Board logo

標題: 7970 matrix-p今日換散熱膏時順手改改ram散熱 [打印本頁]

作者: henrietta    時間: 2014-9-14 17:55     標題: 7970 matrix-p今日換散熱膏時順手改改ram散熱

本帖最後由 henrietta 於 2014-9-14 17:57 編輯



最近開冷氣打機都成74度咁上下
心想係時候換散熱膏了
一打開見到散熱膏硬哂.....
換完散熱膏後68度咁上下
順手改改ram散熱
作者: alaneason    時間: 2014-9-15 14:41

How long have you been using this card?
作者: henrietta    時間: 2014-9-15 14:50

How long have you been using this card?
alaneason 發表於 2014-9-15 14:41

10個月左右
作者: alaneason    時間: 2014-9-15 15:00

That soon?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2