Board logo

標題: 覺唔覺bf1 beta.版好順官方版就好lag [打印本頁]

作者: rock999v    時間: 2017-1-25 23:57     標題: 覺唔覺bf1 beta.版好順官方版就好lag

如題
作者: fatcat2600    時間: 2017-1-26 00:02

用470越玩越LAG
初頭全高有60
NOW全中都冇60FPS
作者: a886    時間: 2017-1-26 00:06

EA 愈來愈似UBI
作者: dmm.co.jp    時間: 2017-1-26 00:43

用緊張舊咭開垂直同步鎖死59fps
配合牙膏廠 I 7
風扇開1900轉唔過50度
好順無lag(記得做狙)

超一超粒U及咭又可以再戰一年
重點係垂直同步鎖死59fps
點解59fps? 我估個moon舊
作者: 留白兄    時間: 2017-1-26 19:13

回覆 3# a886


ubi就係呢樣野先値錢
愈縮水愈賺得多
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2017-1-26 19:29

一直都好順暢,無LAG過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2