作者: rock999v 時間: 2017-1-25 23:57 標題: 覺唔覺bf1 beta.版好順官方版就好lag
如題
作者: fatcat2600 時間: 2017-1-26 00:02
用470越玩越LAG
初頭全高有60
NOW全中都冇60FPS
作者: a886 時間: 2017-1-26 00:06
EA 愈來愈似UBI

作者: dmm.co.jp 時間: 2017-1-26 00:43
用緊張舊咭開垂直同步鎖死59fps
配合牙膏廠 I 7
風扇開1900轉唔過50度
好順無lag(記得做狙
超一超粒U及咭又可以再戰一年
重點係垂直同步鎖死59fps
點解59fps? 我估個moon舊
作者: 留白兄 時間: 2017-1-26 19:13
回覆 3# a886
ubi就係呢樣野先値錢
愈縮水愈賺得多
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2017-1-26 19:29
一直都好順暢,無LAG過
