作者: simonhing 時間: 2016-12-6 19:41 標題: 請問想買 asus N記 1050 or 1060
本帖最後由 simonhing 於 2016-12-7 09:23 編輯
想平d,小弟少打機,看 4k 硬解,如果有理HDR ,有介紹嗎?謝謝!
作者: zgmfx12a 時間: 2016-12-8 20:01
少打機買1050夠
via HKEPC Reader for Android
作者: Ricky915 時間: 2016-12-8 20:11
要平,少打機, 1050已夠
間中打機可以考慮1050ti
作者: tsquare 時間: 2016-12-8 23:42
1050 啦,可能等多陣又出新野,無謂追,少打機 1050真係好夠
作者: greatnews 時間: 2016-12-9 00:00
想平d,小弟少打機,看 4k 硬解,如果有理HDR ,有介紹嗎?謝謝!
用1060
因為就算只玩10分鐘
如打GTA5, WATCH DOG, FALLOUT 4
果畫面都好睇好多
作者: byela 時間: 2016-12-9 01:29
個人意見 .
以效能計 , 1050 對比 950 無乜提升 , 不過慳電左.
1050ti 略勝 960 , 都係慳電左..
1060 同 980 係同級 , 效能相差相對巨大 .
當然價錢相差都好巨大..
要性價比 , 都不如選 rx470 , 效能同 970 同級 , 貴 1050ti 好小..
作者: aubo867 時間: 2016-12-9 10:51
少打機1050夠晒,E家貌似有game送
http://www.geforce.com.tw/graphi ... cal/tw/indie-bundle
作者: macis 時間: 2016-12-9 14:29
少即係會打機啦...1060好D
作者: Frozen 時間: 2016-12-9 17:40
1050夠。。。。。。。
作者: AL131 時間: 2016-12-9 22:06
買1050TI
效能等於上一代GTX960
我少打機都買1060,真係有D浪費左
作者: 306236873 時間: 2016-12-10 10:16
我都建議470 有4gb 都保險少少
作者: simonhing 時間: 2016-12-10 12:40
謝謝各位賜教!我之前是想買960 的,咁1050Ti 應該啱我了。
作者: muaythailam 時間: 2016-12-10 19:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anthonyko 時間: 2016-12-10 19:39
我仲用緊950 ....

