Board logo

標題: Radeon 5700XT and 5700 [打印本頁]

作者: ironmonkey    時間: 2019-6-11 07:01     標題: Radeon 5700XT and 5700

本帖最後由 ironmonkey 於 2019-6-11 07:22 編輯


[attach]2131933[/attach]
[attach]2131934[/attach]
[attach]2131935[/attach]
作者: mpegdecoder    時間: 2019-6-11 08:03

本帖最後由 mpegdecoder 於 2019-6-11 08:06 編輯

加花






作者: wong1032003    時間: 2019-6-11 10:48

8GB Vram 好似跟唔上現時大作
1440P都可能爆Vram
作者: s84292    時間: 2019-6-11 11:06

本帖最後由 s84292 於 2019-6-11 11:08 編輯
8GB Vram 好似跟唔上現時大作
1440P都可能爆Vram
wong1032003 發表於 2019-6-11 10:48


NV的話夠(佢個顯存壓縮夠力, 2080同VEGA VII 16GB 9成4K 大作差唔多)
2060都實測同2070 8GB都無大差別

AMD唔知佢有冇改到,如果冇大改到GCN個壓縮架構8GB應該係比較難受,
不過1440P 依家主流都係食4-5GB左右,好少有突破7GB以上
(遊戲顯示11GB,實際使用其實只有6GB左右的例子唔少)
作者: killer699    時間: 2019-6-11 12:54

NV的話夠(佢個顯存壓縮夠力, 2080同VEGA VII 16GB 9成4K 大作差唔多)
2060都實測同2070 8GB都無大差別

A ...
s84292 發表於 2019-6-11 11:06


如果NV拍心口覺得6GB夠
係咁2060S佢出8GB就是衰仔
作者: s84292    時間: 2019-6-11 13:13

如果NV拍心口覺得6GB夠
係咁2060S佢出8GB就是衰仔
killer699 發表於 2019-6-11 12:54


2060S 8GB,代表係將2070改名
作者: lionfish    時間: 2019-6-11 13:42

價格、TFLOPS、能耗比甚麽的都不算理想
作者: hong3475    時間: 2019-6-11 15:03

睇完總感覺有少少失望,功耗方面雖然有少少進步但係同N卡相比都係麻麻...
但多左VP9 decode 都算唔錯
作者: zgmfx12a    時間: 2019-6-11 15:04

回復 8 #hong3475

有冇詳細資料? 定將Ryzen APU 個VCN放入navi就算?

via HKEPC Reader for Android
作者: hong3475    時間: 2019-6-11 15:10

本帖最後由 hong3475 於 2019-6-11 15:16 編輯



睇佢PPT 唔似係原本既VCN,應該係upgrade 左
作者: ironmonkey    時間: 2019-6-11 15:25

價格、TFLOPS、能耗比甚麽的都不算理想
lionfish 發表於 2019-6-11 13:42


5700
Performance =~Vega 56
Pricing =~ Vega 64
Die size =~250mm2 (~RX580)
Memory = DDR6

90% price increase for mid range

I hope their shares hit $40 by July.
作者: benny8888    時間: 2019-6-11 15:29

睇完總感覺有少少失望,功耗方面雖然有少少進步但係同N卡相比都係麻麻...
但多左VP9 decode 都算唔錯 ...
hong3475 發表於 2019-6-11 15:03



    is that means can play 4k60fps on youtube without lag ??
作者: zgmfx12a    時間: 2019-6-11 15:36

回復 10 #hong3475

人地n記可以8k60p decode...

via HKEPC Reader for Android
作者: hong3475    時間: 2019-6-11 15:43

回覆 13# zgmfx12a


有好過沒,而且4K60 暫時都好夠用
作者: hong3475    時間: 2019-6-11 15:44

回覆 12# benny8888


  沒錯,usage 都會有好大改善
作者: benny8888    時間: 2019-6-11 15:51

回覆  benny8888


  沒錯,usage 都會有好大改善
hong3475 發表於 2019-6-11 15:44



    正喎 但用緊vega64 上埋水
作者: mpegdecoder    時間: 2019-6-11 15:57

本帖最後由 mpegdecoder 於 2019-6-11 16:01 編輯

加花唔嫌多






https://www.hkepc.com/18035/%E8% ... F%E7%99%BC%E4%BD%88
作者: lionfish    時間: 2019-6-11 16:11

5700
Performance =~Vega 56
Pricing =~ Vega 64
Die size =~250mm2 (~RX580)
Memory = DDR6

90% price ...
ironmonkey 發表於 2019-6-11 15:25


估計 5700 = 2060 SUPER,5700XT = 2070 SUPER。
作者: skywalker167    時間: 2019-6-11 18:06

5700有超過10b transistor,但如果Pascal
其實我好耐無追顯示卡,我記得好似RTX2000系列比Pascal個能源效率同transistor效率差左,因為有ray tracing同Tensor unit
而如果Pascal 14nm, GTX1080 GP104都系7.2b transistor同TDP180W

5700 7nm都已經180W(打吾贏GTX1080),5700XT更加去到225W(打贏GTX1080),但10.3b transistor打7.2b transistor

同埋我好似見呢代RDNA不算真正硬件上支援ray tracing
作者: s84292    時間: 2019-6-11 19:03

本帖最後由 s84292 於 2019-6-11 19:04 編輯
加花唔嫌多
mpegdecoder 發表於 2019-6-11 15:57


8K24,呢個支持....8K30差少少都唔比埋你
作者: s84292    時間: 2019-6-11 19:05

5700有超過10b transistor,但如果Pascal
其實我好耐無追顯示卡,我記得好似RTX2000系列比Pascal個能源效率 ...
skywalker167 發表於 2019-6-11 18:06


呢代冇ray tracing,要就等多代
佢只係DX12 通用運算支持, 即係同 10X0 系列可以跑但慢到喊一樣
作者: number92000    時間: 2019-6-11 19:25

回覆 21# s84292


咁既效能玩RT都唔多掂,起碼2080級數先玩都未遲
如果XT行做到$3500
2070要減番幾舊應戰
作者: skywalker167    時間: 2019-6-11 19:40

呢代冇ray tracing,要就等多代
佢只係DX12 通用運算支持, 即係同 10X0 系列可以跑但慢到喊一樣 ...
s84292 發表於 2019-6-11 19:05


其實我用意系話,用RTX2000系列來比較不太好不公平,因為Navi最多功能上只相當於Pascal,RTX因為tensor unit同硬件ray tracing而用多左好多transistor同能源消耗,如果要比較就用Pascal來比較
吾好以為追貼RTX就系追到nvidia
如果同Pascal比其實仍然同nvidia差一段距離
作者: kcthomlau    時間: 2019-6-11 20:51

1080TI同2070個差距無5700XT同2070咁大, 5700XT應該勁過1080TI, 8+6pin電只賣hkd$3xxx
https://www.youtube.com/watch?v=gx-12wH3oGE
作者: maxyeung    時間: 2019-6-11 23:31

車, 假想敵只係2070,賣rx480 8gb 價錢就差唔多~
作者: kongshany    時間: 2019-6-12 02:45

點解唔用番vega 56?
作者: 實頭    時間: 2019-6-12 11:21

車, 假想敵只係2070,賣rx480 8gb 價錢就差唔多~
maxyeung 發表於 2019-6-11 23:31



    送埋比你就最好啦
作者: lionfish    時間: 2019-6-12 11:44

車, 假想敵只係2070,賣rx480 8gb 價錢就差唔多~
maxyeung 發表於 2019-6-11 23:31



    我最初都估佢賣二千頭,因為5700係最低果張甜品卡,理應接570/580,宜家7nm成本高企加上老黃卡也貴,結果甜品卡也三千起跳了,如此1660/1660TI 變成獨市生意
作者: doggiestyle    時間: 2019-6-13 10:38

三千我買 2060 算數
就算我唔用 ray tracing
我攬住張 RTX 都係爽既
作者: 044003    時間: 2019-6-13 14:16

幾時有tensor core
作者: lionfish    時間: 2019-6-13 14:52

幾時有tensor core
044003 發表於 2019-6-13 14:16



    以A卡性能要額外加個RT CORE,真係冇眼睇。
作者: EVIS    時間: 2019-6-13 15:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maxyeung    時間: 2019-6-18 11:18

送埋比你就最好啦
實頭 發表於 2019-6-12 11:21



    送就唔爭在係送ASUS卡喇~
作者: EVIS    時間: 2019-6-18 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mingming123    時間: 2019-6-21 13:57

Radeon vii係咪勁過呢兩張?

via HKEPC Reader for Android
作者: s84292    時間: 2019-6-25 15:40

Radeon vii係咪勁過呢兩張?

via HKEPC Reader for Android
mingming123 發表於 2019-6-21 13:57


YES,Radeon vii係對2080
作者: iwinson    時間: 2019-6-25 17:24

我都係買NV卡就算
作者: zgmfx12a    時間: 2019-6-25 18:15

回復 34 #EVIS

中低階Navi要等到年尾

via HKEPC Reader for Android
作者: maxpower    時間: 2019-7-2 07:30

對amd顯卡冇期望
打機fps偏低
腦場而家都好少A卡





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2