Board logo

標題: [測試] 更新左!!!GTX780無碼跑分+GPUZ圖,GK110上場?!!! [打印本頁]

作者: GinL    時間: 2013-2-8 14:07     標題: 更新左!!!GTX780無碼跑分+GPUZ圖,GK110上場?!!!

[attach]1491668[/attach]

仲高過上次.. = =
GTX 780 今次 7000HKD 一張都唔出奇..
但單芯如果係 4000左近取代 GTX680 真係想買張..@@!!!!
再等埋 GTX 750TI 1XXX出頭GE話, 就真係買黎入文書機..XDXDDD
期待 GTX 750TI 千出頭效能>660TI..
作者: crazybee    時間: 2013-2-8 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GinL    時間: 2013-2-8 14:13

N月....
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-8 14:25

吾信
作者: zefiris    時間: 2013-2-8 14:35

7000HKD
作者: turth    時間: 2013-2-8 14:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 美奈子廚    時間: 2013-2-8 14:57

AMD 8 / 9 系都唔使出了~
turth 發表於 2013-2-8 14:40

出到先算
比你跑到7000分但賣7000有鬼用咩
係叫出來保住單核卡皇個名姐
作者: lcska02nkc    時間: 2013-2-8 15:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2013-2-8 15:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0122326511    時間: 2013-2-8 15:42

問下GTX 780到底在幾月發佈的我都被搞傻了。
作者: albert_ma    時間: 2013-2-8 15:43

有實卡圖先算
作者: 521ztz    時間: 2013-2-8 16:47

2月底
作者: sw3917    時間: 2013-2-8 17:45

本帖最後由 sw3917 於 2013-2-8 17:46 編輯

某非公版GTX Titan显卡PCB曝光




作者: sw3917    時間: 2013-2-8 17:46

http://www.expreview.com/23789.html
作者: lcska02nkc    時間: 2013-2-8 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-2-8 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-2-8 17:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 無敵打擊手    時間: 2013-2-8 18:08

gk110跑分X7377證實為作假!實為兩路680sli的跑分!

http://tieba.baidu.com/p/2154056511


作者: lcska02nkc    時間: 2013-2-8 18:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GinL    時間: 2013-2-8 18:19

噢~~~~欺騙我GE感情.. T^T
作者: s    時間: 2013-2-8 18:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 無敵打擊手    時間: 2013-2-8 18:40

你明唔明, 其實係

連680 SLi 都咁勁

AMD 8 / 9 系都唔使出了~
s 發表於 2013-2-8 18:28



AMD膽肝斷裂
作者: youknowme318    時間: 2013-2-8 18:45

充滿住自我安慰既感覺
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-2-8 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-8 19:04

回復 24# 喬芬‧費曼高


http://finance.yahoo.com/q/bc?s= ... l&q=l&c=Amd


贏左跑分?
作者: 0122326511    時間: 2013-2-8 19:09

還是算了吧~用著現在的顯卡,反正有些遊戲優化的不好在好的顯卡FPS都會降低。
作者: ngnongno    時間: 2013-2-8 19:50

$US 1045
作者: albert_ma    時間: 2013-2-8 21:18

某非公版GTX Titan显卡PCB曝光
sw3917 發表於 8/2/2013 17:45


我講左話要PCB圖,下兩樓即刻出現
作者: MirageKnight    時間: 2013-2-8 21:46

如果只係GK110. 咁即係又唔係完全支援DX11.1.
作者: Rain_F    時間: 2013-2-8 22:36

無碼喎
作者: makx    時間: 2013-2-9 01:13

某非公版GTX Titan显卡PCB曝光
sw3917 發表於 2013-2-8 17:45



    竟然係騎兵, 如果步兵就好了
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-2-9 01:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvan13    時間: 2013-2-9 22:00

wa
貴到呢..
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-10 01:25

快670 八成,快680七成,快7970六成
作者: lcska02nkc    時間: 2013-2-10 21:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: myricky    時間: 2013-2-10 21:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-10 22:03

本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-11 19:28 編輯

假設780 100分
780 235W 100分 $899
770 180W 80分 $600
7970 xxxW 65分
680 190W 60分
760 130W 55分 $350
750 80W 30分 $200

吾知咁樣定價合吾合理?肥死NV 啦

假設780 100分
780 $499
770 $399
7970 65分
680 60分
760 $250
750 $150

吾知咁樣?amd 會吾會rip
作者: jackwong1987    時間: 2013-2-10 23:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GinL    時間: 2013-2-11 11:48

假設780 100分 7970 65分
780 235W 100分 $899
770 180W 80分 $600
760 130W 55分 $350
750 80W 30分 $200
...
newdayhigh 發表於 2013-2-10 22:03


760分數-太多LA吧..XD
760 要成 3000 真係貴左少少, TI 版就OK..@@!!!
750 TI 要快過 660TI呀..XDDDD 1600我比呀..@@!!
作者: Geek2012    時間: 2013-2-11 11:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-11 12:08

本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-11 19:29 編輯

可能係
Titan 235W 100分 $899
780 200W 85分 699
770 160W 70分 $499
7970 xxxW 65分
680 190W 60分
760 120W 55分 $350
750 90W 35分 $199
作者: hioohi    時間: 2013-2-11 14:10

已證實為流料
網爆780Titan的3dmark11分數X7377已被證實作假
http://www.chiphell.com/thread-673905-1-1.html

都係現實D好,同工藝,架構冇大改,perf/watt根本就一下子升甘多
睇反規格,2688CUDA既k20x要降頻去732Mhz先做到235W
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-2-11 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 好好先生    時間: 2013-2-11 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iwbs    時間: 2013-2-11 19:13

http://www.obr-hardware.com/2013 ... t-real-numbers.html


作者: 必殺技    時間: 2013-2-11 20:21

正喎,不過啲GAME商又會跟住出翻啲相應大食嘅GAME
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-11 23:59

本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-12 00:02 編輯
正喎,不過啲GAME商又會跟住出翻啲相應大食嘅GAME
必殺技 發表於 2013-2-11 20:21



離真實現場畫面不遠了
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-12 00:00

回復 45# iwbs


代A fans 覆

吾信
作者: iwbs    時間: 2013-2-12 00:09

本帖最後由 iwbs 於 2013-2-12 00:14 編輯

回復 48# newdayhigh


    呢個分我覺得OK可信, 之前7K+個d真係得啖笑, 就睇NV定到幾貴
作者: 無敵打擊手    時間: 2013-2-12 00:18

回復  iwbs


代A fans 覆

吾信
newdayhigh 發表於 2013-2-12 00:00



 代n fans 覆 
   
吾信,沒比690還強肯定假的
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-2-12 00:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-12 00:41

本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-12 05:40 編輯
有排~~~我仲係覺得好假
電腦出黎果D只可以叫靚, 唔可以叫真實
喬芬‧費曼高 發表於 2013-2-12 00:35



BF3 比較接近了
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-13 23:46

http://www.brightsideofnews.com/ ... 2c-amd-hd-7990.aspx

875MHz 快680 60%
作者: winsel    時間: 2013-2-13 23:51

好快又有新咭....不過D 新咭勁就真係勁好多,但價錢一樣咁攞命@@"
如果可以千零蚊至千五蚊有張中高階, 其實都唔錯, 下下要上到3千,4千甚至更高去買一張咭, 就唔係個個舍得
作者: kan888    時間: 2013-2-14 00:56

本帖最後由 kan888 於 2013-2-14 01:06 編輯

$$1599AUD
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-14 01:01

$$1599USD
kan888 發表於 2013-2-14 00:56



AUS
作者: 狂人日記    時間: 2013-2-14 02:17

回復 37# newdayhigh

如果780真係超越690但$499呢個定價, AMD一定唔會RIP, 但N記CEO/CFO就好難講, 唔蝕死都比D股東插死
作者: ok041094    時間: 2013-2-14 02:26

780 384bit 6gb 賣8500-9000HKD
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-14 02:27

本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-14 02:28 編輯
回復  newdayhigh

如果780真係超越690但$499呢個定價, AMD一定唔會RIP, 但N記CEO/CFO就好難講, 唔蝕死都 ...
狂人日記 發表於 2013-2-14 02:17



睇埋#41,可能780 $699

5am NV 公布業績
作者: LinDan    時間: 2013-2-14 10:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: albert_ma    時間: 2013-2-14 12:56

本帖最後由 albert_ma 於 2013-2-14 12:59 編輯

2月18......$8xxx

690應該會降價?
作者: newdayhigh    時間: 2013-2-15 02:26

本帖最後由 newdayhigh 於 2013-2-15 02:27 編輯

http://www.xbitlabs.com/news/gra ... _Titan_Reports.html

Asus / EVGA 獨家10,000張
作者: ok041094    時間: 2013-2-15 11:02

回復 62# newdayhigh
全球10000張...
看來定價不會低了
(不過晶片大小是680的1.8倍...良率低吧....)
作者: MirageKnight    時間: 2013-2-15 11:33

果然係全球10000張.
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-2-15 11:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LinDan    時間: 2013-2-15 12:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johncheung_1984    時間: 2013-2-15 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MirageKnight    時間: 2013-2-15 14:45

儲定銀彈都得喇
johncheung_1984 發表於 2013-2-15 12:39



    全球10000張, 有錢都未必買到.
作者: johncheung_1984    時間: 2013-2-15 14:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: albert_ma    時間: 2013-2-17 23:05





作者: ok041094    時間: 2013-2-17 23:12

回復 70# albert_ma
明天2/18已經是NDA最後一日了
仲唔出圖咩
作者: sam48cf    時間: 2013-2-18 02:30

本帖最後由 sam48cf 於 2013-2-18 02:40 編輯

[attach]1494901[/attach]
[attach]1494898[/attach]
[attach]1494899[/attach]
睇到限制電壓晶片
作者: ramaster    時間: 2013-2-18 05:40

等開箱~
作者: GinL    時間: 2013-2-18 11:33

同等開箱..
作者: Giles    時間: 2013-2-18 11:40

貴到無朋友





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2