作者: 內傷 時間: 2020-9-2 03:34 標題: 嘩~~ 好多2080 ~~
本帖最後由 內傷 於 2020-9-2 03:40 編輯
3點半去 dc非化 睇下卡
第1頁見到13張 2080 / TI / super !!!
係13張 !!!! 有張2080賣得好平 (3xxx) !!
我呢一兩年先開始留意電腦野
次次換代都係咁架!!?
----更正----
原來係12張...
作者: Pppk 時間: 2020-9-2 03:40
本帖最後由 Pppk 於 2020-9-2 03:43 編輯
一張 3070打低2080ti,us$ 499

當香港十算$5000左右有2080ti以上性能,二手2080ti值$4500樓下,D 2080/2080super真係$4000樓下差唔多
作者: bibilubi 時間: 2020-9-2 03:42
GTX1080 之後
RTX2080 markup咗定價
新加嘅功能 DLSS 同 RTX 都唔實用
性能提昇又唔多
RTX3080 定價不變
RTX on 有多100%性能
RTX off 都有多6-70%
仲有DLSS RTX都進步咗
所以 RTX2080會比人拋售
via HKEPC Reader for Android
作者: Pppk 時間: 2020-9-2 03:52
本帖最後由 Pppk 於 2020-9-2 04:02 編輯
我覺得新卡公佈性能後2080super二手價$3XXX尾合理(未公佈前$45XX左右,減個伍佰差唔多),Dc有張水冷版真心平,其他2080Ti就貴,有錢入新卡好過,2080就唔建議買二手
作者: 乳交七 時間: 2020-9-2 03:53
你放心... 2080TI本身個價性比好低... 係有錢人用咭...
本身打到既機, 2080TI都打到... 岩岩睇完 3080既REVIEW...
本身 2080TI做到既. 3080 都做到.. 係真係快少少. 係4K 60FPS咭...
你話張3080係 4K 120FPS咭就話會個個都想轉姐..
作者: Pppk 時間: 2020-9-2 03:56
本帖最後由 Pppk 於 2020-9-2 04:00 編輯
3090 話8K60

佢試德軍总部新血,應該得,本身就要求唔高~
Control就真係唔知佢做咗乜嘢手腳
,可能Dlss呢隻有大效果~作者: Baggio3go 時間: 2020-9-2 04:08
唔係快少少啦
實測3080 快2080 60%-100%
自己計計3080 快2080ti幾多
作者: 內傷 時間: 2020-9-2 04:14
真係有諗過最平果張2080....
公板又夠經典...
死喇訓唔著 , 望下自己張 5700xt 定下驚先.....
作者: Pppk 時間: 2020-9-2 04:15
本帖最後由 Pppk 於 2020-9-2 04:19 編輯
3070就已經快過2080ti,3080就真係出咗對比吓先,始終高唔少就一定,但係個港價就唔會乖乖,我估起碼$8000
3070都要起碼$5000,70系呢個價一樣貴~
,你用勁過2080ti嘅角度佢就平作者: Pppk 時間: 2020-9-2 04:21
2080就驚佢死卡,我買2070super都唔買佢,性能上非常接近~
作者: ex_haha 時間: 2020-9-2 05:35
香港應該會推高3000個價, 等2000唔好跌咁多, 再走咁啲2000先落返正常價
不過今次個C/P差咁遠仲可唔可以咁玩呢
作者: yqyq1475 時間: 2020-9-2 06:22
3090用4K 144hz 玩普遍嘅遊戲會唔會有100以上fps?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 乳交七 時間: 2020-9-2 06:23
你唔好忘記... 佢果D所謂效能... 係講緊60個FPS....... SO SAD..
所以佢用%比話你知.... 多個3個FRAME多5%架啦..
我唔係踩佢.. 但係講事實姐...... 我想開盡可以用到3440X1440 有100FPS以上就己經好滿足.. 可惜佢都未必得姐... 希望3090可以.
作者: uKernel 時間: 2020-9-2 07:36
本帖最後由 uKernel 於 2020-9-2 07:41 編輯
而家 youtuber已經吹水話 3060追到rtx 2080同 super之間,到時 3千幾就順玩 1080p ray tracing,呢野先係核選項,真係有競爭先至有睇頭,咁 game company先會整 ray tracing。終於 1080Ti 同1080被入門 card打低。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: marcochl 時間: 2020-9-2 09:31
回覆 2# Pppk
呢個情況要睇下張2080TI 有幾新啦, 有保或者仲可以貼近4500, 冇保既分分鐘4000, 2080/2080S 比盡3000 好啦
作者: marcochl 時間: 2020-9-2 09:39
回覆 11# ex_haha
香港賣得貴過8.5 算的話就直接美森美蛋甚至TB
冇必要綁死香港買
作者: tompkyou 時間: 2020-9-2 09:44
3070唔係10月先開賣咩?第一水HK就肯定炒,美森買就無local保養。
想係香港原價買行貨起碼要11月....
作者: rockie577 時間: 2020-9-2 09:53
本帖最後由 rockie577 於 2020-9-2 09:54 編輯
11 月D 人已經忙緊 PS5/ XBOX, 仲有人買GPU
冇左採礦, 勁GPU 除左打機仲有咩用?

作者: marcochl 時間: 2020-9-2 09:55
回覆 17# tompkyou
上得EPC 耐D 你就會見到香港D 所謂代理保養好多時都係得個吉, NV 卡去美國買EVGA 會仲開心的
作者: tompkyou 時間: 2020-9-2 09:56
所以我上個月2400蚊入左張1080ti 依家一啲都唔慌,等ps5出好過。
作者: tompkyou 時間: 2020-9-2 09:58
心態問題,始終行貨兩個字係大部分人心目中都係好過水貨。同埋唔係個個識搞RMA同有 credit card(特別係中學生)。
btw,我自己都用緊evga 1080ti~~
作者: ventra 時間: 2020-9-2 10:19
1080 同 2080 super 都係買 evga hybrid
very nice
作者: marcochl 時間: 2020-9-2 10:25
回覆 21# tompkyou
我就係2 年前出2000 系果陣上evga ebay 買張1080ti 玩到依家
作者: bobofan 時間: 2020-9-2 13:30
2080有D慘情 1080真係抵玩

作者: XML 時間: 2020-9-2 13:56
等森林出EVGA HYDRO COPPER
作者: Brainstomer 時間: 2020-9-2 14:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PPYUPP 時間: 2020-9-2 15:02
N 卡3系行到HDMI 2.1 , 價錢OK, 仲要勁咁多...
好彩忍到手唔買住,.
作者: sapphire4890 時間: 2020-9-2 15:10
回復 26 #Brainstomer
玩過4k真係返唔到轉頭
出左8k 60hz/4k 144hz mon貴到癲
via HKEPC Reader for Android
作者: Brainstomer 時間: 2020-9-2 15:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PPYUPP 時間: 2020-9-2 15:15
連小米都出埋OLED, 先唔好理質素如何, 我覺得OLED來緊會有好多選舉, 即係價錢會下降.
配LG OLED玩4K120 VRR,淨係部電視都10幾20k。
張display 一萬幾千其實等閒,甚至我覺得張3080定價好平。 ...
Brainstomer 發表於 2020-9-2 15:12
作者: ex_haha 時間: 2020-9-2 15:17
回覆 16# marcochl
所以2000系應該插硬水, 除非3000全球缺貨

作者: Brainstomer 時間: 2020-9-2 15:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl 時間: 2020-9-2 15:24
回覆 31# ex_haha
缺貨慢慢等
作者: PPYUPP 時間: 2020-9-2 15:25
點解京東方或華星光電量產到OLED電視面板要驚???
作者: Brainstomer 時間: 2020-9-2 15:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2020-9-2 15:47
運算卡個面肯比多好多錢
notebook 廠又同佢訂夠貨
desktop 版賣貴點當 bonus
作者: sapphire4890 時間: 2020-9-2 15:53
小米panel唔係來自LG
作者: PPYUPP 時間: 2020-9-2 16:08
小米個panel聲稱係用2020 LG OLED panel, 咁我唔知佢同LG CX/GX 系列有咩唔同,
小米OLED 65吋賣人仔$12999, CX/GX 65吋賣幾錢...
睇過網上D 評論, 我覺得小米部OLED 同LG/SONY 比仲有距離. 不過我覺得都有8成功力...價錢差一半以上, 真係各自各選擇...
重要O既係多左選擇, LG/SONY 可能價格上會更進取
作者: wingwingwing 時間: 2020-9-2 18:04
本帖最後由 wingwingwing 於 2020-9-2 18:07 編輯
三千蚊買二手2080xx都on居,莫講話三千幾。
同3070比較平得900蚊。
開箱破處個快感又冇晒,就算唔講速度,仲有其他功能呢? 又少一截。
咁手緊就直情唔好買打機卡尼啲無謂野啦。
作者: tompkyou 時間: 2020-9-2 18:19
依家比5000蚊你開箱3070望下先。。。
3070十月先開賣。。。
作者: wingwingwing 時間: 2020-9-2 18:38
好野破處更係要等吓啦,唔係咁喉禽到1個月都等唔到呀? Haha..
今日買二手2080,到個月後出3070時換唔換? 換就唔知要硬蝕幾多,
唔換就因為早買一個月2080, 唔知要用渣card用幾耐。haha
作者: freeyin 時間: 2020-9-2 18:44
而家 youtuber已經吹水話 3060追到rtx 2080同 super之間,到時 3千幾就順玩 1080p ray tracing,呢野先係核 ...
uKernel 發表於 2020-9-2 07:36
睇完30系D料,根本唔會買二手20系,20系已經完全唔值錢
作者: freeyin 時間: 2020-9-2 18:45
回覆 20# tompkyou
好野,我都覺得係,2手只會買1080ti,20系根本唔值,一係直上30系
作者: freeyin 時間: 2020-9-2 18:50
回覆 1# 內傷
20系走鬼,新卡一出2080ti完全比下去
作者: tompkyou 時間: 2020-9-2 18:50
都係嗰個問題,下個月開賣,食炒價?唔係等唔等得既問題,係你根本唔知行價幾時做正價。一係你買美森。
作者: wingwingwing 時間: 2020-9-2 18:57
你咪理,買唔買到另一問題,亦唔保證炒貨係咪一定會發生,
iphone都一樣可以炒燶。
要討論就計現知資料,價錢就公報晒,
唔同意既可以而家自己開開心心去買3千幾既二手2080xx.
作者: andyngo 時間: 2020-9-2 19:04
wait 美森 3090
作者: HAKAIDER 時間: 2020-9-2 19:06
對只要求1080P + 60fps 的我似乎可以買張崩盤價一手2080 了

作者: tompkyou 時間: 2020-9-2 19:11
笑左。講緊供應商同零售商賣炒價,你就用iPhone 做例子,炒燶 iPhone 係啲人原價買,高價放。
見閣下咁串咁中意講事實,事實咪就係新卡效能大躍進,香港炒硬囉。
你係第一個包拗頸話炒燶既大神。
我都冇需要買2080,我就應該入3090/3080了。
3070有排都未出就想人地2080當樜渣賣,笑了
作者: wingwingwing 時間: 2020-9-2 19:26
我冇當2080蔗渣買,係直情唔會買,唔啱用既野一千蚊都係浪費。
3千幾蚊係睇尼個post的樓主而回的,你自己要tag我搭嘴之麻。
仲有,nv官網自己都會賣卡,排唔排到我既事,總之就冇炒價,
你買過未㗎? 9唔搭8, 未出就炒炒炒,駛唔駛怕少買定4張2080添呀?
定係你放緊2080 呀?
作者: andyngo 時間: 2020-9-2 19:27
本帖最後由 andyngo 於 2020-9-2 19:29 編輯
3070=2080ti,only $4000.新製程新技術.依家有卡用嘅等兩三個月有咩問題?而且仲有3070 ti,16GB ram. 20系顯示卡RIP係必然發生.依家神卡未出,你當然可以企硬,貴啲.但係亦都冇人會買.
我自己有張2080 super,放二手價錢唔會高,都係畀人 .DCfever 2080ti 二手,有人放緊 四千三至五千.
作者: tompkyou 時間: 2020-9-2 20:50
一千蚊一張2080唔買? ching 有骨氣。果然 epc 多大神。
顯示卡係香港炒左幾多次知唔知啊?笑你都廢事,望番上面啲 ching 先喇,個個都希望香港第一批貨唔係官方價9算10算。
真係裝睡的人叫不醒。你中意點諗就點諗,廢事嘈。
跳出個井,面對現實吧。
以你個願景,隨時開賣第一日打八折送3隻 game 添。
作者: tompkyou 時間: 2020-9-2 20:54
3070=2080ti,only $4000.新製程新技術.依家有卡用嘅等兩三個月有咩問題?而且仲有3070 ti,16GB ram. 20系顯 ...
andyngo 發表於 2020-9-2 19:27
等當然冇問題,我自己都等緊3080/3090賣街。
新卡出舊卡減價天公地道,但我覺得又唔洗踩到一文不值。
3070連卡都未見街,20系仲有一定價值。
作者: 古洛 時間: 2020-9-2 20:55
我諗大家睇到30系既強大,的確沒有買20系的必要了吧
作者: gigabyte 時間: 2020-9-2 21:01
如果3070有2080Ti效能,咁樣推斷3050應該有2060效能
作者: gogoal1982 時間: 2020-9-2 21:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seeles 時間: 2020-9-2 21:18
我都係咁樣做,
自己UPGRADE硬件,
舊野仲用得就比細佬妹/親戚用.
賣二手都費事,
又唔係窮到無飯開.
作者: 散熱豚 時間: 2020-9-2 21:38
9勁過7好多 , 10又勁過9 好多
反而20系2080先勁1080ti 少少
又重鑊氣(今時今日仲有人花屏)
加上新技術(dlss ,rtx) 第一代 , 大家都知掂極有限
30系成績表勁靚仔 , 20系係玩家心中跌落谷底實在太正常了....
作者: gogoal1982 時間: 2020-9-2 21:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lionfish 時間: 2020-9-2 21:51
大多數人並唔WELL-INFORMED,所以現在舊卡仍有機會用較好價格出手。
作者: 邪惡的化身 時間: 2020-9-2 21:56
我張2070S留返做三奶機既咭算喇都係...

作者: auev 時間: 2020-9-2 22:51
琴日凌晨(2/9)最多平價卡放 依家吸收左唔少
2070s ~3500
2080s ~4000
2080ti ~5000
見到大約係咁
作者: gogoal1982 時間: 2020-9-2 22:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169 時間: 2020-9-3 00:18
弊, 我今日幫人還左神添, 用 4K 入左張 2080S.....
其實我都知 30 系就快出, 本來都想等 3070, 佢地講到勁過 2080Ti.
但我估香港有貨都幾個月後, 而且, 標 $499, 香港見街可能都 5~6K. 又唔係好想買水貨, 怕煩.
因為有D野一直想試, 最後忍唔住手, 都係執左張玩下先.
作者: gn01119056 時間: 2020-9-3 00:58
本帖最後由 gn01119056 於 2020-9-3 01:01 編輯
TB估價
英伟达NVIDIA RTX3080 10G DDR6X 公版预计售价¥8000
英伟达NVIDIA RTX3090 24G DDR6X 公版预计售价¥14000
未出都唔知會炒到幾多
作者: Pppk 時間: 2020-9-3 01:05
本帖最後由 Pppk 於 2020-9-3 01:12 編輯
3070 us$499公版買到先講,到時非公出又要5,6千,唔好甘天真,你估啲2080ti唔洗清貨尾
唔會多貨
作者: XML 時間: 2020-9-3 01:06
行貨實買唔到
水貨就好大機會買到
作者: Super169 時間: 2020-9-3 01:32
TB估價
英伟达NVIDIA RTX3080 10G DDR6X 公版预计售价¥8000
英伟达NVIDIA RTX3090 24G DDR6X 公 ...
gn01119056 發表於 2020-9-3 00:58
所以, 我見 4K 有香港行貨就入了. 如果第日 3070 非公開價 6K的話, 我都覺得 4K 唔算貴.
除非 3070 香港行貨可以在 5K 或以下, 咁家陣 4K 買 2080S 就有點唔值. 不過, 我估機會唔大.
作者: benchan2 時間: 2020-9-3 01:38
回覆 66# Pppk
但應該好多人本身有衝動買20series嘅, 見到30X0都會再諗諗先, 諗多兩諗就出埋big navi同PS5, 到時啲20X0真係要減幾多下先清到貨尾
作者: 內傷 時間: 2020-9-3 02:59
無錯 !! 有偉大的 EVGA
作者: takkie 時間: 2020-9-3 06:58
本帖最後由 takkie 於 2020-9-3 07:10 編輯
重複左
作者: takkie 時間: 2020-9-3 07:07
本帖最後由 takkie 於 2020-9-3 07:12 編輯
回覆 66# Pppk
師兄同路人! 我4K2汁左張Msi 2080Ti
賣左自己個張2070super
補番1k吾夠升三級...
起碼玩番佢半年至一年先
而家打機爽幾多...
真喺幫人還神自己又還神
多謝老黃
作者: lionfish 時間: 2020-9-3 08:43
2080TI倒是老實,2070S $4000已經有新的。3060 出來下面壓力更大。
作者: andyngo 時間: 2020-9-3 09:07
新卡好難高位長期炒價,amd都係年尾出.仲有新世代主機兩部一齊出.下年又會出高容量嘅30803070,又或者用返台積電嘅7nm.
作者: Super169 時間: 2020-9-3 09:19
wah... 4K2 有 2080Ti? 我一直都有留意住, 竟然 miss 左件咁既旬野.
港行 定 水? 呢個神還得過喇.
作者: takkie 時間: 2020-9-3 09:34
本帖最後由 takkie 於 2020-9-3 09:35 編輯
回覆 75# Super169
行啊 有盒配件齊 靚仔 仲有年半保
作者: jozifkwan 時間: 2020-9-3 09:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wong1032003 時間: 2020-9-3 09:49
等睇3080開價8千尾仲要一卡難求
成班放卡等既坐曬艇、直到聖誕節先慢慢放緩
1080、2080見過2次,歷史99%會重複
作者: ht1507 時間: 2020-9-3 09:59
邊個話新卡出舊卡一定要減
想當日我話死貨應該要減價清
俾呢度啲人笑到面黃
via HKEPC Reader for Android
作者: marcochl 時間: 2020-9-3 10:16
回覆 78# wong1032003
家陣TB 美森 新蛋盛行, 點解仲要比8000 買香港炒貨
作者: benchan2 時間: 2020-9-3 10:51
咁睇番20系的確係進步不大, 而家30系先係常態, 可能因為之前AMD比唔到壓力佢。。。
作者: gn01119056 時間: 2020-9-3 11:47
我唸住睇定啲先半年後再入,頭水變數太多
作者: XML 時間: 2020-9-3 11:51
果班可能係炒家既忠實擁躉
錢唔錢無所謂 貴幾千姐
作者: Dcmen 時間: 2020-9-3 12:05
心態問題 ,2080有D慘情
作者: takkie 時間: 2020-9-3 12:17
回覆 82# gn01119056
我覺得出左實卡有game play先為準
確得今次水份多
同賣今年因為疫情D工廠全世界都出吾夠貨
所以香港炒價正常起碼半年先回落 所以汁張平嘅2080ti頂住先冇壞
作者: marcochl 時間: 2020-9-3 12:18
回覆 83# XML
我已經希望緊快D 有D 類似Kraken G12 既野出比3080
作者: XML 時間: 2020-9-3 12:20
今次EVGA 3080有分體水版本出
已經係我目標
作者: Super169 時間: 2020-9-3 13:03
年年都有新世代, 如果要等半年既, 不如唔好等, 一係就等足一世.
半年後, 可能又會話等 30 系出 super, 或者再等多半年就有 40 系.
有時D野, 及時行樂, 都值番哂喇.
ching 張 Ti 真係超抵, 可惜我睇佢唔到.
一張顯卡可以稱霸既日子, 其實都無乜幾多個半年.
作者: uKernel 時間: 2020-9-3 13:22
家中三台 pc都用緊 1080,唯一係想 4k Ray tracing玩 cyberpunk,game delay鬼咗,我就等下先,睇下呢個月中 rtx3080評測先,舊年 rtx2080多人中伏,先死卡,花屏,後super打臉,今年重有 big navi跟隊,今次主流 3060 grade,實行大戰連場,睇 price gap,來緊乜鬼 Ti, super招都嚴陣以待。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: takkie 時間: 2020-9-3 13:24
回覆 88# Super169
我意思吾食炒價先再出手30xx
因為今年變數大 又疫情,Ps5, AMD
當然及時行樂 吾喺我都吾會收張2080TI玩住先
4200喺堅抵玩...如果吾換4K Mon 可頂到30xx super
如果一個吾彩壞左卡 代理又冇貨 免費升級仲爽
作者: Super169 時間: 2020-9-3 13:54
無貨換卡呢樣最堅, 之前見D人 1080Ti 變左 2080Ti 然後攞去放, 完全賺番哂.
作者: fringe 時間: 2020-9-3 13:55
剛剛見到有師兄放MSI RTX 2070Super TRIO得唔夠2年保重要$3400, 咁不如買新卡了
作者: marcochl 時間: 2020-9-3 14:02
回覆 87# XML
我就係唔想上分體
太麻煩

作者: Pppk 時間: 2020-9-3 14:08
本帖最後由 Pppk 於 2020-9-3 15:14 編輯
我張trio係貴卡(海鮮賣緊4500)(保養去到2022-7月,差唔多二年),平果D係雙風扇inno
姐係新卡出你公版買到平,非公一樣貴
由期係成日話$4000買到3070,事實到香港行貨非公版一定要5,6千
作者: usei 時間: 2020-9-3 14:10
PC 玩 game 太貴
玩 PS5 化算點
作者: jozifkwan 時間: 2020-9-3 14:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Pppk 時間: 2020-9-3 14:23
本帖最後由 Pppk 於 2020-9-3 14:29 編輯
我覺得佢呢單Case好奇怪,個人偏向假多D
通常代理叫你補錢就可能性大D(如果真係咁平佢早就放咗,重點會再推Post
其實Dc真係好多人放流料
經常有個外國人放超平卡叫你過數先
作者: takkie 時間: 2020-9-3 15:11
應該睇你當時買入價啫
你保養冇得整 或者冇料都要焗賠㗎喇
認真一張卡成本真喺好貴咩...
我記得PPT 有討論過 台灣Asus 仲有得揀回水同换卡
回水冇記錯喺回7成
作者: Pppk 時間: 2020-9-3 15:20
本帖最後由 Pppk 於 2020-9-3 15:25 編輯
你最好,4200買到張2080Ti 11G
揾多張都難
就好似之前二手區放超平1080ti,真係手快有手慢無
作者: takkie 時間: 2020-9-3 15:28
本帖最後由 takkie 於 2020-9-3 15:40 編輯
回覆 99# Pppk
有張$3800 不過吾喺大路牌子

可以pm我 沙田交收仲可以上佢屋企 12點前佢仲味賣 個賣家仲PM緊我
賣比我個個其實放左幾個月 可能吾岩價一直冇賣
突然今多人甩手 佢可能怕再跌先今平放 或者可能我爽快 佢先今平比我
認真我真喺勁好彩!本來仲以為自己睇錯價...
