版GTX Titan显卡PCB曝光


作者: sw3917 時間: 2013-2-8 17:46
http://www.expreview.com/23789.html
作者: lcska02nkc 時間: 2013-2-8 17:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-8 17:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-8 17:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 無敵打擊手 時間: 2013-2-8 18:08
gk110跑分X7377證實為作假!實為兩路680sli的跑分!
http://tieba.baidu.com/p/2154056511
作者: lcska02nkc 時間: 2013-2-8 18:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GinL 時間: 2013-2-8 18:19
噢~~~~欺騙我GE感情.. T^T
作者: s 時間: 2013-2-8 18:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 無敵打擊手 時間: 2013-2-8 18:40
AMD膽肝斷裂
作者: youknowme318 時間: 2013-2-8 18:45
充滿住自我安慰既感覺
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-8 18:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-8 19:04
回復 24# 喬芬‧費曼高
http://finance.yahoo.com/q/bc?s= ... l&q=l&c=Amd
贏左跑分?
作者: 0122326511 時間: 2013-2-8 19:09
還是算了吧~用著現在的顯卡,反正有些遊戲優化的不好在好的顯卡FPS都會降低。
作者: ngnongno 時間: 2013-2-8 19:50
$US 1045
作者: albert_ma 時間: 2013-2-8 21:18
我講左話要PCB圖,下兩樓即刻出現
作者: MirageKnight 時間: 2013-2-8 21:46
如果只係GK110. 咁即係又唔係完全支援DX11.1.
作者: Rain_F 時間: 2013-2-8 22:36
無碼喎
作者: makx 時間: 2013-2-9 01:13
竟然係騎兵, 如果步兵就好了
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-9 01:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvan13 時間: 2013-2-9 22:00
wa
貴到呢..
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-10 01:25
作者: lcska02nkc 時間: 2013-2-10 21:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: myricky 時間: 2013-2-10 21:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-10 22:03
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-11 19:28 編輯
假設780 100分
780 235W 100分 $899
770 180W 80分 $600
7970 xxxW 65分
680 190W 60分
760 130W 55分 $350
750 80W 30分 $200
吾知咁樣定價合吾合理?肥死NV 啦
假設780 100分
780 $499
770 $399
7970 65分
680 60分
760 $250
750 $150
吾知咁樣?amd 會吾會rip
作者: jackwong1987 時間: 2013-2-10 23:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GinL 時間: 2013-2-11 11:48
假設780 100分 7970 65分
780 235W 100分 $899
770 180W 80分 $600
760 130W 55分 $350
750 80W 30分 $200
...
newdayhigh 發表於 2013-2-10 22:03
760分數-太多LA吧..XD
760 要成 3000 真係貴左少少, TI 版就OK..@@!!!
750 TI 要快過 660TI呀..XDDDD 1600我比呀..@@!!
作者: Geek2012 時間: 2013-2-11 11:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-11 12:08
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-11 19:29 編輯
可能係
Titan 235W 100分 $899
780 200W 85分 699
770 160W 70分 $499
7970 xxxW 65分
680 190W 60分
760 120W 55分 $350
750 90W 35分 $199
作者: hioohi 時間: 2013-2-11 14:10
已證實為流料
網爆780Titan的3dmark11分數X7377已被證實作假
http://www.chiphell.com/thread-673905-1-1.html
都係現實D好,同工藝,架構冇大改,perf/watt根本就一下子升甘多
睇反規格,2688CUDA既k20x要降頻去732Mhz先做到235W
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-11 18:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 好好先生 時間: 2013-2-11 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iwbs 時間: 2013-2-11 19:13
http://www.obr-hardware.com/2013 ... t-real-numbers.html

作者: 必殺技 時間: 2013-2-11 20:21
正喎,不過啲GAME商又會跟住出翻啲相應大食嘅GAME
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-11 23:59
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-12 00:02 編輯
離真實現場畫面不遠了
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-12 00:00
回復 45# iwbs
代A fans 覆
吾信
作者: iwbs 時間: 2013-2-12 00:09
本帖最後由 iwbs 於 2013-2-12 00:14 編輯
回復 48# newdayhigh
呢個分我覺得OK可信, 之前7K+個d真係得啖笑, 就睇NV定到幾貴
作者: 無敵打擊手 時間: 2013-2-12 00:18
代n fans 覆
吾信,沒比690還強肯定假的
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-12 00:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-12 00:41
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-12 05:40 編輯
BF3 比較接近了
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-13 23:46
http://www.brightsideofnews.com/ ... 2c-amd-hd-7990.aspx
875MHz 快680 60%

作者: winsel 時間: 2013-2-13 23:51
好快又有新咭....不過D 新咭勁就真係勁好多,但價錢一樣咁攞命@@"
如果可以千零蚊至千五蚊有張中高階, 其實都唔錯, 下下要上到3千,4千甚至更高去買一張咭, 就唔係個個舍得

作者: kan888 時間: 2013-2-14 00:56
本帖最後由 kan888 於 2013-2-14 01:06 編輯
$$1599AUD
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-14 01:01
AUS
作者: 狂人日記 時間: 2013-2-14 02:17
回復 37# newdayhigh
如果780真係超越690但$499呢個定價, AMD一定唔會RIP, 但N記CEO/CFO就好難講, 唔蝕死都比D股東插死
作者: ok041094 時間: 2013-2-14 02:26
780 384bit 6gb 賣8500-9000HKD
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-14 02:27
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-14 02:28 編輯
睇埋#41,可能780 $699
5am NV 公布業績
作者: LinDan 時間: 2013-2-14 10:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: albert_ma 時間: 2013-2-14 12:56
本帖最後由 albert_ma 於 2013-2-14 12:59 編輯
2月18......$8xxx
690應該會降價?
作者: newdayhigh 時間: 2013-2-15 02:26
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-15 02:27 編輯
http://www.xbitlabs.com/news/gra ... _Titan_Reports.html
Asus / EVGA 獨家10,000張
作者: ok041094 時間: 2013-2-15 11:02
回復 62# newdayhigh
全球10000張...
看來定價不會低了

(不過晶片大小是680的1.8倍...良率低吧....)
作者: MirageKnight 時間: 2013-2-15 11:33
果然係全球10000張.
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-15 11:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LinDan 時間: 2013-2-15 12:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johncheung_1984 時間: 2013-2-15 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MirageKnight 時間: 2013-2-15 14:45
全球10000張, 有錢都未必買到.
作者: johncheung_1984 時間: 2013-2-15 14:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: albert_ma 時間: 2013-2-17 23:05


作者: ok041094 時間: 2013-2-17 23:12
回復 70# albert_ma
明天2/18已經是NDA最後一日了
仲唔出圖咩
作者: sam48cf 時間: 2013-2-18 02:30
本帖最後由 sam48cf 於 2013-2-18 02:40 編輯
[attach]1494901[/attach]
[attach]1494898[/attach]
[attach]1494899[/attach]
睇到限制電壓晶片

作者: ramaster 時間: 2013-2-18 05:40
作者: GinL 時間: 2013-2-18 11:33
同等開箱..
作者: Giles 時間: 2013-2-18 11:40
貴到無朋友

