作者: dayotszkin 時間: 2020-4-5 21:16 標題: AMD RX DRIVER 問題...求教
小弟砌緊AMD 3600
但DIS 想用5600XT 但又怕DRIVER 彈GAME 彈WIN
請問依家問題嚴唔嚴重?
5600XT 係咪應該最好買"親生仔" ?
佢係咪好過4 大BRAND?
作者: wkkenneth 時間: 2020-4-5 21:25
本帖最後由 wkkenneth 於 2020-4-5 21:35 編輯
update 左新driver 應該改善左問題..如果買 5600XT, 建議買 Sapphire 5600XT Pulse, 已經更新左 BIOS 超左頻.
作者: jackytkh 時間: 2020-4-7 10:19
回覆 1# dayotszkin
5600XT我用左成個月,試過一次黑畫面,但張卡都幾夠用
同呢家有GAME送,扣埋張卡$2000左右就有
作者: kingking1001 時間: 2020-4-7 10:33
rx5700xt用緊
20.3.1之後好正常
作者: AndanteEG 時間: 2020-4-7 15:20
呢樣野幾撞手神
我反而 20.3.1 之後玩 GTA/Watch Dogs 成日會彈 game
已經行緊中效無開 AA
應該係話乜都無開淨係開左 freesync
亦無超頻 只係行 stock setting
作者: kingking1001 時間: 2020-4-7 15:34
回覆 5# AndanteEG
我都有玩GTA V玩成日都無彈
畢竟彈game都有好多可能
而且5700xt都係睇牌子,某D牌子有鑊氣(rx5700xt only not all product)
公版/asus tuf/rog版都有設計上問題
比較好既有giga同藍寶
msi evoke散熱差gaming x又太貴
作者: AndanteEG 時間: 2020-4-7 15:42
我降番 20.2.2 就無乜野開心使用
諗番起係自己太心急買
結果就中晒伏
而家係等緊佢出 revise 版
利申 牙石 TUF 版 5700 XT 用家
作者: fishfish85 時間: 2020-4-7 16:31
可以試試遊戲不鎖幀會不會彈game和遊戲當掉,我的情況是發現GPU頻率有時因遊戲場景問題而導致使用率低而彈game或遊戲當掉,後來不鎖幀後GPU一直使用率75~100%以上便沒再發生問題,最後再發現因CPU不夠力所以把R5 2600小超到4G,便可鎖60幀來玩遊戲(因為不想顯卡太熱,所以才超CPU)
硬件資料:R5 2600 , 藍寶RX5700 XT N+ ,MSI B450M MOTOR
作者: Okt04175 時間: 2020-4-7 17:52
咁試下用20.4.1版Driver啦
作者: AndanteEG 時間: 2020-4-8 02:25
未係好敢住
都係用住 20.2.2 先
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

