Board logo

標題: 8k 60p HDR AV01 完美播放 [打印本頁]

作者: naomi    時間: 2020-10-31 23:02     標題: 8k 60p HDR AV01 完美播放

有硬解真係完全兩個世界



[youtube]N1-Jmq7BLFE[/youtube]
作者: tommy312    時間: 2020-11-1 12:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wct119    時間: 2020-11-1 13:11

回覆  naomi


   8k影片 係咪mkv呢個格式?
tommy312 發表於 2020-11-1 12:56


"Bulgaria 8K HDR 60P (FUHD).mp4"
作者: t19922006    時間: 2020-11-1 14:40

回覆 2# tommy312

mkv 同 mp4都係封裝格式
codec 先係主要影響 像素 同 bitrate, 即影片質素
8K 主流用H.265 同AV1 codec
4K H.265 同 VP9, 少部份H.264
FHD H.264
作者: zgmfx12a    時間: 2020-11-1 15:26

回復 1 #naomi

AV1 硬解最低入門卡應該係RTX3060, 唔知win7仲有冇driver support

via HKEPC Reader for Android
作者: CometCrasher    時間: 2020-11-1 15:32

回復 naomi

AV1 硬解最低入門卡應該係RTX3060, 唔知win7仲有冇driver support

via HKEPC Reader for Andr ...
zgmfx12a 發表於 2020-11-1 15:26

可能之後會出1030後繼卡3030
主要用黎解AV1順便打AMD rdna IGP/intel XE IGP

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: zgmfx12a    時間: 2020-11-1 16:47

回復 6 #CometCrasher

3050 都未有唔駛望3030了

via HKEPC Reader for Android
作者: stussyclie    時間: 2020-11-1 23:12

本帖最後由 stussyclie 於 2020-11-1 23:13 編輯

mac pro 16核+vega II,, 睇8K, 都係疾? 請問乜原因??
MAC OS 10.15.7 , 用chrome睇,4K順
作者: manhoi    時間: 2020-11-1 23:37

mac pro 16核+vega II,, 睇8K, 都係疾? 請問乜原因??
MAC OS 10.15.7 , 用chrome睇,4K順 ...
stussyclie 發表於 2020-11-1 23:12


vega II唔支援8K AV1
4K會用番VP9
作者: Pppk    時間: 2020-11-1 23:42

睇到條片最高畫質好順,有乜問題?
作者: stussyclie    時間: 2020-11-2 00:01

本帖最後由 stussyclie 於 2020-11-2 00:30 編輯
vega II唔支援8K AV1
4K會用番VP9
manhoi 發表於 2020-11-1 23:37


ic, 咁又要等6800 or 6900xt 出MPX module
作者: naomi    時間: 2020-11-2 01:05

睇到條片最高畫質好順,有乜問題?
Pppk 發表於 2020-11-1 23:42


代表你只係著到 bt709
而唔係 bt2020
代表你要換 Browser
或者 顯示器 / display card
作者: MelonGx    時間: 2020-11-2 15:46

本帖最後由 MelonGx 於 2020-11-2 15:49 編輯

咩 Player?
LAV + madVR、MPV 死X晒,唔支援 3080 硬解 AV1
作者: naomi    時間: 2020-11-2 18:40

咩 Player?
LAV + madVR、MPV 死X晒,唔支援 3080 硬解 AV1
MelonGx 發表於 2020-11-2 15:46


有一個聲稱自己play到AV1
收費apps CnX player我未用過
https://www.cnxplayer.com/

或者裝返個AV1插件
用windows自帶player 不過顏色好鬼淡
又或者將文件拉到chrome頁面 但顏色好鬼灰 ...






作者: Okt04175    時間: 2020-11-2 19:32

最新MPC-BE加最新Nightly版LAV Filter都播到AV1
作者: naomi    時間: 2020-11-2 20:02

本帖最後由 naomi 於 2020-11-2 20:13 編輯
最新MPC-BE加最新Nightly版LAV Filter都播到AV1
Okt04175 發表於 2020-11-2 19:32


其實我已經試咗好幾日
但係都係解唔到



作者: MelonGx    時間: 2020-11-2 21:45

有一個聲稱自己play到AV1
收費apps CnX player我未用過


或者裝返個AV1插件
用windows自帶player 不過顏 ...
naomi 發表於 2020-11-2 18:40

電影同電視我試咗,HDR 係唔得。
作者: Okt04175    時間: 2020-11-2 23:27

其實我已經試咗好幾日
但係都係解唔到
naomi 發表於 2020-11-2 20:02

內部Filter剔住就會用唔到外部Filter,Lav Filter喺外部Filter設定頁度新增入去同埋優先度揀偏好。
作者: usei    時間: 2020-11-3 13:38

睇到條片最高畫質好順,有乜問題?
Pppk 發表於 2020-11-1 23:42


youtube AV1 要去 setting 改
無改只比 360P 用 AV1
作者: naomi    時間: 2020-11-3 18:04

內部Filter剔住就會用唔到外部Filter,Lav Filter喺外部Filter設定頁度新增入去同埋優先度揀偏好。 ...
Okt04175 發表於 2020-11-2 23:27


唔關係
我偏好一早揀咗優先
就算內部解碼唔剔 AV1
一樣卡到 .....
請教師兄用緊邊張卡?


作者: Okt04175    時間: 2020-11-3 18:08

唔關係
我偏好一早揀咗優先
就算內部解碼唔剔 AV1
一樣卡到 .....
請教師兄用緊邊張卡?

...
naomi 發表於 2020-11-3 18:04

我只係用緊RX Vega56,我冇開madVR用緊EVR(CP),我暫時只要軟解播到AV1就維持現狀等RX 6000系卡賣街再作打算。
作者: naomi    時間: 2020-11-4 13:37

本帖最後由 naomi 於 2020-11-4 13:38 編輯
我只係用緊RX Vega56,我冇開madVR用緊EVR(CP),我暫時只要軟解播到AV1就維持現狀等RX 6000系卡賣街再作打 ...
Okt04175 發表於 2020-11-3 18:08


唔係用硬解好難討論
從乜嘢途徑
知道RX6000有AV1 ?
作者: usei    時間: 2020-11-4 13:40

回覆 21# Okt04175

AV1 8K 好似無得軟解

16 核至軟解到 4K
作者: ken9999    時間: 2020-11-4 15:12

唔係用硬解好難討論
從乜嘢途徑
知道RX6000有AV1 ?
naomi 發表於 2020-11-4 13:37


https://www.amd.com/en/products/ ... 00-xt#product-specs
咁佢話有硬解,我諗唔會好似當年VP9咁得半硬解掛
作者: ricky1992    時間: 2020-11-4 21:06

要幾多核先軟解到8K
作者: Okt04175    時間: 2020-11-4 23:22

回覆  Okt04175

AV1 8K 好似無得軟解

16 核至軟解到 4K
usei 發表於 2020-11-4 13:40

所以我想要R9 5950X,但係都要等有錢先算。
作者: naomi    時間: 2020-11-4 23:41

回覆  Okt04175

AV1 8K 好似無得軟解

16 核至軟解到 4K
usei 發表於 2020-11-4 13:40


8k av1 唔算係乜嘢
8k av1 HDR 先係頂上之戰
作者: benny8888    時間: 2020-11-5 09:28

mac pro 16核+vega II,, 睇8K, 都係疾? 請問乜原因??
MAC OS 10.15.7 , 用chrome睇,4K順 ...
stussyclie 發表於 2020-11-1 23:12



    no av1 hardware decode
作者: benny8888    時間: 2020-11-5 09:30

要幾多核先軟解到8K
ricky1992 發表於 2020-11-4 21:06



    8k 60 av1 i use 10900k also lag while 8k 30 no problem
作者: MelonGx    時間: 2020-11-5 09:40

本帖最後由 MelonGx 於 2020-11-5 09:42 編輯

而家仲未有卡可以硬解 8K 江南 style
呢條片就嚟超越 AV1 成為史上最難順暢播放嘅片了
已經試過 2696v4 唔掂 3950X 唔掂
佢係普通 X264 冇 HDR 但冇一張卡支援 8K X264
作者: Archvictoros    時間: 2020-11-5 11:38

我裝左呢個AV1 插件就8K60HDR 硬解播到,用緊3950X+RTX3090 https://www.eprice.com.tw/tech/talk/1184/5566252/1/
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-11-5 11:59

點解樓主條片我睇得4K既...
作者: nomiss    時間: 2020-11-5 14:39

咩 Player?
LAV + madVR、MPV 死X晒,唔支援 3080 硬解 AV1
MelonGx 發表於 2020-11-2 15:46



    https://github.com/mpv-player/mp ... 21d883612d18b13a717
可以睇下等星期日個git version解唔解到, 或者自己compile, 不過我未試過唔識搞
作者: naomi    時間: 2020-11-5 19:09

點解樓主條片我睇得4K既...
樹下乘涼 發表於 2020-11-5 11:59


你有冇開 HDR
開咗先有呢個選項

作者: naomi    時間: 2020-11-5 19:14

netflix 好似未有 AV1
淨係試到
dolby vision
dolby atmos



作者: 邪惡的化身    時間: 2020-11-5 19:31

好快就會有AV02迫大家又換咭
作者: Archvictoros    時間: 2020-11-5 19:39

回覆 36# 邪惡的化身


    兩年後重有AV03 tim
作者: naomi    時間: 2020-11-5 20:38

出到都要有人去用
就好似dolby vision 效果非常明顯
但都出咗好一段時間
普及性都係偏低
電腦用dolby vision 更加少之又少
可能同授權費有關.
作者: MelonGx    時間: 2020-11-5 20:46

可以睇下等星期日個git version解唔解到, 或者自己compile, 不過我未試過唔識搞 ...
nomiss 發表於 2020-11-5 14:39

上個月的 nightly 唔得。
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-11-5 22:31

你有冇開 HDR
開咗先有呢個選項
naomi 發表於 2020-11-5 19:09



    原來係咁--因我見其他普通8K都可以直接播
THX
作者: naomi    時間: 2020-11-10 15:04

更新LAV Filters 0.74.1-87 Nightly
完美解決問題
顏色正確


作者: johnson123    時間: 2020-11-10 23:03

而家仲未有卡可以硬解 8K 江南 style
呢條片就嚟超越 AV1 成為史上最難順暢播放嘅片了
已經試過 2696v4 唔 ...
MelonGx 發表於 2020-11-5 09:40



軟解3950X可以的
Video renderer問題
作者: naomi    時間: 2020-11-12 20:06

江南Style 160Mbps
轉返個編碼做 HEVC 170Mbps
即刻舒服曬



作者: naomi    時間: 2020-11-12 20:55

剛剛試完
AV1 8k HLG
色溫好有問題




[youtube]CNeakmoER7Q[/youtube]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2