Board logo

標題: [開箱] 首發 galaxy gtx 780ti hof 加超頻 [打印本頁]

作者: chun20077    時間: 2014-2-22 20:28     標題: 首發 galaxy gtx 780ti hof 加超頻

本帖最後由 chun20077 於 2014-2-24 17:52 編輯

等一等 就快
我病到係床上















3d mark 跑分 未超

3d 11 未超

3D OC CORE 1.2 MEM 1.9

3D OC CORE 1265 MEM 1905

重要:用spinter cell +assassins black flag 換bf4 快手 要老實唔好昆
作者: hui20299    時間: 2014-2-22 20:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 莎月美希    時間: 2014-2-22 20:34

米王加油
作者: jask110a    時間: 2014-2-22 20:39

支持開箱
之前都想買galaxy 不過等唔切 最後買左inno3d
作者: ritztseung    時間: 2014-2-22 21:12

等睇開箱
作者: jk47    時間: 2014-2-22 21:31

hof系列
作者: etlok    時間: 2014-2-23 00:25

留名睇米王開箱
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 01:07

希望玩omsi2 唔好lag
作者: 541023    時間: 2014-2-23 01:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui20299    時間: 2014-2-23 01:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 14:38

一陣unboxing
作者: AL131    時間: 2014-2-23 15:48

希望玩omsi2 唔好lag
chun20077 發表於 23-2-2014 01:07


玩omsi2用1080我張270X頂唔頂到?
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 15:50

回復 12# AL131


    我玩OMSI2 1080P GTX780 頂唔到
作者: AL131    時間: 2014-2-23 15:51

回復  AL131


    我玩OMSI2 1080P GTX780 頂唔到
chun20077 發表於 23-2-2014 15:50


你張780有幾多RAM?
作者: 1112311123    時間: 2014-2-23 15:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 15:54

回復 14# AL131


    3
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 15:54

回復 15# 1112311123


    5XXX
作者: 1112311123    時間: 2014-2-23 15:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 15:59

回復 18# 1112311123


    同我BUDGET 左右
作者: 1112311123    時間: 2014-2-23 16:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 16:01

本帖最後由 chun20077 於 2014-2-23 16:38 編輯

回復 20# 1112311123


  . 腦場冇得賣咩
作者: 1112311123    時間: 2014-2-23 16:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 16:07

有冇人要 splinter cell 同assassins black flag. 可以用其他game code 換 我要bf4
作者: Love_M_2000    時間: 2014-2-23 17:21

有冇人要 splinter cell 同assassins black flag. 可以用其他game code 換 我要bf4
chun20077 發表於 2014-2-23 16:07

Ching你試下你個code用唔用到先啦,因為宜家NV個面好似有問題 個code換唔到game
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 17:29

回復 24# Love_M_2000


我想要BF4
    我怕我用左你地用唔到...
作者: Love_M_2000    時間: 2014-2-23 17:34

回復  Love_M_2000


我想要BF4
    我怕我用左你地用唔到...
chun20077 發表於 2014-2-23 17:29

唔會 , 因為個code要你係NV個官網登記左之後佢先會比令一個code你去down game!!
我就係個code用唔到 , 但batman個個就用到
PS.我都係尋日買
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 17:37

本帖最後由 chun20077 於 2014-2-23 17:40 編輯

回復 26# Love_M_2000


    batman 唔係過左期咩 31/1
我們目前無法提供遊戲序號,請稍後再重試。
作者: Love_M_2000    時間: 2014-2-23 17:48

回復  Love_M_2000


    batman 唔係過左期咩 31/1
我們目前無法提供遊戲序號,請稍後再重試。 ...
chun20077 發表於 2014-2-23 17:37

Batman我尋晚成功用到 但係Splinter Cell同Assasssins Black Flag就用唔到
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 17:49

回復 28# Love_M_2000


    Batman你果張係31/1 end??
作者: 1112311123    時間: 2014-2-23 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Love_M_2000    時間: 2014-2-23 18:09

回復 30# 1112311123

Yes

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 1112311123    時間: 2014-2-23 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anakin826    時間: 2014-2-23 19:28

睇到流哂口水,塊back plate好似幾厚吓
c兄再超吓佢

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: eddyice    時間: 2014-2-23 19:32

塊板會唔會好重
作者: alan2200    時間: 2014-2-23 19:43

原來hof系列都幾型仔
作者: reset2    時間: 2014-2-23 20:21

本帖最後由 reset2 於 2014-2-23 20:27 編輯

回復 1# chun20077
恭喜師兄,又入高階嘢玩
$6000樓下????幾抵
米王
作者: Love_M_2000    時間: 2014-2-23 22:06

你過左期?
1112311123 發表於 2014-2-23 18:18

我個張係應該係過左期 但唔知點解用到

[個code已經用左]
作者: 1112311123    時間: 2014-2-23 22:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Love_M_2000    時間: 2014-2-23 22:21

買個陣睇清楚呀... 睇下有冇得換返
1112311123 發表於 2014-2-23 22:10

我反覆試左差不多10次以上 , 都係同一個問題 "The redemption form is currently down for maintenance. Please come back soon."
我明天打去代理問下咩問題 如果個code有問題睇下有冇得換
因為張野仲未到期 , February 28 , 2014 deadline.
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 22:50

回復 37# Love_M_2000


    幾時入
作者: god_snowman    時間: 2014-2-23 22:58

Silve + White looks so nice @@
作者: Love_M_2000    時間: 2014-2-23 23:09

回復  Love_M_2000


    幾時入
chun20077 發表於 2014-2-23 22:50

尋日,不過無咩時間開箱 , 只係換左啲game先
明天可能會出個post 寫個開箱文同test下
作者: chun20077    時間: 2014-2-23 23:36

明天c下超 我諗p15000 應該得
作者: johnchan985    時間: 2014-2-24 03:01

HOF...正嘢
作者: Australis    時間: 2014-2-24 11:34

啲散熱管好似健壯既肌肉 SEXY!
作者: ericim    時間: 2014-2-24 13:16

good card and thank you for your sharing!
作者: chun20077    時間: 2014-2-24 17:53

OC YET
作者: cleverandy    時間: 2014-2-24 23:54

個卡頂啲字識著燈喎~ 幾型下!!!
作者: kope    時間: 2014-2-25 07:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2