Board logo

標題: [開箱] 還是覺得N卡最好,MSI GTX1060 GAMING X [打印本頁]

作者: AL131    時間: 2016-8-1 19:55     標題: 還是覺得N卡最好,MSI GTX1060 GAMING X

本帖最後由 AL131 於 2016-8-3 21:37 編輯



我頂唔順RX480熱力,決定同RX480講88


開箱圖在 56#
作者: monk027    時間: 2016-8-1 19:56

點解唔買ZOTAC?
作者: INVIN    時間: 2016-8-1 19:58

你張公版full load 幾度?
真係唔好用公版
作者: EyeOfMagic    時間: 2016-8-1 20:05

公版個散熱器根本係垃圾
作者: AL131    時間: 2016-8-1 20:08

回覆 2# monk027

我想買有背板既卡
作者: AL131    時間: 2016-8-1 20:08

你張公版full load 幾度?
真係唔好用公版
INVIN 發表於 1-8-2016 19:58


8X度,攪到我間房都興晒
作者: bibilubi    時間: 2016-8-1 20:09

室溫25度

[attach]1910246[/attach]
原裝散熱,
待機 38~40度(3000轉)
待機 50~60度(1000轉)
full load, 唔會80度, 但5000轉

[attach]1910247[/attach]
嗯, 待機室溫
full load 40度樓下
作者: 沙盒A    時間: 2016-8-1 20:15

本帖最後由 沙盒A 於 2016-8-1 20:16 編輯

公板垃圾
sapphire個張nitro超完都係得7x度
xfx再低d
作者: PheniX01    時間: 2016-8-1 20:40

我張EVGA 1070 SC超完都唔過80,風扇未上過1000rpm...
作者: azxsdqw    時間: 2016-8-1 20:51

公版同非公比
作者: HTC050505    時間: 2016-8-1 20:55

睇黎你遲早又會放埋張1060
作者: ken1971    時間: 2016-8-1 20:55

N card顏色咁淡, 玩遊戲,睇戲用N card根本係虐待自己!!!
作者: AL131    時間: 2016-8-1 20:57

N card顏色咁淡, 玩遊戲,睇戲用N card根本係虐待自己!!!
ken1971 發表於 1-8-2016 20:55




睇唔睇到有咩分別?
作者: AL131    時間: 2016-8-1 20:58

公版同非公比
azxsdqw 發表於 1-8-2016 20:51


A卡非公都要屎啦
作者: ymlau0602    時間: 2016-8-1 20:59

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57



    睇到
作者: anakin826    時間: 2016-8-1 21:02

應該係上n 下a
作者: Once    時間: 2016-8-1 21:02

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57

下面深色d

by 我嘅EIZO mon
作者: bihari    時間: 2016-8-1 21:05

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57



   同一張黎?  
作者: hui20299    時間: 2016-8-1 21:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL131    時間: 2016-8-1 21:15

同一張黎?
bihari 發表於 1-8-2016 21:05


一張480一張1060
作者: 超仔哥    時間: 2016-8-1 21:15

ching我頭先都買左msi 1060 gaming x ,不過係漢科保
作者: bihari    時間: 2016-8-1 21:17

一張480一張1060
AL131 發表於 2016-8-1 21:15



    我中意上面果張多d
作者: PheniX01    時間: 2016-8-1 21:17

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57



只要光暗對比大呢度D人就會覺得好好睇,最好黑色死黑白色死白
我自己鐘意上面
作者: naomi    時間: 2016-8-1 21:59

一個字邊實
一個字邊化 ....
好多人要驗目 ...
作者: ahtung9323    時間: 2016-8-1 22:11

我諗唔係公唔公版比較既問題..
a卡本身的確就係熱d
咁你張卡本身發熱係勁
咪又係散係間房
唔通散出街咩.....
作者: sacrilegium    時間: 2016-8-1 22:14

回覆 13# AL131
明顯下面A卡了,顏色好好多
作者: bibilubi    時間: 2016-8-1 22:14

我諗唔係公唔公版比較既問題..
a卡本身的確就係熱d
咁你張卡本身發熱係勁
咪又係散係間房
唔通散出街咩.... ...
ahtung9323 發表於 2016-8-1 22:11


本身張卡唔熱
係個散熱器差+散熱膏太厚太多 積熱
一換攪掂哂
作者: AL131    時間: 2016-8-1 22:31

真係巧大張

作者: PheniX01    時間: 2016-8-1 22:39

本帖最後由 PheniX01 於 2016-8-1 22:40 編輯
一個字邊實
一個字邊化 ....
好多人要驗目 ...
naomi 發表於 2016-8-1 21:59



post-processing問題,sharpening呢家野容乜易,你鐘意N卡都可以推爆佢,實過水泥添
推sharpening個種唔自然既界手拮眼到死
作者: boyo3    時間: 2016-8-1 22:49

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57


比色彩

A卡 VS N卡 = NIKON VS CANNON

一樣的道理
作者: aeolian2009    時間: 2016-8-1 22:51

好明顯波。一眼睇出
作者: greatnews    時間: 2016-8-1 23:02

我LIKE下面果張,
上面果張D人好似影死人照...
作者: Daysuky190    時間: 2016-8-2 00:37

回覆 28# AL131

我都用緊呢個機箱
裝driver好麻煩 要買光碟機
作者: Grizzlee    時間: 2016-8-2 00:51

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57



    下面d 色沉 好多
作者: Grizzlee    時間: 2016-8-2 00:52

我LIKE下面果張,
上面果張D人好似影死人照...
greatnews 發表於 2016-8-1 23:02



    上面果張淡好多
作者: 關心研究所    時間: 2016-8-2 00:57

呢個明顯係公版問題
作者: 究極之普通人    時間: 2016-8-2 04:35

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57



    下面唔夠自然,上面似調教佢

深色淺色好睇D 好個人

唔係深色就叫靚..........
作者: tsehung    時間: 2016-8-2 06:53

我就覺得淺色d好,下面嗰張d人塊面,好似比滾水淥完嚟咁............
作者: kiyoshi0    時間: 2016-8-2 08:29

下面果張比上面果張朦,我選上面既
作者: kiyoshi0    時間: 2016-8-2 08:32

上面果張sharp D,比較討好
作者: sniperX    時間: 2016-8-2 10:37

睇到
ymlau0602 發表於 2016-8-1 20:59


Canon同Nikon分別.
作者: mingming123    時間: 2016-8-2 10:54

真係巧大張
AL131 發表於 2016-8-1 22:31



    有冇人知個cpu 風扇咩名堂?
作者: bibilubi    時間: 2016-8-2 11:03

有冇人知個cpu 風扇咩名堂?
mingming123 發表於 2016-8-2 10:54



Sliver Stone TD03-E   
作者: mingming123    時間: 2016-8-2 11:08

Sliver Stone TD03-E
bibilubi 發表於 2016-8-2 11:03



    Thanks 大大
作者: 852青年    時間: 2016-8-2 11:13

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57


上圖化妝後(偏白) , 下圖化妝前
作者: DJAMU    時間: 2016-8-2 11:21

我鐘意上面個張, 下面個張多左個 "按0由頭開始"
作者: manhoi    時間: 2016-8-2 12:02

回覆 23# PheniX01
講得冇錯 大部份人只係識分黑白
作者: Umaru    時間: 2016-8-2 12:04

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57


盲架? 下面明顯好D
作者: 掃馬想機    時間: 2016-8-2 12:14

睇唔睇到有咩分別?
AL131 發表於 2016-8-1 20:57


上面果張清的
作者: issachar    時間: 2016-8-2 15:26

都係果句,色水可以 tune, performance 要 tune 要減 detail...

我唔排除有人會衝出黎話咁多 detail 你睇得哂咩...
作者: gserli    時間: 2016-8-2 16:12

可以公佈兩張圖有分別嘅原因未

via HKEPC Reader for Android
作者: issachar    時間: 2016-8-2 16:49

可以公佈兩張圖有分別嘅原因未

via HKEPC Reader for Android
gserli 發表於 2016-8-2 16:12


講黎講去咪又係話 A 卡靚過 N 卡, 老黃多人買因為比錢落廣告同多傻仔信.
作者: issachar    時間: 2016-8-2 18:43

可以公佈兩張圖有分別嘅原因未

via HKEPC Reader for Android
gserli 發表於 2016-8-2 16:12


唔需要原因嫁,A 卡就是靚. N 卡是雞是公廁
作者: AL131    時間: 2016-8-3 14:21

上A下N
作者: doppelganger    時間: 2016-8-3 14:35

下圖看林峰塊面深色D囉(Z5p)
作者: AL131    時間: 2016-8-3 19:53

整埋開箱文先


配件


主角



強化背板


有DVI X1,HDMI X1,DP X3


採用8PIN供電



顯卡資料


H264硬解測試,比起RX480涼20度咁制

作者: Ronaldino    時間: 2016-8-3 20:19

480 公版散熱係差,所以先差20度姐,如果用 msi 480 gaming 比温度應該只差5度,咁比温度先公平麻
作者: AL131    時間: 2016-8-3 20:47

480 公版散熱係差,所以先差20度姐,如果用 msi 480 gaming 比温度應該只差5度,咁比温度先公平麻 ...
Ronaldino 發表於 3-8-2016 20:19


呢張1060既溫度係H264硬解時風扇仍然係0 DB
風扇開埋仲低幾度丫
作者: ironmonkey    時間: 2016-8-3 20:55

呢張1060既溫度係H264硬解時風扇仍然係0 DB
風扇開埋仲低幾度丫
AL131 發表於 2016-8-3 20:47


室溫如何? 有差別嗎?
作者: AL131    時間: 2016-8-3 21:04

室溫如何? 有差別嗎?
ironmonkey 發表於 3-8-2016 20:55


27度, 冇開冷氣
作者: doppelganger    時間: 2016-8-3 21:22

之前幾日室温有成32度wo
作者: azxsdqw    時間: 2016-8-3 21:32

足料1070張張都要30cm
作者: AL131    時間: 2016-8-3 21:33

之前幾日室温有成32度wo
doppelganger 發表於 3-8-2016 21:22


張卡我喺打風之前買既
打風時邊有30度
作者: Umaru    時間: 2016-8-5 02:42

http://www.hkepc.com/forum/redir ... o=lastpost#lastpost
你~~~~~~
作者: Ronaldino    時間: 2016-8-5 09:15

搞咩又想換番 RX480?
作者: Frozen    時間: 2016-8-5 11:09

出售原因:想換RX480非公?????
作者: ymlau0602    時間: 2016-8-5 11:10

還是覺得N卡最好,MSI GTX1060 GAMING X
作者: Maze    時間: 2016-8-5 11:39

出售原因:想換RX480非公?????
Frozen 發表於 5/8/2016 11:09



    阿媽,好亂呀
作者: tony08471    時間: 2016-8-5 11:40

a卡公版是垃圾

以前張4850公版燒過
作者: Maze    時間: 2016-8-5 11:40

本帖最後由 Maze 於 2016-8-5 11:44 編輯

BYEBYE 480 公> 換1060非公 > 賣1060非公為左買480非公
真係貪過癮換來換去...
作者: 晒gas    時間: 2016-8-5 11:40

樓主跟風
作者: DJAMU    時間: 2016-8-5 12:46

BYEBYE 480 公> 換1060非公 > 賣1060非公為左買480非公
真係貪過癮換來換去...
Maze 發表於 2016-8-5 11:40



其實有Ching 一早估到

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 45&pid=35203551
作者: naomi    時間: 2016-8-5 12:51

唔多打機
e"個系好正常選擇 .
作者: Tenzin    時間: 2016-8-5 13:57

從樓主的案例來睇
呢度D網友講的野, 有幾多成可以相信的?
講到尾最後都係為左「利益」兩個字
作者: AL131    時間: 2016-8-5 15:35

回覆 65# Ronaldino

玩模擬GAME得30FPS
作者: AL131    時間: 2016-8-5 15:38

回覆 70# Maze

其實唔換都得,除非唔玩果隻GAME
作者: hui20299    時間: 2016-8-5 21:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bibilubi    時間: 2016-8-6 14:31

樓主咁搵法好哂錢

via HKEPC Reader for Android
作者: ymlau0602    時間: 2016-8-6 14:36

樓主咁搵法好哂錢  

via HKEPC Reader for Android
bibilubi 發表於 2016-8-6 14:31


左賣右賣, 其實已經買得到張 1070
作者: bibilubi    時間: 2016-8-6 14:45

左賣右賣, 其實已經買得到張 1070
ymlau0602 發表於 2016-8-6 14:36

不過試哂咁多隻又幾好玩既

via HKEPC Reader for Android
作者: AL131    時間: 2016-8-6 16:55

決定唔賣
作者: ymlau0602    時間: 2016-8-6 17:07

決定唔賣
AL131 發表於 2016-8-6 16:55


A/N雜交?
作者: hui20299    時間: 2016-8-6 17:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: atenza    時間: 2016-8-6 17:14

其實可唔可以同時插哂兩張, 要用既時候至好似電製咁"啪"著佢
咁咪一般用時就唔高温,
要打模擬GAME時又"啪"返去夠frame數既卡
咁咪幾好

另外, 我揀上面果張, sharp d, 樓主可以講邊張係A定N未?
作者: AL131    時間: 2016-8-6 17:33

A/N雜交?
ymlau0602 發表於 6-8-2016 17:07


我用ITX冇得雜交
作者: AL131    時間: 2016-8-6 17:34

其實可唔可以同時插哂兩張, 要用既時候至好似電製咁"啪"著佢
咁咪一般用時就唔高温,
要打模擬GAME時又"啪" ...
atenza 發表於 6-8-2016 17:14


上A下N
作者: AL131    時間: 2016-8-6 17:36

回覆 85# atenza

換左版本即係變番60FPS

正晒
作者: ymlau0602    時間: 2016-8-6 19:59

上A下N
AL131 發表於 2016-8-6 17:34



樓主   keep兩張卡?
作者: AL131    時間: 2016-8-6 20:07

樓主   keep兩張卡?
ymlau0602 發表於 6-8-2016 19:59


480賣左囉

而家得r7 370同gtx1060
作者: geffon    時間: 2016-8-8 14:54

樓主個機箱同水冷咩名堂
作者: AL131    時間: 2016-8-8 16:08

樓主個機箱同水冷咩名堂
geffon 發表於 8-8-2016 14:54




Fractal Design Define Nano S
本人開箱文:http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2264732

水冷好似係SILVERSTORE TD03E
作者: stnawu9no    時間: 2016-8-8 19:43

回覆 76# AL131


    咩GAME黎?
作者: AL131    時間: 2016-8-8 19:47

回覆  AL131


    咩GAME黎?
stnawu9no 發表於 8-8-2016 19:43


LOW B GAME
作者: dom    時間: 2016-8-9 23:04

回覆  Ronaldino

玩模擬GAME得30FPS
AL131 發表於 5-8-2016 03:35 PM


你玩邊隻
Cities Skyline ?
作者: dom    時間: 2016-8-9 23:04

LOW B GAME
AL131 發表於 8-8-2016 07:47 PM


高達?
作者: AL131    時間: 2016-8-9 23:18

你玩邊隻
Cities Skyline ?
dom 發表於 9-8-2016 23:04


類似火車駕駛模擬





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2