作者: KINGLEELEE 時間: 2020-4-8 07:30 標題: 大家收購二手顯示卡小心D,有人買咗張二手礦卡gtx1080ti代理不保
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kbpaul 時間: 2020-4-8 09:27
交收唔check
作者: killer699 時間: 2020-4-8 09:34
應該相反
上代顯卡買二手唔係唔得
但要默認用礦卡價收
作者: KINGLEELEE 時間: 2020-4-8 10:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 【EndLess】泰利 時間: 2020-4-8 10:19
要睇條款
不過我印象有D牌子係礦卡唔保
加上 如果礦卡係保 相信賣家會上代理換完先賣 價錢應該可以更高
作者: Pppk 時間: 2020-4-8 10:35
本帖最後由 Pppk 於 2020-4-8 10:40 編輯
氧化都只係代表佢開冷氣太濕
係唔係礦一般人鬼知你點點先係礦?
而且1080Ti $3600都幾貴
插5個port買張新加喇
作者: 孤兒仔 時間: 2020-4-8 10:45
香港啲代理輸打贏要不知所謂,有個某達國際重帶頭炒賣,
AMD R9 3950X 我森林建議零售價買都用咗幾個月,
香港重標緊賣 6400,從今以後基本上都唔會在本地買嘢!
作者: Pppk 時間: 2020-4-8 10:55
本帖最後由 Pppk 於 2020-4-8 11:14 編輯
點解用咁多port唔叫佢拍條片睇下呢?
重要用Dvi,我個mon連dvi都無
買返去時係用到的嗎?
如果用到又真係壞先會攞去代理~
至於代理點分呢啲又真係唔清楚喇~
之前礦潮時係好似有啲真係當礦卡賣,好似一張單賣幾張,你話唔係礦卡邊個信先
係唔係批次有紀錄係當礦卡賣?
作者: doggiestyle 時間: 2020-4-8 10:56
我之前就講過代理唔保礦卡
不過佢地唔信邪
作者: XML 時間: 2020-4-8 11:37
前幾年已經唔保
作者: ben123 時間: 2020-4-8 11:39
想知邊間代理, 我都有張卡無堀礦檔片都有少少氧化, 隨時比佢屈堀礦
作者: XML 時間: 2020-4-8 12:18
btw
就算長期打機full load
塊板黃哂 d零件老化哂
都當礦卡無保
作者: timrice 時間: 2020-4-8 12:26
代理點知係礦卡?
作者: tompkyou 時間: 2020-4-8 12:31
氧化
作者: 啊甘 時間: 2020-4-8 12:31
佢自己製造工藝有問題。有關用家事
作者: KINGLEELEE 時間: 2020-4-8 12:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tompkyou 時間: 2020-4-8 12:39
回覆 15# 啊甘
如果你咁講,手機跌落地壞零件都係設計有問題...唔關用家事
作者: tompkyou 時間: 2020-4-8 12:40
回覆 15# 啊甘
當然我唔讚同代理因為係礦卡就唔保呢樣野~
作者: kcto 時間: 2020-4-8 12:54
乜氧化代表挖礦咁搞嘢,住喺近海濕氣重都係罪
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: KWOK731 時間: 2020-4-8 12:59
礦卡唔保,好像不恰當!難道買張卡返來不可以7*24小時長用嗎!
作者: tompkyou 時間: 2020-4-8 13:04
回覆 20# KWOK731
印象中好似SSD都有寫明讀寫超過某一個TB就會失去保養。
作者: kbpaul 時間: 2020-4-8 13:06
礦卡要插display
作者: kean23 時間: 2020-4-8 13:22
你同佢講既係兩樣野
作者: crackong 時間: 2020-4-8 13:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TIMAXER 時間: 2020-4-8 13:39
決定是否礦卡,氧化只會係其中一個基準。
我張Zotac GTX970 成5年保,就算低loading用到第3,4年 D零件都有明顯氧化痕跡。但保養個陣,依然受理。
作者: water1213 時間: 2020-4-8 14:32
氧化就係礦卡, 咩定義?
作者: smt311 時間: 2020-4-8 14:54
其實玩folding@home (用GPU),會唔會令到顯卡變"礦卡"? 短命左
作者: samr33 時間: 2020-4-8 15:01
香港啲代理真係十分賤格,隨便講個理由又可以慳返。
作者: 邪惡的化身 時間: 2020-4-8 17:53
考慮到張1080ti又熱又比人講到二手一文不值
早就趁有人出合理價時放左出去
作者: XML 時間: 2020-4-8 18:05
其實可以睇下保固條款
雖然我無仔細睇過 但係代理都應該係跟住黎做
因為礦卡rma都唔保 印象中
作者: kcthomlau 時間: 2020-4-8 21:50
GTX1070TI有無礦?
我仲用緊想等30系/RDNA2
作者: Mr.scy 時間: 2020-4-8 22:07
點解氧化就一定等如礦卡?同埋如果你話係礦卡就唔保嘅話咁唔洗local買啦,公又你字又你,賣又識一批批咁賣,炒又跟住一齊炒
作者: Dcup 時間: 2020-4-9 13:38
咩叫礦卡先?

用得勁就叫礦?咁不如叫廠裝個timing同loading紀錄器,寫明用幾多就算丫笨
作者: KING008 時間: 2020-4-9 13:54
屋企潮濕一樣氧化,
關礦卡乜事先?
作者: 觀星是答案 時間: 2020-4-9 14:07
香港好多代理都係揾借口拒保
氧化就定義為礦卡呢個講法好難令人信服
作者: XML 時間: 2020-4-9 14:24
怪代理不如RMA
如果RMA受保先再怪代理
作者: doggiestyle 時間: 2020-4-9 17:11
代理會話係廠要求 ,事實係點我就唔知
作者: cyjoe_2000 時間: 2020-4-9 17:17
入稟小額錢債要求代理退還invoice金額,理由是商品失實陳述,保養期限與事實不符!
作者: luixyz 時間: 2020-4-9 22:08
我住海邊, 又咸又濕 所以氧化, 無得保?
除非你刷BIOS, 根本証明唔到挖過擴, 又要做代理又唔想攪RMA, 真著數...
好代理都係一個成功品牌的重要元素
我又想起拿條永久保的Ram去整, 代理話金手指花左未必受理, 我話, 即刻比錢買條Ram, 你插完入Ram槽無花 我即刻走
作者: ddb493 時間: 2020-4-9 23:15
我正常用都氧化得好勁
根本原因係個散熱用的物料太差
作者: Pppk 時間: 2020-4-9 23:16
請問用乜嘢牌子?
作者: gnuek 時間: 2020-4-10 04:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dd4567 時間: 2020-4-10 07:58
一個係唔小心,一個係自然現象阿師兄
作者: Dcup 時間: 2020-4-10 08:57
有塊inno後面插位用一年就生秀,跟本連料都用得太cheap+本身己經入左水氣先做成品先會咁
大佬我裝落電腦唔係裝落咸水喉
作者: Dcup 時間: 2020-4-10 08:58
跟本物料本身己經唔得,可能係原料己經唔得,亦可能未處面表層前己經氧化緊
作者: XML 時間: 2020-4-10 13:38
大家對氧化好似有d唔同既理解
我既理解係元器件氧化
因為塊pcb長期高溫導致元器件氧化
外觀就係塊板變黃 d鍚變老
作者: Prorock 時間: 2020-4-10 13:52
本帖最後由 Prorock 於 2020-4-10 13:54 編輯
係咪上螺絲果塊鐵片氧化生鏽?
果塊野生鏽好正常
我自己張1080ti都有生鏽
保養條款話礦卡不保
但係代理點證明係礦卡先?依家係氧化
但氧化唔等於係礦卡
去消委會投訴啦
作者: XML 時間: 2020-4-10 14:08
咁就要睇下有無呢句
如有任何爭議 XXX保留最終決定權
作者: sochai 時間: 2020-4-10 21:47
邊間代理
以後blacklist
作者: 內傷 時間: 2020-4-10 22:54
回覆 49# sochai
上左dc睇 , 竟然係大家都話好的看4
作者: Dcup 時間: 2020-4-11 21:27
黎間野唔知好係邊,有貨又唔派,佢代既野一好賣都係無貨,玩咩野
作者: KING008 時間: 2020-4-13 11:29
生銹都叫氧化
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%94%9F%E9%8A%B9
作者: XML 時間: 2020-4-13 17:03
不過我未見過因舊鐵氧化唔保
淨係見過因為礦卡氧化唔保
作者: ddb493 時間: 2020-4-13 21:40
住喺半山或者將軍澳真係好易氧化
肯比多dd成本用304不鏽鋼就冇事
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-4-14 00:39
係唔係礦卡同有冇氧化冇分別..
只係礦卡祼跑...更容易接觸到水氣姐....只係俾人屈左唔保......搞大佢佢就會幫你保架啦...
作者: kamcm 時間: 2020-4-14 01:09
本帖最後由 kamcm 於 2020-4-14 01:10 編輯
專業礦場24X7 開住冷氣. 濕度溫度控制得不知幾好..
長問更加唔會有水氣氧化問題...因為蒸發哂
最後出黎可能 仲新過普通家用DISPLAY卡...
而普通家用電腦反而會開開關關..溫度及濕度變化大. 易因有水氣而氧化..
用氧化去話不保.. 呢個理由跟本唔係理由...
作者: XML 時間: 2020-4-14 01:27
7x24開冷氣 都幾重本下

我印象中既礦場係小黑屋入面擺滿幾排貨架
貨架上面係祼跑礦機
一入去成四五十度熱
好耐無留意礦機產業
作者: Kin_2012 時間: 2020-4-16 11:11
1> 本地有保養較方便
2> 有本地保養較易賣
香港代理最後的那丁點好處也沒有了...那麼...
作者: sochai 時間: 2020-4-16 11:34
冷氣費貴啲
定係啲機貴啲先
作者: 222Z 時間: 2020-4-16 11:36
咁講,張卡在保固期內會氧化,係生產既問題囉,一係廠做左防潮工序,肯定保固期內不會出現氧化者,如果用氧化做借口唔保,咁Dell ,hp,聯想全部都可以踢保啦? 更何況人地買張卡無論打機繪圖定挖礦,只要無整爛無整花零件無自己刷bios,你理得人地點用? 唔俾挖礦既你咪block左個功能囉,點可以因為人地長期full load就唔保?咁你大可只做7日鮮或一年保架,又要吸引人買,又唔想負責任,邊有咁jetso
作者: SEIKO 時間: 2020-4-16 12:32
未有礦卡前已出現,氧化賴人為唔保的事情出現,現在只不過係再多個藉口唔保
作者: SEIKO 時間: 2020-4-16 12:43
全港代理都一樣黑,如見到大面積氧化和氧化嚴重或厚厚積塵都會話人為損壞,甚至話你倒水落主板,某聯甚至講過人用過壞就係人為使用損壞,永遠記得E句經典

不過都有好少少,你惡過距就得或者死要求寄廠由廠決定保唔保
作者: canonikony 時間: 2020-4-16 21:11
張咭有寫明用途??? 就算係礦又點, 寫明張咭每日唔可以用多過幾多loading幾多個鐘??
我鐘意睇benchmark畫面, 專登買返黎7x24行benchmark 又得唔得??? 又或者長期load 住遊戲畫面demo又得唔得??
作者: gn01119056 時間: 2020-4-16 21:22
你有時間可以告上法庭, 搵海關, 時間金錢你一定輸
到時代理會同你講數
代理求其搵理由, 氧化唔一定係礦卡
作者: 內傷 時間: 2020-4-17 12:55
個人認為代理 "估" 佢係礦卡就當 " 真係礦卡 "
做法非常粗暴....
雖然我真係唔知佢可以點証明一張卡係咪礦 ,
不過佢話乜就乜 , 咁玩哂啦....
作者: Y你特曲 時間: 2020-4-18 09:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatcat2600 時間: 2020-4-18 11:49
冇包攬訴訟冇得告,香港消費權益幾乎係0,代理仲要食水深
作者: henry17 時間: 2020-4-18 12:11
D代理真係識善用各種因素去令自身公司costdown
成日一見不利消息即時加價,但係廠方宣佈減價就往往唔會係即時減價
古有HDD側面有裝機殼時出現既痕就話隻HDD咁搞法係人為,拒絕提供保養
依加就玩你張係挖擴卡,所以無保.
其實依類case究竟係廠唔保定係香港既代理唔想做野架?
作者: henry17 時間: 2020-4-18 12:12
回覆 42# gnuek
N年前有d師兄話
易氧化係d廠偷功減料
鍍少左層防 金秀
作者: henry17 時間: 2020-4-18 12:15
回覆 58# Kin_2012
若果廠方接受香港地方rma,我諗d代理真係唔駛做生意
代理開既時間你都番緊工啦,邊有咁易去到整...
作者: Kin_2012 時間: 2020-4-18 23:25
回覆 70# henry17
其實寄去其他地方做保養都唔係好貴, 而家已經多左人上網買.
如果本地有保= 無保 (下下話礦卡), 相信上網買的人會仲多.
作者: 222Z 時間: 2020-4-19 00:26
咁講啦,又唔洗咁買代理怕,今時今日代理只係一個中介,我地所有消費者都唔難直接搵品牌既客服,可以先好有禮貌咁問能不能直接send去維修,當客服要求我地揾香港代理時,大家可以用自己方式去表達對該代理既不滿,但唔好老作⋯
一般情況你表示到可以安全包裝並且自付運費下,廠都唔會堅拒既,只要廠肯整,你絕對可以公開你既故事⋯最後俾人落面既係代理,會俾人捨棄既亦都係代理
作者: chengyingkit 時間: 2020-4-19 11:43
本帖最後由 chengyingkit 於 2020-4-19 11:45 編輯
好似肥花呢個CASE, 賣家真係未必係賣礦卡, 只係到買家拎張卡去代理保養, 代理用各種理由拒保, 咁賴落去礦卡度我諗係最好理由, 因為真係佢講晒, 唔需要用咩軟件/硬件去測試過, 純粹用肉眼睇過話係就係, 所以都咁講, 以後真係冇需要係香港買硬件, 因為有代理=冇代理, 尤其果D搬到去山卡拉咁遠(青衣), 當你浪費半日, 來來回回加埋車錢, 去到佢話你張係礦卡, 拒絕保養, 你自己幻想下你果時會有咩感想....
作者: 內傷 時間: 2020-4-19 13:14
係啦頂
觀塘葵涌都無野講
青衣真係頂唔緊
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-4-19 14:48
E+買顯卡去京東/黑市都唔買港行囉...除非係假貨多既類別....
香港可以繼續作死自己....冇人介意的
一早就講一係X獨..一係拿拿聲中收番港..
我想有7天無條件好耐不過要等到2047真係有D耐...
仲要快遞上門收件(退換貨)直送國內先正...
唔洗好似香港咁乞衣求保養..NO啦....
作者: 內傷 時間: 2020-4-19 14:59
回覆 75# 樹下乘涼
聽過京東售後堅好 ,
睇上面D論壇講到京東買3C " 翻車 " 已經 " 不存在 "
京東係有7日無條件退貨?
咁會唔會有D麻煩人揀卡揀U?
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-4-19 15:18
顯卡果D因為礦卡唔係取消左7日咩...
BTW...京東只係怕二手....大致上都冇乜問題...最重要真係服務好...
作者: kitme 時間: 2020-4-22 10:38
二手卡真係撞手神
作者: XML 時間: 2020-4-22 11:10
回覆 75# 樹下乘涼
就算2047都無咩可能發生
除非中國一家獨大 完全唔需要香港做獨立關稅區
唔係既話只要兩邊各有海關就無可能做到
事實上獨立關稅區養肥左好多人 想打爛人地個飯碗都唔係咁易
係香港轉一轉就可以賺多一兩成 咁既暴利生意邊有咁容易打壓
作者: hambaba 時間: 2020-4-22 11:59
基本上果段時間出既卡唔應該買
好似AMD 480 10張有10張都係礦
作者: epcghosts 時間: 2020-4-22 12:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: epcghosts 時間: 2020-4-22 12:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zellcheung 時間: 2020-4-22 14:37
氧化又吾可以話一定係礦卡 , 欠說服力
作者: Mike 時間: 2020-4-22 15:19
代理點樣慳番?
客退去代理, 代理退去廠,廠換張卡比代理, 代理又換番比客
代理又唔係買斷, 慳到乜野呢?
有慳都係廠慳番啦
係咪?

作者: Mike 時間: 2020-4-22 15:24
代理點樣慳番?
客退去代理, 代理退去廠,廠換張卡比代理, 代理又換番比客
代理又唔係買斷, 慳到乜野呢?
有慳都係廠慳啦
係咪?

作者: 樹下乘涼 時間: 2020-4-22 15:26
我印像中代理商有2種價...
1係真代理..壞左番原廠維修..正常批發價..有多D利潤俾番原廠
2係假代理..超低批發價..但壞左自己硬食/維修..可以平均拉低個維修費..而原廠都唔會理唔接受RMA
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-4-22 15:28
所以都冇計...不過繼續加租加人工既情況下....
香港零售依然要咁樣玩落去.........不可活了
作者: Mike 時間: 2020-4-22 15:35
有趣的係個樓主的內容重點本來係有人將壞卡當好卡賣
唔知點解去左氧化的問題度
如果有保, 點解賣家唔去保左先再去賣?
定係之前張卡之前就已經上過代理, 果時就已經出問題比人睇到, 登記在案
所以賣家先拿回來執一執張卡, 再賣比某個唔好彩的人
作者: 關心研究所 時間: 2020-4-22 15:54
除咗箱 火牛
所有嘢已經拒絕本地消費

作者: kitme 時間: 2020-4-22 16:40
回覆 81# epcghosts
ching 有不愉快經驗?
作者: patpet 時間: 2020-4-23 11:21
就算普通人賣硬件
有幾多個有能力檢查所有功能先放售?
正常使用硬件一樣可以有暗病
礦佬賣卡可能check得仲仔細添
作者: Frings 時間: 2020-4-23 16:18
果兩代卡, 一定當佢係礦卡, 唔駛FF 自己收倒張唔係礦卡既卡
作者: 香煎香腸 時間: 2020-4-23 17:00
因為礦潮導致到,礦卡問題存在
原因礦卡數量的確過多,維修部無法支持下去,要需要拒絕保養的方法之一
你唔見話700系至900系列會有呢個問題存在.
而家廠方玩到D 顯卡保到無貨,好多都拎黎保養好多成為報廢品
所以必須拒絕保養,維持到成本.
只怕廠處理不好之事.
作者: 香煎香腸 時間: 2020-4-23 17:02
本帖最後由 香煎香腸 於 2020-4-23 17:12 編輯
某Model RX580 缺貨拎張1070當係取代品保到比人,
證明廠方認付唔到呢個問題既

作者: 香煎香腸 時間: 2020-4-23 17:08
XFX display card 就係一個好例子,當年出礦潮,xfx出一批 3個月保的display card
就係為防止有呢個問題先出既.
轉戰rtx 最少無咁多礦卡存在問題
作者: hweaiidi 時間: 2020-4-24 03:27
早前平收一張ASUS 570礦卡,打機正常係RGB燈壞咗唔著,但用用下連HDMI都死埋要用DVI駁MON。
作者: chanmingfu 時間: 2020-4-24 04:06
who does provide standard warranty with rust???
作者: sliva 時間: 2020-4-24 06:16
如果出哂油就話姐
氧化都唔保 我出行出幾步就係海 =.=
咁全屋野係咪唔洗要?
邊間代理又咁衰
作者: pomkon 時間: 2020-4-24 08:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ray7a7 時間: 2020-4-26 09:28
代理個理由真係痴哂線, 係保養期之內, 又唔係物理上破壞
via HKEPC Reader for Android

