Board logo

標題: MSI顯卡唔見盒仲有無保? [打印本頁]

作者: 笨蛋葉    時間: 2017-7-15 12:52     標題: MSI顯卡唔見盒仲有無保?

RADEON™ RX 480 GAMING X 8G


見到二手價好令仔幾想賣
作者: byela    時間: 2017-7-15 15:55

F代 = 9成無。
漢4 = 9成有。

Rx系列多數係F代。 可以打去問下既。
作者: hokk1234    時間: 2017-7-15 21:29

F代都應該有, 上次去整佢話唔收盒
作者: blackkh    時間: 2017-7-15 22:55

RADEON™ RX 480 GAMING X 8G


見到二手價好令仔幾想賣
笨蛋葉 發表於 2017-7-15 12:52

現在電子嘢大多跟單保,那些盒祇是頭七有事去買的店換貨

via HKEPC Reader for Android
作者: p805061010    時間: 2017-7-16 02:38

無論邊間代理都好, 冇單就跟大多數出廠日期
作者: byela    時間: 2017-7-16 04:00

無論邊間代理都好, 冇單就跟大多數出廠日期
p805061010 發表於 2017-7-16 02:38



    你問過摸板王未????
作者: hywong389    時間: 2017-7-16 09:26

我之前XFX 係唔洗,
F 記真係要問, 因為佢貼紙寫到明嘛
作者: p805061010    時間: 2017-7-16 13:12

你問過摸板王未????
byela 發表於 2017-7-16 04:00


呢樣就睇門神果日心情
不過俾人爆咗穫佢地應該收斂咗, 唔洗驚
作者: 香煎香腸    時間: 2017-7-17 02:11

F代 = 9成無。
漢4 = 9成有。

Rx系列多數係F代。 可以打去問下既。
byela 發表於 2017-7-15 15:55


F代,無單 保空氣比你 我見過其中一間最煩x代理之一 尤其果位肥仔 唔係四眼果位
漢X代理:咩都保得.
如果要保養實係漢X代理,幾好服務有無單只要未過出廠日期保比你
作者: 香煎香腸    時間: 2017-7-17 02:19

如果主樓買MSI or Asus display card
最好搵返間好代理,萬一唔見左收據有仲得保
怕你去F代理比人玩死你
作者: 香煎香腸    時間: 2017-7-17 02:20

無論邊間代理都好, 冇單就跟大多數出廠日期
p805061010 發表於 2017-7-16 02:38


注:無單有D唔保比你 某X代理係
作者: gn01119056    時間: 2017-7-17 13:08

F代 = 有單都可能人為唔保
作者: hywong389    時間: 2017-7-18 17:28

F代 = 有單都可能人為唔保
gn01119056 發表於 2017-7-17 13:08

其實係唔係香港先係咁  我見台灣大陸都冇呢D 問題
作者: hambaba    時間: 2017-7-24 16:48

其實係唔係香港先係咁  我見台灣大陸都冇呢D 問題
hywong389 發表於 2017-7-18 17:28

台灣MSI自己搞返
邊似D香港咁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2