Board logo

標題: Nvidia 美水RMA經驗分享 [打印本頁]

作者: dav123214    時間: 2018-12-18 12:45     標題: Nvidia 美水RMA經驗分享

網上好似無乜人講過Nvidia 官方RMA, 咁我來分享下

話說小弟一時手痕, 本身用緊1080TI FE, 見到ebay賣2080TI FE連運費大約一萬, 就買左張返來

其實買之前都知有鑊氣, 不過睇Gamers Nexus就話RMA ratio比1080TI重低, 咁就膽粗粗試下啦

本身一直有係ebay買卡, 由980開始因為我自己鍾意用公版, 不過都係第一次買Nvidia自己出既卡, 之前都係用ASUS/EVGA出既公版卡, 未試過有一張卡有問題

來到上左機2日都無發現有問題, 我只係普通Gamer, 一直都無話會做stress test個的, 見今次張卡咁貴個賣家又話有問題會幫手又盛, 咁就試下stress test啦

試Fire Strike, 去到咁上下會自己Quit, 燒Donut唔夠5分鐘就freeze要force restart, 去到呢刻我已經知張卡有問題, 不過重係安慰自己日常用/打機無問題就算, 點知過多兩日, 打打下機即變2080 TI”太空侵略者”版

[attach]2099724[/attach]

[attach]2099725[/attach]

第一時間聯絡賣家, 佢當然耍太極叫我搵Nvidia睇下點解決先, 同時佢叫我唔好話係ebay買,係禮物來既,因為Nvidia有機會唔保resell既卡, 無計唯有自己聯絡Nvidia

首先要準備幾樣野: 單(必要, 如係ebay買之前一定要問賣家有無單), 影張卡既SN, 影出事既畫面, System Information .nfo file

係Nvidia Support Page 既最下面 Live Chat/Ask us a Question, 對英文有信心既師兄可選Live Chat, 我自己就要時間組織下點寫就選Ask us a Question, 開好account填晒資料留言就等覆, 通常12小時內就有人覆你, 有時好快唔駛一個鐘就覆(注意開account既資料如果你填 Peter Pan, 咁佢寄返俾你都係寄俾Peter Pan, 你可以叫佢改, 但我個case係叫左佢, 佢話會叫RMA team改但最後無改到, 你係唔會直接聯絡到RMA team, 所有問題都要經佢個留言系統)

[attach]2099727[/attach]

來回幾次問的低能問題之後(火牛/電線/GPU有無插實?有無裝Driver?), 佢就會問你攞地址, 電話等資料, 記住check清楚佢覆你既資料, 尤其係地址, 有時香港的屋苑名”橋口慘手”佢會delete左, 記得要堅持叫佢加返落去, 對好晒資料佢就會pass俾RMA Team去request replacement, 之後基本係改唔到資料, 所以記得對清楚所有野

之後等RMA Team approval (我個case半個鐘就得), 佢會send個Shipping Instruction email俾你, 你跟指示做寄返張卡俾佢就得(留意就算係無盒無原裝packing都得, 反而要防靜電袋係原裝packing無既)

[attach]2099729[/attach]

理論上佢應該會有個shipping label俾你同指定搵某速遞公司來收件, 你係唔駛俾運費, 不過我估呢個服務只適用於有Nvidia eshop既國家, 我係收唔到shipping label, 問過亦得唔到答案, RMA Team以外既人好似都唔係100%知道RMA點運作

本來預左要寄返美國/台灣, 點知原來寄去荃灣某物流公司就得, 用HKpost寄左$7X蚊, 2日就送到, 5日之後就收到email佢寄返replacement俾我(都係由荃灣寄返俾我), 留意佢提供既Tracking Number係有問題, click條link會彈去FedEx, 其實係用DHL送, Tracking Number亦多左LOC淨係後面的數字先係真正既Tracking Number

[attach]2099728[/attach]

係呢度要小一小DHL, 佢地個網係check唔到本地件, 就算有得選check本地一check就彈error, 要打hotline先check到, 同時寄本地非商業地區佢只會派一次, 無人收就會俾返寄件者, 結果我當日係日本miss左收唔到件亦因為佢無派件前打俾我, 我交帶唔到管理處代收, 變相要來回多一個星期先收到

禽日收到張卡即刻上機試Fire Strike無事, 燒左30分鐘Donut都無事, 我估張卡係正常無事? 用GPUZ check左係新一批用Samsung VRAM (之前係Micron), Nvidia Forum 有人話無關係, 不過好似未見有Samsung VRAM死卡?

總結今次RMA經驗都算簡單快捷, 唔計DHL失誤大約15日就攞到新卡, 之前見有法國人等左成個月連RMA approval都未有都驚驚地, 點知比預期快好多

分享完畢, 謝謝
作者: 可愛小企鵝    時間: 2018-12-18 13:15

本帖最後由 可愛小企鵝 於 2018-12-18 13:26 編輯

勇者!!
好一句買之前都知有鑊氣,仲買
如果近就咁拎上荃灣某物流公司又得唔得?
咁連7X蚊都唔洗?
作者: shadownk    時間: 2018-12-18 13:20

 其實都幾方便,nvidia原來係全球保?
作者: Kennn    時間: 2018-12-18 13:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dav123214    時間: 2018-12-18 13:44

回覆 2# 可愛小企鵝

前排公司無咁忙, 上網周圍逛好易比人毒到

理論上係可以自己拎去荃灣, 不過我生活圈子唔係個頭廢事煩
作者: dav123214    時間: 2018-12-18 13:46

回覆 3# shadownk

咁我張單係ebay賣家係美國best buy買,我又claim係禮物, 唔知算唔算係全球保
作者: dieago    時間: 2018-12-18 17:39

上次同呀媽餸拎個免費shipping label, 死都吾比。己blacklist佢… 但最近又幫襯新旦
注重rma, 台胞好似好好,程序有前有後。某宝系官網,亦未必差過呀媽餸
作者: Pppk    時間: 2018-12-18 19:42

突然間好似D名牌手袋
作者: inori    時間: 2018-12-18 22:03

死啦你出個咁既POST仲叫香港D垃圾代理點搵食...
作者: revolver    時間: 2018-12-18 23:43

回覆 7# dieago


    amazon可以reimburse返運費
作者: bbgirl223    時間: 2018-12-19 01:49

師兄呢個post對小弟好有用
不過我張卡又無問題,備用先
作者: dav123214    時間: 2018-12-19 09:57

回覆 9# inori

公版香港應該無代理?
作者: crackong    時間: 2018-12-19 11:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sochai    時間: 2018-12-19 19:13

原來係全球保? 咁都幾爽
作者: cwong2017    時間: 2018-12-19 22:42

thank you for your sharing about RMA
作者: god_snowman    時間: 2018-12-23 20:33

Nicely written info!
作者: smt311    時間: 2018-12-23 22:50

其實係唔係NVIDIA FE 版顯卡?
作者: dav123214    時間: 2018-12-24 09:37

回覆 17# smt311

係呀, RTX 2080TI FE
作者: devilcat1    時間: 2018-12-24 10:05

1萬銀我幫親京東都唔會玩美水 美水保修好鬼麻煩架 仲要大卡 2-3年總有一兩次冇啦啦壞卡既機會
作者: dav123214    時間: 2018-12-24 10:15

回覆 19# devilcat1

我無幫襯過京東唔評論, Nvidia 美水係買麻煩, 換好易, 我寄去荃灣來回都唔駛報關又唔駛擔心運送問題

由聯絡到收新卡15日, 英文好既師兄可能10日就得, 算方便快捷
作者: devilcat1    時間: 2018-12-24 10:21

回覆  devilcat1

我無幫襯過京東唔評論, Nvidia 美水係買麻煩, 換好易, 我寄去荃灣來回都唔駛報關又唔駛 ...
dav123214 發表於 2018-12-24 10:15



    點解咁方便 我之前壞左張480 DHL寄要7XX 但冇公司戶口直情唔收我件 成兩年之前
作者: marcusmw    時間: 2018-12-24 10:33

有冇美水ASUS RMA經驗分享....
作者: 散熱豚    時間: 2018-12-24 10:34

1萬銀我幫親京東都唔會玩美水 美水保修好鬼麻煩架 仲要大卡 2-3年總有一兩次冇啦啦壞卡既機會 ...
devilcat1 發表於 2018-12-24 10:05


都係內地論壇聽過京東售後唔錯
不過唔知我哋香港人要享受佢哋服務有無麻煩
師兄有無經驗可以分享下?
作者: dav123214    時間: 2018-12-24 10:45

回覆 21# devilcat1

間間公司做法唔同, 我理解係: 你買合作商產品(ASUS/MSI/GIGABYTE etc...)基本上每個地區都有代理商, 你要買當地代理商既貨佢地先會提供當地既保養, 唔係每間公司都提供跨區保養(全球保)
作者: devilcat1    時間: 2018-12-24 10:51

本帖最後由 devilcat1 於 2018-12-24 10:57 編輯
都係內地論壇聽過京東售後唔錯
不過唔知我哋香港人要享受佢哋服務有無麻煩
師兄有無經驗可以分享下? ...
散熱豚 發表於 2018-12-24 10:34



    行去深圳用快遞寄返去 佢整完就寄返你寫低個地址 超簡單 不過電腦硬件我就未保過 整過部58寸既三星 自己多手壓爆左塊面板 未夠一年機 佢問我邊個省份 我同佢講深圳 佢就比個地址我叫我推去 出示返個記錄比維修點睇 佢就幫我換過塊面板啦 你拎去之前會有人打電話比你
作者: devilcat1    時間: 2018-12-24 10:52

本帖最後由 devilcat1 於 2018-12-24 10:53 編輯
回覆  devilcat1

間間公司做法唔同, 我理解係: 你買合作商產品(ASUS/MSI/GIGABYTE etc...)基本上每個地區 ...
dav123214 發表於 2018-12-24 10:45



NVIDIA 卡 RMA咁鬼方便?
作者: dav123214    時間: 2018-12-24 11:00

回覆 26# devilcat1

我都係親身試左先知, 公版香港好少人用網上RMA資訊近乎零我先出Post

題外話原來Nvidia係科學園係有辦公室
作者: devilcat1    時間: 2018-12-24 11:04

回覆  devilcat1

我都係親身試左先知, 公版香港好少人用網上RMA資訊近乎零我先出Post

題外話原來Nvidia ...
dav123214 發表於 2018-12-24 11:00


你早D開POST 早知黑5就入張N卡玩玩啦 黑5咩都冇買 見過鬼怕黑......
作者: bbgirl223    時間: 2018-12-24 14:04

其實買nvidia既FE卡都唔叫水貨,之前9成9都係要係佢個官網買,應該叫國際版行貨
不過之前考慮過佢唔送香港,RMA返美國真係幾麻煩,而家睇完師兄個RMA post就知無買錯,十幾日一換一我諗好多港代理都做唔到
加上我email 問過佢哋CS,真係好貼心又快回覆,不過最後都係解決唔到熄顯示卡既LED燈問題
利申:RTX2080TI FE用家
作者: RCHK    時間: 2018-12-24 14:23

回覆 29# bbgirl223
try this
https://www.evga.com/precisionx1/
作者: 燕飛    時間: 2018-12-24 14:32

回覆  devilcat1

我都係親身試左先知, 公版香港好少人用網上RMA資訊近乎零我先出Post

題外話原來Nvidia ...
dav123214 發表於 2018-12-24 11:00

個office開左成十年
只做 FAE

via HKEPC Reader for Android
作者: bbgirl223    時間: 2018-12-24 14:32

回覆  bbgirl223
try this
RCHK 發表於 2018-12-24 14:23

Thanks 師兄
佢哋CS都係叫我裝呢個,不過每次開機又要開返,我又唔超又唔想咁多software 係background 行緊,亦唔想每次開機都拖慢左,最後都delete 左由得佢算了
作者: RCHK    時間: 2018-12-24 14:46

回覆 32# bbgirl223
我用緊,可以 set 到每次 load Windows 自己 start,開機速度冇咩改變。
主要用黎 fans control
作者: bbgirl223    時間: 2018-12-24 16:06

回覆  bbgirl223
我用緊,可以 set 到每次 load Windows 自己 start,開機速度冇咩改變。
主要用黎 fans c ...
RCHK 發表於 2018-12-24 14:46

Fan我由佢auto算了,反正睇片60% loading 都唔過50度,又靜又涼快
作者: xblwk    時間: 2018-12-24 17:34

幾個月前我同樓主一樣經歷,美亞買的NV電視盒刷ROM變磚,
聯絡美國NV,都喺搵RMA TEAM聯絡我,之後話比shipping label我,
結果都喺一樣收唔到shipping label,就自己順豐咗去荃灣jsi logistics代收,
但收件人要寫NVIDIA SINGAPORE PTE,第二日對方就收到,5日后就收到Email話新機已出貨,都喺比fedex單號,都喺查唔到...結果過咗幾個鐘喺DHL送來...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2