Board logo

標題: [操作疑難] 顯卡問題 [打印本頁]

作者: 1629    時間: 2017-10-23 19:24     標題: 顯卡問題

我喺控制台見到Nvidia HD音訊驅動程式既話會唔會有問題??
如果有問題應該點樣整返佢??
求解答 詳細少少 唔該
作者: Pppk    時間: 2017-10-24 21:35

咁有無問題?無問題就得,唔想見到佢,Del咗佢囉~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2