作者: 笨蛋葉 時間: 2017-7-15 12:52 標題: MSI顯卡唔見盒仲有無保?
RADEON™ RX 480 GAMING X 8G
見到二手價好令仔幾想賣
作者: byela 時間: 2017-7-15 15:55
F代 = 9成無。
漢4 = 9成有。
Rx系列多數係F代。 可以打去問下既。
作者: hokk1234 時間: 2017-7-15 21:29
F代都應該有, 上次去整佢話唔收盒
作者: blackkh 時間: 2017-7-15 22:55
現在電子嘢大多跟單保,那些盒祇是頭七有事去買的店換貨
via HKEPC Reader for Android
作者: p805061010 時間: 2017-7-16 02:38
無論邊間代理都好, 冇單就跟大多數出廠日期
作者: byela 時間: 2017-7-16 04:00
你問過摸板王未????
作者: hywong389 時間: 2017-7-16 09:26
我之前XFX 係唔洗,
F 記真係要問, 因為佢貼紙寫到明嘛
作者: p805061010 時間: 2017-7-16 13:12
呢樣就睇門神果日心情
不過俾人爆咗穫佢地應該收斂咗, 唔洗驚
作者: 香煎香腸 時間: 2017-7-17 02:11
F代,無單 保空氣比你 我見過其中一間最煩x代理之一 尤其果位肥仔 唔係四眼果位
漢X代理:咩都保得.
如果要保養實係漢X代理,幾好服務有無單只要未過出廠日期保比你
作者: 香煎香腸 時間: 2017-7-17 02:19
如果主樓買MSI or Asus display card
最好搵返間好代理,萬一唔見左收據有仲得保
怕你去F代理比人玩死你
作者: 香煎香腸 時間: 2017-7-17 02:20
注:無單有D唔保比你 某X代理係
作者: gn01119056 時間: 2017-7-17 13:08
F代 = 有單都可能人為唔保

作者: hywong389 時間: 2017-7-18 17:28
其實係唔係香港先係咁
作者: hambaba 時間: 2017-7-24 16:48
台灣MSI自己搞返
邊似D香港咁

