Board logo

標題: 剛行一轉腦場睇中階卡, A卡抵喎 [打印本頁]

作者: kcthomlau    時間: 2020-4-11 22:32     標題: 剛行一轉腦場睇中階卡, A卡抵喎

5700XT PULSE落到#!((
呢個價錢N卡只有2060 SUPER
雖然A卡driver真係弱D
但未至於有問題
windows update後出事好快就攪返掂
如果A卡真係咁可怕既話
APU都唔應該推介俾人買
一樣都係A GPU
作者: tamkelvin313    時間: 2020-4-11 22:55

A card 幾時會出番啲高階產品
作者: kcthomlau    時間: 2020-4-11 23:02

回覆 2# tamkelvin313


應該要等RDNA2
作者: danielleung811    時間: 2020-4-12 11:06

1516緊

聽聞10月又出新卡
到時舊卡又會平
呢排冇咩Game想玩
要忍住手先
作者: g1jockey    時間: 2020-4-12 11:12

我都買咗張(弱雞ASrock),準備上X570板,有PCIe x 4加持,希望會好啲啦。
作者: wi111    時間: 2020-4-12 13:02

見外面都係得 Sapphire, 保養得 2年.
作者: tamkelvin313    時間: 2020-4-12 21:05

回覆 3# kcthomlau


    今日忍唔住手上咗80super





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2