作者: ms06s_char 時間: 2017-6-20 12:48 標題: 3萬幾蚊既diaplay card :xd:
[attach]1990984[/attach]
乜原來張1070炒到要3萬幾
作者: index1942 時間: 2017-6-20 20:48
中央而加一機一卡唔比單賣
作者: tyranid 時間: 2017-6-20 21:11
買卡要食牛.....
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: GARY008 時間: 2017-6-20 21:14
嘩!洗唔洗咁貴呀!
作者: 戀人未滿 時間: 2017-6-20 21:20
打多個零都大驚小怪
作者: rudi 時間: 2017-6-20 21:57
.....打多個3
作者: ncdavid2560 時間: 2017-6-21 03:21
即係話顯卡唔比單丁買?
via HKEPC Reader for Android
作者: jujuik 時間: 2017-6-21 03:56
回覆 2# index1942
真定流

作者: ericsanto 時間: 2017-6-21 13:42
short L 左
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 啊甘 時間: 2017-6-21 14:01
所以我張l07o放43oo 明益你地
仲比人串
作者: chriskbchan 時間: 2017-6-21 19:16
痴線
等礦難,遲早要還

