作者: AL131 時間: 2016-8-1 19:55 標題: 還是覺得N卡最好,MSI GTX1060 GAMING X
本帖最後由 AL131 於 2016-8-3 21:37 編輯

我頂唔順RX480熱力,決定同RX480講88

開箱圖在 56#
作者: monk027 時間: 2016-8-1 19:56
點解唔買ZOTAC?
作者: INVIN 時間: 2016-8-1 19:58
你張公版full load 幾度?
真係唔好用公版
作者: EyeOfMagic 時間: 2016-8-1 20:05
公版個散熱器根本係垃圾
作者: AL131 時間: 2016-8-1 20:08
回覆 2# monk027
我想買有背板既卡
作者: AL131 時間: 2016-8-1 20:08
8X度,攪到我間房都興晒
作者: bibilubi 時間: 2016-8-1 20:09
室溫25度
[attach]1910246[/attach]
原裝散熱,
待機 38~40度(3000轉)
待機 50~60度(1000轉)
full load, 唔會80度, 但5000轉
[attach]1910247[/attach]
嗯, 待機室溫
full load 40度樓下
作者: 沙盒A 時間: 2016-8-1 20:15
本帖最後由 沙盒A 於 2016-8-1 20:16 編輯
公板垃圾
sapphire個張nitro超完都係得7x度
xfx再低d
作者: PheniX01 時間: 2016-8-1 20:40
我張EVGA 1070 SC超完都唔過80,風扇未上過1000rpm...
作者: azxsdqw 時間: 2016-8-1 20:51
公版同非公比

作者: HTC050505 時間: 2016-8-1 20:55
作者: ken1971 時間: 2016-8-1 20:55
N card顏色咁淡, 玩遊戲,睇戲用N card根本係虐待自己!!!
作者: AL131 時間: 2016-8-1 20:57


睇唔睇到有咩分別?

作者: AL131 時間: 2016-8-1 20:58
A卡非公都要屎啦

作者: ymlau0602 時間: 2016-8-1 20:59
睇到
作者: anakin826 時間: 2016-8-1 21:02
應該係上n 下a
作者: Once 時間: 2016-8-1 21:02
下面深色d
by 我嘅EIZO mon
作者: bihari 時間: 2016-8-1 21:05
同一張黎?
作者: hui20299 時間: 2016-8-1 21:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL131 時間: 2016-8-1 21:15
一張480一張1060
作者: 超仔哥 時間: 2016-8-1 21:15
ching我頭先都買左msi 1060 gaming x ,不過係漢科保
作者: bihari 時間: 2016-8-1 21:17
我中意上面果張多d
作者: PheniX01 時間: 2016-8-1 21:17
只要光暗對比大呢度D人就會覺得好好睇,最好黑色死黑白色死白
我自己鐘意上面
作者: naomi 時間: 2016-8-1 21:59
一個字邊實
一個字邊化 ....
好多人要驗目 ...

作者: ahtung9323 時間: 2016-8-1 22:11
我諗唔係公唔公版比較既問題..
a卡本身的確就係熱d
咁你張卡本身發熱係勁
咪又係散係間房
唔通散出街咩.....
作者: sacrilegium 時間: 2016-8-1 22:14
回覆 13# AL131
明顯下面A卡了,顏色好好多
作者: bibilubi 時間: 2016-8-1 22:14
本身張卡唔熱
係個散熱器差+散熱膏太厚太多 積熱
一換攪掂哂
作者: AL131 時間: 2016-8-1 22:31
真係巧大張

作者: PheniX01 時間: 2016-8-1 22:39
本帖最後由 PheniX01 於 2016-8-1 22:40 編輯
post-processing問題,sharpening呢家野容乜易,你鐘意N卡都可以推爆佢,實過水泥添
推sharpening個種唔自然既界手拮眼到死
作者: boyo3 時間: 2016-8-1 22:49
比色彩
A卡 VS N卡 = NIKON VS CANNON
一樣的道理
作者: aeolian2009 時間: 2016-8-1 22:51
好明顯波。一眼睇出
作者: greatnews 時間: 2016-8-1 23:02
我LIKE下面果張,
上面果張D人好似影死人照...
作者: Daysuky190 時間: 2016-8-2 00:37
回覆 28# AL131
我都用緊呢個機箱
裝driver好麻煩 要買光碟機
作者: Grizzlee 時間: 2016-8-2 00:51
下面d 色沉 好多
作者: Grizzlee 時間: 2016-8-2 00:52
上面果張淡好多
作者: 關心研究所 時間: 2016-8-2 00:57
呢個明顯係公版問題
作者: 究極之普通人 時間: 2016-8-2 04:35
下面唔夠自然,上面似調教佢
深色淺色好睇D 好個人
唔係深色就叫靚..........
作者: tsehung 時間: 2016-8-2 06:53
我就覺得淺色d好,下面嗰張d人塊面,好似比滾水淥完嚟咁............
作者: kiyoshi0 時間: 2016-8-2 08:29
下面果張比上面果張朦,我選上面既
作者: kiyoshi0 時間: 2016-8-2 08:32
上面果張sharp D,比較討好
作者: sniperX 時間: 2016-8-2 10:37
Canon同Nikon分別.
作者: mingming123 時間: 2016-8-2 10:54
有冇人知個cpu 風扇咩名堂?
作者: bibilubi 時間: 2016-8-2 11:03
Sliver Stone TD03-E
作者: mingming123 時間: 2016-8-2 11:08
Thanks 大大
作者: 852青年 時間: 2016-8-2 11:13
上圖化妝後(偏白) , 下圖化妝前
作者: DJAMU 時間: 2016-8-2 11:21
我鐘意上面個張, 下面個張多左個 "按0由頭開始"

作者: manhoi 時間: 2016-8-2 12:02
回覆 23# PheniX01
講得冇錯 大部份人只係識分黑白
作者: Umaru 時間: 2016-8-2 12:04
盲架? 下面明顯好D
作者: 掃馬想機 時間: 2016-8-2 12:14
上面果張清的
作者: issachar 時間: 2016-8-2 15:26
都係果句,色水可以 tune, performance 要 tune 要減 detail...
我唔排除有人會衝出黎話咁多 detail 你睇得哂咩...

作者: gserli 時間: 2016-8-2 16:12
可以公佈兩張圖有分別嘅原因未
via HKEPC Reader for Android
作者: issachar 時間: 2016-8-2 16:49
講黎講去咪又係話 A 卡靚過 N 卡, 老黃多人買因為比錢落廣告同多傻仔信.
作者: issachar 時間: 2016-8-2 18:43
唔需要原因嫁,A 卡就是靚. N 卡是雞是公廁

作者: AL131 時間: 2016-8-3 14:21
上A下N
作者: doppelganger 時間: 2016-8-3 14:35
下圖看林峰塊面深色D囉(Z5p)
作者: AL131 時間: 2016-8-3 19:53
整埋開箱文先

配件

主角


強化背板

有DVI X1,HDMI X1,DP X3

採用8PIN供電


顯卡資料

H264硬解測試,比起RX480涼20度咁制


作者: Ronaldino 時間: 2016-8-3 20:19
480 公版散熱係差,所以先差20度姐,如果用 msi 480 gaming 比温度應該只差5度,咁比温度先公平麻
作者: AL131 時間: 2016-8-3 20:47
呢張1060既溫度係H264硬解時風扇仍然係0 DB
風扇開埋仲低幾度丫
作者: ironmonkey 時間: 2016-8-3 20:55
室溫如何? 有差別嗎?
作者: AL131 時間: 2016-8-3 21:04
27度, 冇開冷氣
作者: doppelganger 時間: 2016-8-3 21:22
之前幾日室温有成32度wo
作者: azxsdqw 時間: 2016-8-3 21:32
足料1070張張都要30cm

作者: AL131 時間: 2016-8-3 21:33
張卡我喺打風之前買既
打風時邊有30度
作者: Umaru 時間: 2016-8-5 02:42
http://www.hkepc.com/forum/redir ... o=lastpost#lastpost
你~~~~~~

作者: Ronaldino 時間: 2016-8-5 09:15
搞咩又想換番 RX480?
作者: Frozen 時間: 2016-8-5 11:09
出售原因:想換RX480非公?????
作者: ymlau0602 時間: 2016-8-5 11:10
還是覺得N卡最好,MSI GTX1060 GAMING X
作者: Maze 時間: 2016-8-5 11:39
阿媽,好亂呀
作者: tony08471 時間: 2016-8-5 11:40
a卡公版是垃圾
以前張4850公版燒過
作者: Maze 時間: 2016-8-5 11:40
本帖最後由 Maze 於 2016-8-5 11:44 編輯
BYEBYE 480 公> 換1060非公 > 賣1060非公為左買480非公
真係貪過癮換來換去...
作者: 晒gas 時間: 2016-8-5 11:40
樓主跟風
作者: DJAMU 時間: 2016-8-5 12:46
其實有Ching 一早估到

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 45&pid=35203551
作者: naomi 時間: 2016-8-5 12:51
唔多打機
e"個系好正常選擇 .
作者: Tenzin 時間: 2016-8-5 13:57
從樓主的案例來睇
呢度D網友講的野, 有幾多成可以相信的?
講到尾最後都係為左「利益」兩個字
作者: AL131 時間: 2016-8-5 15:35
回覆 65# Ronaldino
玩模擬GAME得30FPS

作者: AL131 時間: 2016-8-5 15:38
回覆 70# Maze
其實唔換都得,除非唔玩果隻GAME
作者: hui20299 時間: 2016-8-5 21:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bibilubi 時間: 2016-8-6 14:31
樓主咁搵法好哂錢
via HKEPC Reader for Android
作者: ymlau0602 時間: 2016-8-6 14:36
左賣右賣, 其實已經買得到張 1070
作者: bibilubi 時間: 2016-8-6 14:45
不過試哂咁多隻又幾好玩既
via HKEPC Reader for Android
作者: AL131 時間: 2016-8-6 16:55
決定唔賣
作者: ymlau0602 時間: 2016-8-6 17:07
A/N雜交?
作者: hui20299 時間: 2016-8-6 17:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: atenza 時間: 2016-8-6 17:14
其實可唔可以同時插哂兩張, 要用既時候至好似電製咁"啪"著佢
咁咪一般用時就唔高温,
要打模擬GAME時又"啪"返去夠frame數既卡
咁咪幾好

另外, 我揀上面果張, sharp d, 樓主可以講邊張係A定N未?
作者: AL131 時間: 2016-8-6 17:33
我用ITX冇得雜交

作者: AL131 時間: 2016-8-6 17:34
上A下N
作者: AL131 時間: 2016-8-6 17:36
回覆 85# atenza
換左版本即係變番60FPS
正晒
作者: ymlau0602 時間: 2016-8-6 19:59
樓主 keep兩張卡?
作者: AL131 時間: 2016-8-6 20:07
480賣左囉
而家得r7 370同gtx1060
作者: geffon 時間: 2016-8-8 14:54
樓主個機箱同水冷咩名堂
作者: AL131 時間: 2016-8-8 16:08
Fractal Design Define Nano S
本人開箱文:http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2264732
水冷好似係SILVERSTORE TD03E
作者: stnawu9no 時間: 2016-8-8 19:43
回覆 76# AL131
咩GAME黎?
作者: AL131 時間: 2016-8-8 19:47
LOW B GAME
作者: dom 時間: 2016-8-9 23:04
你玩邊隻
Cities Skyline ?
作者: dom 時間: 2016-8-9 23:04
高達?
作者: AL131 時間: 2016-8-9 23:18
類似火車駕駛模擬

