作者: chun20077 時間: 2014-2-22 20:28 標題: 首發 galaxy gtx 780ti hof 加超頻
本帖最後由 chun20077 於 2014-2-24 17:52 編輯
等一等
我病到係床上















3d mark 跑分 未超

3d 11 未超

3D OC CORE 1.2 MEM 1.9

3D OC CORE 1265 MEM 1905

重要:用spinter cell +assassins black flag 換bf4 快手 要老實唔好昆
作者: hui20299 時間: 2014-2-22 20:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 莎月美希 時間: 2014-2-22 20:34
作者: jask110a 時間: 2014-2-22 20:39
支持開箱
之前都想買galaxy 不過等唔切 最後買左inno3d
作者: ritztseung 時間: 2014-2-22 21:12
等睇開箱

作者: jk47 時間: 2014-2-22 21:31
hof系列
作者: etlok 時間: 2014-2-23 00:25
留名睇米王開箱
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 01:07
希望玩omsi2 唔好lag
作者: 541023 時間: 2014-2-23 01:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui20299 時間: 2014-2-23 01:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 14:38
一陣unboxing
作者: AL131 時間: 2014-2-23 15:48
玩omsi2用1080我張270X頂唔頂到?
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 15:50
回復 12# AL131
我玩OMSI2 1080P GTX780 頂唔到
作者: AL131 時間: 2014-2-23 15:51
你張780有幾多RAM?
作者: 1112311123 時間: 2014-2-23 15:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 15:54
回復 14# AL131
3
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 15:54
回復 15# 1112311123
5XXX
作者: 1112311123 時間: 2014-2-23 15:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 15:59
回復 18# 1112311123
同我BUDGET 左右
作者: 1112311123 時間: 2014-2-23 16:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 16:01
本帖最後由 chun20077 於 2014-2-23 16:38 編輯
回復 20# 1112311123
. 腦場冇得賣咩
作者: 1112311123 時間: 2014-2-23 16:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 16:07
有冇人要 splinter cell 同assassins black flag. 可以用其他game code 換 我要bf4
作者: Love_M_2000 時間: 2014-2-23 17:21
Ching你試下你個code用唔用到先啦,因為宜家NV個面好似有問題 個code換唔到game
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 17:29
回復 24# Love_M_2000
我想要BF4
我怕我用左你地用唔到...
作者: Love_M_2000 時間: 2014-2-23 17:34
唔會 , 因為個code要你係NV個官網登記左之後佢先會比令一個code你去down game!!
我就係個code用唔到 , 但batman個個就用到

PS.我都係尋日買
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 17:37
本帖最後由 chun20077 於 2014-2-23 17:40 編輯
回復 26# Love_M_2000
batman 唔係過左期咩 31/1
我們目前無法提供遊戲序號,請稍後再重試。
作者: Love_M_2000 時間: 2014-2-23 17:48
Batman我尋晚成功用到 但係Splinter Cell同Assasssins Black Flag就用唔到
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 17:49
回復 28# Love_M_2000
Batman你果張係31/1 end??
作者: 1112311123 時間: 2014-2-23 17:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Love_M_2000 時間: 2014-2-23 18:09
回復 30# 1112311123
Yes
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 1112311123 時間: 2014-2-23 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anakin826 時間: 2014-2-23 19:28
睇到流哂口水
c兄再超吓佢
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: eddyice 時間: 2014-2-23 19:32
塊板會唔會好重
作者: alan2200 時間: 2014-2-23 19:43
原來hof系列都幾型仔
作者: reset2 時間: 2014-2-23 20:21
本帖最後由 reset2 於 2014-2-23 20:27 編輯
回復 1# chun20077
恭喜師兄,又入高階嘢玩
$6000樓下????幾抵
米王
作者: Love_M_2000 時間: 2014-2-23 22:06
我個張係應該係過左期 但唔知點解用到

[個code已經用左]
作者: 1112311123 時間: 2014-2-23 22:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Love_M_2000 時間: 2014-2-23 22:21
我反覆試左差不多10次以上 , 都係同一個問題 "The redemption form is currently down for maintenance. Please come back soon."
我明天打去代理問下咩問題 如果個code有問題睇下有冇得換
因為張野仲未到期 , February 28 , 2014 deadline.
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 22:50
回復 37# Love_M_2000
幾時入
作者: god_snowman 時間: 2014-2-23 22:58
Silve + White looks so nice @@
作者: Love_M_2000 時間: 2014-2-23 23:09
尋日,不過無咩時間開箱 , 只係換左啲game先

明天可能會出個post 寫個開箱文同test下
作者: chun20077 時間: 2014-2-23 23:36
明天c下超 我諗p15000 應該得
作者: johnchan985 時間: 2014-2-24 03:01
HOF...正嘢
作者: Australis 時間: 2014-2-24 11:34
啲散熱管好似健壯既肌肉 SEXY!
作者: ericim 時間: 2014-2-24 13:16
good card and thank you for your sharing!
作者: chun20077 時間: 2014-2-24 17:53
OC YET
作者: cleverandy 時間: 2014-2-24 23:54
個卡頂啲字識著燈喎~ 幾型下!!!
作者: kope 時間: 2014-2-25 07:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

